eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 05.09.2014-11.09.2014

 

היום, 05.09 הוונוס עוברת למזל בתולה, מחדדת את הרצון לעזור ולשרת את הזולת. הבתולה מחפשת את הדרך לשפר את מה שאפשרי בכל המישורים בחיים ואלה זמנים בהם אפשר להתבונן ולחשוב כיצד ניתן להשיג שלמות, בעיקר במערכות יחסים עם אחרים.

בתאריך 07.09 נפתח חלון שעוזר לשחרר את המקומות הפגועים, יתכן גם שהפגיעה מגיעה ממקום שניסיתם להדחיק, אבל לא עוד. יהיה עליכם לעשות התמרה (טרנספורמציה) ולשחרר. אלה ימים טובים לאמנים, סופרים, משוררים ואוהבים.

לפנינו שבוע שבו התקשורת תהיה במיטבה, תרתי משמע. כדאי להיזהר בסגנון ולנסות לברור את המילים. היו זהירים גם עם החלטות פיננסיות סביב התאריך 09.09, יתכן גם שההחלטות המתקבלות אינן על בסיס מידע נכון. נסו להישאר "מחוברים" לקרקע והעדיפו לקבל החלטות מעשיות רק לאחר התאריך 11.09.

מופע הירח המלא בתאריך 09.09 יתאים לבחון שוב את הרגלי האכילה, או לבחון שינויים שכדאי יהיה לעשות. קיימת נתינה אבל היא מגיעה ממקום של כאב פנימי. הרצון לתת יהיה מעבר ליכולתנו בגלל תחושה שמישהו מציב גבולות, האינטלקט חזק יותר ויאפשר לנו להבין רגשות, לשנות ולשפר את המצב הנתון, אם כי המחשבה עלולה להיות קצת אובססיבית. מבנה הכוכבים של מופע הירח המלא מקשה על פיתרון בעיות בינלאומיות.

הימים 09.09-14.09 יהיו מאתגרים במיוחד. זה זמן טוב לסיעור מוחות. בימים אלה הבנת המציאות בהירה וברורה וקיימת הבנה שאין גבולות למחשבה ואפשר להגיע למרחבים חדשים, אבל הקשרים בין הכוכבים יוצרים גם טעויות בשיפוט, חשיבה אלימה, מילים שעפות ללא חשבון ואין מקום לוויכוח. מראש יהיה חוסר הסכמה, כאילו משהו טבעי ואם תבררו תשימו לב שאנשים סביבכם מספרים לכם שהם נתקלים בסירוב כמעט בכל מקום וזה ישמע דבר מובן מאליו. הכעסים יצבעו את האווירה, התקשורת הבינאישית תקבל "טון" שיקשה על ניקוי האווירה, למרות שיהיה פיתוי לעשות זאת. שימרו על פתיחות ותשומת לב למתרחש סביבכם.

התאריך 10.09 יום רומנטי אבל יש בו גם משהו מעורפל, לכן התחלת קשר ביום כזה אין בה משהו סוחף וחד משמעי ועדיף לא להתחייב. אם יש מישהי או מישהו שמוצאים חן בעיניכם המתינו כשבוע לפני שתתחייבו ואם גם אז תרגישו את אותו עניין בבן זוג המשיכו. תנו מקום גם לאינטואיציה.

לקראת סוף השבוע יש מקום לאופטימיות, צאו לטייל.

בתאריך 12.09, כוכב מארס עובר על המעלה האחרונה של מזל עקרב, מיקום שהוא מסוכן מאוד.

כוכב מארס יעבור למזל קשת בתאריך 13.09, מזל אש שאין לו גבולות, זה עלול "לעזור" להסלמה בכל מקום שיש בו עימותים, רוחות מלחמה.

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 15.08 נכתב שמבנה הכוכבים, הגורם לטשטוש ובעיה של אמון, ישפיע על הנשיא אובמה: "… המבנה הנ"ל ממוקד על הירח של הנשיא ברק חוסיין אובמה ורומז שכדאי לולהיזהר במוצא פיו".ולפני שבוע "הבריק" הנשיא בהצהרה ש"הקפיצה" את כל העולם, כאשר הצהיר שאין לו אסטרטגיה בנושא המדינה המוסלמית, דאע"ש. אין ספק שזה היה רגע מביך מאוד לנשיא ארה"ב.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 05.09  הירח בטל משעה 18:08 לפנות ערב עד שעה 02:59 בלילה.

יום ראשון 07.09 הירח בטל משעה 20:18 בלילה עד שעה 02:46 בלילה.

יום שלישי 09.09 הירח בטל משעה 22:09 בלילה עד שעה 02:33 בלילה

יום חמישי 11.09 הירח בטל משעה 03:58 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 04:16 לפנות בוקר. 

 

כלכלה ושווקים:

החדשות בעולם משפיעות על השווקים, למרות שיש גם חוסר יציבות בגלל אירועים פוליטיים ועימותים כוחניים בינלאומיים. כוכב מארס שיעבור למזל קשת ( 13.09) ישפיע על האווירה עם הרבה התלהבות עד לימים 19.09 – 22.09, שיהיו ימים עם חוסר וודאות. בהמשך ישנם כוכבים המחזירים אופטימיות לשווקים.

ג'אנט יילן והפדראל מפעילים את הכפתורים ומזרימים הרבה דולרים לשווקים במטרה לחזק את המטבע, בעיקר לנוכח החולשה של היורו והיין היפני. המניפולציות של כוחות השוק משפיעות גם הן על התנועות בשווקים. המשחק של רוסיה וסין משפיע על כוחם של המטבעות בעולם, בעיקר בגלל הרכישות הרבות שאלה עושים.

השווקים יהיו טובים לתחום הטכנולוגי וגם האנרגיה תהיה אטרקטיבית בהלימה.

התוצר המקומי הגולמי יורד בארה"ב ובאירופה, וזה משפיע על הגירעונות שם.

בשבוע הקרוב, באריך 05.09, כוכב מרקורי הליוצנטרי ניכנס למזל קשת ועל פי רוב אופיו של הקשת, שהוא מזל המביא איתו שפע, יביא עליות בכל התחומים ובעיקר במתכות.

 

אצלנו:

האנשים בחדשות:

אביגדור ליברמן:( מפות עם כל הנתונים המדויקים)

מי שעוקב  בחודשים האחרונים אחר ההתנהלות של שר החוץ חש בדיסונאנס המלווה את תפקידו כיו"ר ישראל ביתנו ביחס לממשלה בה הוא חבר.

להזכירכם, אביגדור ליברמן, לא נישבע לממשלת ישראל עם שאר חברי הממשלה בתאריך 18.03.13, אלא בתאריך 11 בנובמבר 2013 (אחרי פסק וגזר הדין שזיכה אותו מהסאגה המשפטית המתמשכת שעבר). מבנה הכוכבים מציג שמירה על פרופיל נמוך בכל הקשור לתפקידו. הוא בוחר סלקטיבית באלו נושאים להיחשף ובוחר בנושאים כאלה שגורמים לאנשים להתלכד סביבו עם חזון ופופולאריות, אבל למעשה הוא שומר את הקלפים קרוב לחזה.

ביחסים שלו עם העולם החיצוני הוא מרגיש בעמדת כוח, אבל יש דברים אותם עושה  מאחורי הקלעים, יוצאים לאור ומעוררים ביקורת עליו. מבנה הכוכבים מעיד שהוא טווה חוטים כדי להשיג את המטרות שיכולות להיות גרנדיוזיות ואז מגלה שהמציאות לא נענית לו והתוכניות מתנפצות, בעיקר במישור הקשור לתפקידו הציבורי. גם אם הוא מציג הצלחות המציאות משתנה ומרוקנת אותן מתוכן, כך שאם הוא חושב שהצליח להרכיב משהו הוא  נוכח לראות שזה "מתפרק" לו. ההשפעה של הכוכבים על ציר 1-7, (אחרי שנתיים שהיו לו כוכבים על 4-10) מתארים שבכל ניסיון שלו לתפוס מקום משמעותי הוא ירגיש שיש כוחות חזקים יותר הפועלים נגדו. הניסיונות שלו להאיץ את ההשפעה על תוכן הדברים נתקלים בכוחות (לא פיזיים) שעוצרים אותו.

התבוננות על מפת המדינה עם המפה האישית של ליברמן משנת 2015 והלאה מציגה את יכולתו לנצל מצבי משבר כדי לקדם את מעמדו, לזהות נקודות זמן שבהן קיימת מצוקה וקושי על מנת למצב את עצמו במרכז הזירה כמי שיודע מה הפיתרון הנכון. היכולת שלו תהיה אם יידע ליצור שיתופי פעולה עם גורמים אחרים, ובעיקר לוותר על האגו.

 

בוז'י הרצוג יו"ר מפלגת העבודה: ( מפות עם כל הנתונים המדויקים)

מאחר ובכל הזדמנות שיש יו"ר מפלגת העבודה, מדבר על עצמו כאלטרנטיבה לראש הממשלה הנוכחי, חזרתי לבחון את ההורוסקופ האישי שלו עם המדינה, האם הוא יכול להיות האלטרנטיבה? בהווה, עם הכוכבים אורנוס/נפטון על ציר 1-7 ו 2-8, הרצוג מנסה להתוות דרך אבל המציאות אינה משתפת איתו פעולה. הוא יוצר אג'נדה שהוא חושב שהיא הנכונה ואז לאחר זמן מבין שזה לא רלוונטי ובוחר באחרת. הוא מנסה להיות מעודכן למה שמתרחש במציאות ולא מצליח. הוא ימצא עצמו נגרר למצבים ועם הכוכבים על ציר 2-8 עליו לשמור על פרופיל נמוך, דבר שאינו אפשרי ליו"ר מפלגה שצריך יחסי ציבור, לכן מה שהוא אומר פוגע בו ובדרך כלל גם לא רלוונטי.

בנוסף יש במפה שלו עם המדינה בעיה מבנית הגורמת להתנגשות בין הדברים שהוא עושה ובין המציאות שמציגה אתגר הפוך, לכן ברמת התוצאה יהיה קשה לראות כיצד הוא ימנף את ההזדמנות להשפעה משמעותית בלי שזו תתפוגג קודם.

אבל הרצוג ימצא את עצמו במצבים המתרחשים בלי קשר אליו, כאלה היכולים לעזור לו לשפר עמדה, אולי הזדמנות להיכנס לממשלה  (אחדות)ולהגיע לעמדת השפעה, אלא שיהיה עליו לזכור להיות ערני, מאחר וההזדמנות להבנות תגיע ממצב חיצוני ולא בגלל שהוא הזיז את הכלים על לוח השחמט.

 

גדעון סער: ( המפות עם כל הנתונים המדויקים).

במפה משותפת עם המדינה במהלך 2014 הוא מוצא את דרכו להתקדם.לצד הכוכבים על ציר 4-10 יש לו גם 1-7, לכן יהיה עליו לזהות את המצבים שבהם צריך לשבת בשקט ולהמתין ואז יוכל לקדם את עצמו, יהיו לו הזדמנויות שבהן יוכל להבליט עצמו לחיוב. התנהגות מאופקת שתשלב סבלנות תתגמל אותו בחודשים הבאים.

במהלך שנת 2015 יהיה עליו ללכת בין הטיפות, תהיה לו ציפייה שדברים יקרו בלי שהוא "יתלכלך" (1-7, 2-8, 3-9), שיהיה מי שיעשה עבורו את "העבודה". סער יצבור לעצמו נקודות חיוביות כשיפגין איפוק כשיידרש, אבל אלה מצבים שלא ימנפו אותו בטווח הארוך. בינתיים עם מבנה הכוכבים על המפה המשותפת אפשר לומר שבעתיד הנראה לעין (2015)  גם אם יגיע לבאר לא ישתה ממנה מים.

 

יאיר לפיד:

מאז שיאיר לפיד נבחר להיות שר בממשלת ישראל, כתבתי לא פעם על שמקבץ הכוכבים שלו במזל עקרב "יושב" על זנב הדרקון במפת המדינה. זנב הדרקון, מושך את האדם לאחור, לעבר, למקום שצריך להתנתק ממנו כדי להגיע לראש הדרקון, כדי להתקדם ולהתפתח, ולהגיע ליעד הנכון, או יותר נכון לייעוד וכך להצליח. כל מה ששומעים בתקשורת בעת הזו, זה את הביקורת של המומחים לכלכלה על התנהלותו, כולל את זו של הנגידה, קרנית פלוג. הביקורות הן על מע"מ אפס, הגורע סכום ענק מקופת המדינה, בזמן שבו מחליטים על קיצוץ רוחבי במשרדים השונים, על ההחלטה שלו לא להעלות מיסים (כשהוא חושב רק על אלה שהצביעו עבורו). אינני מבינה בכלכלה, אבל בבוא היום כשיסכמו את פועלו של שר האוצר, יאיר לפיד, הכותרות תהיינה על הנסיגה בכלכלת המדינה בגלל השגיאות שהוא עושה ועוד יעשה מן הסתם וחבל.

" אם לא היו עננים לא היינו נהנים משמש" (פתגם)        

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .