eXTReMe Tracker

כמה מילים לתקופה הקרובה. 04.05.2018

 

בימים הקרובים, 05-07.05 עלולים להגרר למשבר במערכות יחסים, אישיים וחברתיים, מאבקי כוח מילוליים עלולים להתפתח . לכל אחד יש דיעה מוצקה והוא בטוח שרק הוא צודק, השיחות לא קלילות, כל דבר ידרוש הסבר לעיתים תרגישו שאתם "חופרים" או שמישהו אחר שואל שאלות שלא תוכלו לענות בשיטחיות.

07-09.05 היו זהירים במו"מ עיסקי, הנפטון מביא מידע שעלול להכיל הונאה, בכוונה להשיג מטרות "לא נקיות". תתקשו לסיים פרוייקטים בגלל חוסר בהירות, או חוסר ניסיון מעשי.

ברמה האישית, 11.05-13.05 כוכב מרקורי ומארס יאתגרו זה את זה, שימו לב למוצא פיכם, המילים "נישפכות" בלי צנזורה, "יורים" לכל הכיוונים בלי שליטה, מצב הרוח הפכפך, וסוער. קל להכנס לעימותים, הוויכוחים בלי תכלית. הסגנון ארוגנטי. במקביל גם אורנוס מאתגר את מרקורי, וזה כבר מסוכן! נסו להעזר בשכל הישר, "להטעין" מראש את המוח באיפוק, זכרו שהמילים שלכם, יביאו לתגובה, זו תביא להסלמה ופעולות איבה גם ברמה האישית. זהירות מתבקשת בנהיגה, אלה ימים המועדים לתאונות. אבל רוב התאונות יהיו בגלל חוסר סבלנות, פזיזות הגורמת לטעות בשיקול הדעת. אז גם אם אתם מטפלים במכשירי חשמל, אלקטרוניקה, שימרו על עצמכם. עם מרקורי ומארס, שימו לב, שימרו על הידיים והרגליים…

ברצועת הזמן 13.05-03.06 מארס ואורנוס בפעולה. אגרסיביות חד צדדית, לצד התקפות לא צפויות ואלימות שעלולה להסלים.

המעבר של אורנוס למזל שור בשילוב עם המארס, היו זהירים מאוד עם החלטות פיננסיות, כלכליות יתכנו ארועים לא צפויים גם בבורסה.

 

ואצלנו:

מ 17.04 עד 12.05 סאטורן במעברים מכביד על השמש (במפת המדינה). תקופה של אחריות לצד קושי, מצבי רוח ותיסכולים. זה יתפוגג עד 12.05.

במפות כיווני שמש הסאטורן גם משפיע על השמש בהורסקופ של המדינה לאורך השנה, וכך גם במפת הקידומים של המדינה, הסאטורן יוצר ריבוע לשמש ( החל מיוני 2017) אלה קשיים שלא ניתן לפתור אותם, מציאות שמתמודדים בתוכה, ו"עוזרת" למתח וחוסר וודאות. מפת המדינה מאותגרת בעיקר ביטחונית לאורך השנה, ולפנינו תקופה מתסכלת גם אם יש נקודות של אור.  

ב 16.05יעבור אורנוס למזל שור, וידליק את השמש המקודמת של המדינה.אחריו מיד מארס יאתגר את אורנוס והשמש זה היבט המסמל אלימות. ארועים לא צפויים, עם פוטנציאל נפיץ. לא נהיה מופתעים אם תגיע הפעם תגובה של "כעס" מצד מדינת ישראל להתגרויות ואגרסיה המופעלים כלפינו. ברשימות הבאות, אמשיך לעדכן, מאחר ולפנינו  חודשים "חמים", תרתי משמע.

זכרו! למרות כל הנ"ל, מפת המדינה מוגנת.

"יִתֵּן יְהוָה אֶת-אֹיְבֶיךָ הַקָּמִים עָלֶיךָ, נִגָּפִים לְפָנֶיךָ:  בְּדֶרֶךְ אֶחָד יֵצְאוּ אֵלֶיךָ, וּבְשִׁבְעָה דְרָכִים יָנוּסוּ לְפָנֶיךָ". ( דברים כח).

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .