eXTReMe Tracker

תחזית לחודש פברואר 2019

 

מופע מולד הירח שהיה לקראת חצות ב 04.02.2019 ב 15.45 מעלות דלי, ישפיע על נקודות העולם, ( 45 מעלות). במעלת האפס גדי, נמצא קופידון, כוכב שדוחף למיזוגים, לעצב אירגון ואיחוד על בסיס משותף. ההשפעה תהיה על מועדונים, נישואין תאגידים ואצלנו ברוח התקופה גם מיפלגות וכד'. זה יכול להביא שיפור ( בעיקר עיסקי) במיגוון איחודים לאורכו ולרוחבו של העולם.

כוכב וונוס עבר למזל גדי בלילה שבין 03-04.02 וישהה בו עד תחילת מרץ. וונוס אוהבת הגינות, ומתאימה להסכמים ארוכי טווח. הערכים של וונוס בגדי, הם קונסרבטיביים יותר, מה שיקשה על אלה שיחפשו קיצורי דרך במגוון "דילים". סביר להניח שיתאכזבו.

ההיבטים המשלבים את הכוכבים האורניים מעידים על מעורבות עם קבוצות אקדמיה או רוחניות, מסרים עם תקווה. אלה קבוצות שיכולות להיות כוחניות או כפייתיות (בהתבטאויות) בדרך שינסו לקרב אליהן, לכן כדאי יהיה להיות זהירים. המפתח יהיה לדעת מה הכוונה והמטרות שלהן מאחורי המילים "הגדולות" ופשוט לשאול מה הכוונה, האם לחנך ולהפיץ ידע בדרך גלוייה או לא. אם אכן ידברו בגלוי, הכוונה טובה. הבעיה שבזמנים האלה כוכב מארס במנעד מתוח לראש/זנב דרקון, והוא יקשה על עבודת צוות.

כוכב מרקורי יעבור למזל דגים ב10.02 ויגיע לצמידות עם נפטון כבר לקראת 16.02 ובהמשך לריבוע עם יופיטר שישפיע כבר מה18.02 . זה השילוב בהא הידיעה של "פייק ניוז" הבטחות שאי אפשר לממש, "סיפורים" שחלקם יהיו חצאי עובדות מכוונים מה שעלול לגרום למבוכה, לתחושה שהכל מעורפל, לא ברור, לא חד משמעי. בקיצור תשמעו "תפרשו את מה שמספרים לכם איך שאתם רוצים…" ומי שיבין מה טוב ומי שלא חבל. מרקורי יתחיל בנסיגה בתחילת מרץ, ויחזור על עיקבותיו, כך שחוסר וודאות, ימשיך ללוות את ההחלטות שלנו. לכולנו יהיה קושי לנווט בים האינפורמציה שחלקו יהיה מיגדלים באוויר ואו שקיעה בחול תובעני. תקבלו הרבה מידע, שמועות ורכילות, זה ילווה גם בחשדנות, קונפליקטים, ובעיקר התחושה שאינכם יודעים למי להאמין, תתחזק מאוד. כל אלה נכונים במישורים אישיים ומקצועיים וכמובן, גם לכל מה שאתם קוראים בעיתונים ואו שומעים בכל כלי התיקשורת. אל תצפו לאובייקטיביות בשום נושא! בהחלט זה "מתאים" לצערי לתקופת הבחירות אצלנו!

הקשרים שנוצרים בין ראש/זנב דרקון עם כוכב מארס, יגיעו בימים הקרובים וישפיעו במהלך פברואר. בהמשך הצמידות של פלוטו לזנב דרקון, והמנעד המתוח עם אורנוס שיגיעו לקראת סוף החודש, כל אלה עלולים להעלות שוב את רף האלימות ברחבי העולם. השאלה תהיה האם גם אנחנו ניכנס ל"עיסקת החבילה", האם העימות עם הפלשתינאים יהיה בלתי נמנע?  אי השקט בסוריה, עירק ואירן צפוי להגיע גם למצבי משבר חדשים. איך אלה ישפיעו עלינו?

לא פעם כתבתי לכם, המתח הביטחוני ימשיך ללוות אותנו! תיזכרו שלא תמיד הכל גלוי, ולא תמיד אנחנו יודעים מה קורה, אבל יש פעילות של צה"ל ואנשי המודיעין גם במישורים פחות גלויים.

מארס יגיע לצמידות עם אורנוס ב11-14.02 שני אלה מתכוננים להכנס למזל שור, (המעלה האחרונה במזל טלה חזקה מאוד) הויכוחים יתכנו בנושאים פיננסים, נסו לעשות סדר בתחום גם במישור האישי. בהמשך יגיעו הכוכבים, מרקורי ופלוטו לצד מארס עם נפטון, אלה מזהירים את כולנו מהונאות, בכל המישורים וגם בנושאים כספיים. זה לא הזמן להתעסק עם גופי ממשלה, או בירוקרטיה, בעיקר בגלל קצרים בתיקשורת. הימים האלה יהיו משמעותיים בעולם בגלל אופיים הלוחמני והנפיץ של הכוכבים במזל טלה. (למדנו כבר שההשפעה יכולה להיות גם יומים שלושה לפני וגם אחרי).

האלימות המילולית שתלווה אותנו בשבועות הקרובים תהיה קשה. החולשה של מזל טלה, שהוא קודם מתפרץ, ואחר כך נעצר ובוחן, במקום שזה יקרה ההפך. המארס שנמצא במזל טלה, מתחזק מאוד ו"החוויות" שלנו ברצועת הזמן הנוכחית, ימשיכו להיות חוסר סבלנות לצד התבטאויות קשות ומילים… לכל אחד מאיתנו כדאי לזכור, מילה היוצאת מהפה, אין לה זיכוי!

נסו לזכור זאת גם על הכביש, כשאתם נוהגים בבקשה.

 אולי כדאי ללמוד שיש מרחב לכל אחד ואנחנו יכולים לחיות טוב זה עם זה אם נדע שיש נושאים שאפשר "להסכים לא להסכים" ולהשאר חברים ואוהבים.

אפשר לעקוב אחרי מה שמתרחש בוונצואלה, אי השקט בצרפת לצד תנועות אנטי המהגרים באירופה. "המלחמה הקרה" עלתה מדרגה, ובימים האחרונים גם אנחנו מדינת ישראל שומעים "איומים" מאירן, "נו נו נו" למה עוד אפשר "לצפות"? אפשר!

מופע הירח המלא ב19.02 יאיר את המעלה 0.42 במזל בתולה, בריבוע לכוכב האורני אדמטוס הנמצא במעלה אפס בתאומים, והאסטרואיד יונו ב 3 מעלות תאומים. נשמע יותר על ילדים במצבים לא פשוטים, או של אלה שכוחם חלש יותר בחברה. בעולם, יונו מסמלת פליטים, נשמע שהם ננטשו, (אולי על ספינות) או שבודדו אותם, או אולי עצרו אותם ליד הגבולות.

מרקורי בריקוד עם מארס ויופיטר, ב 21.02-22.02 ימים אקטיביים, התיקשורת הבינאישית בתדירות גבוהה, הרבה טלפונים, אי-מיילים. נסיעות קצרות, יגיעו אורחים לא צפויים. נסו לשמור על חשיבה עם פרספקטיבה. אולי תמצאו דרך להתגונן מהשפעה של מילים ורעיונות המבוססים בתכל'ס על חוסר צדק והגינות. נסו להיות ממוקדים יותר כשאתם מקשיבים או בוחרים מטרה.

בתחילת חודש מרץ, אורנוס במנעד לווסטה, (אסטרואיד המסמל ביטחון ומעשיות העוזר לאזן את הסטאטוס קוו). יגרום למהפך בחשיבה הנורמטיבית, הפורמלית, המסורתית. אנשים יאותגרו ויתמודדו איך לקבל נורמות התנהגות "אחרות". אלה מכם האוהבים הרפתקאות ולהתנסות בחדש, יהנו מהאתגר, אבל אלה השמרניים בדרכם, ירגישו אי נוחות.

כדאי להזהר אם מנסים לעשות שינוי בתוכניות הפנסיה.

אנו עלולים לשמוע על שגיאות, טעויות ואולי פליטות פה, יתכן שגם הציוד שנועד לאבטחה בעיקר בנמלי תעופה (ברחבי העולם) זקוק לביקורת.

מופע מולד הירח יגיע ב06.03 במיבנה עם נפטון, לצד הווסטה, כולם במזל דגים, מבנה המתדלק את האשליות, ויש כאלה שימצאו את עצמם "בורחים" אל הפאנטזיות. לאלה מכם הכותבים שירים ומוסיקה, אולי זו ההזדמנות לכתוב את השיר או המוסיקה שחלמו עליהם.

האנשים האחרים, שעולמם נטוע על פי רוב בקרקע, ימשיכו להתקדם במציאות מעורפלת, שתקשה על המיקוד. אולי אם ידעו להתחבר לפנימיות שלהם, לנסות לתרגם את החלומות. אבל הנוכחות של מרקורי עדיין במזל דגים…לא מבטיחה שיוכלו להתגונן. רק כעבור פרק זמן (שבועות) יבינו את השגיאות, וילמדו מהן. זה יגיע כשמרקורי יעבור לטלה ויפגש עם הכירון במהלך חודש אפריל 2019.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 08.02: הירח בטל משעה 0:05 עד 16:33

יום שני 11.02: הירח בטל משעה 01:49 עד 03:27.

יום רביעי 13.02: הירח בטל משעה 0:24 עד 11:31.

יום שישי 15.02: הירח בטל משעה 14:50 עד 16:02.

יום ראשון 17.02: הירח בטל משעה 16:18 עד 17:20.

יום שלישי 19.02: הירח בטל משעה 15:52 עד 16:46.

יום חמישי 21.02: הירח בטל משעה 03:44 עד 16:16.

יום שבת 23.02: הירח בטל משעה 17:12 עד 17:55.

יום שני 25.02: הירח בטל משעה 14:12 עד 23:19

יום חמישי 28.02: הירח בטל משעה 08:19 עד 08:47.

יום שבת 02.03: הירח בטל משעה 20:49 עד 21:05.

יום שלישי 05.03: הירח בטל משעה 10:07 עד 10:10

יום חמישי 07.03: הירח בטלה משעה 21:06 עד 23:26.

 

 

כלכלה ושווקים:

יהיה כדאי לשבת על קצה הכיסא, כשאתם בוחנים את המסכים. ההבטחות והאופטימיות יגיעו ואחריהן ההתנפצות גם. כדאי להיות מוכנים ל 11.02-14.02 המיפגש בין מארס ואורנוס מיפגש נפיץ מאוד.. זיכרו שההשפעה יכולה להיות גם כמה ימים לפני.

שימו לב לשבוע שיתחיל ב 17.02 ( גם כאן תיתכן השפעה יומיים שלושה קודם לכן) השילובים בין הכוכבים עם כוכב וונוס,עד חודש מאי, יביאו איתם תנודתיות שתגרום לסחרחורת.

זכרו את הוונוס בגדי עד תחילת מרץ 2019. וונוס במזל גדי, מוכנה לעסקים, ומעדיפה החלטות והסכמים שישרתו את המטרה לטווח הארוך. בזמנים האלה אל תחפשו "מציאות" או "הזדמנויות", שיקול דעת ופשרה יעזרו לכם להשיג את המטרה.

המיפגש בין הסאטורן והפלוטו במזל גדי כבר מורגש. האתגר הכלכלי נמצא בפתח והוא יוביל למהלכים פיננסיים שישפיעו או יאיימו על המערכת הכלכלית בעולם. הדגש הוא על שנת 2020, אבל אני מעיזה להציב לפניכם תמרורים כבר השנה במהלך 2019, בגלל היופיטר והנפטון הגורמים למסרים לא ברורים, לא פעם מטשטשים את המציאות, מתאים גם לבועות. לכן השילובים של כמה מהכוכבים ישפיעו בהמשך על מצב האשראי  בחברות גדולות, בינלאומיות וגם המדינות עצמן עלולות להתמודד עם גרעונות. הלחצים מצד הבנקים הגדולים לייצב את המערכות, לא תמיד יצליחו. צריך לזכור שאופיו של מזל גדי, זה בין השאר צימצום והתכווצות. הכוכבים שיקבצו במזל גדי במהלך 2020 (וימשיכו גם ב 2021 ו 2022) יגרמו להתכווצות הכלכלה ולהתכווצות האשראי. (על הכלכלה אצלנו, אכתוב ברשימה אחרת).

הגופים הפיננסיים שלא טיפלו בעצמם ביסודיות במשבר 2008, ירגישו את המשבר החדש (2020) מיד. הפגיעות של אז עלולה לחזור עם משמעות רצינית יותר.

החודשים הקרובים במהלך 2019, יהיו גם אופטימיים, יש מדינות ועסקים שירגישו השנה, שהכלכלה פורחת בחסות כוכב יופיטר במזל קשת. מומלץ שישקיעו בהזדמנות הזו עם שיקול דעת, ומחשבה לטווח הארוך.  השילוב בין השניים מביא להוצאות גבוהות יותר, אינפלציה וגרעונות וגם פשיטות רגל. (רק השבוע שמענו על חברת התעופה "גרמניה").  זיכרו שכוכב יופיטר מסיים את דרכו במזל קשת בתחילת דצמבר 2019 ויגיע למזל גדי!

כוכב אורנוס שמגיע למזל שור, בימים הראשונים של חודש מרץ, ובדרכו, שלא תמיד צפוייה, הוא יודע להפתיע. מזל שור מסמל את הבנקים (גם חקלאות ובקר). אורנוס מסמל את הטכנולוגיה החדישה, והשילוב כבר מחלחל, ואנחנו רק בראשית הדרך. יותר ויותר דלפקי שירות אנושיים ניסגרים, ומפנים לקוחות למכשירי הכספומט, ואפליקציות לסוגיהם. רוב הפעולות כבר מתבצעות מול מכשירים ולפנינו עוד ארוכה הדרך. (אורנוס נמצא במזל כשבע שנים!). תתחילו להתרגל.

אצלנו:

רב אלוף בני גנץ:

אנסה לענות על השאלות שלכם, לפי הנתונים שיש. (במפות הקשורות לפוליטיקה, לידיעתכם, אסטרולוג מקצועי, משתמש בכמה סוגי מפות כדי לקבל תמונה שלימה. אי אפשר להסתפק רק בתאריך הלידה ושעת הלידה של הפוליטיקאי).

מבנה המפה של בני גנץ, מעידה על אדם שאינו יוזם, אלא שהנסיבות דוחפות אותו עפ"ר להגיע להחלטה. או למקום הנכון בשבילו. כל הקשור ביוזמה אצלו, מעורב בין הרצון לפעול ואפתיה. כך שהוא פועל עם ניגודים בתוכו ולכן מעדיף שיתופי פעולה כדי להיות בטוח שהוא פועל נכון. אבל כאשר הדברים אינם מתקדמים כמו שציפה, ימצא מי אשם בכך.

וונוס מארס במזל אריה (במפה האישית), נותנים לו את הכאריזמה, אבל האכזבה היא שכוכב מארס במפה שלו "יושב" בדיוק על הירח של המדינה. הירח במפת מדינה, כזכור מסמל את העם, המארס עלול לפגוע ברגשות האזרחים. לא ניתן להתעלם מנפטון שנמצא במנעד מתוח למארס וונוס. השילוב וונוס/מארס ונפטון (בהורסקופ שלו) בהיבט לירח של המדינה, יודעים איך "לתת הופעה", אבל מה קורה באמת מאחורי הקלעים? ומה יהיה כשכוכב אורנוס יגיע למעלה 4 במזל שור? ברוח התקופה, ניפוץ התדמית? האם עוד אשלייה תתפוגג?

בדקתי בנוסףכמה מפות משותפות (חובה לשאלות בעולם הפוליטי), המעגלים מציגים מבנה כוכבים על הצירים 4-10, 2-8, 3-9, ובמעגלים אחרים 1-7, 2-8, 3-9. המבנה הראשון, משלב הליכה בתלם כפוף לנורמות, אבל חווה מוגבלות. ירגיש שאינו מקבל את מה שמגיע לו. השילוב השני, מציג דינמיקה המלווה במאבקים, אבל בלי יתרון יחסי על המתחרים מולו. המתח האישי (כמה טיבעי בתקופה כזאת) המלווה את המיבנים האלה, נובע בעיקר מחוסר וודאות בתהליכים שיתפתחו.

הופעתו הראשונה של רב אלוף במיל' בני גנץ, בגני התערוכה. 29.01.19, הציגה גם את הוונוס/מארס ונפטון במפה האישית שלו. היה זה הנאום שכולם ציפו לו: ומה קיבלנו? מילים שנשמעו מאוד יפה, בעזרת שמש ומרקורי במזל דלי בהרמוניה לירח בקשת, רעיונות חברתיים, שזורמים בקלות אל לב כולם. אבל על הצירים הראשיים במפה היו הכוכבים נפטון ויופיטר על ציר 7 ועל ציר 4 , שילוב מבלבל! הנפטון הביא מסרים שיש בהם אידיאולוגיה, אבל רוב המסרים לא מסודרים, ולא איפשרו לשומעים להבין לאן הדברים אמורים להתפתח. היה שם הכל מכל. עם הנפטון, המציאות מוצגת בגדול, לטווח הארוך. אבל במציאות קשה לראות את הדברים מעבר לכאן ועכשיו. הנואם הרגיש אולי (לא יכולה להתעלם משפת הגוף שלא תמיד היתה מסוכרנת עם המילים) שהוא בטוח בדברים שנשא וכל מה שמצפה לו זה שרק יתנו בו אימון. אבל כוכב יופיטר על ציר 4 התאים להופעה הייצוגית. אבל יופיטר במיקום הזה במפה של הנאום, גנץ, אינו מתחייב למסרים שניסה להעביר, מבלבל? נכון, זהו השילוב של יופיטר ונפטון. שהשאיר את השומעים אולי באופורייה אבל גם עם סימני שאלה. הכוכבים מספרים לנו שזה היה עוד נאום שתכליתו לסגור מעגל ולהמשיך הלאה.

המפה המשלבת את הנאום (בהנחה שזו נקודת ההתחלה) עם המדינה, מציגה את הכוכבים 4-10, 2-8, 6-12. שילוב כוכבים זה מזהיר את האינדבידואל מפני יציאה למציאות לא מוכרת. כלומר הנואם לא הכין את עצמו לכל התפתחות עתידית אפשרית. גם כאן היופיטר ונפטון מככבים (אפשר לראות בקומפוזייט אותם) ברקע ומזכירים שיש אולי מציאות יותר בעייתית ממה שחשב עליה?

הערה חשובה: כל מה שכתבתי על רב אלוף בני גנץ המסמל גם את המיפלגה "חוסן לישראל" נכון רק בתנאי שגנץ ימשיך ללכת לבד עם המותג שלו "חוסן לישראל". אם יהיו מיזוגים, כמו שמנסים להכתיב לו, חלק מהנתונים ישתנו, ויהיה עלי לבחון אותם מחדש ולהסיק את המסקנות בהלימה.

 

לאלה מכם, שאינם קוראים את פירסומי ברשת החברתית, להלן כמה מילים שכתבתי על

שרת המישפטים איילת שקד:

מיבנה המפה האישית שלה (על בסיס כל הנתונים ) מציג אישה שהגיעה עם תחושת שליחות חד משמעית לתפקידה. נפטון על ציר 4-10 מלווה אותה לאורך תפקידה (מאז 2015. ) האהדה אליה גבוהה!!! הכוכבים על ציר 5-11. המפה שלה עם המדינה מציגה שהבינה מהר מאוד שההתמודדות שלקחה על עצמה היא בעייתית מאוד. ומתקיימת גם הרבה "פעילות נגדה מאחורי הקלעים" אבל המחוייבות שלה פנימית. כלומר האמונה  שלה במלאכה שלקחה על עצמה חזקה ולכן הצליחה (יחסית), בתפקיד שלקחה על עצמה.

חודש ינואר (2019) לא היה קל לה. לדעתי גם בגלל השינוי שניכפה עליה מצד שותפה לדרך הפוליטית. אבל היא נחושה בדרך שלה. המפה שלה עם המדינה מבטיחה לה עמדה משפיעה בעתיד, (קשר קראמתי!) הכוכבים (במפת הלידה), וונוס, יופיטר והשמש שגם לא רחוקה, נמצאים על ראש הדרקון! במפת המדינה. כך שהגורל יעזור לה לקבל על עצמה, בבוא היום תפקיד משמעותי! כמובן רק אם תחליט שהיא רוצה להמשיך ולעשות למען המדינה.

האסטרולוגיה היא כמו נווטן, מציגה לכל אינדבידואל את הדרך שכדאי לו ללכת בה. ומזהירה אותו מהמהמורות בדרך וגם מתי כדאי לקחת פסק זמן. מניסיוני בעבודה, יש כאלה שמעדיפים לוותר על מסלול מבטיח או מאתגר בחיים והתרוצים לכך רבים. לכן אני מציינת שהבחירה להתמודד עם אתגרים גדולים היא בידיה של השרה אילת שקד (שימו לב שאני מדגישה רק את השרה אילת שקד, ולא את "הימין החדש"). ולמעשה הבחירה היא בידיו של כל אדם חושב.

ולחזוק גם אצלנו במקורות כתוב בספרדברים ל' 19 : " הַעִידֹתִי בָכֶם הַיּוֹם אֶת הַשָּׁמַיִם וְאֶתהָאָרֶץ: הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ, הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה; וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים, לְמַעַן תִּחְיֶה …"

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .