eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 16.05.2014-23.05.2014

 

ההשראה משפיעה על התקשורת בינאישית. יהיה קושי להישאר נינוחים, בעיקר כשכוכב מארס הנעצר בתאריך 20.05 ועד סוף חודש מאי ימשיך לדשדש באותו מקום, כך שהמתח ילך ויתחזק. בתאריך 18.05 תהיה נטייה לגלוש ל"תענוגות" בעיקר עם אוכל ושתייה. מאחר ול"ג בעומר חל בתאריך 18.05, יום של חתונות ומדורות, נסו לשמור על ביקורת עצמית בבחירת המזונות שאתם מערימים על הצלחת.

בין התאריכים 16.05-19.05 ישנם תהליכים המסמלים "סיומים" בעולם וגם בחיינו. למעשה קיימת תחושה שאנו מוכנים לפרק חדש, אך לא חייבים לשכוח את הסיפור הישן, בגלל שמפנים מקום למשהו חדש, יש מקום נשארו עוד הרבה דפים לבנים בספר שניתן למלא בתכנים חדשים.

המארס במזל מאזניים נותן כוח לשני הכיוונים, מה שגורם למצבים של חוסר החלטה.

סביב התאריכים 21.05-23.05 נושא הזהות האישית יכנס לתכנים הקשורים למערכות יחסים ויש ניסיון לברוא את עצמנו מחדש.

האנרגיה החזקה מלווה את הימים האחרונים והבאים אבל השינוי הרדיקאלי יגיע ברגע שהמארס יתחיל להתקדם. נהיה עדים להסלמה במקומות שונים בעולם, בעיקר באלה שיש עימותים צבאיים או קונפליקטים על בסיס שליטה כוחנית. עצירת כוכב מארס גורמת לזמן רגיש במיוחד, אנרגיה שמשתחררת מהבקבוק והיא נפיצה מאוד וכל שנישאר לנו הוא להתפלל או לבקש (כל אחד בדרכו), שמנהיגים לא יאבדו את השליטה העצמית ויעשו משהו מטופש… וכך גם כל אחד מאיתנו. לחיצת רגל על הדוושת הגאז, או מילה מיותרת שיש בכוחה לשרוף…

במערכות יחסים, אנשים יתבטאו יותר בחופשיות, באסרטיביות, כך גם במפגשים רומנטיים ובדרך יהיה מקום למצוא את האיזון שיעזור לבנות את הבסיס המשותף עם התחשבות הדדיות.

כדאי להישאר דרוכים במערכות יחסים מתאריך 20.05 עד סוף החודש, בעיקר עם אלה שאוהבים. תהיה נטייה לשביעות רצון עצמית, מה שעלול לערער את מערכת יחסים החשובה. מומלץ לחתור במודע בכוונה להשקיע מה שצריך ביחסים "בלי לעשות רוח".

השמש נכנסת בשעה טובה למזל תאומים בתאריך 21.05, מזל אוויר המוסיף קלילות לתקשורת ולמערכות יחסים. האהבה בזמן הזה מושפעת יותר מהצד הוורבלי ופחות מהצד הרומנטי. אם מערכת היחסים תתפתח על בסיס תקשורת טובה, תתאפשר חברות, שותפות וגם אהבה, פלרטוטים ותבלינים רומנטיים. זה הזמן בו נרים את המחסומים ונצליח גם לפתור בעיות ביחסים.

שילובי הכוכבים עוזרים לאנרגיה רגשית ברבדים עמוקים, זה הזמן לנקות את הבית, את הלב, או את המרחב האישי.

בתחילת יוני גם כוכב מרקורי ייעצר ויתחיל בנסיגה, לכן לא צריך ללחוץ, יש זמן לאסוף את מה שצריך כדי להתקדם ולמנף את התוכניות אחרי התאריך 05.07.

בעולם ניראה כיצד האיזון משתנה בין המערב והמזרח, אולי ניסיון לאיזון חברתי, ניסיון להגיע לשוויון כלכלי שיביא לחברה הגונה יותר. קשה להאמין שזו תהיה הצלחה, אבל הרצון לבנות גשרים בין הערכים של המזרח והמערב נפרש מול עינינו. אנשים לומדים לשלב בין העולמות, בין אלה שהם הישגיים ולא יוותרו על צבירת הון כדי להתקדם ובין אלה שיבחרו להיות יותר סוציאליים וילחמו נגד חמדנות וכוחניות, המניעה אנשים בלי להתחשב בחסרי היכולת אבל יש עוד הרבה עבודה לעשות על מנת להגיע לאיזון המתבקש.

שימו לב! עומס כוכבים על ציר 2-8 במדינה שלנו מעיד על מצבים רגישים עם דגש על התאריכים 23.05-26.05, היו זהירים במקומות ציבור.

 

זמני ירח בטל:

יום שישי 16.05 הירח בטל משעה 10:42 בבוקר עד למחרת שבת בשעה 11:01 לפני צהרים.

יום שני 19.05 הירח בטל משעה 10:01 בבוקר עד למחרת בשבת 12:58 בצהרים.

יום רביעי 21.05 הירח בטל משעה 01:21 בלילה עד שעה 15:18 בצהרים.

יום שישי 23.05 הירח בטל משעה 09:25 בבוקר עד שעה 19:01 בערב.

 

כלכלה ושווקים:

אנו ממשיכים תקופה שבה חוסר היציבות בשווקים ימשך עד תחילת חודש יוני.

יש מספיק אירועים ברחבי העולם העוזרים להפתיע, כמו אוקראינה, המתח בין ארה"ב ורוסיה, ויתכן שחלק מהאנשים אינם בטוחים בתגובות העתידיות של פוטין, המילים וההבטחות מול מה שקורה בפועל.

כוכב מארס מתיישר בתאריך 20.05, שינוי המשפיע על הפסיכולוגיה והאנרגיה של כל אחד ואחת וזה יביא גם את השינוי.

אבל הפדראל פעיל מאוד מאחורי הקלעים במניפולציות, מציב גם גדרות ומרחיב קרנות מימון כדי שהשווקים לא יתרסקו.

כללית אם נביט על השנה לפנינו, גם אם נראה תיקונים מעת לעת, המדדים יעלו, לכן סבלנות תהיה ערך חשוב למשקיעים.

 

אצלנו:

מבט כללי על ההורוסקופ של המדינה, נותן תחושה שיתכן ואנו עוסקים בנושאים שאינם קיומיים, גם אם כל אחת מהבעיות בפני עצמה יש לה חשיבות מסוימת, אבל בהשוואה למגמות המופיעות על מפת המדינה העיסוק הוא בדברים השוליים ולא בעיקר וקיימת אפשרות שאנו עומדים בפני איומים לא פשוטים.

מבנה הכוכבים על הצירים 4-10 ו-2-8 מעיד שיש צורך להתאחד. לדאבוני, כאשר רואים כוכבים המעידים על אחדות זה בדרך כלל כדי לעמוד מול האויבים החיצוניים. אפשר גם שנידרש להגדיר את האינטרסים החיוניים למדינה, שסביבם נבין שיש להתאחד.

המפה מצביעה על המצב הרגשי והפסיכולוגי של אזרחי המדינה, מעידה גם על מעבר מהתנהלות המאפיינת את השגרה שבחלקה מציגה אופוריה למצב של מגננה.

למעשה, במילים פשוטות אני מספרת לכם שיש מקום לצפות ללא צפוי.

זה משהו שיקרה מהרגע להרגע וישנה את סדר היום (כירון על ציר 1-7). יתכן שהתפנית תגיע סביב הימים 26.05-23.05. אבל לא רק, בנוסף כבר בימים הקרובים עם עצירת כוכב מארס, ישתחרר המעצור כבר מהתאריך 16.05.

מפת הממשלה המשולבת עם מפת המדינה, מציגה יציבות! כל מי שחשב או חושב אולי לצאת מהממשלה, כדאי שיעצור ויחשוב לפני. עומדים להתפתח כמה אירועים שיבהירו שרצוי וחשוב להישאר בתוך הממשלה אם רוצים להישאר בעמדת השפעה.

השילוב של הכוכבים על הצירים 4-10 ו 2-8 הוא הדומיננטי בשנתיים הקרובות ומצביע על אחריות בהתנהלות הכלכלית, דגש על הערכות נכונה, יתכן שגם הצורך לשמור על רזרבות והימנעות מהוצאות, תהיה ההחלטה הנכונה בגלל מצבים שלא מצפים להם.

אהוד אולמרט:

אחרי פסק הדין שניתן בסוף חודש מרץ, סיכמתי סידרת מאמרים על אולמרט מאז   2007 שניתן לקרוא ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 04.04.2014 וסיימתי את הפרק בקטע מרשימה שנכתבה עליו בתאריך6.12.2013: "הוא נוטה לפרש את המציאות כפי שנוח לו… לפי המפה האישית. פסקי הדין שיגיעו בהמשך השנה ינטרלו את הפופולאריות הציבורית שלו ויקשו עליו לחזור לבמה הציבורית… ובתוך כמה חודשים יבין שחי באשליה ואינו יכול להגיע לשום מקום". בתאריך 04.04.2014 נכתב "…אהוד אולמרט איבד את השליטה על חייו. היכולת שלו לשקם את שמו תהיה מוגבלת. (מעבר כוכבים על ציר 1-7) ברור היה לאורך הדרך שאהוד אולמרט המצייר לעצמו את המציאות בצבעים שנוחים לו (…נפטון שמשיב-2-8), כאשר זה התבטא בחלומות שווא ובמאוויי לב דמיוניים, ובהמשך מספר לעצמו סיפור שהוא גם מאמין בו. זה מעלה באופן טבעי את השאלה עם סימן קריאה על ההחלטות שקיבל כראש ממשלה. תפיסת המציאות המעוותת שלו (!!!) אותה גם ציין השופט רוזן…"

אופיו הנחשף במפה האישית שלו אינו מאפשר לו להתמודד עם המציאות שאינה רוצה לקבל. לכן הבעיה נשארה, גם עכשיו אחרי גזר הדין, אולמרט ממשיך בעזרת יחצנים להוציא הודעות לתקשורת שכולן מכוונות נגד השופט! יש כמה פרשנים שעדיין מביטים אל אולמרט בעיניים מצועפות וגם הם הצטרפו למערכת היחצנים נגד השופט, מעניין לשאול אותם אם הם קראו את כל 900 העמודים של גזר הדין? האם יש להם ידע וניסיון משפטי? הטקטיקה של מקורבי ראש הממשלה לשעבר ברורה, הוא, אהוד אולמרט אדם חף מפשע הנרדף על ידי השופט רוזן…אלא שהציבור השומע ומקשיב מפוכח יותר. בהווה, אי אפשר להתעלם ממעברים על המפה האישית שלו החווה את כוכב סאטורן 1-7. בנוסף לפלוטו המלווה את המפה שלו עם המדינה על ציר 1-7. המעבר הראשון מציג התפכחות בגלל בעיה שלא ניתן לפתור אותה לפחות לא בזמן הזה, כך שתחושת הבדידות שלו תעצים בתקופה הקרובה. כוכב פלוטו במקום כזה מספר שהסתיים פרק אחד ומתחיל פרק חדש, כזה שאין לו שליטה עליו.

 

סיום סופי על השליטה באי.די.בי -נוחי דנקנר:

השבוע אולי הבין נוחי דנקנר שהגיע לקצה הדרך, בית המשפט העליון דחה את ערעורו ואי.די.בי. עברה בעלות, מה שלא הפתיע אתכם הקוראים.

תזכורת מרשימה מתאריך 02.08.2013 : "מבנה הכוכבים מציג תמונה של "אין מוצא". גם במפה האישית מופיעים כוכבים המחזקים אתהכותרות, שלאיש אין שליטה על המתרחש בחייו. לפי הנתונים האסטרולוגיים, הרצון שלדנקנר להיחלץ כלכלית וגם להישאר בעל שליטה חסר סיכוי".

ברשימה נוספת מתאריך 13.12.2013 נכתב "האופי של דנקנר (הצורך בשליטה) גרם לו ליצור תנאים אופטימאליים לדעתו כמובן, כאלה, שיגנו עליו מפני תחרותיות, ואותה ריכוזיות שבנה היא זו שפגעה בו! גם אם יצליח לעכב את המצב באמצעות תהליך משפטי זו תהיה רק השהייה לטווח קצר. בנוסף המפה המשותפת שלו עם המדינה מעידה שהוא פועל בכמה מישורים, אבל עם כוכבים על ציר 1-7 (במפההמשותפת) ו- 6-12 התהליך שגלש אליו הוא בלתי נמנע".

מחשבות אסטרולוגיות:

לאורך כמה שנים, ברשימות שהתפרסמו כאן נכתב על השינוי שמביאים הכוכבים אורנוס-פלוטו מאז שנת 2012 וממשיכים עד שנת 2015. כוכבים אלה יוצרים בהדרגה שינוי בעולם המוכר שבו אנו חיים, בעולם החברתי, תרבותי פוליטי וכלכלי. האירועים שאנו עדים להם, מתפתחים זה אחר זה בחיי היום יום שלנו ובכל מקום על פני תבל. יש ימים שהתחושה היא שאנחנו נימצאים ברכבת הדוהרת בין הרים וגאיות, לא מספיקים "להנות" מהנוף והוא כבר מתחלף…

השבוע, אצלנו, התמודדנו עם חוקי מישחק חדשים. פסק הדין במשפט של אהוד אולמרט ושותפיו ולהבדיל נוחי דנקנר מעיד שהשינוי שנקבע הפעם הוא בנושא האחריות האישית. אינך יכול להתנער, בין אם לקחת הלוואה ולא שילמת ובין אם לקחת שוחד, לא חשוב מי אתה או לאן הגעת בסולם החברתי, כל "עיסקה" היא על בסיס אישי, אין מקום להתחמק, כולם שווים בפני החוק.

החריגה של לקיחת כספים על חשבון הציבור נגמרה, הפיקוח על התהליכים יהיה נוקשה יותר. הכוכבים במפת המדינה על ציר 2-8 מעידים שיש אחריות אישית, לא ניתן יהיה לחמוק מהשעבוד אישי. כללי המשחק ישתנו כלפי כל אחד, גם כלפי אנשי ציבור, הטייקונים ובעלי הון. החמרת קריטריונים לקבלת הלוואות במטרה למנוע מצבים של חדלות פירעון של חברות נכסים, שחלק גדול מכספם הוא של הציבור. אבל התהליך הזה לא ידלג גם על האזרחים שיבקשו משכנתא. זהו פלוטו הממשיך לחרוש את מזל גדי, חושף את הסדקים והשברים וכל "הקילקולים" בגופים הגדולים לאור השמש.

" העיקר הוא המעשה, הכבוד – לא כלום" (גיתה)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .