eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית מרץ-אפריל 2019

 

 

הרשימה הפעם לא תהיה במתכונת הרגילה, בגלל הניסיון לענות על כל השאלות. לכן, התמקדתי שוב באווירה שמלווה את כולנו, (למעשה בכל מקום בעולם), ובהמשך למיפלגות המעניינות וראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו.

אנחנו ברצועת הזמן של מרקורי בנסיגה, הוא ה"מומחה" בתרגילים, ועתה במזל דגים תכפילו את אופיו כג'וקר בחפיסת הקלפים. הנטייה "לבריחה" תיגרור איתה מבוכה כשהכוכב יחזור להילוך קידמי (סוף מרץ) . עד אז, הכל יראה נפלא, אבל בבקשה בלי אשליות! הבטחות בתקופה הזו עלולות לא להתממש, וישאירו אתכם נבוכים מאוד.

הטעויות בזמן הזה עלולות להיות בגלל השינוי בתדרים, שישפיעו על הדרך בה תקבלו החלטות חדשות. כדאי להמנע משינוי בהחלטות שקולות שקיבלתם בעבר. אתם עלולים להסתנוור מה"חזון" שמציגים לכם שצמוד אליו מידע שגוי שיש בכוחו להוליך אתכם לכיוון מוטעה.

המבוכה ואי הנעימות יופיעו אצלכם (מ"השטויות" שעשיתם) אחרי 29.03.

יופיטר ונפטון ממשיכים להשפיע (תהליך שהחל באמצע חודש דצמבר 2018 וימשיך עד נובמבר 2019), ויחזקו את הביטחון העצמי ( המופרז) , את מישאלות הלב בהגזמה, כל צעד עשוי להעשות בלי הרבה הגיון, האופטימיות, האופוריה צובעים את התהליכים כולם. עולם הפאנטזיות נהדר.

יופיטר ונפטון (ציפיות גדולות המסתיימות במפח נפש או פשיטת רגל אם מדובר בעסק פיננסי) ממשיכים ללוות את החיים של כולנו. כל עסק, או אירגון, (כולל עמותה ומיפלגה) שהתחילו מאז דצמבר 2018 (וזה נכון עד נובמבר 2019 ) למעשה מושפעים מהמנעד של יופיטר ונפטון, ויסתיימו קרוב לוודאי בפשיטת רגל בעתיד. כל התאגדות, עמותה, מיפלגה או עסק, יאבדו את האשראי תרתי משמע שהיה להם מהרגע הראשון, ולכן תהליך חדש, עם דגש על המילה חדש עתיד? אין לו כזה.

מופע הירח המלא ב 20.03 השילובים על מעלה אפס מאזנים מול כירון ובמנעד לקופידון, נשמע חדשות על על התמוטטות פתאומית של אירגון בריאות בעולם. או חברה הקשורה בטיפול בריאותי, או מוסד לימודים כתוצאה מהונאה כספית או גרעון גדול בניגוד למצופה. אירגונים אלה יצמצמו את גודלם על ידי מכירת נכסים. זה יהיה זמן לא קל ליצור קבוצה או אירגון. החדשות האלה יהיו ברומו של עולם בגלל נקודת האפס, המייצגת את מעלת העולם.

מולד הירח ב05.04 יהיה ב 15 טלה. הרבה נקודות יתקבצו סביבו, שיעוררו קונפליקטים. תקופה של אסונות שמפות אסטרו קרטו גרפיה מציגות את, סין, או מונגוליה, מזרח ארה"ב פגיעה גם, ואוסטרליה.

בשבוע שהוא סביב ה10.04, נסו למתן את עצמכם, את הפרספקטיבה ואל תאמינו לכל מה שאתם שומעים, וגם אל תבטיחו יותר ממה שיש ביכולתכם לתת.

מופע הירח המלא ב19.04 במעלה 29.07 בטלה, בהיבט לכוכב מארס אורנוס ופלוטו, מעלים את רף האלימות, על בסיס פאנטיות. משפיע על איזור קליפורניה, רוסיה ואירן.

ועוד משהו מעניין במבחן הכוכבים: משאל העם על הברקזיט בבריטניה היה בזמן מארס בנסיגה, היה זה ב – 23.06.2016 וכולנו עדים לתהליך המקרטע שם

.על המצב הביטחוני, כתבתי לפני כמה ימים (כאן באתר וגם בפייסבוק), והדגשתי את רצועת הזמן שבין 13.03 עד 12.04 כתקופה שבה גלי האלימות יעלו… נאמין כמו תמיד רק בטוב.

זמני ירח בטל:

יום שבת 16.03 הירח בטל משעה 20:01 עד 02:56 אחר חצות.

יום שני 18.03 הירח בטל משעה 17:27 עד למחרת ב03:40 בלילה.

יום רביעי 20.03 הירח בטל משעה 17:30 עד למחרת 03:40 בלילה.

ב20.03 השמש עוברת למזל טלה, יום השוויון המסמל את תחילת האביב.

יום שישי 22.03 הירח בטל משעה 20:09 עד למחרת בשעה 04:15 לפנות בוקר.

יום שני 25.03 הירח בטל משעה 04:22 עד 08:05.

יום רביעי 27.03 הירח בטל משעה 04:47 עד 16:07

בלילה שבין חמישי לשישי 29.03 נעבור לשעון הקיץ.

יום שבת 30.03 הירח בטל משעה 03:04 לשעה 04:45 לפנות בוקר.

יום שני 01.04 הירח בטל משעה 06:13 עד 17:47.

יום רביעי 03.04 הירח בטל משעה 18:47 עד למחרת ב 05:55 בבוקר.

יום שבת 06.04 הירח בטל משעה 05:25 עד 16:05

יום שני 08.04 הירח בטל משעה 11:21 עד 0:14 אחר חצות.

יום רביעי 10.04 הירח בטל משעה 20:37 עד למחרת ב 06:30

יום שבת 13.04 הירח בטל משעה 02:31 עד 10:49.

 

מה קורה אצלנו:

 

מפלגת "כחול לבן"

ההודעה (בטוויטר) על חתימה בין בני גנץ ויאיר לפיד היתה ב21.02.2019 בשעה 04.22 לפנות בוקר. יש להניח שחתמו כמה דקות קודם לכן. באותו יום הירח היה בטל משעה 03.44 לפנות בוקר (עד שעה 16.16). כלומר ההסכם נחתם בתוך "הירח הבטל". הניסיון האסטרולוגי מוכיח לאורך שנים שארוע שהתחיל בזמן ירח בטל, וצריך להתפתח יהיה בבעיה.

בנוסף ברקע כזכור חוגגים יופיטר נפטון, המסמלים השראה והתלהבות מאידך, אבל תעתועים מאידך.

מבנה המפה של ההסכם בין בני גנץ ויאיר לפיד באותו היום, מציג את כוכב וונוס כלואה בין סאטורן ופלוטו במזל גדי. הצורך בהכרה ולצד מאבקי כוח, הכל או לא כלום. הנסיון לשמור על תדמית (עם הסאטורן) מתנגש עם הצורך בתשומת לב. כוכב וונוס בגדי זקוקה להישגים ומתרשמת רק מהישגים. כך שהקהל שלהם גם יושפע מהישגים (" 117 שנות ניסיון צבאי" ). לאורך תקופת הבחירות ובעיקר ביום הבחירות כוכב סאטורן יגיע במעבר בדיוק לכוכב וונוס ויצנן אותה. התלהבות? ממש לא. הכוכבים סאטורן ופלוטו שכבר נמצאים ביחד ניפגשים עם זנב הדרקון, ויפגשו עם הסטליום במפת האיחוד, ויביאו גם אכזבה! אלה נמצאים מול מעלת הליקוי שהיתה בקיץ 2018 ולכן ההשפעה שלהם חזקה הרבה יותר . ביום הבחירות הוונוס בצמידות לנפטון במפה גם היא "עוזרת" לאכזבה. התקרבנות? כל אחד שם יאשים את השני? מבנה הכוכבים מקשה על אחדות במיפלגה. הנפטון ברקע על ציר 1-7, מקשה על שיתופי פעולה, במעגלים אחרים אין כוכבים על הציר הראשי ציר הקארדינאל. כך שאופיו של הירח הבטל מתבטא בעוד דרכים בעזרת כוכבים שמגיעים או לא מגיעים לצירים של המפה. (אם אין כוכבים על הציר הראשי, אין בסיס).

שמענו כבר על הסדקים שהתגלעו במיפלגה לאחרונה, מה שהביא להחלטה שבמקום ארבעה נהגים היושבים כולם ביחד על כיסא הנהג, יהיה זה יאיר לפיד "בעל הניסיון" ממערכות בחירות קודמות, שיקח את המושכות, ויכוון את הדרך. ההחלטה בזמן מרקורי בנסיגה ( הוציאו ג'וקר), במזל דגים, בצמידות לנפטון. צפו בהמשך לזיגזגים.

אין בשורות! אצל לפיד במפה, המארס המקודם יגיע ל 20 גדי. כלומר, כל הסטליום סאטורן, פלוטו וזנב דרקון יחנו על המארס ( שהוא המנוע, האנרגיה המפעיל) האחריות החזקה עלולה גם לשתק, זה לא יעזור לו להניב תוצאה. בנוסף, ברשימות הרבות שכבר כתבתי על לפיד ציינתי שקבוצת הכוכבים שלו במזל עקרב (שמש, מרקורי ונפטון) נמצאים על זנב דרקון של המדינה. קשה לאדם כמוהו לקדם סדר יום עם חידוש, לצאת מהקופסא כדי לפעול למען המדינה. גם אם רוצה, הזנב דרקון מסמל את העבר, כלומר להאחז במה שהיה נכון פעם ולא במה שיכול להביא להתפתחות במדינה. דרך אגב, לעופר שלח, יד ימינו (אולי צריך לכתוב "שמאלו") , בהורוסקופ כוכב, מארס נמצא ב19 גדי, והסאטורן המקודם 19 גדי, והמעברים של סאטורן, פלוטו וזנב דרקון עלולים גם "לתקוע" את היוזמות/רעיונות שלו לקדם את לפיד במיפלגה החדשה ( למעשה גם אם היו נשארים עם "יש עתיד" האורגינאלית). שנת 2019, אינה השנה שלהם.

על בני גנץ כבר כתבתי ברשימה הקודמת, השמש המקודמת יושבת על נקודת האמצע סאטורן פלוטו במפת המדינה, הלילית  (המסמלת בעיקר נקודת חולשה אצל גברים) המקודמת ב20 סרטן מול הסטליום המדובר במזל גדי. חשוב לזכור כמו שכבר כתבתי באחת הרשימות הקודמות, שמפת הלידה שלו מעידה על "אדם שאינו יוזם, אלא שהנסיבות דוחפות אותו עפ"ר להגיע להחלטה. או למקום הנכון בשבילו." המיקום של כוכב וונוס במפה שלו, גורמת לו להסס בקבלת החלטה, הוא לא מסוגל להחליט לבד. ותזכרו תמיד "הכוכבים לא  משקרים".

המפה המשלבת את האיחוד "כחול לבן" עם המדינה, מציגה את אורנוס או נפטון על הצירים 1-7, 2-8, 3-9. היתרון אינו קיים, הם מגיעים עם "עוד מאותו הדבר". אורנוס, מבטא מיצוי וניתוק, נפטון אידיאליזציה שאינה מאפשרת גיבוש ושיתופי פעולה.  הצורך שלהם לעניין ולמשוך את קהל הבוחרים וגם לשמור גם על השותפות הפנימית, יוצר קושי. הכוכבים על הצירים 1-7 ו2-8 , הפוטנציאל לחיכוכים גבוה (2-8), בעיקר כשהשותפות בניהם מציגה עמימות, אפורה. זיכרו, השותפות של הרבעייה לא תחזיק מעמד לאורך זמן. "כחול לבן" זו דוגמא למיפלגה שעונה להגדרה "ניסוי ותהייה". אינני יודעת אם נדע או נשמע כל כך עוד לפני הבחירות או אחריהן, אבל זהו שילוב שלא "מחזיק מים" לטווח הארוך.

 

נשאלתי על משה פייגלין –"זהות",

קשה לתת תשובה מלאה אם אין שעת לידה. לכן התשובה שלי תהיה מוגבלת לנתונים הקיימים. המפה עצמה מכילה כמה נקודת משבר, ומבנה הכוכבים נותן הרגשה של חוסר הגשמה בגלל אלה. כאילו הוא מתקרב לדברים שרוצה להשיג, אבל אלה "בורחים" ממנו. השמש המשותפת שלו עם המדינה מבודדת… לא ברור אם מאמינים להבטחות שלו.  אבל תיזכרו זו הערכה בלי שעת לידה!

 

מיפלגת הימין החדש.

במוצאי שבת 29.12.2018 הודיעו נפתלי בנט ואילת שקד, על פרישה מ"בית היהודי" והקמת מיפלגת "הימין החדש". הכוכבים מספרים לנו שהעיתוי לא היה נכון, ולפי המפות, נפתלי בנט, ינזק מהמהלך, יותר מאילת שקד. קשה להתעלם מהמיפגש מארס/כירון בית 8 בהצהרה על הקמת "הימין החדש". מלחמה ואכזבה.

מבנה המפה המשותפת של נפתלי בנט ואילת שקד, וגם ההצהרה שלהם על הקמת המיפלגה, עבורי כאסטרולוגית זה הרגע בו "הוקמה" המיפלגה. הרעיון החדש שלהם, להיות עצמאיים, מעיד שיהיה עליהם לקבל עזרה להתקדם.

המפה המשולבת של "הימין החדש" עם המדינה, מציגה עצמאות מדומה, עם הכוכבים נפטון ויופיטר ירחיים (מפת לילה) בבית 4, היציבות היא אשלייה. כלומר צפוי קשר בעייתי עם המדינה. במפה ניתן לראות הבטחות מעל ומעבר, הבטחות שהם יתקשו לממש. הסאטורן ופלוטו שמשיים (מפת לילה) בבית 2. השניים יבינו מהר מאוד את מיגבלות כוחם מה שישפיע על האהדה הציבורית, בלשון המעטה. 

הכוכבים לעת הזו, ולחודש אפריל, הרצון לפעול בלי לתת דין וחשבון לנורמות המקובלות, מכניסות אותם לסיטואציה שבה הם מנסים ליצור לעצמם שם ייחודי, שבמציאות הוא נבחן כל יום מחדש. על הטעויות הם ישלמו, אחרי שיבינו שעליהם "להתחיל מחדש". כלומר להמשיך לפתח את הרעיון שלהם עם "הימין החדש", אבל בלי לצפות לתמורה מיידית, לקצור רווחים, פופולריות ואהדה יגיעו רק עם סבלנות בעתיד. ( אולי בבחירות הבאות, מתי שיהיו). בנתיים יהיה עליהם להתפשר.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו, גם לקדנציה החמישית. את המסקנה הזאת אני בונה מהמפה המסמלת את תפקידו בשילוב עם מפת המדינה וכתבתי את זה ב 09.09.2018.

אחר כך ב 07 בדצמבר 2018, שוב כתבתי :

"המפה המציגה את תפקידו של נתניהו כראש ממשלה מאז 2009, זו המפה החשובה שאיתה אני עובדת, (מאחר שמאז 31.3.2009 הוא ראש ממשלה ללא הפסקה) הכוכבים הפועלים עכשיו (לאורך השנתיים הקרובות) על ציר 1-4, לצד 7-1. מצד אחד מציגים יציבות ותמיכה, ומצד שני, עליו להוכיח את עצמו כל פעם מחדש כמנהיג. להתמודד בכל פעם עם אירוע או משהו "קריטי". כך "אוסף" אכזבות לצד הישגים רבים, (למקטרגים נאמר: מי שלא עושה לא טועה) אין ספק שלהיות בתפקיד של ראש ממשלה כאן במדינת ישראל, נדרשת ממנו דריכות יומיומית וזה משתקף במפות המייצגות את תפקידו.

לאורך הדרך נשאלתי פעם אחר פעם על החקירות והמלצות לכתבי אישום. התשובה שלי נשארה כמו בעבר, הכוכבים תומכים ברה"מ, ויעזרו לו להיות צודק. ההמלצות (בהשראת מרקורי בנסיגה ונפטון ברקע) הן על הנייר, אבל הכוכבים התומכים במפה האישית ימשיכו ויעזרו לו להוכיח איפה נמצאת האמת. צר לי אם חלק מהקוראים מאוכזבים"

לאורך השנים הקרובות מבנה הכוכבים שמלווה את המפה המייצגת את תפקידו כרה"מ והמדינה, הוא 4-10, 2-8, 3-9 זה מבנה שממליץ לשמור על הקיים. במעגל נוסף יש כוכבים על הצירים 1-7, 2-8 ו3-9. המבנה הזה מעורר מחשבה איזו ממשלה יוכל להקים. רה"מ עלול להתקשות בשמירת עצמאותו, להתמודד עם המתח שצפוי גם בגלל "התביעות" של השותפים, ההתלבטויות, לצד הרצון לעמוד בנורמות, ולחפש את האיזון העדין. נקווה לטוב עבור כולנו, כי אין לנו ארץ אחרת.

לסיכום: לפי ההורוסקופ המציג את ראש הממשלה נתניהו בתפקידו, נראה שהוא יהיה זה שיחליט מתי הוא בוחר לפרוש.
"הרוב הוא הכוח הגדול ביותר בעולם, צא והעמד עשרה פילוסופים מצד אחד ואחד עשר שוטים מהצד השני –והמכריעים יהיו השוטים". ( קלאוד טילור)
 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .