eXTReMe Tracker

תחזית רענון 16.02.2018

לפנינו ימים שבהם כוכב נפטון "חוגג" ומשפיע. הרבה פעילות תהיה בשם האידיאל, לפעמים זו נאמנות לפעמים זו אשליים עצמית . החולשה פעולות בשם אידיאלים "גבוהים"

בגלל שכוכב מארס מעורב, אלה מלחמות דת בשם אותם אידיאלים, מוכנות להתקרבן ולפעול בשם אידיאל כדי להאדיר מעשה בזוי, כך שיתכנו גם סכנות בשם "אמונה ואידיאל" ( רק ביום רביעי שמענו על נער שבוחר להרוג את תלמידים בבית ספר בפילדלפיה בגלל משהו שהאמין בו? מי יודע.) עלול גם להוביל להתאבדות ופעולות טרור בשם הג'יהד לדוגמא (או טייסי קאמיקזה), הימים הללו יהיו עד 20.02 והסכנות יהיו נוכחות בכל מקום גם בהמשך החודש ( 23.02-26.02)
הכוכבים הניפגשים זה אחר זה עם נפטון ובמזל דגים! כך שכולנו מאוד נחמדים או מזוייפים. יש רומנטיקה המייפה הכל, ניסיון גם לברוח מהתמודדות נסו לזכור שאתם עלולים להכנס למערכות יחסים "דביקות" שלא לכל אחד ואחת הן מתאימות. בעיקר אלה מכם שהם מזלות אוויר ואש.

כוכב מרקורי יפגוש את נפטון, מ23.02-26.02 ממולץ להיות חשדנים בכל מה שאתם שומעים. כן "פייק ניוז, גם ברמה אישית. הרבה דיסאינפורמציה ורכילות. אבל גם התיקשורת בתוך החגיגה. מי מכם שם לב שהמישטרה לא דיברה על המלצות אלא על "תשתית ראייתית" והתקשורת לא מפספסת חס וחלילה להטעות ולומר "המישטרה ממליצה או המלצות המישטרה". זו חובבנות או זדון? לשיפוטכם.
בחלק החיובי ההשראה הגבוהה ויצירתיות במיטבם אלה מכם האוהבים לכתוב אלה הימים שלהם. ימים טובים למדיטציה, ללמוד להתבונן להרפות, להשאר בבית, להזמין מגש פיצה ולהנות מכמה סדרות טלוויזיה. (לא ריאליטי!!!).
באותם ימים גם מארס ומרקורי במנעד מתוח, הרעיונות יצוצו כהרף עין, רעיונות מבריקים, שיעזרו לאלה שרוצים לכתוב או להציג רעיונות חדשים בתחום המקצועי, אבל החולשה של הצמד הזה, זה סגנון דיבור חריף, ישיר וגס. הלשון משתלחת בלי שליטה באלימות מילולית וזכרו שמילה היוצאת מהפה לא ניתן להשיבה. השילוב אלים פיזית ועלול לגרור פעולת אימפולסיביות מסוכנות ולא נופתע אם נשמע על גם על פעולות טרור בכל מקום בעולם, וגם אצלנו


השפעת נפטון עד 05.03 וכדאי שתיזכרו בכל מו"מ חשוב וקבלת החלטות. נסו לפזר את הערפל, מה שאינו קל. נפטון, מקשה על הלוגיקה,אבל אם תהיו מודעים זה כבר עוזר.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .