eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 06.0.2015-12.02.2015

 

עברנו שבוע "סוער" ולא בגלל מזג אוויר, אלא סוער מבחינה מנטאלית. מרקורי בנסיגה במזל דלי הוכיח את עצמו וכולנו היינו כמו לוח מטרה לחיצי הרעל התקשורתי שעף עלינו מכל כיוון, ספינים ורכילות שלאחר יום או יומיים התבררו כשקרים וכניסיון לטשטש את היכולת שלנו להבין מי הוא מי ומה קורה אצלנו באמת במובן המעשי והתכליתי. נקווה שעם סיום ההילוך האחורי של כוכב התקשורת וחזרתו למסלול, בעוד כשבוע, תחזור גם השפיות לדיון הפוליטי והשיח יהיה על מצע המפלגות, שיציג לנו תוכן שיסייע לנו שיפוט מאוזן, בלי רעשי רקע שנועדו להרחיק אותנו ממה שבאמת חשוב לכל אחד מאיתנו מבחינה אינדיבידואלית בכדי לשמור על עתידה של המדינה, בין אם זה שמאל ובין אם ימין.

התבוננו על היקום שבו אנו חיים, כמה שנאה יש בין תרבויות, דתות ומדינות. בימים האחרונים אנו שומעים על "קולות נגד יהודים", עכשיו על ארגון הפגנה בבריטניה כדי לגרש את היהודים, בארגנטינה כתובות נגד היהודים, בצרפת זה לא פוסק. לצערנו, זה קורה גם בתוכנו, גילויי שנאה בכל הרבדים של האוכלוסייה, ימין מול שמאל, שמאל מול ימין וזה גולש לרמה האישית של נציגי ציבור בכירים, בלי לעצור את הלשון. אנא עצרו, נסו לחשוב כיצד כל אחד מאיתנו מדבר עם שני או על השני.

מרקורי בנסיגה גורם לשינוי הפרספקטיבה. רבים מקבלים החלטה שהיא שונה ממה שחשבו קודם וכעת, עם הכוכבים הנמצאים במזל דלי, הסחף לשינוי כיוון בחשיבה, משתלט וקשה להתנגד לו, למרות ההבנה שעדיף להמתין לפני שמקבלים החלטה בעלת משמעות על התוצאה. לדוגמא, מישהו שעומד בפני החלטה על הלוואה. אם עד תחילת הנסיגה חשב על סכום מסוים, עתה הוא עושה שקלול מחדש וחושב על סכום אחר. עדיף להמתין עוד שבוע ולא לממש החלטות עד לתאריכים 16.02-19.02. כך תוכלו להימנע מטעויות שתצטערו עליהן אחר כך. אם אין ברירה, קבלו החלטה, והכינו לעצמכם תוכנית חלופית.

אנו בתוך תהליך שבו קל לקנטר, לגרות ולעקוץ, מה שגורם לשנות רעיונות, מחשבות, הרהורים וגם חלומות. הכל מסתחרר סביב ואנו חווים אנשים או מצבים בדרך שגורמת לנו לשינוי בזווית ראייה. זו עוד סיבה להמתין עד שהתמונה תהיה ברורה יותר, ועד שנחזור לחשוב בעזרת ההיגיון. יש כבר אור בקצה המנהרה המביכה אותה כולנו עוברים עד לשבוע הבא ( אחרי ה16.02).

הנסיגה הנוכחית של מרקורי גורמת לכך שזו תקופה לא קלה בגלל הדאגות שמתעוררות ללא פרופורציה, דחייה של תוכניות, מצבים היוצרים תסכול ואכזבה גם ברמה היומיומית. השילוב של הנסיגה לצד השמש במזל אוויר אינו מיטיב עם הפוליטיקאים, הדיפלומטים ואנשי עסקים, כולל כל אלה שהמקצועות שלהם קשורים ומבוססים על מילים.

לכל אחד יש את מתנת הבחירה. הבחירה לבחור את מה שאנו רוצים, או את מה שמתאים לנו. זכרו זאת בתקופה הנוכחית. אם אתם מאמינים במשהו או רוצים לעלות על מסלול מסוים, אל תקבלו החלטות מחוסר ברירה אלא המתינו עד שכוכב מרקורי יחזור לדרך הישרה.

שימרו על לב פתוח ומחשבה פתוחה, זה חלק מההתבגרות שבה אנו מבינים את השילוב של גוף נפש. אל תתנו לשגרה "לתקוע" אתכם באותו מקום, אנו בתקופה שיש בה תנועה של שינוי והתמרה, שימרו על הקשר בין מה שאתם מרגישים ובין מה שקורה סביבכם. שינוי סדר עדיפויות הוא חלק מהתהליך וזכרו לשמור על פתיחות וערנות כי לכל דבר שקורה קיימת משמעות גם ברמה האישית.

בימים האלה 05.02-07.02 הנטייה להגזמה ואופטימיות עלולה לגרום לכם לעשות או לקחת על עצמכם דברים בלי פרופורציה. זה לא הזמן לקחת אחריות חדשה. אלה ימים שמתאימים למפגש חברתי או משפחתי, להיות בשמחה ביחד עם אנשים, יש גם הומור ומצב רוח לכייף.

עצירת המרקורי במזל דלי, בתאריך 12.02, יכולה להביא להתפתחויות פתאומיות ולא צפויות. קל יהיה לאבד כיוון ולעשות טעויות בגלל קושי על ריכוז בתוך שיחה. אתם עלולים לאבד פרטים כשאתם משוחחים או מנהלים מו"מ ובנוסף סודות נחשפים ביום הזה, ולכן עדיף לפתוח אוזניים ולסגור את הפה.

אלה מכם שממתינים לתשובות או למשלוח כלשהו שמתעכב, החל מהתאריך 12.02 אלה ואלה יגיעו. 

זמני ירח בטל:

יום שבת 07.02 הירח בטל משעה 00:10 אחר חצות עד שעה 20:45 בערב.

יום שני 09.02 הירח בטל משעה 11:59 בצהרים עד למחרת בשעה 09:06 בבוקר.

יום חמישי 12.02 הירח בטל משעה 07:33 בבוקר עד שעה 18:48 בערב.

 

כלכלה ושווקים:

בחודש פברואר כדאי לשים לב למפגש בין וונוס ומארס על המעלה ה- 29 במזל דגים, שיתממש בתאריך 20.02. על אותה מעלה צפוי להתקיים גם מופע ליקוי החמה בתאריך 20.03.  וונוס מסמלת כסף ונכסים וכוכב מארס זו מלחמה. האם אנו מקבלים רמז להסלמה במשבר העולמי בתחום הפיננסי, אולי חשיפה של פעילות לא חוקית בבנקים, מוסדות מימון והשקעות או שווקים? או תרגיל של אחד המוסדות שיש להם השפעה גדולה על הכלכלה. כדאי לזכור שלא פעם הכוכבים משפיעים כמה ימים לפני ולכן ההתפתחויות אפשרויות כבר מהתאריך 17.02.

הבנקים המרכזיים באירופה מנסים לשמור על איזון (אחרי הג'וקר ששלפה שוויץ), גרמניה, ובעקבותיה צרפת, הולנד ובלגיה רכשו זהב רב בחזרה, מה שעוזר להן להדפיס הרבה כסף, וגם להכניס את עצמם למלכודת, עם ריבית שלילית ונכסים שאי אפשר למכור.

נשיא הבנק האירופי המרכזי, מריו דראגי, הציע "להחיות" את היורו עם הזרמה של למעלה מטריליון דולר, אבל הבעיה עם היורו עדיין קיימת וגם אם לא באופן מיידי, בנובמבר 2015, כוכב סאטורן יבנה מנעד מתוח לכוכב נפטון וזה עלול להיות מצב "חם" שישפיע על גוש היורו.

הצניחה החופשית של מחיר הנפט השפיעה על מצב תאגידים שונים הקשורים לנפט, והמפולת עלולה להתרחש בין התאריכים 16.02-21.02, כאשר הוונוס ומארס יהיה בריבוע למרכז הגלקסיה. מה שבכל זאת יוכל לייצב את המערכת, לפחות באופן זמני, יהיה מעברם של הוונוס והמארס למזל טלה שיהיו בהרמוניה לכוכב סאטורן בשבוע האחרון של פברואר.

ההשקעות במדינות המתפתחות "קצת" בצרות בגלל מחיר הנפט. רוסיה וברזיל, יצרניות נפט, מרגישות שהן בבעיה כלכלית גדולה. בסין ויפן הכלכלה מצטמצמת, גם הכלכלה באוסטרליה וקנדה לא במיטבה יחסית למה שהיה. הדולר המתחזק גורם קושי ליצואנים ויבואנים בארה"ב. ניצחונו של צ'יפראס ביוון גורם לפחד בגלל הקיצוניות של מפלגות השמאל, אבל הרושם מהכוכבים שהמנהיגות החדשה של יוון תחפש פשרות עם גוש היורו בשלב הראשון, העיקר להקטין את החובות, אבל זה לא סוף הסיפור.

ארה"ב ממשיכה לספר לנו שוב על שגשוג ומייצרים שם מקומות עבודה, אבל השכר הממוצע שם ירד והם מסתירים את האבטלה הגדולה שם, מאחר וחלק מהמובטלים פשוט אינם רשומים כבר מבחינה פורמאלית.

לאחר התאריך 21.02 תחזור תחושת היציבות לטווח הקצר.

מחשבה אסטרולוגית: יש הרוצים עכשיו כלכלה שוויונית שבבסיסה היא קומוניזם ובשם יותר יפה סוציאליזם (אורנוס), אבל האם זה באמת אפשרי לבנות כלכלה כזו בהגינות? (תראו את אירופה השוקעת בגלל הכלכלה הסוציאליסטית שם). על האנשים ללמוד קודם לכבד אחד את השני, גם אם הוא שונה ויש לו מקורות מחייה שהוא יצר שהם נוחים יותר או אדם שיש לו יכולת ליצור מקומות עבודה. זה טיבעו של המבנה אורנוס ופלוטו, כשיבינו שהאידיאל זה השילוב בין אלה שיודעים לקחת יוזמה ומבינים גם את הזולת אפשר יהיה לבנות כלכלה טובה יותר. אבל לדעתי זה ייקח זמן ורק המציאות שהיקום בונה תביא את הפיתרונות, לא הבנקאים ולא הפוליטיקאים. את התוצאות של התהליך הזה ניראה רק בעוד כמה שנים. בינתיים ההבטחות שאי אפשר לקיים בתוך הכאוס הכלכלי ימשיכו להיות חלק מחיינו. זה נכון, בכל מקום על פני הגלובוס, לא רק אצלנו!

 

אצלנו:

יום הבחירות 17.03.2015

המפה של יום הבחירות מציגה את נפטון ככוכב דומיננטי. הצירופים, מציגים חוסר בהירות, אשליות וגם הונאות.

ראש הדרקון במפה הזו "יושב" על הנפטון שנמצא במפת המדינה על אותה מעלה. מה שמחזק את התחושה של ערפל וחוסר וודאות.

השמש במפה של יום הבחירות בודדה. אוטיסטית?

סיום יום הבחירות בשעה 22:00 יהיה בזמן ירח בטל, המתחיל בשעה 20.58 ומסתיים למחרת יום רביעי בשעה 12.58 בצהרים. על פי רוב, מה שקורה בזמן ירח בטל אינו מביא שינוי, כך שתהיה בעיה, או שתכל'ס נדע את התוצאות רק למחרת, יום רביעי משעות הצהרים, ועד אז יהיו שמועות שיעלו וירדו כמו נדנדה.

בהתבוננות על מפת המדינה באותו יום,  גם כאן הנפטון דומיננטי ברמה היומית. בנוסף רואים את מאבקי הכח המוסווים על ידי אידיאולוגיה ומילים גבוהות (כוכב יופיטר בציר 12- 6), מה שילווה את התקופה של טרום הבחירות ואחריה.

ידרשו רעיונות יצירתיים ויוצאי דופן כחלק מניסיון לפתור בעיה שתצוץ במערכת הבחירות או בסופן של הבחירות. תשומת לב לניואנסים היא זו שתעשה את ההבדל בכל המערכת בסופו של דבר.

וברקע הבחירות:

רצועת הזמן החל מחודש מרץ 2015 אינה נחמדה למדינת ישראל. ראש דרקון/מארס ישפיע החל מתאריך 05.03 על ציר 2-8 ובנוסף כוכב מארס גם יגיע אל אותו הציר עד אחרי התאריך 20.03. אלה בנוסף למבנה אורנוס-פלוטו, מעוררים את המציאות "המוכרת" לנו כאן בארצנו מעת לעת, התמודדות עם מצבי אלימות, סכנה ורגישות. הגורל עלול לקרב את הגפרור ולהגיע לקופסת הגפרורים ו"להדליק" אותו.

האירועים בחודשים הקרובים עד אפריל כולל, יושפעו גם מהליקויים הצפויים שיגרמו להסלמה בטרור ברחבי העולם. הצמידות של ליקוי החמה למעלת האפס בטלה, מספרת את הסיפור מאחר וזו מעלת העולם ובתאריך 20.02 תהיה צמידות של וונוס מארס על אותה מעלה וליקוי הלבנה בתאריך 04.04 יהיה חזק במיוחד בגלל הוא מול האורנוס ובריבוע לפלוטו.

"אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו" (אבות פג מב)

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .