eXTReMe Tracker

תחזית שבועית אסטרולוגית 05.12.2014-11.12.2014

 

מופע הירח המלא יתרחש בתאריך 06.12.14 במבנה כוכבים שיביא לחשיבה שהיא מחוץ לקופסא, אתגרים הקשורים לרעיונות קיימים. קיים רצון וצורך להשיג מטרות שיועילו לעשיית הדבר הנכון. מצב של רה-ארגון מחשבתי יביא איתו דרכים יצירתיות, שיעזרו להחליט על איזו רכבת עולים בכדי לנוע קדימה לקראת מגוון מטרות. אלה מכם שצברו "כמה דברים בבטן" ושמרו על איפוק, זה יהיה היום בו "תשחררו" את הפקק, בלי לחשוש מהתוצאה. עם זאת, בגלל האינטנסיביות שעלולה להשפיע על ניסוח המילים, כדאי לחשוב קצת לפני שאתם "יורים", גם כדי לא לפגוע באמינות שלכם.

בתאריך 08.12 יש נטייה לחוסר הסכמה בשיחות, זה יום בו כולם מדברים בלי להקשיב לצד השני.

כוכב יופיטר משנה כיוון בתאריך 08.12 והעצירה שלו בימים האחרונים, ולאורך התקופה הקרובה, מובילה לגאווה מופרזת, שעלולה להביא איתה התפרצויות אגו בסדר גודל לא מוכר. האופטימיות גבוהה ורצוי לסגל גישה צנועה וריאלית זה יהיה נחמד יותר. היזהרו מהוצאות לא מחושבות על פינוקים אישיים. הפתיל קצר, אצלנו וגם אצל האנשים סביבנו, וזה עלול לגרום להתבטאות של כעס בגלל חוסר סבלנות. עם זאת, המגמה של הכוכבים בשבוע הבא מבטיחה שניתן יהיה לארגן מפגשים ביותר נינוחות ולהגיע לשיתופי פעולה בכדי לפתור חילוקי דעות. היתרון בעת הזו, שגם אם הרגשות מערפלים את המציאות, החודש ניתן לקבל פרספקטיבה ולהחליט החלטות שרובן יותר הגיוניות ואינטליגנטיות אם תתגברו על האימפולסיביות.

אנו מתקרבים לתאריך 15.12, בו המנעד המתוח בין האורנוס ופלוטו יגיע שוב לדיוק. כבר ניכתב לא אחת שזו נקודת מפנה נוספת, המשנה את כיוון הגל בכל הקשור לאמונות, מחשבות וגישה לחיים. יתכן חוסר תפקוד שמשפיע על המחשבה, שחרור רעלים, ובכלל צורך בשינוי הקיים. יש כאלה המתנגדים לשינוי האנרגטי ויעדיפו להישאר באותה תבנית מחשבה והתנהגות, שהיו עוד לפני שמתחוללת הסערה. מומלץ לעשות את השינוי, אבל צריך להאמין בו קודם כדי שזה יקרום עור וגידים ובעיקר בכדי שיהיה מועיל.

לפני שבוע נכתב כאן: "…לפנינו שבוע שלמילים יש משמעות רבה. התקשורת משפיעה ברבדים עמוקים יותר מהרגיל, בעיקר אם אתם נמצאים בצד הנותן עצה לחבר. הכעס מתלקח מהר ועלול גרום ל"כוויות נפשיות" אצל השומע, אבל זה גם יירגע מהר…" ראש הממשלה כעס, ופגע! זה קרה ביום שלישי 02.12.14 ולפי התגובות של יאיר לפיד וציפי לבני, הם נפגעו מאוד. כאשר מדובר ב"כוויות נפשיות" אסטרולוגית, כוכב מארס הכה במפה האישית של יאיר לפיד וגם במפה האישית של ציפי לבני. כנראה מעבר למילים, הם לא ציפו לקבל את גט הכריתות.

 

זמני ירח הבטל:

יום שישי 05.12 הירח בטל משעה 08:37 בבוקר עד 12:28 בצהרים.

יום ראשון 07.12 הירח בטל משעה 11:50 לפני צהרים עד שעה 19:34 בערב.

יום רביעי 10.12 הירח בטל משעה 02:06 בלילה עד שעה 05:14 לפנות בוקר.

יום שישי  12.12 הירח בטל משעה 14:39 בצהרים עד 17:19 לפנות ערב.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב נפטון הוא דומיננטי ומשפיע בגלל מיקומו במזל דגים. השפעתו קשורה לגז ונפט, ולתעשיית התרופות, אבל באופיו נפטון גורם מצד אחד לאשליות ומצד שני לאכזבות.

כוכב יופיטר עוזר לאווירה טובה, אבל גם ליופיטר יש צד של שמחה ואופוריה לצד היסטריה.

מאחר והמבנה של אורנוס-פלוטו מגיע לדיוק בתאריך 15.12 ההשפעה יכולה להתבטא בהתנהגות לא  רציונאלית. זה מבנה שמשפיע מאז 2012 על השינויים בכלכלת העולם והוא יופיע בפעם האחרונה באמצע מרץ 2015, כך שבשלושת החודשים האלה אנו צפויים גם להפתעות.

המשוואה שמחיר הנפט יורד – הדולר עולה, ממשיכה בנתיים.

 

אצלנו:

תיזכורת:, חזרה אל רשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 22.8.14 :

"..הממשלה שקמה בתאריך 18.3.2013, עם אורנוס על נקודה 5/8, מציגה אוסף אינדיבידואליסטים שכל אחד מנסה למשוך לכיוון שלו. עד חודש מרס  2015 הם מנסים לשמור על רצף עבודה וייתכן שזה בגלל המציאות, שיוצרת מצב של חוסר ברירה כך שעליהם להתנהל עם הקיים. בהמשך יגיע שילוב על ציר 1-7 שיקשה על שיתופי פעולה או גיבוש והשילוב הזה יציף בהדרגה בעיות שניסו להדחיק אותן ואי-אפשר יהיה יותר להמשיך בלי לטפל באלה"

… זה כנראה מה שקרה השבוע וגרם לרה"מ לפטר את השרים לפיד וליבני."…גם המפה של ראש הממשלה, נתניהו (31.3.2009) עם המדינה, מציגה התמודדות בהשפעת האירועים המתרחשים סביבנו, כאלה שעלולים לגרום לאובדן שליטה. במהלך החודשים הבאים וגם במהלך 2015, (1-7, 5-11) יהיה עליו כראש הממשלה, להשתמש בסבלנות מול מצבים מתמשכים, לנצל נקודות זמן מסוימות שבהן ניתן יהיה למנף אירועים כדי לשפר את המציאות במדינה, חלונות זמן שיאפשרו עשייה ושיתופי פעולה אזוריים מול התפתחות האיומים הקיומיים".

במציאות התלויה בנו ובהתנהלות של כולנו, הכוכבים מציגים את המחלוקות והקונפליקטים בתוכנו (1-7, 2-8, 6-12), ולמרות שכולם מבינים שיש התמודדות שנכפית עלינו מהשכנים ובמערכות היחסים עם העולם, כזו שדורשת אחדות, אחריות ושיתופי פעולה בעיקר בגלל מה שקורה בשכונה שלנו. הגענו די בקלות בחזרה למחלוקות, בלי כבוד הדדי בין האנשים, כולל נבחרי ציבור שמוצאים דרך להביא וויכוחים ציבוריים לכותרות על כל נושא הקשור לערכי יסוד שלנו. זה נשמע הזוי, אבל נראה ש"האחדות שלנו" היא סביב מחלוקות בכל דבר ועניין, כאשר משתמשים בכל עמדה או בכל נושא לנגח אחד את השני.

המסקנה ממצבי הכוכבים האלה שגם הבחירות שיהיו בחודש מרץ 2015, לא יפתרו את הבעיה של קואליציה מורכבת מכמה מפלגות, שהאינטרסים האישיים לא תמיד עוזרים לשיתוף פעולה. כך שלא נופתע אם שוב נהיה במסלול בחירות אחרי תקופה קצרה מהמצופה ( אחרי שתוקם הממשלה החדשה נדע בדיוק ) כן, קשה לצפות שהשינוי המיוחל יגיע.  לזכור שהתחלנו את דרכנו כעם, בערך לפני יותר משלושת אלפים שנה,  כבני ישראל (יעקב)  12 השבטים, ועתה כאילו שום דבר לא השתנה, יש כאן קצת יותר מ 12 מפלגות שלכל אחת יש אג'נדה משלה. להזכירכם המילה "מפלגה" למעשה זו ה"פלגנות". 

בנוסף, קשה להתעלם בזמן הזה מהכוכבים הנמצאים במעגלים המציגים את המציאות המתרחשת מבחוץ, כלומר ארועים שלא בשליטתנו וזו מציאות היוצרת קושי לממש תוכניות לטווח ארוך (עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 ונפטון על ציר 5-11). מבנה הכוכבים הזה מציג אילתור ביחס למצב שקורה סביב. זה מצב שמונע הכרעות, עם ניסיון לשמר על אורח חיים נורמאלי בכל מחיר. בכוונה לצמצם מצבי קונפליקט. ניסיון להמשיך בחיים הרגילים למרות הטרור גם אם הוא ספוראדי. "מחלוני אני רואה  רחוב כמו נהר גואה ואנשים לעבודת – יומם הולכים ותינוקות של בית רבן עם הילקוט שעל גבם ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים פתאום זה בא ומתבהר ולעצמי אני אומר לא תנצחו אותי לא מנצחים אותי כל כך מהר" (נעמי שמר)

נפטון/פלוטו נותנים אשליה שיש אפשרות ליצור חזון אבל כל סיטואציה יוצרת קונפליקט, ואצלנו בחודשים האחרונים וגם אלה שיבואו יהיו על פי רוב זה ביטחוניים לצד לחצים בינלאומיים. הגישה שאנחנו מאמצים היא "נעשה מה שצריך ונמשיך הלאה". כשתמיד הרצון הוא לעשות דברים המסגרת נורמטיבית ולשדר "עסקים כרגיל" (3-9).ובזה אולי כוחנו? המציאות שמדינת ישראל נמצאת בה ושתמשיך ללוות אותנו לא תאפשר את הניסיונות ליצור סדר יום עם סדרי עדיפויות ברורים. בכל פעם נמצא את עצמנו עם  אתגר חדש.

 

יאיר לפיד:  תזכורת מרשימה שנכתבה בתאריך 21.2.2014:

"מפת ההשבעה של לפיד כשר אוצר מציגה שכמעט כל ההצהרות שלו יישארו באוויר, כי להבטחות שלו יהיו חסרים משאבים הדרושים כדי לבצע אותן בתכל'ס. בזמן ההשבעה כוכב נפטון נמצא בנקודה בה אדם מדמה לעצמו הצלחה. כשהוא מצליח, האגו מתנפח ואז מגיעה הטעות שמוחקת לו את ההצלחה (ראינו את זה גם אצל ראש הממשלה לשעבר, אולמרט). בנוסף, שילוב הכוכבים על ציר 2-8, מציג דיס-פרופורציה בין הביטחון העצמי שהוא מציג מול היכולת לממש את הצהרות-הדגל שלו…"
כשיאיר לפיד ניכנס למרוץ הפוליטי, הזכרתי שבמפה האישית שלו יש מקבץ הכוכבים במזל עקרב, הנופל על זנב הדרקון במפת המדינה, והמשמעות היא שהרצון שלו להביא שינוי, הוא מלכודת גם למדינה וגם עבורו, המשמעות במקרה הנוכחי כשתיפקד כשר אוצר היה להחזיר את הכלכלה אחורה,לטעות ולעשות שגיאות שפוגעות בו ובמדינה. לכן מגיע רגע שבו הגורל לא יאפשר לו להצליח בתפקיד בעל משמעות למדינה. זה תמיד יהיה "משהו" גורלי שיגרום לתוצאה. תהליך דומה עבר עמיר פרץ כשהיה בתפקיד שר הביטחון. המפגש של כוכב מארס במפה האישית שלו עם זנב הדרקון במפת המדינה, "עזרה" לו לסיים את תפקידו גם לפני הזמן.

תזכורת על גדעון סער:

בימים שאחרי, ישנם חברי ליכוד המנסים לקרוא לגדעון סער לחזור ולהתמודד במפלגה, להלן תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 05.09.2014:

"במפה משותפת עם המדינה במהלך 2014 הוא מוצא את דרכו להתקדם. לצד הכוכבים על ציר 4-10 יש לו גם 1-7, לכן יהיה עליו לזהות את המצבים שבהם צריך לשבת בשקט ולהמתין ואז יוכל לקדם את עצמו, יהיו לו הזדמנויות שבהן יוכל להבליט עצמו לחיוב. התנהגות מאופקת שתשלב סבלנות תתגמל אותו בחודשים הבאים. במהלך שנת 2015 יהיה עליו ללכת בין הטיפות, תהיה לו ציפייה שדברים יקרו בלי שהוא "יתלכלך" (1-7, 2-8, 3-9,) שיהיה מי שיעשה עבורו את ה"עבודה. סער יצבור לעצמו נקודות חיוביות כשיפגין איפוק כשיידרש, אבל אלה מצבים שלא ימנפו אותו בטווח הארוך. בינתיים עם מבנה הכוכבים על המפה המשותפת אפשר לומר שבשנה הקרובה גם אם יגיע לבאר לא ישתה ממנה מים." אולי הבחירה שלו לקחת פסק זמן או לפרוש לא היתה מיקרית?

 

" מַה שֶּׁהָיָה הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה שֶּׁנַּעֲשָׂה הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה…" (קהלת א' 9).

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .