eXTReMe Tracker

תחזית שבועית אסטרולוגית 18.07.2014-25.07.2014

 

האגו חזק יותר בימים הקרובים. קשה לשמור על שליטה עצמית, הרגשות עולים וצפים במהירות וגורמים לאנשים להיות יותר אובססיביים ותובעניים במערכות יחסים. קיימת נטייה להקצין מצבים בכדי להשיג מטרות. אלה ימים בהם כדור שלג קטן יכול להפוך בקלות למפולת שלגים. רצוי להיות זהירים בסגנון הדיבור, להיות ערים לתקשורת בכל סיטואציה, המילה המדוברת והכתובה יכולה להשפיע על השיח עם הרבה כוח ומעבר למה שהתכוונתם.

האנרגיה תהיה גבוהה מאוד בימים הקרובים וניתן לסיים עבודה שמרחתם לאורך זמן, אך עוצמת הרגשות עזה מאוד, כעסים מתעוררים בקלות וכדאי להיזהר מאימפולסיביות. נסו להימנע מעימותים, נסו לבחון האם אתם נמצאים בזמן ובמקום הנכון. בכל מו"מ מתעוררים וויכוחים בסגנון מניפולטיבי, לכן שימרו על ערנות ושימו לב לערוצים המתפתחים או להתרחשויות חשאיות הזורמות מתחת לפני השטח. קיים רצון וצורך להבין דברים לעומק, אבל גם לקחת פיקוד. קל לגלוש למאבקי כוח, תצטרכו להיאבק על מה שאתם חושבים שהוא חשוב, אבל בה בעת להתעלם ממה שאינו רלוונטי כעת.

אירועים בלתי צפויים יביאו לפעילות שכלל לא חשבתם עליה. קל להגיע לחוסר הסכמה, לכן נסו "לבחור" את העימותים "שלכם" בזהירות.

כוכב אורנוס נעצר בתאריך 21.07 ומתחיל בנסיגה. זהו יום נפיץ שכדאי לשמור בו על זהירות. כוכב סאטורן משנה גם הוא מגמה באותו יום ויאפשר לקבל התחייבויות ולקדם תוכניות תקועות. השילוב של הכוכבים האלה, יחד עם יונו במזל תאומים, יעזור לעשות את הבחירה הנכונה, לקדם את החיים האישיים או לשתף פעולה. אלה ימים שתוכלו להתחבר לערוצי האינטליגנציה הגבוהה ביקום שידריכו אתכם. זה הזמן לאנשים חושבים, לאנשים הפתוחים למימדים חדשים ויוצאי דופן במרחב סביבם, לצאת מתבניות מחשבה מקובעות. כל התהליכים האלה, גם אם מתרחשים בקטנה כל פעם, עוזרים להבין שמתרחש שינוי בעולמנו. נכון גם לתת אמון בעצמנו, להכיר את התבניות הרחבות שהטמענו בתוכנו האם הן עדיין מתאימות והאם כדאי לשנות אפילו קצת, ותרגישו את ההבדל.

השמש נכנסת למזל אריה, בתאריך 22.07. פעילות יצירתית, שמחה ואופטימיות וגם רומנטיקה. אלה ימים שיש בהם אור, נטייה להתלהב כמו ילדים מכל חוויה אבל בעיקר ירגישו את זה אלה המתאהבים או שכבר מאוהבים. הרומנטיקה תחגוג, זה זמן שבו המשוררים יכתבו יותר שירי אהבה. בני מזל אריה יחושו שיש להם יותר הזדמנות להתחזק ולאהוב את עצמם.

בתאריך 24.07 המפגש של השמש והיופיטר מחזק את האופוריה, השמחה ורוחב הלב. הלב פתוח וקיים פוטנציאל חדש, כך שזהו יום טוב לעשות בו דברים מיוחדים.

המארס עובר למזל עקרב בתאריך 25.07. אירועים גורליים במקומות "החמים" יקבלו כיוון חדש.

 

מופע מולד הירח בתאריך 27.07 במזל אריה, בחסות כוכב יופיטר, כשכוכב מארס מתדלק אותו ומחזק את האנרגיה, מעורר יוזמה לתכנן תוכניות, למרות שמיבנה כזה של כוכבים גורם גם לאנרגיה להתפזר ולהתבזבז.

איתני הטבע עלולים להשמיע את קולם בתאריכים 20.07-23.07 ובתאריכים 28.07-31.07.

זמני ירח בטל:

יום שבת  19.07 הירח בטל משעה 05:18 בבוקר עד 12:42 בצהרים.

יום שני 21.07 הירח בטל משעה 17:11 אחה"צ עד 19.36 בערב.

יום חמישי 24.07 הירח בטל משעה 03:53 לפנות בוקר עד שעה 05:59 בבוקר.

יום שישי 25.07 הירח בטל משעה 16:52 עד שעה 17:55 אחה"צ.

 

כלכלה ושווקים:

המצב הגיאופוליטי ברחבי העולם משפיע על התנודתיות בשווקים והתהליך מתמשך. זו תקופה לא רגועה, חלק מהכוכבים משנים בית וההשפעה תורגש בין התאריכים 20.7-24.07

שילובי הכוכבים יוצרים גל של חששות והבעיה היא שיש נטייה להגזמה שעלולה לגרור גם פחדים והתנהגות לא רציונאלית.

אורנוס נעצר בתאריך 21.07 והתגובה לכך היא הפוך על הפוך, אירועים בלתי צפויים שיהיה להם אפקט על השווקים.

בשבוע שיתחיל בתאריך 27.07 הוונוס תדליק את האורנוס ופלוטו ולכן זה יהיה שבוע רגיש יותר. כזכור, זהו צמדהכוכבים שגרם למהפך בשנת 2008 ולמשבר הכלכלי ברחבי העולם, השפעתם תימשך עד שנת 2015, לכן כל כוכב מהיר המגיע למנעד עם אלה, יוצר גלים.

 

המשך תמונת מצב אצלנו:

בין התאריך 19.07.2014 עד לתאריך 21.07.2014, מגיעים אצלנו לצומת החלטות! הכל אפשרי, אבל אולי זו תהיה ההחלטה לכניסה הקרקעית? במידה וזו תצא לפועל, זו תהיה פעולה מדורגת ומוגבלת.

מהתאריכים 23.07-31.07 יש פוטנציאל שמערכת של גורמים בינלאומיים תנסה לתווך בניסיון להגיע להפסקת אש, הבעיה היא שמבנה הכוכבים מציג תחילה אופוריה ומשאלות לב ואחר כך, בין התאריכים 09.08-15.08, נבין מה השגנו באמת.

בינתיים אנו חווים את ראש דרקון/סאטורן על ציר 1-7 (מעגל קארמה של מפת המדינה) שמביא לתחושה של מוגבלות, חוסר יכולת לפתור מחלוקת או לקדם פיתרון מיידי. זה מצב המאפשר קבלת החלטה ריאלית שתהיה נכונה רק לטווח קצר. רבים מאיתנו חשים את המועקה המתמשכת בעיקר בגלל חוסר הוודאות.

זהו מצב כוכבים שמביא איתו יכולת להתבונן במצב ולהסיק את המסקנות. החלטות שיתקבלו בזהירות בגלל חוסר הוודאות.

הקושי בתקופה הזו קשור בעיקר לקצב האיטי, נדרשת סבלנות, שהיא מיצרך נדיר בימים אלה, ויהיה עלינו ללמוד לחיות ללא ציפיות מאחרים (מהעולם "הנאור").

מבנה הכוכבים של הממשלה עם המדינה מציג מצב של התמודדות עם קונפליקטים, שלא אנחנו בחרנו, אלא נגררנו אליו בלית ברירה. ההתנהלות לא יכולה לפתור דברים אלא לנהל אותם. (כוכבים על ציר 1-7, 5-11).

מקבץ כוכבים על הצירים והמעגלים על ציר 2-8, מחדדים את המצב המלחמתי בו אנו נמצאים. יש הצבת גבולות שתגדיר על מה אפשר לעבור לסדר היום ועל מה לא. השאלה תהיה עד להיכן מוכנים להגיע כדי להשיג תוצאה. הכוכבים האלה ילוו אותנו לאורך זמן, כך שגם אם יהיה פיתרון או הסכמה אלה זמניים ואולי נכונים לדרום הארץ אבל לא לצפון וההפך גם. כדאי להזכיר שהכוכבים על ציר 2-8, למרות שזה על ההורוסקופ של המדינה, משפיעים גם עלינו האזרחים, המתחים הופכים אישיים בלי שנוכל לנווט אותם.

במעגל הקארמה, המייצג את המציאות שבתוכה אנו פועלים, שילובי הכוכבים על הצירים בקומפוזייט (4-10, 5-11 וגם 2-8,) מציג את האופציה לשיתוף פעולה אזורי על מנת להתמודד עם הבעיות, אבל זהו תהליך המתהווה בהדרגתיות. אפשר לחתור להגדרת צרכים בסיסיים, שיהיה הבסיס לגורמים המוכנים לבנות קו פעולה משותף כזה שיפעל לשנות את המציאות הנוכחית. לפעולה של הממשלה הנוכחית עם אותם גורמים (מצרים?) יש סיכויי הצלחה טובים.

קיים רצון לגבש אחדות על בסיס המכנה המשותף, שהמרכיבים בו הם הערכים הבסיסיים שלנו כחברה (6-12). ההכרה בייחודיות הערכית שלנו היא זו שצריכה להנחות אותנו מול העולם. עלינו להפסיק להתחשב במה שיגידו או לחפש איך לרצות את העולם, המצפה שנתנהג על פי המוסר הכפול שלו. די, בכל מצב אנחנו חוזרים לאותו מקום כאינבידואל "אם אין אני לי מי לי", ובמקרה שלנו כעם ישראל הנמצא עכשיו ביחד מול האיומים הביטחוניים , אם אין אנחנו לנו מי לנו?

ומה עכשיו? מחשבות אסטרולוגיות על המצב אצלנו:

אם מדינת ישראל תתמקד בתוכניות לטווח הארוך, זה לא ישרת אותנו! כי כל תוכנית תתמוסס אחרי פרק זמן. ההחלטה צריכה להיות "עכשיו אנחנו עושים את הכי טוב שאנחנו יכולים ועם מה שיהיה בעתיד נתמודד אז". האתגר יהיה ביכולת לנתק את עצמנו ממשאלות לב בנוגע למה שיהיה בטווח הארוך, אנו חיים באי וודאות באזור דינמי משתנה. בהדרגתיות תגיע ההבנה שחשוב יותר להתייחס להווה ואז תהיה לנו היכולת לנצל את חלון ההזדמנויות בכל רגע נתון להתפתחויות קונקרטיות טובות יותר.

הכוכבים הדומיננטיים על מפת המדינה הם נפטון על ציר 2-8 ופלוטו על ציר 5-11.

נפטון 2-8, הם הפחדים שמתקבעים, "מה שהיה זה מה שיהיה" ואילו הפלוטו על 5-11 זה השחרור והיציאה מהפחדים. ביטחון בעצמנו וביכולות שלנו.

הכוח שלנו יגיע מתוך ההתגברות על הפחדים והחששות ואת זה אנחנו לומדים.  במהלך השנה יש עוד תמיכה גם מכוכב אורנוס על ציר 5-11, שיעזור לדברים לזרום יותר בקלות ולדלג מעל הפחדים. צריך להפסיק לחפור! וצריך לעשות זאת עם מודעות עצמית. דרך העשייה נראה אחר כך שהחששות היו קטנים יחסית וגם לא רלוונטיים. עשייה מגמדת את הפחדים. הניסיון להגדיר דברים לטווח ארוך מדי מחזק את חוסר הוודאות, אבל אם נתמקד במטרות של כאן ועכשיו יהיה קל יותר להתגבר וגם להצליח.

"אין מדינה ניתנת לעם על מגש של כסף" ( חיים וייצמן)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .