eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 24.04.2015-30.04.2015

 

אנו ממשיכים לחוות תהליכים של שינויים, ממשיכים את ההתמרה ומתקדמים גם אל החדש. השינוי הוא גלובלי, אך משפיע גם ברמה האינטואיטיבית כך שאנו חשים מה כבר הבשיל בחיינו ונושר בדרך. קיים ניסיון לצאת מהישן, מהתבניות החוזרות על עצמן שוב ושוב ולפנות מקום לחדש. קיים גם קושי לבחור בין היצירות שלכם, בעיקר אלה שכבר מעניקות לכם ביטחון, אבל תנו ללב להחליט.

עדיף לא להתחייב למשהו חדש, להישאר בפרופיל נמוך עד תחילת חודש מאי. אם מתרחש שינוי, קבלו אותו והטמיעו אותו בחייכם.

השבוע שלפנינו מביא עימו אווירה נוחה יותר שמאפשרת להגיע להסכמות בכל הקשור לפיננסים, קרנות והשקעות. אלה ימים שניתן ללמוד בהם על הקשר בין הנפש, הגוף והמחשבה וקיים חיפוש אחר דרך מעשית לרפא את הגוף והנפש.

השמש עברה למזל שור בשבוע האחרון, מזל המסמל פריון, אדמה פורייה, חושניות ודגש גם על הצד הפיזי בחיים. המודעות לבית, לפיננסים ולאדמה חשובים יותר. הצד המעשי תופס מקום ועוזר לממש רעיונות או חלומות ולנוע קדימה.

כוכב יופיטר ממשיך להתקדם במזל אריה, משפיע על האנרגיה ומעודד לתת אהבה. קל יותר להיות מחובר ללב ולהעניק בנדיבות.

היו זהירים השבוע בתנועה ובכל מקום שעלול להכיל סיכון פיזי כלשהו.

זמני ירח בטל:

יום שישי 24.04 הירח בטל משעה 20:02 עד למחרת שבת בשעה 16:12 אחה"צ.

יום שני 27.04 הירח בטל משעה 17:11 עד למחרת בשעה 04:07 לפנות בוקר.

יום חמישי 30.04 הירח בטל משעה 15:22 עד שעה 17:03 אחה"צ.

 

כלכלה ושווקים:

נסו לשמור על ערנות במהלך השבוע הזה, זו תקופה שקשה לדעת איך יראה המסך.

מפגש ה- FOMC (אחד הענפים של הפדראל רזרב בנק) צפוי להתקיים בתאריכים 28-29.04 ויש לו השפעה הקשורה גם להחלטות כלכליות, כיוונים חדשים או החלטות הקשורות לריבית.

בנוסף גם לכוכב פלוטו, הנמצא באמצע מזל גדי, יש השפעה על חובות-גירעונות, על עסקים ומיסים. יתכן שהצורך ברפורמות כלכליות מתחדד יותר ומשפיע גם הוא על השווקים.

פלוטו עכשיו בהילוך אחורי עד ספטמבר 2015, אז יהיה כדאי לבדוק את הכוכבים, מאחר וזה מצביע על זמן רגיש בכלכלה. (ספטמבר –אוקטובר 2015).

המתחים ימשיכו להשפיע מכל מקום על פני כדור הארץ.

החוב של יוון והמצב בסין מלווים גם הם את השווקים.

פלוטו דורש שינוי רפורמות, הוא חושף את מה שלא נכון בכל התנהלות קיימת, בעיקר בגופים ממסדיים כמו בנקים, חברות גדולות וממשלות. נשמור על אופטימיות כיוון שיש למה לצפות במובן החיובי עד סוף 2016.

אצלנו:

מחכים להקמת/השבעת הממשלה שתהיה כנראה בשבוע השני של מאי. זו גם תהיה נקודת התחלה שתסייע להבין את התהליכים שילוו אותנו בחודשים הבאים.

 

אריה דרעי:

מעת לעת אחזור אל מה שניכתב כאן לפני הבחירות, בעיקר עבור אלה שיש להם סימני שאלה בנוגע למה שאומרים הכוכבים, באובייקטיבית!

תזכורת מרשימה שנכתבה כאן בתאריך 09.01.2015: "עם חזרתו של אריה דרעי להנהגת ש"ס נכתב כאן בתאריך-18.10.2013 חזרתו של דרעי לש"ס הייתה עם כוכב פלוטו על ציר 4-10 והמשמעות הייתה שהוא סימן מטרה ולא עצר עד שהשיג אותה.השפעה זו הסתיימה בספטמבר 2013. בהמשך יש עדיין כוכבים על הצירים 5-11 ו-3-9, מה שעוזר לו להרגיש 'שליט יחיד'… לתוך התמונה נכנסת מערכת כוכבים עם נפטון על ציר 1-7 במעגל קארמה. המשמעות היא שדרעי אינו זוכה לשיתופי פעולה, ולסירוגין הוא יתמודד עם התנגדויות למהלכיו, שהוא מאמין בכוחו למוסס את כולן. עם ציר 6-12 יש לו אופוזיציה! דרעי מייצר רף ציפיות גבוה שיאכזב את האנשים בהמשך. תהיה לו הצלחה חלקית, אבל הוא לא יצליח להחזיר את הכתר למפלגת ש"ס…במפה המשותפת שלו עם המדינה, כל מבנה הכוכבים מציג ציפיות גבוהות ואכזבה. אריה דרעי יבטיח הבטחות שלא יוכל לקיים אותן עם כוכבים על ציר 2-8. לאט-לאט יתפתח פער בין תחושת הכוחשהוא מציג לבין ההישגים בפועל. זהו תהליך הדרגתי שיכול להתמשך, אבל בסופו של דבר דרעי לא יעמוד בציפיות של תומכי ש"ס…

מצב הכוכבים מעיד שגם אם הוא שומר על מעמדו כמנהיג ש"ס, ההצלחה בבחירות תהיה בינונית מאוד יחסית לעבר. תהיה לו בעיה להגיע לקהל חדש, חוסר יכולת להלהיב קהל נוסף לאלה שבוחרים בש"ס בלי לערער או להרהר. הוא יבזבז אנרגיה על ניסיונות שכנוע והעברת המסרים שלו לא תהיה ממוקדת. אם ינסה להשתמש בטריקים מהעבר, יגלה שאלה כבר לא עובדים.בשנה הקרובה דרעי לא יוכל לשחזר את הכוח שהיה לו. אם תשאלו  את דרעי, הוא מרגיש טוב עם עצמו, עושה כמיטב יכולתו אבל במציאות התנאים לא משתפים איתו פעולה ולא עוזרים לו להשפיע על קהל חדש, המסקנה שהוא ימשיך לשמור על מעמדו אבל ההצלחה שלו לא גדולה… אם יש לו סבלנות אולי בבחירות הבאות".

מי ש"פיספס", ברשימה בשבוע שעבר כתבתי תזכורת על ה"האיחוד" של יצחק הרצוג וציפי לבני", תחזית שנכתבה בחודש דצמבר 2014, וגם היא נועדה לשמש תזכורת בעיקר לאלה שמנסים להטיף לי "מוסר" על חוסר אובייקטיביות.

אישים בחדשות:

ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה:

ליקוי החמה האחרון אינו משאיר אפשרות לרוסיה להישאר בין הצללים. ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 04.04.15 נגע ישירות בהורוסקופ האישי של פוטין, שנולד בתאריך 07.10.1952, לאחר שליקוי הלבנה, שהיה באוקטובר 2014, התקיים מול השמש במפתו, מיקום לא נוח לשמו "הטוב" ולמצבו על בימת העולם. ליקוי הלבנה האחרון, באפריל 2015, מחזיר אותו לאור הזרקורים, אבל לא בדרך שהוא היה רוצה. עם זאת, הוא מתחזק ומחפש דרך לשפר את מעמדו.

מצב הכוכבים המקודם במפתו האישית גורם לו להתמודד עם מכשולים לא פשוטים, אבל איש כמו פוטין אינו חוזר בו ונסוג, ומן הסתם נתוודע בהמשך לצדדים המכוערים יותר באישיותו ומעשיו.

שילוב המפות עם אסטרו קרטו גרפיה, מאז אפריל 2014 והלאה לשנת 2015 כולל מעברים של הכוכבים מארס ואורנוס על קווי האורך של מוסקבה, רוסיה וגם מפת החורף (אינגרס מזל גדי) בדצמבר 2015.

פוטין ובית הנבחרים שלו, הקרמלין, נמצאים במצב רוח לוחמני והמשמעות היא שאינם מוכנים לוותר על אוקראינה. הלחצים שהם יפעילו על קייב ימשיכו, גם אם יצטרכו להתמודד עם חוסר הסכמה וקשיים מצד העולם המערבי. במידה ונשמע על הפסקת אש, במקרה הטוב זה יהיה רק כאילו, מאחר והשקט יהיה מתוח, כזה שיתבשל לאט לאט לאורך השנים הבאות עד ש…

בתרבות הרוסית יש סוג של "ספורט" שהוא פיזור דיסאינפורמציה ( VRANJO) ואזרחי רוסיה מקבלים זאת עם קריצה, וזה הריטואל של פוטין במדיניות החוץ (מרקורי/נפטון), העוזרת לו גם לצאת ממצבים מול מנהיגי העולם כשאזרחי רוסיה מעריכים את זה, מאחר וזו האמת שלהם ושלו. מי שעוקב אחרי המידע שמגיע מולדימיר פוטין, שומע תיאוריות וקונספירציות, הרבה מסתוריות (פלוטו/זנב דרקון על מרכז שמים), תכנים עם משמעויות כפולות, גם אם הן בוטות. אנג'לה מרקל, הקנצלר של גרמניה אמרה שפוטין איבד את הקשר עם המציאות. האומנם? אולי בנתיים את הקשר עם המערב.

צירופי הכוכבים קשים במיוחד על המפה האישית של פוטין (השילובים בין אורנוס, סאטורן, הצמד אורנוס-פלוטו, כולל הכוכב האורני הדס הגורמים לסחרור מצבים ולאיבוד עשתונות במובנים שליליים), משפיעים למעשה על מצבה הכלכלי של רוסיה, אבל פוטין, כמו פוטין מוצא נתיבים חדשים לדאוג לרוסיה ולעצמו, מה שהביא להתחדשותה של המלחמה הקרה לאחרונה.

"אין שמחה שלימה, בכל שמחותינו יש משהו מהדאגה הצער" (אובידיוס)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .