eXTReMe Tracker

כמה מילים על התקופה האחרונה 06.05.2019

ברשימה האחרונה, אחרי הבחירות, כתבתי:


"המיפגש של זנב דרקון עם סאטורן ופלוטו, ישפיע לאורך זמן. זנב דרקון עם פלוטו ישפיע עד 25.05. התנסות קארמתית שמשפיעה ותמשיך להשפיע על החברה בהתנסות שאינה קלה. שינוי בדרך שמתנהלים ביום יום, כך שזה ישפיע גם על אזורי הנוחות של כל אחד.

לצערי הרב מבנים אלה "עוזרים" להתעוררות של גלי אלימות בינינו ובין הפלשתינאים. 27.04-02.05 יושפעו ממבנה מתוח בין סאטורן ומארס. (גם שריפות) בידוע, שהשפעה של הכוכבים יכולה גם להיות יומיים שלושה לפני ואחרי, בנוסף למארס אורנוס שבדרכו מעורר מתח וחוסר סבלנות ומביא את המצב להיות נפיץ יותר מהרגיל." ההשפעה של זנב דרקון על פלוטו וסאטורן ימשיכו גם על התעוררות גלי אלימות נוספים. (עד ספטמבר)
כן אנחנו כבר יודעים שהכוכבים לא פעם משפיעים עוד יומיים שלושה וזה מה שקרה בגל האלימות האחרון העימות עם ישות הטרור עזה.
זו שאריק שרון ביחד עם שמעון פרס הבטיחו לכולנו שתהפוך להיות סינגפור!!! שהבטיחו לנו שהפלשתינים יניחו רובים ובחרו במעדרים!!! בתוכנית רדיו שהשתתפתי עוד לפני ההנתקות באוגוסט 2005, אצל אמנון פאר ברשת ב' בתוכנית "לילה חי מאד" הזהרתי, (כאסטרולוגית כמובן) ,שההנתקות תביא בכייה לדורות.
מפת חזרת הירח הנוכחית, הציגה את הארועים בדייקנות. מפת חזרת הירח שתתחיל ב10.05 מעידה שהשקט יחזור בנתיים…רק בנתיים.
החמאס כבש את השלטון שם ב14.06.2007. ממליצה לזכור זאת כל פעם כשיש מישהו שממליץ שוב, לתת שטחים שהם שלנו, ליזכור ששטח מדינת ישראל רשום בטאבו, בתורה! שלנו. לא צריך להיות דתי, רק לזכור, שהתורה נתנה לכל אחד ואחת מכם או הוריכם לשוב לארץ המובטחת.

בנתיים, זנב דרקון צמודים לכוכבים סטאורן ופלוטו, צמידות המופיעה בהיסטוריה במפות מלחמה! זכרו שלכל הטילים אין חיישנים לבחון מי אנחנו, לגביהם כולנו ישראלים! והמבין יבין.

את ההפסקה בלוחמה בחרו לעשות ב06.05.2019 בשעה 04.30 בבוקר. הירח היה בטל. מכאן המסקנה, ההפוגה זמנית.
ולכבוד יום העצמאות נזקוף כולנו קומה ככתוב : "עָם כְּלָבִיא יָקוּם וְכַאֲרִי יִתְנַשָּׂא …" (ספר במידבר פרק כג)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .