eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 30.05.2014-05.06.2014

 

לפנינו זמן בה הנדיבות של אנשים תהיה גלוייה יותר זמן נחמד להשקיע בעיצוב הבית או המישרד. החולשה תהיה שתרגישו שאתם מוכנים להשקיע זמן ותגזימו, או תיקחו על עצמכם פרוייקט גדול מדי. אלה ימים של דיפלומטיה, כך שאם אתם בתוך סיכסוך או חוסר הסכמה עם חברים, זה הזמן הנכון לפתור את הקונפליקט.

כוכב מארס שהחל להתקדם, אוסף אנרגיה כשהוא חוזר על צעדיו בפעם השלישית, ומומלץ שתשימו לב למה שאתם עושים, אתם בוחנים את הארועים שעברתם מסוף דצמבר 2013 עד תחילת מרץ 2014. ומאחר וכוכב מרקורי במזל סרטן, זה יביא אתכם לבחון החלטות בעיקר בנושאים ריגשיים, במיוחד כשתתחיל הנסיגה שלו. זה מהלך שיכול לשנות החלטות ראציונאליות שכבר עשיתם. התוצאה תתבטא לאורך חודש יוני כשתרגישו שאתם על נדנדה הנעה בין רגש והגיון וחוזר חלילה. חוסר החלטיות יעייף אתכם. הרבה זכרונות מהעבר ישפיעו על הדרך בה תקבלו החלטות, גם סודות שתשמעו מאנשים במעגל החברתי שלכם, ישפיעו וישנו את דרך החשיבה שלכם.

למעשה, בהדרגה אתם רואים את המציאות המתפתחת בהדרגה, וגם אם היא לא כל כך ממוקדת, יש כיוון. האתגר שלכם יהיה להתמקד במה שאתם רוצים לעשות. הקשיבו לעצמכם, תשאלו שאלות, בלי להגיב באימפלסיביות, לא חייבים לעצור, אלא לתת לתהליכים להתנהל, להשאיר ערוצים פתוחים במחשבה. האווירה שהשתנתה לאחרונה, הביאה לפרספקטיבה חדשה, אבל מוקדם עדיין לקבל את כל התשובות שרוצים לקבל.

כניסתו של כוכב מרקורי לצל לפני הנסיגה שתתחיל ב07.06 כבר משפיעה על מה שאתם מתכננים ( 01.06) או מוציאים לפועל ויעסיק אתכם גם לאורך כל החודש הקרוב. מומלץ לדחות הסכמים חשובים. אבל ברצועת הזמן הזו תוכלו לתקן או לשפר נושאים הקשורים במישפחה, כולל נסיעות, פיננסים ותוכניות על נדל"ן. מרקורי בנסיגה, זמן טוב לסדר ניירת במגירות.

כוכב מארס המתקדם במזל מאזניים יחזור לתדלק את הכוכבים אורנוס-פלוטו, וההשפעה כבר תורגש לקראת סוף השבוע 05.06 ותמשיך כמעט עד סו החודש. בגלל תנועתו האיטית של המארס, הסכנות יאפיינו את רצועת הזמן הקרובה. הזהרו בחודש הקרוב במיוחד בנהיגה, התרחקו מאלמנטים שאופיים עויין, ובמובן החיובי יש אנרגיה ממוקדת ומוקפדת לפעילות פיזית, אם זה פעילות בקבוצה ( כדורגל, כדורסל וכד') או שיתוף פעולה עם פרטנר.

הקונפליקט שמתפתח בין המזרח והמערב, מקבל חיזוק כלכלי רוסיה, סין ואירן בונות את הקואליציה שלהם נגד ארה"ב התומכת ביפן ובפיליפינים. אנחנו בפני תהליך שבו הקונפליקטים הרחבים יכולים להתבטא בהדרגה בשינוי שישפיע על האיזון בעולם.

ולנו נשארה האהבה, נושא שאינו במו"מ, אלא חוויה של נתינה וקבלה. לתת אימון זה בזה כי בסופו של דבר זה מה שבאמת חשוב בחיים.

 

זמני ירח בטל:

יום שישי 30.05 הירח הבטל ממשיך מיום חמישי, עד שעה 17.13 אחה"צ

יום ראשון 01.06. הירח בטל משעה 09.16 בבוקר עד למחרת 02.06בשעה 04.48 לפנות בוקר.

יום שלישי 03.06 הירח בטל משעה 17.31 אחה"צ עד למחרת יום רביעי בשעה 17.20 אחה"צ.

יום שישי 06.06 הירח בטל משעה 11.57 לפני צהרים עד למחרת שבת בשעה 05.01 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

אחרי הפירסום של הלמ"ס על ירידה דרמטית בהתחלות בנייה, בעיקבות הבטחות שונות של שר האוצר כולל אפס מע"מ, וההבחירה לחוקק חוקים תחת הכותרת "שוויון בנטל" שגרמה כבר לירידה בגיוסם של הצעירים החרדים וגם לירידה באלה שהחלו לחפש להתקדם בעזרת השכלה גבוהה, אני מזכירה שמבנה המפה של שר האוצר, יאיר לפיד מסביר את הסיבות לנסיגה בכל הפרמטרים במקום לצפות לשינוי חיובי. מיקבץ הכוכבים של השר במזל עקרב, יושב על זנב הדרקון בהורוסקופ של המדינה. הזנב מסמל את העבר, את מה שממנו צריך ומומלץ להתנתק כדי להגיע לראש… ולהתפתח. לכן אני תוהה איך יוכל שר האוצר מעבר למסיבת העיתונאים שעושה, להוציא לפועל את השינויים עליהם מכריז מעל כל במה? האם באמת יש ביכולתו להביא לשיפור המצב הכלכלי?

כוכב יופיטר ההליוצנטרי בקשרים שעלולים לגרום לחוסר יציבות בשווקים, תנודתיות לא דראמטית. זה לא משברי.

כוכב נפטון דומיננטי מאחר והוא נעצר ועומד לשנות כיוון. נפטון מסמל את הנושאים הקשורים במים, נפט, אלכוהול, תרופות וזיהום אוויר. יש להניח שהשפעתו תהיה על תנודתיות בחברות הקשורות לכל אלה.

ב07.06 ישנה כוכב מרקורי כיוון וב09.06 נפטון ישנה כיוון, שניהם "עוזרים" לספינים, שקרים והונאה. כך שאת השמועות בתחום הכלכל שיגיעו לאורך החודש הקרוב, (גם פוליטי, מדיני וכו') כדאי יהיה לבחון לפני שאתם בוחרים במה להשקיע.

 

 אצלנו:

אהוד אולמרט השלב הבא …

כולנו שומעים מאז גזר הדין חוות דעת של אנשי מקצוע בתחום המישפט, שחלקם מדברים כמו יחצנים מטעם…על סיכויו של אולמרט בבית הדין העליון לבטל את גזר הדין של השופט רוזן.

באסטרולוגיה, עד כה, ההורוסקופ של אולמרט סיפק את הפרטים וכל מה שניתן להבין מאותם נתונים. מאז 2007, כל פעם הוספתי עוד תמונה ברשימות כאן שהוכיחה את עצמה לאורך זמן במיבחן התוצאה. סיכמתי את הפרק הזה ברשימה שפורסמה כאן ב 04.04.2014.

מפת הלידה שלו (עם כל הנתונים המלאים) מציגה אדם עם תחושת ביטחון שלא פעם מוגזמת, שלא מזהה את הסכנות בזמן. עם המארס בבית 2 הוא קורא את המציאות בדרך שגוייה ( נפטון) ובכל זאת מנסה להוציא לפועל את הרצון שלו ומופתע שהמציאות לא משתפת פעולה. (לאורך ההיסטוריה שלו).

ההתבוננות עכשווית על המפה של אהוד אולמרט, עם כוכבים על ציר 1-7 ו 6-12. מעידים על הנזק בתדמיתו שיהיה קשה לו לתקן. העולם סביבו לא נותן לו "הנחה". עד לאחרונה היו גם כוכבים על ציר 5-11 ש"עזרו" לו עם יחסי ציבור אוהדים, אבל המגמה משתנה! הכוכבים מגיעים לציר 2-8 והמשמעות היא חשבונות נפש. אדם נמצא עם עצמו לשאול את השאלות של איך ולמה? עם הכוכבים ציר 2-8, זה אדם שנלחם על מקומו. אבל הכוכבים נשארים על הצירים 1-7 עם 6-12 ובתוספת שמשנה את התמונה על ציר .2-8 זה ממש לא נחמד. כך שהכיוון האופטימי הוא לא אופצייה.

יש עוד אלמנט חשוב שמציגים סידרת הכוכבים המופיעים על ציר 6-12 (בעתיד יגיעו עוד כמה כוכבים שיגיעו לאותו ציר בנסף לאלה שכבר נוכחים במפה האישית של אולמרט). כשאדם ניכנס לתוך הליך מישפטי, "הצדק שלו" לא יוצא לאור, אין לו סיכוי להצליח! לכן אסטרולוג ממליץ לאדם במצב כזה לבחור פשרה, בוררות, עיסקת טיעון בשפה המישפטית, הסכם שגם אם יש בו הודאה, הוא עדיף. נכון שהוא לא פותר את הבעיה שהאדם ניכנס אליה, אבל זה יכול להקל עליו.

יש הגיון שאדם הנופל מאיגרא רמא לבירא עמיקתא, יחפש דרכי מוצא. כשאולמרט יבין שעליו להכנס לכלא, ברור שעם כוכבים על ציר 6-12, הוא יציג את דמות הקורבן, ויעזר בעולם הרפואה כדרך מילוט…הוא יציג תעודות מחלה מכל הסוגים… ויש לו יכולת "להציג"…אבל זה כלי מילוט זמני…כי בבתי הכלא, יש גם שרותי רפואה.

הסביבה הקרובה תהפוך להיות הדומיננטית בלחצים עליו ( המעגל הדומיננטי עכשיו במפה שלו, זה מעגל הקארמה) והסביבה הקרובה ובני המישפחה שלו שירצו מן הסתם את טובתו, ינסו לדחוף אותו לעיסקת טיעון, ( עם נפטון-פלוטו על ציר 3-9) כאיש עסקים מעשי, יהיה כדאי לו לשקול איך למזער נזקים, כך שעם ההודאה יגיע לעיסקת טיעון, שתעזור לו אולי לפתוח דף חדש במסגרת המשפחה אחרי השהות במאסר, שיכולה להתקצר בעיקבות העיסקה ( באסטרולוגיה אין מיספרים). רצוי גם שיפנים שתדמיתו ניפגעה והשער לחזור לחיים הפוליטיים, נסגר. נוסיף בקריצת עין המלצה לאולמרט ללמוד מתלמידתו המצטיינת שולה זקן, שהבינה מהר מאוד מה יכול להיות טוב יותר עבורה, ולהציע לו לאמץ את הסיפא בדברי רבי חנינא "הרבה למדתי מרבותי…ומתלמידיי יותר מכולן…" ( מסכת תענית).

 

בעיקבות תוצאות הבחירות באירופה:

 

אתם הקוראים לא מופתעים! פעם אחר עם הזכרתי את מצב הכוכבים אורנוס המאתגר את פלוטו המשפיע מאז 2012 וממשיך עד 2015, ומזכיר את שהיה בשנים 1931- 1934. ברשימה שניכתבה ב 08.07.2011 נכתב: "כוחם של הכוכבים האלה הוא גם בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני (שינוי רע)… להזכירכם, מבנה הכוכבים הזה היה בשנות השלושים, והתבטא באנטישמיות שעלתה וצברה כוח והמשיכה למלחמת העולם השנייה. אנחנו עדים בשנתיים האחרונות לתהליך דומה שצומח בהדרגה במדינות האיחוד האירופי, ופוגע במרחב העצמאי של מיעוטים שונים כולל בני עמנו היהודים… ארגונים קיצוניים מרימים ראש בארצות שונות עם סמלים שיש בהם הזדהות לתנועות פשיסטיות."

 

ברשימה נוספת מ 07.03.2014 נכתב: " אורנוס במזל טלה ופלוטו במזל סרטן, היו בין השנים 1934-1931. לא הייתה מלחמה, אבל היה אי-שקט חברתי וכלכלי. אז באירופה, הימין התחזק, היטלר יימח שמו עלה לשלטון ב-30.1.1931, והוא הצליח לסחוף את האזרחים שהאמינו לו, שהגיע הזמן לחזק את הלאומניות וצבע זאת עם רעיונות על ייחודיות הגזע הארי. אנחנו 84 שנים אחרי, אורנוס חזר למזל טלה, פלוטו נמצא במזל גדי(מול הסרטן), ונראה שהתפאורה חוזרת. לאומניות חוזרת בהרבה מקומות. אנחנו שומעים על כוחות לאומניים בחלק ממדינות אירופה (הונגריה, יוון). המערב נמצא כאילו בשלום למרות שיש שם שינויים פוליטיים בגלל המצב הפיננסי, מצב הבנקים והכלכלה בכלל. "

למעשה אותן סיבות החזירו את אותה הרוח, הלאומניות חזרה גם לצרפת, לבריטניה, הולנד ועוד…נכון שכמה פרשנים מנסים להסביר במילים מכובסות למי שרוצה להאמין להם שמיפלגות הימין הקיצוני האלה הם לא אנטישמיות, הם לא נגד היהודים, חס וחלילה הם רק נגד ה"אחר", וכו'…. גם בגרמניה ערב המלחמה, "הנאורים" כולל היהודים האינטלקטואלים חשבו כך…צר לי שאני ( בת להורים ניצולי שואה שכמעט כל בני המשפחה נרצחו על ידי הנאצים ה"רוצחים הנאורים" בגרמניה ובאוקראינה נעזרו בתושבי המקום שמאוד "אהבו" יהודים ) מרימה את המסך עם אור של פרוזקטורים חזק, ולא מוכנה להאמין שזו רק הצגה!!!

 

" לימוד המוסר הוא בבחינת זכוכית מגדלת שבעזרתו מכירים את החטא" ( ר' ישראל סלנט)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .