eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 12.07.2013-19.07.2013

 

אלה ימים בהם תרגישו קושי לסיים תוכניות, התפתחויות נמרחות וגורמות למבוכה בעיקר בגלל הקושי לשתף פעולה. תוכניות ישתנו, חלק מהפגישות שקבעתם יתבטלו, התיקשורת תהיה עניינית וקצרה, אנשים מסביב ישנו את דעתם חדשות לבקרים. היו זהירים עם הטלפון הנייד, הוא עלול "להעלם" אולי בעזרת "עובר אורח", או סתם תישכחו אותו על הדלפק בבנק או בדואר…שימרו גם כי הוא עלול ליפול ולהשבר או התקלקל.   ב17.07, יהיה קל להתרגז בקלות בעיקר בגלל שנאה וצרות עין. נסו לדבר על הדברים בגלוי, לא להדחיק אותם.

הסאטורן, אדון הזמן, מתקדם באיטיות, תחושת ה"כובד" משתנה בהדרגה, והוא יהיה צלע במבנה כוכבים החל מה- 17.07 במזלות המים, מבנה שכולו נתינה. מרקורי עדיין בנסיגה, עד 20.07 (ומשתחרר מהצל בסביבות ה25.07), לכן, בנתיים התחושה שמתחלקים לעיתים בבוץ, שעשוי ממתח ולא מניח, אנרגיה המקשה להגיע לפיתרונות שיאירו את הדרך, בעיקר בגלל שהתיקשורת תקועה או מעורפלת. השינוי יורגש בהדרגה, מולד הירח שהיה בשבוע האחרון הביא איתו איתחול חדש. השעון התחיל לתקתק. אבל זה עוד לא מושלם בגלל המרקורי בנסיגה. לכן, המנעו בנתיים עם  החלטות משמעותיות או התחלה של פרוייקטים גדולים. לכל אחד מאיתנו קשת רחבה של חושים אינטואטיביים, היכולה לעזור ולהצביע לכיוון הרצוי, להכנס לתהליך מחשבתי, על בסיס ריגשי, אבל לא לקפוץ למסקנות או לפעולה. נכון, זה מקשה להתעכב בעיקר כשמרגישים שזה נכון לפעול. זהו מצב שבו מתעורר הרצון לשלב בין המחשבה, הלב וחוכמת הגוף, שהכל יהיה באותו מדף, בהסכמה. אבל במקום, אנו חשים על נדנדה עם מידע חדש הזורם כל הזמן ומשפיע על שינויים תכופים בפרספקטיבה. חלק מכם מרגישים שהם חוזרים ומתמודדים שוב עם תבניות מחשבה או תבניות התנהגות מהעבר, כאלה שכבר חשבתם שהן מאחוריכם. זה זמני, בקרוב נבין שעשינו כמה צעדים גדולים והתקדמנו ליעד המבוקש. הניסיון להאחז בקיים או להיות מכוון מטרה עכשיו, לא יענה על הציפיות שלנו. ההמלצה לחכות אינה סתמית, עלינו להמתין עד שנרגיש בשלים לכך. אל תיתנו ללחץ להקפיץ אתכם לפני הזמן, שחררו, נסו לנוח עד כמה שאפשר. הלחץ מעורר פחדים, חוסר אימון וכניסה למיגננה. עלינו רק להאמין וכשיגיע הזמן הנכון כבר נדע. זה יהיה, קצת אחרי ה20.07, ועדיף אחרי מולד הירח במזל אריה ב06.08, היצירתיות תניע אותנו מהר יותר. בנתיים נוריד הילוך, נעדיף את חברתם של אנשים שאנחנו רואים בהם מישפחה. לא לתת לאחרים לשפוט אותנו או לעשות דברים לפי הסטנדרטים שלהם, נציב גבולות, זה הזמן לנוח ולמלא את המצברים האישיים באנרגיה חיובית.

בנתיים מסביב, אנו רואים ושומעים מהו הכוח של אנשים ( מחאות ומהפכות), אבל אנחנו גם רואים שהרצון לחופש מ"האח הגדול" ( מושג לכל מיסגרת או מימסד שמאסתם בו) מביא לכאוס. נכון אנו רוצים שינוי, משהו בתוכנו רוצה להשתחרר מכל מה שמסמל מסגרת עם גבולות, סדר ומשמעת, אבל חלק אחר בתוכנו נידבק למה שמוכר ומעניק תחושה של ביטחון. עלינו יהיה לתת אימון בתהליכים המתרחשים, האור הפנימי של היקום, הוא המדריך אותנו, עלינו לחפש גם את האיזון, רק כך נוכל להבין שיש משמעות לקיום שלנו כאן בלי לבעוט סתם.  

נזכור שבתוך רצועת הזמן עם כוכב מרקורי בנסיגה, הספינים ממשיכים, הרבה מסרים שאין להם שחר. לימדו להשתמש במסננת האישית, לברור את המוץ מן התבן.

כוכב מארס יעבור למזל סרטן בתאריך 13.07, על מעלת האפס, מעלה המשפיעה על כל העולם, בעוד כשבוע בערך ובשליש השלישי של חודש יולי הוא ידליק את הריבוע אורנוס-פלוטו. אלו מנעדים של סכנות, חוסר שקט, קונפליקטים והנפיצות גבוהה. כולל עניינים בינלאומיים שיהיו אינטנסיביים.  במישור האישי, תתפרץ אלימות במשפחה,  עימותים קשים יצוצו גם בגלל שטויות בכל נושא ובכל מקום. נסו לחשוב על הדרך למתן את עצמכם בזמנים האלה, להוריד פרופיל ולסגל צניעות אישית, כדי למנוע את הרע ביותר. זכרו שכעס גורם לאנשים לאבד את היציבות הנפשית וחלקם במצבים קיצוניים עלולים לבטא תגובות קשות לעיכול.

אנחנו בתוך מבנה כוכבים מתחילת יולי עד סוף אוגוסט, המכיל הרבה כעס. ומשפיע על כל אחד ובכל מקום. נישמו עמוק.

 

כמה כותרות הופיעו השבוע בתחום הכדורגל אצלנו, מסיבות עיתונאים עם כוכב מרקורי בנסיגה במזל סרטן האמוציונאלי, שמעתם את הסגנון? את השפה? הלוגיקה ושיקול הדעת נעלמו, רק הרגשות, בלי שליטה…

*************

12.07 (ה' באב) אתם במצב רוח של  ביקורת או התגוננות. איכפת לכם ואתם לוקחים אחריות ודואגים למשפחה. נוח לכם להיות בבית שם אתם חשים בטוחים. זהו יום שמתאים גם להיכנס למטבח, לבשל ולאפות עבור כל המשפחה.

13.07 ( ו' באב) הצורך להתפנק משתלט עליכם היום, אתם גם נהנים לתת ולקבל מתנות. הבילוי העיקרי יהיה עם בני המישפחה. הירח בטל היום משעה 18.25 לפנות ערב עד למחרת יום ראשון בשעה 10.41 בבוקר.

14.07 (ז' באב) התחילו את היום אחרי שעה 11.00 בבוקר. הכוונה להתחלה שיש לה חשיבות בהמשך. נושאים ריגשיים מעוררים תגובות ריגשיות. התחושה שאין יציבות ואתם מחפשים תמיכה, לאוו דווקא מאלה הקרובים אליכם.

15.07 ( ח' באב) הצורך להשתחרר משתלט על התכנים של היומיום. יש לכם הסברים ארוכים ומסובכים על כל דבר שאתם בוחרים לעשות. נסו להרגע,  להבין מה באמת "הסיפור שלכם".

16.07 ( ט' באב) היום הירח בטל משעה 06.17 בבוקר עד שעה 17.24 אחר הצהרים. האינטנסיביות משפיעה על הדרך בה אתם מבטאים את עצמכם. האווירה משתפרת בשעות הערב, מצב הרוח עוזר לבלות במעגל החברתי הקרוב אליכם.

17.07 ( י' באב)  היום יהיה נכון להתמקד בתוכניות שלכם.המשמעת העצמית עוזרת לכם להשתלט על הרגשות שלא יפרצו החוצה. השתדלו לא להתרגז. זה יהיה חסר תועלת. העדיפו לדבר גלויות.

18.07 ( י"א באב) שחררו, אין זה יום מתאים לגלגל נושא שחשוב לכם, יתכן גם שיהיה נכון להתרחק מאדם שאתם חשים שלא ניתן לתת בו אימון יותר. מה שנכון זה יהיה לזרום בקלילות עם המתרחש והתוצאה תהיה טובה יותר. הירח בטל היום משעה 14.12 בצהרים עד שעה 20.54 בלילה.

19.07( י"ב באב) תנו אימון ביסודות היציבים שיש במערכת היחסים בה אתם נמצאים. שחררו את מה שאתם חשים ואל תחששו מהרפתקאה חדשה. אינכם צריכים להסביר כל דבר שאתם רוצים לעשות.

 

 

 

כלכלה ושווקים:

התקדמותו של כוכב סאטורן במזל עקרב, תחזיר בזמן את הנושאים הקשורים בחובות וגרעונות בכל מקום לקידמת הבמה, הכותרות וכו'.

מבנה הכוכבים במזלות המים, נותן הזדמנות טובה לקדם נושאים עיסקיים וכלכליים, במהלך החודש הקרוב, עם דגש על 17.07-20.07. אבל ההשפעה קיימת כבר  והיא ממשיכהעוד כמה שבועות. זיכרו שאנחנו בזמן נסיגת מרקורי, לכן, השקיעו זמן כפול בבדיקת מיסמכים לפני שאתם חותמים.

מרקורי יעצור ב20.07, וישנה מגמה על פי רוב, הוא משנה גם את האווירה הפסיכולוגית בשווקים. זכרו ששמועות צוברות תאוצה עם נסיגת המרקורי, כך שעוד נשמע ספינים בלי פרופורציה כמעט בכל תחום גם כלכלי, ואלה משפיעים גם על ההחלטות של המשקיעים.

כוכב מארס יכנס למזל סרטן, ב13.07 מעלה רגישה מאוד, המשפיעה על כל העולם, וגם  "מדליקה", את המפה של הפדראל רזרב, כך שלא נהיה מופתעים מחדשות לא צפויות שיגיעו משם, וגם אלה ישפיעו על התנודתיות בשווקים.

ב17.07 כוכב אורנוס משנה כיוון ובדרכו, גורם גם להפתעות לא צפויות, הוא תמיד יעשה את ההפך ממה שמצפים.

 

אצלנו:

מבנה הכוכבים על מפת המדינה החל מ15.07 עם מיקוד על השבוע החל ב 20.07 מעיד על מצב רגיש יותר, עם הכוכבים על הצירים (במעגל קארמה )1-7, 2-8, 6-12. בנוסף התמונה כוללת בשליש השלישי של חודש יולי, את כוכב מארס שידליק את המרובע ויבטא את הכוחנות של האורנוס/פלוטו. זה מבנה כוכבים שיקבל חיזוק גם מהיופיטר עד כמעט סוף אוגוסט. המשמעות היא שהסיר "רותח", לאורך זמן, המתח והאלימות, הקונפליקטים המתמשכים וישפיעו הרבה מעבר למצופה באזורים מועדים לפורענות בעיקר ולפי הכוכבים העוברים על מפת המדינה, יש הלימה למבנה הזה המשפיע על כל היקום.

בעולם:

ב22.07 צפוי מופע ירח מלא שיגרום למבנה הכוכבים להיות חזק יותר בהשפעתו, בכל מקום. יש כמה צרופי כוכבים העלולים גם להשפיע בארה"ב מאחר והם נמצאים בנקודות רגישות במפת ההשבעה של הנשיא שיודע לדבר יפה, (סקאנדאל? או פגיעות בגלל אירוע שאינו שולט בו)  וכך גם בהורוסקופ של ארה"ב. כך שתהליכים לא פשוטים עתידים להתרחש סביב התאריך הנ"ל עד ספטמבר כולל.

דרך אגב, עצירת אורנוס ב17.07, ועצירת מרקורי ב20.07, בנוסף לכל שאר הכוכבים, הם פוטנציאל לעוד מתקפת סייבר, רצינית בין כמה מדינות בעולם עם נזק לא קטן.

 

עוד פרק על מצרים:

אחרי השבעת הנשיא הזמני עדלי מנסור ב 04.07 , אי השקט במצרים ממשיך וימשיך בחסות אורנוס. התקופה לקראת סוף יולי, ובתחילת אוגוסט מציגה דראמות חדשות. ארועים שונים יעוררו מהומות גם בהמשך. אי השקט במצרים ימשך לאורך זמן. נקודת מפתח תהיה סביב פברואר-אפריל 2014.

 

רוסיה:

מבנה הכוכבים על ההורוסקופ של רוסיה אחרי התפוררות ברית המועצות, מציגה בהווה את המישחק הכפול שלה. מצד אחד עם הכוכבים על 1-7 הם בוחנים עד כמה הם יכולים למתוח את החבל ביחסי הבינלאומיים, לראות מה העולם מוכן לקבל. עם הכוכבים על ציר 6-12, הם מתמרנים את הנורמות והכללים הבינלאומיים לפי הצרכים שלהם, בלי שקיפות. למעשה מה שמנחה אותם זה לשמור ולהגן על האיטרסים שלהם וכך לשמור על הקיים ועל כך הם מוכנים להאבק.

בהשוואה עם ההורוסקופ של ארה"ב, ( המפות עם מגמות הפוכות) נראה שיש כאילו שיתופי פעולה, אבל גם ניגודי אינטרסים. המישחק בין שתי המדינות משלב גם בלוני ניסוי. ארה"ב, מזהה איפה הקווים האדומים של רוסיה ואיפה זה רק ניסוי ותהייה לעומת רוסיה הבוחנת מי עומד מולה ועד כמה אפשר להרחיק לכת, ובמקום בו הם מבינים שיש חומה בצורה, הם נסוגים.

ההורוסקופ של רוסיה, ימשיך להיות מעניין בעיקר בגלל השפעתה על השכונה שלנו.

" במה שאיננו מאמינים אין זה חשוב, סוד החיים הוא לגלות במה אנו כן מאמינים" ( אדיט סישל)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .