eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 08.05.20115- 14.05.2015

 

האגו מתחזק השבוע. זה יכול להיות מועיל אם קיימת מודעות, אך באותה מידה זה עלול לגרום בקלות לסחרור ולגרור לאיבוד שליטה, המכיל גם רוע. היעזרו הרבה בדיפלומטיה ונסו לעצור בזמן, מאחר ויהיה קל ליפול למלכודת של מפולת בכל דבר שתנסו לקדם בכוחניות.

כוכב מרקורי במזל תאומים מאט את הקצב לקראת הנסיגה שתחל ב-18-19.05 ותימשך עד לתאריך 12.06. כזכור, אנו מוסיפים תמיד חמישה ימים לפני ואחרי, כדי להיות בטוחים בהחלטות ובמעשים. ההשפעה כבר מורגשת ועיקרה מבוכה וחוסר וודאות בגלל מעורבותו של כוכב נפטון. כדאי שתעקבו אחרי מסמכים חשובים שאתם שולחים, וודאו שאכן הגיעו ליעדם. זו תקופה שקשה לנווט לפי סדר יום שקבעתם לעצמכם, עם נטייה לפספס תאריכים שנקבעו מראש ולהתמודד עם קשיים קטנטנים במהלך היום יום. שימו לב לדרך שאתם מתקדמים בה, אלה ימים שאינם טובים למו"מ. מומלץ שתאמינו בערבון מוגבל לכל מה שאתם שומעים, עונת הספינים, השמועות והרכילות מתחילה. שימרו על ערנות, נסו להצליב מידע שמגיע אליכם עם עוד מקורות כדי להתגונן מטעויות או הונאות. שלא יוליכו אתכם שולל.

מבנה הכוכבים לאורך החודש עוזר להציף כעסים וכדי להקל על עצמכם היו אתם עצמכם, ואל תענו לציפיות של אחרים, שאינם הציפיות שלכם. קיימת הרבה צביעות סביבכם וכל אחד מצפה לשלמות שאינה ריאלית. שינויים צפויים גם בסביבת העבודה שלכם.

השבוע הקרוב מושפע ממבנה הכוכבים מארס-סאטורן, זה מודגש בין התאריכים 13.05-15.05. ההשפעות מורגשות כבר כמה ימים לפני ומביאות איתן אלימות, אגרסיה תסכול ותאונות. אלה ימים המועדים לשריפות, פיצוצים כתוצאה מכעסים, בקיצור ימים נפיצים. מה שמתבקש מכל אחד הוא להימנע מפעילות אינדיבידואלית שמשמעותה "ללכת על הקצה", בינינו, זה להלחם על כלום. נסו "לבחור" את הקרבות שלכם, והתרחקו מאנשים צרי אופק, כאלה שהמחשבה שלהם חד ערוצית ואינם מסוגלים לראות את התמונה הכוללת מכל הזוויות האפשריות. זה שבוע שתיפגשו בו לא מעט אנשים כאלה, ואל תופתעו, לחלקם זו חשיבה הנובעת מהתגוננות. כאילו שלא לדעת יותר מדי זה עוטף ושומר, ואת זה אני כותבת כמובן באירוניה.

בתאריך 12.05, כוכב מארס עובר למזל תאומים, הצד המנטאלי מקבל עוד כוח לקדם פרויקטים שבסיסם עבודה הדורשת הרבה מחשבה, האווירה המנטאלית מתוחה ולכן קל להיכנס לוויכוחים קולניים. התקופה היא מאוד יצירתית ותוכלו לנצל זאת אם תדעו לא ליפול למלכודות שצוינו כאן. התמקדו בעבודה מנטאלית, עריכה של תכנים ומאמרים וכד'.

אלה ימים של מוגבלות והתגוננות, האגו נמצא בקונפליקט.

בימים הקרובים כדאי להיזהר מאיבוד כסף, ארנק ומסמכים חשובים, בעיקר עד לתאריך 12.05 ואל תתחייבו לקבל על עצמכם משהו חדש.

ול"קינוח", התאריכים 12.05-15.05 הם ימים שעלולים להתרחש בהם שריפות וגם התלקחויות אינטנסיביות, קצרות ומהירות, במקומות המועדים לפורענות ברחבי העולם, כולל אצלנו!

כדאי להבין שהפלשתינאים "מחממים מנועים" ואירוע לא רצוי עלול התרחש בימים האלה, במיוחד למי שמחזיק קופסת גפרורים בכיס…

לאורך חודש מאי 15 איתני הטבע ממשיכים לבטא את עצמם ומאוד פעילים במקומות המועדים לכך (כל אלה בהשפעת עונת הליקויים שהייתה, וכעת מתודלקים מכוכבים ה"מבקרים" את הנקודות הרלוונטיות).

זמני ירח בטל:

יום שבת 09.05 הירח בטל משעה 23:33 עד שעה 02:22 בלילה.

יום שלישי 12.05 הירח בטל כדקה בשעה 05:52-05:53 לפנות בוקר.

יום רביעי 13.05 הירח בטל משעה 19:56 עד למחרת בשעה 08:15 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

כצפוי השווקים אינם יציבים וימשיכו כך כאשר כוכב מארס יעבור למזל תאומים, וכוכב מרקורי ישנה מגמה בתאריך 18.05. אלה זמנים בהם המגמה של הווקי משתנה ביחס למה שהיה.

ברקע קיימת השפעה של המנעד בין אורנוס וסאטורן, המוכרת מההיסטוריה הקרובה (2008-2010), מנעד שישפיע עד סתיו 2015 ובנוסף יגיע המנעד בין סאטורן ונפטון ושני אלו הם חלק מהסיבות להאטה ולירידות בשווקים.

תזכרו שהציפייה שהריבית בארה"ב תחזור לעלות נדחתה בינתיים, עם תקווה חדשה לסוף 2015 אולי לתחילת 2016, גם הנושא הזה שאין בו וודאות לא עוזר למשקיעים.

כוכב יופיטר יעבור למזל בתולה, בתאריך 12.08.15 וישהה שם עד לתאריך 09.09.2016, גם הוא לא אידיאלי לשווקים, אבל הטיפ הוא שזה יהיה טוב להשקעה בכל תחום התרופות, בריאות, רוקחות וגם ניקיון (פילטר מים לדוגמא).

אין מדובר על משברים, אבל כדאי לזכור שהתקופה הצפויה אינה מבשרת שגשוג ופריחה בשווקים, תנודתיות שחלק גדול ממנה יהיה בהלימה לכותרות פוליטיות או כלכליות.

 

אצלנו:

ה"התפטרות" של ליברמן:

מחזירה אתכם לרשימה מתאריך 02.01.2015 על אביגדור ליברמן:

"בעקבות החקירה המתנהלת נגד אנשי ישראל בתינו חזרתי אל המפה האישית שלליברמן(נתונים מלאים ומדויקים) עם מדינת ישראל, אותה אפשר לראות כמפה שלהמפלגה עצמה, עם דגש על התחום הפוליטי, מאחר שאביגדור ליברמן הוא המפלגה. עד לאחרונה הכוכבים שמרו עליו ועזרו לו (4-10), אבל אלה המשיכו והתרחקו מהצירים במפה המשולבת, והפכו אותו לפגיע יותר. למרות שאביגדור ליברמן מנסה לשמור על "עסקים כרגיל", לשדר פרופיל גבוה, במציאות שהגיע אליה, ליברמן יעשה טעות אם יסמוך על ניסיון העבר שחילץ אותו ממצבים ויסיק מכך מסקנות לעתיד.רצף הכוכבים שעומד להגיע על הצירים 1-7, 2-8 ומתקרב גם מבנה כוכבים על ציר 6-12 מביא לקונפליקט שעלול לגרום לחוסר השפעה במערכת הפוליטית. בטווח הקרוב ההשפעה שלו תרד, גם אם מהחקירות הפליליות של חברי המפלגה לא יצא דבר, הכוכבים נותנים תחושה של מציאות שאינה תומכת בו במישור הפוליטי.המבחן של ליברמן יהיה האם ידע לקבל בטווח המיידי את המציאות החדשה, להישאר בתמונה עם פרופיל נמוך מתוך תקווה שהגל העכור מבחינתו יעבור והוא יחזור למרכז הבמה. אלא שהבעיה היא שבאופק מופיע גל עכור אחר ואם אני מציצה לתמונה העתידית המתפתחת בשנים הבאות אצלו, עלולה להתפתח שחיקה שתביא לירידה בכוחו, כך שאולי גם לא יהיה לו לאן לחזור, אולי גם בגלל שמישהו אחר יכול לעלות על הבמה שלו, נזכור שאנחנו בתקופה של מהפכים שהשפעתם תתבטא בשנים הבאות. המציאות עכשיו משאירה את כולנו עם סימני שאלה…"

מכאן ברור שליברמן עשה טעות כשהחליט לוותר על שותפות בממשלה שעומדת לקום ולמעשה, אם מסתכלים אחורה במנהרת הזמן, היינו עדים לטעות אחר טעות במהלך השנה האחרונה, החל מהתפלגותו מ"הליכוד ביתנו" תוך כדי ניהול מבצע צוק איתן, בתקופה בה כל אזרחי המדינה שומרים על אחדות הוא בחר בהתפלגות! בהמשך הבחירה השגויה שעשה עם משה ליאון, בו תמך כמועמד כדי להיות ראש עיריית ירושלים, ורצונו במועמד משלו לנשיא המדינה ניכשל גם הוא. האם אלה היו בחירות שקולות או אינטרסים שהיו אמורים לשרת אותו? דרך אגב גם "הטריק" האחרון, להודיע שאינו מצטרף לקואליציה הנרקמת, יומיים לפני המועד הסופי, ניכשל, ובשורה האחרונה, נתניהו נשאר ראש הממשלה!

ועוד תזכורת מרשימה שנכתבה בתאריך 16.01.2015 על יאיר לפיד, שמרבה להתראיין כעת בכל מקום: "עתיד המפלגה מתייחס למפה של יאיר לפיד, מאחר שהוא למעשה "המפלגה", בשילוב עם מפת מדינת ישראל. (כיוון שמדובר בראש מפלגה שמייצג ובונה את המפלגה על-פי השקפת עולמו, או אולי האגו שלו). התנאים סביב לפיד מקשים עליו להיות רלוונטי עםסדר היום שלו. הכוכבים מראים שקיים קונפליקט בין הרצוי והמצוי. הקושי שלו הוא בעיקר הוא עצמו, והמצב היה יכול להיות שונה לו היה יודע להשתחרר מהאגו, מוותר קצת, נותן כבוד לאנשים אחרים ויוצר שיתופי פעולה. הכוכבים על הצירים 1-7 ו-2-8 מעידים על כך שהוא ככל הנראה "משלם" על ההבטחות שפיזר ולא קיים. האם הוא ימשיך להילחם? אולי זה יהיה מהאופוזיציה…לא פעם בהתייחסות ליאיר לפיד ציינתי שיש לו בעיה עם מפת המדינה, ולכן קשה לראות אותו כאדם שיביא בשורה אלא ההפך. ב-5.9.14 נכתב כאן: מקבץ הכוכבים שלו במזל עקרב 'יושב' על זנב הדרקון במפת המדינה. זנב הדרקון מושך את האדם לאחור, לעבר, למקום שצריך להתנתק ממנו כדי להגיע לראש הדרקון, כדי להתקדם ולהתפתח, ולהגיע ליעד הנכון, להישג או יותר נכון לממש את הייעוד וכך להצליח. כל מה ששומעים בתקשורת בעת הזו, זה את הביקורת של המומחים לכלכלה על התנהלותו, כולל את זו של הנגידה, קרנית פלוג. הביקורות הן על מע"מ אפס אחוז, הגורע סכום ענק מקופת המדינה, בזמן שבו מחליטים על קיצוץ רוחבי במשרדים השונים, על ההחלטה שלו לא להעלות מיסים… אינני מבינה בכלכלה, אבל בבוא היום בו יסכמו את פועלו של שר האוצר, יאיר לפיד, הכותרות תהיינה על הנסיגה בכלכלת המדינה בגלל השגיאות שהוא עושה ועוד יעשה מן הסתם וחבל".

עוד קטע הקשור ליאיר לפיד שהתפרסם כאן: "בתאריך29.5.13 הודיע יו"ר "יש עתיד" ושר האוצר יאיר לפיד, על הסכמה וסיכומים בוועדת פרי,שיאפשרו חקיקה שתאושר בממשלה ובכנסת וכותרתם "שוויון בנטל". מבנה הכוכבים ביום הזה, בעיקר במחצית הראשונה של היום, היה חיובי, אלא ש"אליה וקוץ בה", היו גם כמה כוכבים ללא קשרים, אלה שאמורים לעזור לרעיון להיות מובן ולממש אותו. כוכבים ללא חיזוקים, הם קפריזיים. במישור המעשי הם משחקים את המשחק שלהם ולא מעניין אותם למה מצפים מהם. לכן, למרות ששמענו פורמאלית על ההסכמות שהתקבלו ב"ועדת פרי", ניתן יהיה להבין בהמשך שבכל הקשור לתקשורת, הבנה והדדיות, התוצאה תהיה קצת אחרת ממה שחשבו וסיכמו, בגלל שלא בטוח שכל אחד מחברי הוועדה הבין את המשמעויות של כל הסעיפים. בהמשך נראה שינויים עד שהחוק יעוצב סופית."

לפי התאריך שהדברים הנ"ל נכתבו היה צפי של הכוכבים שאחרי הבחירות לפיד ומפלגתו שהצטמצמה יהיו באופוזיציה, וזה קורה בפועל. על יאיר לפיד להבין ולהפנים, שהוא לא האיש שנועד לעשות מהפכות במדינה, היקום לא נתן לו את הכלים המתאימים לעשות למען המדינה, למרות מה שהוא חושב על עצמו, ובדיעבד, "המהפכות" שלו לא צלחו וגם לא יצליחו, והחוקים הרשומים על שמו ועל שם "יש עתיד" לפי ההסכמים הקואליציוניים החדשים מתפוגגים. אולי אדם אחר עם גישה אחרת היה מצליח יותר.

 

 

המהפכות והמחאות ברחבי העולם:

בעת האחרונה, פעם אחר פעם התעוררו מחאות אלימות בארה"ב בעקבות רצח אזרחים שחורי עור. בתאריך 14.10.2011 נכתב כאן על אופציה למרד אזרחים בארה"ב בעקבות מבנה הכוכבים אורנוס פלוטו, שמוכר בהשפעותיו כגורם למהפכות חברתיות, הנובעות ממרירות רגשית לצד עימותים אלימים, מצב שבו עלולים להיפגע גם אנשים(עוד נכתב בהרחבה ברשימות כאן בשנים האחרונות על השפעת אותם כוכבים בין השנים 1932-1929). בפברואר 2011 לאחרי המחאות הקשות בוויסקונסין על רקע כלכלי, הופיעו גם הכותרות ברחבי העולם על אנטישמיות שמתעוררת, וכפי שנכתב ברשימותיי כאן בעבר, מבנה הכוכבים הנ"ל מעורר גם את נושא הגזע, המוצא, מקומה של הדת בתרבויות השונות וזכויות האדם. נזכור שבשנות השישים היה הצמד אורנוס/פלוטו במזל בתולה, אז התעוררה התנועה לזכויות האזרח, שחרור הנשים, תנועות מחאה נגד מלחמות, לידת תרבות ההיפים,סמים וניפוץ השמרנות התרבותית מרטין לותר קינג, נרצח כ"נקמה" בידי שמרנים קיצוניים, כך גם התובע בובי קנדי, שניהל מאבק למען זכויות האדם.

כעת הריבוע בין הכוכבים האלה מביא גם הוא למהפך חברתי כוחני ולשינוי,שילך ויתעצם וימשיך גם לתוך שנת 2016, וכשהכוכבים האלה יאתגרו את השמש בהורוסקופ של ארה"ב תקופות סוערות צפויות להתעורר שם.

המבנים של הכוכבים ימשיכו לאורך החודשיים הקרובים ויביאו לעוד אירועים בעלי משמעות כוחנית, שיבעירו סערות פנימיות בתוך ארה"ב ובעוד מקומות ברחבי העולם.

אני מזכירה את כל אלה מאחר ו"ההיכרות" עם המבנה הזה הייתה בתחילת שנות השלושים, שהיו הבסיס למלחמת העולם השנייה, האנטישמיות שצברה תאוצה והתוצאה הידועה. בעידן שלנו, מאז שנת 2011, המבנה הזה גרם להקצנת האתניות והקצנה של הזהות הדתית (למשל האיסלם). שימו לב למה שקורה באירופה, הפליטים מאפריקה המנסים להגיע לאירופה, האוכלוסייה המוסלמית שאינה משתלבת עם התרבות המקומית, צומחת במהירות ודורשת זכויות והכרה בתרבות שלה, כמו החלת חוקי השריעה בשכונות שהם חיים בהם.

כאמור, הנושא האתני מתפשט לעוד מקומות ולצערנו הרב זה קורה גם אצלנו בשבוע האחרון לא בפעם הראשונה. אם נסתכל על המהומות בוואדי סאליב, שהתעוררו בשנת 1959, כמה חודשים לפני התהוות הצמידות בין אורנוס ופלוטו, ותנועת הפנתרים השחורים שקמה כארגון פוליטי בארה"ב בשנת 1966 ואצלנו תנועה באותו השם בשנת 1971. כולם בהשפעת הכוכבים אורנוס-פלוטו.

בארה"ב המחאות מתעוררות בגלל התחושה הקשה של השחורים, ועכשיו אצלנו תחושת הקיפוח הקשה של האתיופים, האם זה משפיע משם לכאן כמו דומינו? למרות שזה קצת אחרת, וקצת מינורי ביחס למקומות אחרים בעולם.

בשנתיים האחרונות אצלנו, שמענו על חוק הלאום, שהוא באופיו מסמל התבדלות, שמענו על אירועים ברחבי העולם שאופיים אנטישמי, נגד יהודים במקומות שונים באירופה.

ובשבוע האחרון, כותרת המגיעה מגרמניה, ששם יש עליה חדה במספר התקריות האנטישמיות…

 

אורנוס פלוטו מתקשר למהפכות חברתיות, פוליטיות, כלכליות ואתניות. לאורך הימים אנו עדים איך אלה משפיעים כל פעם על מישור אחר, אבל נזכור, שהתוצאות לא חייבות להיות מיידיות! ניסיון העבר (תחילת שנות השלושים) הוכיח לנו שיש דברים שמתבשלים לאורך זמן אחרי עד שהם באים לידי ביטוי וכדאי לזכור זאת.

 

" המחלוקת הינה כאש המושכת אליה כל אשר סביבה" (שמואל א. טיקטין)

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .