eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 06.03.2015-12.03.2015

 

 

לפנינו שבועיים שבהם המתח עולה, זהירות וערנות נדרשת. מבנה הכוכבים הוא נפיץ, מסוכן, הדורש שימוש בשכל הישר. חישבו לפני שאתם מעירים או מבקרים, מילה שיצאה מהפה, לא ניתן להשיבה. הביטו ימינה ושמאלה לפני שאתם גולשים למצבים שבהם אתם עלולים להיפגע פיזית או פסיכולוגית. המנעו מעימותים, קונפליקטים ודחו אותם כמה שאפשר עד אחרי ה 20.03. הטמפרטורה האישית חמה, התגובות לא שקולות ותתקשו לנטרל מצב אחרי שתבינו שאכן גלשתם לתוך סיטואציה שלא התכוונתם, אבל זה עלול להיות מאוחר מדי.

כוכב מארס יהיה על מעלות ראש דרקון, ומדוייק יותר על זנב הדרקון, זה גורם לאנרגיה עצורה המקשה על הבחירות האישיות, אבל ברגע שהמארס משתחרר, זה יהיה אחרי ש"התבשלתם" בתוככם, והתגובה קשה, כמו אקדח שהניצרה שלו השתחררה, פשוט אש. תזהרו גם מהצתות או דליקות, מכשירים מסוכנים וחדים.

האווירה תהיה אינטנסיבית, וכל זה ישפיע גם ברמה עולמית. ארועים ונושאים שיתעוררו יביאו אותנו להתמקד במה שמגיע או כבר נמצא לפנינו.

 

אלה מכם המחפשים קיצורי דרך, ולא שומרים על החוקים או הנורמות המקובלות, יחשפו, ויתפסו. גם ברמה הבינאישית, אם תנסו "לספר" סיפור שאין לו בסיס, זה יחשף.

 

נסו להמנע מהרפתקאות, בעיקר כאלה שעלולות לסכן אתכם. אלה ימים של טעויות, או תיפקוד לקוי, והכל קורה אם תהיו פזיזים בהחלטות שלכם.

 

אי השקט יגרום לכל אחד להבין שאינו יכול להשאר לשבת על הגדר, אלא להשתחרר גם מכאבים שנחקקו בתוכו בגלל אמונות או כוונות שהשורשים שלהם בעבר, הצורך להשתחרר מבלוקים שאופיים שליטה.

 

אנחנו לפני תקופת הליקויים, שעפ"ר מכילים אלמנטים גורליים. ארועים שחלקם יביאו לסיומים, אבל גם להתחלות חדשות. כך שלא צריך לצפות רק לחדשות רעות, אלא להאמין שמתחילים מעגלים חדשים.

 

הליקוי הצפוי ב20.03 יהיה על המעלה האחרונה במזל דגים. סיומים, עזיבות, משברים שיהיו יחסית בכמויות גדולות. המעלה האחרונה במזל דגים זו אנרגיה שמסתיימת. ונידרש לשנות את מיקוד העדשה גם אם זה כואב. אבל מיד אחרי ניכנסים למזל טלה, האביב מגיע המסמל גם התחלה חדשה.

 

נאום נתניהו בראי הכוכבים:

מבנה כוכבים בימים שלפני ואחרי היו כוכבים שהשפעתם עוזרת לאזן את נקודות המבט ולהתבונן על המציאות קצת אחרת עם אורנוס ויופיטר. בזמן הנאום הירח היה במזל אריה, שתמך בכוכבים של נתניהו, המארס הדליק את כוכב מרקורי במפה האישית, הוא עזר למחשבה מהירה וחריפה, לצד התבטאות לוחמנית אבל זורמת. ראש הממשלה ידע איך לעטוף את ההגיון (בן מזל מאזניים) עם הרבה רגש. אין ספק שהנאום של נתניהו החל כבר להשפיע לפני שהוציא מילה מפיו, ולא נתעלם מהעובדות. ביומיים האחרונים לפני שהגיע לקונגרס, החלו לשאול שאלות בכותרות של עיתונים בארה"ב, ממה חושש אובמה? בתגובה נשמעו מסרים כולל מהנשיא עצמו, הבטחות שלא יחתם הסכם המאפשר פצצה. אמרו שנתניהו לא יודע את הפרטים, אבל ביקשו והזהירו אותו שלא יחשוף מידע? אם הוא לא יודע, ממה המימשל פחד? הצביעות בהתגלמותה!

למרות הסקפטיות בהשפעה של הנאום, בבעיקר של פרשנים, ובעיקר הישראלים, שחלקם אוהבים רק לראות מה רע בכל מה שנתניהו עושה, מספיק להביט על המפה האישית של בארק חוסיין אובמה, נשיא ארה"ב. כוכב סאטורן יושב מול הירח שלו במפה האישית שלו. סוג של הבנה המביא איתו אכזבה, מרירות וחוסר האונים שמבטא בעיקר תיסכול ריגשי, שילווה אותו עוד כחודשיים בערך. חוסר שביעות רצון מהמתרחש בחייו, ברור. אינני יודעת אם זה יהיה רק בגלל הנאום של ראש הממשלה נתניהו, שימשיך להשפיע בעיקבות "שבירת הסוד" שגרם בנאום הפומבי, אבל קולו ודבריו של נתניהו יהדהד בחדרי המו"מ. זה יהיה הצל בחדר, שירגישו כל אלה העוסקים בנושא אירן.

 

דרך אגב, קלינט איסטווד ( הוא גם פוליטיקאי בעברו) אמר לאחרונה "יום אחד נבין שנשיאות בראק אובאמה היתה ההונאה הכי גדולה שבוצעה על אזרחי אמריקה".

על ההונאה נכתב כאן כבר לא פעם לפי המפה של אובאמה: ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 20.9.2013: "…האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללותמסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון) … כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם".  

 

במבחן המציאות, נאום נתניהו ממשיך להשפיע! שמענו על דחייה בנתיים בהסכם, שמענו את התגובות הארסיות מאירן, לצד סימני שאלה שהציבו ארצות ערב למימשל אובמה, אותם ג'ון קרי טס לרצות. וכאן אני מוסיפה בקריצה, ג'ון קרי, תמיד אופטימי גם כשהוא ניכשל. זוכרים מה נכתב כאן כמה פעמים? כמה פעמים הבטיח לנו שההסכם עם הפלשתינאים עומד להחתם…אוטוטו…

"… ההורוסקופ האישי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי מספר על אדם אשר אין קשר בין המציאות והעובדות. באופיו הוא מכוון את המציאות לפני הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות ( נפטון על ציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות להבטיח ולא לקיים. ( יופיטר על ציר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן…"

נראה מה יבטיח בשם המימשל לערב הסעודית ואם יתייחסו אליו ברצינות.

 

 

זמני ירח בטל:

 

יום שישי 06.03 הירח בטל מאמש בשעה 20.31 עד שבת בשעה 02.52 אחר חצות.

 יום שני 09.03 הירח בטל משעה 03.23 לפנות בוקר עד שעה 15.09 בשעות הצהרים המאוחרות.

 יום רביעי 11.03 הירח בטל משעה 21.45 בלילה עד שעה 01.30 אחר חצות.

 

כלכלה ושווקים:

 

אנו ממשיכים לעבור את רצועת הזמן עד לתאריך  21.03 ובהרחבה עד תחילת חודש אפריל. המגמה לא יציבה.

 השבוע הקרוב מכיל כוכבים הגורמים להרבה אי שקט יתכן ארועים לא צפויים ברמה עולמית שיגררו תקובות בשווקים. הימים הרגישים במיוחד הם 10.03-13.03.

 

אצלנו:

 

מצב המדינה:

 

מבנה הכוכבים על מפת המדינה מעידים לצערי הרב שהדראמה האמיתית תהיה אצלנו סביב המצב הביטחוני! במהלך החודשים הקרובים.

 

עוד מעט צפוי מופע ליקוי החמה שיתקיים ב 20.3.15, יום זה הוא תחילת עונת האביב. מזל טלה מסמל התחלה חדשה וחשיבותו היא בגלל שעדיין מתקיים אתגר של הכוכבים אורנוס-פלוטו שימשיכו במנעד מתוח ביניהם עד הקיץ. מבנה הכוכבים בתאריך 20.03 חזק מאוד, עם דגש על מזל טלה וכמעט על נקודה המסמלת השפעה על העולם. צמידות הכוכבים מארס-אורנוס(הדיוק יהיה בתאריכים 11.3-10.3 עם השפעה כבר מהתאריך 7.3) והיבט של מתח בין המארס והפלוטו (הדיוק יהיה בין 12.3-11.3 עם השפעה כבר מהתאריך 7.3). המשמעות היא אלימות, מצב שמציג כוחנות, נפיצות, מאבקי כוח וגם טרור. את מפת האביב מציבים בכל מדינהוממנה מקבלים תמונה על העומד להתרחש. כללית יש כאן רצון להשתחרר מלחץ, להביא לשינוי ולמנהיגות תומכת.

לפני כשבוע נכתב כאן: "השילוב של הכוכבים האלה הוא אלים מאוד ועלול לעורר גם מתח ביטחוני במהלך חודש מרס, טרור בכל מקום שהוא, פוטנציאל לאלימות אצלנו, אבל גם במקומות שלא מצפים, כפי שראינו לאחרונה, בדנמרק או בצרפת ובבלגיה, זה יכול להגיע למקומות "רגועים" יחסית.". האופי התוקפני יורגש בכל מקום.

 אצלנו, ראש דרקון/מארס פועל על ציר 2-8 במפת המדינה, עד אחרי ה 20.03, מאוד רגיש! פגיעות שעלולה להביא גם טרור!

 על הנושא הביטחוני שיחזור לצערי הרב להיות דומיננטי כאן, ארחיב ברשימות הקרובות.

 

אבל בנתיים הסגנון והאלימות המילולית בשבועיים שלפני הבחירות "יעלו" מדרגה. הסגנון והמהלומות בין המיפלגות יהיו קשות לעיכול. האווירה תתחמם, סגנון שעוד לא הכרנו. מה עוד שכל אחד מאיתנו יודע, שאחרי שירגעו הרוחות אחרי הבחירות והתמונה תתבהר בהדרגה, כל אלה ישבו זה עם זה על כוס קפה, ינהלו מו"מ כאילו שום דבר לא קרה כאן בחודשים האחרונים. רק אנחנו נשאר עם הגועל נפש וחבל.

 אנחנו מתקרבים לבחירות וקצת תיזכורת על כמה מאלה שהציבו את עצמם כראש מיפלגה, ואספו סביבם אנשים במטרה ורצון טוב להשפיע על הקיום שלנו, בכל המישורים.

 על יאיר לפיד נכתב ב02.01.2015 אבל זה לא בפעם הראשונה:

 

"עתיד המפלגה מתייחס למפה של יאיר לפיד, מאחר שהוא למעשה "המפלגה", בשילוב עם מפת מדינת ישראל. (כך בחנתי גם את מפלגותיהם של כחלון וליברמן, כיוון שמדובר בראשי מפלגה שמייצגים ובונים את המפלגה על-פי השקפת עולמם, או אולי האגו שלהם( התנאים סביב לפיד מקשים עליו להיות רלוונטי עם סדר היום שלו. הכוכבים מראים שקיים קונפליקט בין הרצוי והמצוי. הקושי שלו הוא בעיקר הוא עצמו, והמצב היה יכול להיות שונה לו היה יודע להשתחרר מהאגו, מוותר קצת, נותן כבוד לאנשים אחרים ויוצר שיתופי פעולה. הכוכבים על הצירים 1-7 ו-2-8 מעידים על כך שהוא ככל הנראה "משלם" על ההבטחות שפיזר ולא קיים. האם הוא ימשיך להילחם? אולי מהאופוזיציה"

לא פעם בהתייחסות ליאיר לפיד ציינתי שיש לו בעיה עם מפת המדינה, ולכן קשה לראות אותו כאדם שיביא בשורה אלא ההפך. ב-5.9.14 שוב כאן ברשימה: "מקבץ הכוכבים שלו במזל עקרב 'יושב' על זנב הדרקון במפת המדינה. זנב הדרקון מושך את האדם לאחור, לעבר, למקום שצריך להתנתק ממנו כדי להגיע לראש הדרקון, כדי להתקדם ולהתפתח, ולהגיע ליעד הנכון, להישג או יותר נכון לממש את הייעוד וכך להצליח. כל מה ששומעים בתקשורת בעת הזו, זה את הביקורת של המומחים לכלכלה על התנהלותו, כולל את זו של הנגידה, קרנית פלוג. הביקורות הן על מע"מ אפס אחוז, הגורע סכום ענק מקופת המדינה, בזמן שבו מחליטים על קיצוץ רוחבי במשרדים השונים, על ההחלטה שלו לא להעלות מיסים… אינני מבינה בכלכלה, אבל בבוא היום בו יסכמו את פועלו של שר האוצר, יאיר לפיד, הכותרות תהיינה על הנסיגה בכלכלת המדינה בגלל השגיאות שהוא עושה ועוד יעשה מן הסתם וחבל…לפעמים היקום עוזר לסדר את הקוביות במקום הנכון. ורגע לפני שהעביר תקציב, שאולי לא היה נכון למדינת ישראל בזמן הזה והוא אינו מוכן לשמוע דעות של אנשי כלכלה, זנב הדרקון פעל… שר האוצר לפיד פוטר, הממשלה התפרקה ויצאנו לבחירות".

 

בהשוואה בין המפה האישית שלו ומפת מדינת ישראל הירח נמצא במזל סרטן קרוב מאוד לכוכב וונוס בהורסקופ של המדינה. זה סוד הקסם שלו. כך הוא גורם לאנשים "להתאהב" בו, אבל זה מגיע רק ממקום ריגשי. אני לא מטילה ספק שאכן יאיר לפיד מאמין במה שהוא אומר לקהל ששומע אותו בלי מסננת, אבל כמו שכבר נכתב למעלה מקבץ הכוכבים שלו נמצא על זנב דרקון של המדינה, כלומר הרצון הטוב שלו אינו מתאים להתפתחות הכלכלית בכל תחום! קשה להאמין שיוכל להביא בשורה שמשמעותה התפתחות חיובית למדינת ישראל.

 

על ליברמן נכתב כאן ב16.01.2015 :

"…המפה האישית של אביגדור ליברמן (נתונים מלאים ומדויקים) עם מדינת ישראל, זו נראית כמפה שלהמפלגה עצמה, עם דגש על התחום הפוליטי, מאחר שאביגדור ליברמן הוא המפלגה. עד לאחרונה( 2014)הכוכבים שמרו עליו ועזרו לו (4-10), אבל אלה המשיכו והתרחקו מהצירים במפה המשולבת, והפכו אותו לפגיע יותר. למרות שאביגדור ליברמן מנסה לשמור על "עסקים כרגיל", לשדר פרופיל גבוה, במציאות שהגיע אליה, ליברמן יעשה טעות אם יסמוך על ניסיון העבר שחילץ אותו ממצבים ויסיק מכך מסקנות לעתיד. רצף הכוכבים שעומד להגיע על הצירים 1-7, 2-8 ומתקרב גם מבנה כוכבים על 6-12 מביא לקונפליקט שעלול לגרום לחוסר השפעה במערכת הפוליטית. בטווח הקרובה השפעה שלו תרד… הכוכבים נותנים תחושה של מציאות שאינה תומכת בו במישור הפוליטי. המבחן של ליברמן יהיה האם ידע לקבל בטווח המיידי את המציאות החדשה, להישאר בתמונה עם פרופיל נמוך מתוך תקווה שהגל העכור מבחינתו יעבור והוא יחזור למרכז הבמה. אלא שהבעיה היא שבאופק מופיע גל עכור אחר ואם אני מציצה לתמונה העתידית המתפתחת בשנים הבאות אצלו, עלולה להתפתח שחיקה שתביא לירידה בכוחו… אביגדור ליברמן ימשיך לעניין אותנו גם בעתיד".

על משה כחלון נכתב ב 12.12.2014:

…"משה כחלון, בן מזל עקרב (על בסיס נתונים מלאים ומדויקים). ההתייחסות היא כמובן למפה המשותפת של כחלון עם המדינה. כחלון עובר תקופת הסתגלות והוא חווה קושי לבחור ולתאם בין אנשים כדי לבנות לעצמו גוף מפלגתי, מה שיצור בהמשך בעיה במסגרת שתקום. מבנה המפלגה שהוא יוצר יביא ניגודים בין אנשים שיקשה על הומוגניות ולמעשה זה עלול להתפתח ולהיות חומר נפץ שיפגע בתדמית המפלגה שלו בעתיד. בהווה רואים שהוא מנסה לתקוע יתד במרכז הבמה הפוליטית, כלומר למרכז את עצמו (3-9), ניסיון להדגיש את העובדה שאינו שייך לשום גוש, אך מבנה המפה האישית אינו מעיד על אדם גמיש…אני מנסה לנתח את המצב לפי מפתו האישית. לפי מבנה הכוכבים במעגל המשותף (דגש על ציר 4-10 ו-3-9( ניתן לראות שאלה יעזרו לו להשתלב בממשלה הבאה. הוא יזכה להצלחות בטווח הקצר, אבל בטווח הארוך (1-7) הוא ייתקל במגבלות היכולת שלו לעשות שינויים (2-8). ההתרחשויות החיצוניות עלולות להסיט את תשומת לב הציבור מהנושאים שירצה לקדם. התוכניות שירצה לבצע בתחומים שמעניינים אותו יתעכבו או ישתבשו בגלל אירועים חיצוניים. הוא יחשוב שיש ביכולתו לקבוע סדר יום מבחינה ביצועית, אבל יהיה עליו לחפש כיצד לשלב את סדר היום שהוא חושב כנכון, ובין מה שקורה במדינה (שזה יהיה סדר יום שאופיו ביטחוני יותר לצערנו הרב). למעשה קיים "באג" בין המפה שלו ומפת המדינה, כך שאם לא ידע לשקלל את הרצונות שלו מול המציאות, יבין שיש מגבלות גם לכוח שלו (בן מזל עקרב!). בטווח הקצר אולי תהיה לו הצלחה מסוימת, אבל גם כאן לאורך הזמן אירועים אזוריים וחיצוניים משבשים את ההתנהלות, שלא פעם תהיה בנויה על הנחות אופטימיות, כולל גם ניסיון שלו להתנהל מול מוקדי כוח (לדוגמה, הבנקים) שלא יצלח.לאורך הדרך, הוא ייתקל גם במגבלות היכולת שלו אם יחרוג מנושאים כלכליים וינסה להיות מעורב בנושאים מדיניים. הכוכבים מספרים שיהיו אצלו מצבים רבים של דחייה או שיבושים של הדברים שהוא מתכנן להוציא לפועל".

נזכור, שמצב הכוכבים המעיד שהפעם הבחירות הם מאבקי כוח לא פשוטים ועד שהערפל יעלם, יקח זמן. התוצאות או יותר נכון לומר למי יש את הגוש הגדול שמאפשר לו להקים קואליציה נדע רק כעבור כמה ימים.

פרק א מספר תהילים:

 " אשרי האיש–    אשר לא הלך, בעצת רשעים; ובדרך חטאים, לא עמד,    ובמושב לצים, לא ישב…   והיה–    כעץ, שתול על-פלגי-מים: אשר פרייו, ייתן בעיתו–ועלהו לא-ייבול;    וכול אשר-יעשה יצליח…"  

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .