eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 22.05.2015-28.05.2015

 

הימים הקרובים יהיו מעניינים בזכות המפגשים של וונוס ויעוררו ריגושים ברמה האישית, אבל זה יהיה לטווח קצר והעניין שיתעורר יסתיים גם די מהר. האווירה של אהבה תשפיע עד סוף החודש, התחושה מביאה ידידות וסימפטיה בשיחה של ארבע עיניים. כל רומן חדש, לא יאריך ימים. אלה ימים נחמדים בעיקר לאלה מכם העוסקים ביצירה ובכתיבה.

אנחנו בחודש של מזל תאומים ומרקורי בנסיגה במזל תאומים. השמש ומארס, גם הם שוהים עתה במזל תאומים מכפילים ומרבעים כמעט הכל, ואנו מדלגים ומסתובבים סביב כל נושא כמה פעמים לפני שאנו עושים צעד כלשהו. אם יש כמה בחירות, קיימת סבירות גבוהה שהתקשורת תקלקל או תהרוס את ההחלטות בגלל הקושי להיות ממוקדים בחשיבה. יש התלבטויות, המאפיינות את מזל תאומים, ויהיה נכון לטפל במטלות הקטנות אחת אחת כדי לסיים אותן. התמקדו בדברים החשובים ותבחנו כל נושא שוב, השקיעו עוד דקה, שתיים, ארבע, שש…לפני שתחליטו להחליט.

אלה ימים של טריקים, תמצאו את עצמכם בתוך קומדיה של טעויות ותרגישו נבוכים ממה שאתם שומעים. יתכן שהמבוכה תהיה בגלל שאנשים לידכם, שישנו את דעתם. אל תשכחו שאלה ימים של רכילות חסרת שחר, שמועות וספינים ושפטו את המידע שמגיע אליכם בחשדנות, בדקו מה מסתתר בין המילים המגיעות אליכם מכל מקום. כל הקשור לתקשורת יהיה מלווה בבעיות מינוריות שישבשו את המשמעויות וכדאי לבחון האם מועד הפגישה הרשום אצלכם ביומן אכן מדויק. זוהי רצועת זמן שבה אנשים וזיכרונות מהעבר חוזרים, חלקם יחזרו רק בחלום או מחשבה, אבל זה משהו שילווה אתכם עכשיו ואולי כדאי לבחון את אלה כדי להניח לאותם הזיכרונות ולהשאיר אותם בעבר ולהתקדם הלאה.

ביום רביעי 20.05, שינוי ההחלטה על הפרדה באוטובוסים של רה"מ ושר הביטחון גרמה לאי נוחות ומבוכה לסגן שר הביטחון בכנסת שלא עודכן… כמה  אופייני למרקורי בנסיגה.

זה זמן שאין בו שקט. מערכת העצבים תעבוד בקצב גבוה יותר מתמיד. הנטייה לפטפטת תהיה "בהעצמה"…בזמן כזה, על פי רוב נעלמים כל המחסומים והמגננות…ואתם תספרו גם דברים שלא התכוונתם שמישהו ידע…

ההזדמנות היצירתית להתחיל כמה פרויקטים קיימת עד לתאריך 22.06, גם אם מרקורי בנסיגה, יהיה זמן לשפר ולתקן עד אז. כוכב יופיטר עוזר להתבטא לצד השינוי במצבים קיימים. הצורך להיות מעורב בעשייה קיים ולכן התמקדו במה שחשוב לכם.

נקודת האמצע בין וונוס ואורנוס תהיה צמודה לשמש ויכולה לעורר שוב את הנושא המגדרי במובנים חיוביים, הכלה של "הזהויות" המיניות השונות של אנשים ונורמות התנהגויות אחרות יגיעו שוב לחדשות. גם נושאים הקשורים לנשים יעלו לכותרות.

בימים אלה חוזרים למו"מ על נושא הגרעין בין אירן ומדינות אירופה וארה"ב. כוכב מרקורי בנסיגה יגרום לבחינה מחדש את ההסכם שהתקבל. כזכור, הייתה זו הצהרה בעל פה, בזמן ירח בטל, לפני ליקוי לבנה. ירח בטל זה "מהומה רבה על לא דבר" והחלטה שמתקבלת לפני הליקוי אינה מתפתחת לפי הציפיות, ואכן הפרשניות ששמענו מהנשיא אובאמה וזריף, שר החוץ האירני, היו הפוכות, כל אחד הבין וסיפר משהו אחר. החזרה למו"מ בימים האלה תגרום לכך שמן הסתם נשמע על תפניות, חוסר הסכמה ושינוי נקודת המוצא. אנחנו לפני שינוי, נקודת מפנה, שתגיע במהלך הקיץ יולי-אוגוסט 2015.

המפה של ארה"ב והמפה של המדינה שלנו, "נדלקות" עד סוף השנה.

כדאי להמשיך ולשמור על זהירות אישית בכל מקום אצלנו, עד לתאריך 26.05, כוכב מארס נמצא על ציר 2-8 ולכן הפגיעות גבוהה יותר מתמיד (פיגוע הדריסה היה בתוך רצועת הזמן שציינתי כאן לפני שבוע).

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 22.05 הירח בטל משעה 03:37 לפנות בוקר עד 00:42 אחר חצות.

יום ראשון 24.05 הירח בטל משעה 13:50 עד למחרת בשעה 11:51 לפני צהרים.

יום רביעי 27.05 הירח בטל משעה 05:20 לפנות בוקר עד 00:43 אחר חצות.

יום שישי 29.05 הירח בטל 23:19 עד למחרת בשעה 12:33 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

השווקים בזמן נסיגת כוכב מרקורי (המסמל גם מסחר), כך שחוסר היציבות יימשך. שימו לב לימים 25.05-24.05. כך גם סביב  ה- 30.05

מרקורי בנסיגה במזל תאומים, מביא עימו שמועות וכוכב מארס, שגם הוא במזל תאומים, עוזר לאווירה תוקפנית (מילולית). היזהרו ממידע שאינו בדוק ובטוח.

תנועה חיובית צפויה להגיע בהדרגה בחסות יופיטר ואורנוס ושיאה יהיה בתאריך 22.06.

 

אצלנו:

הממשלה החדשה:

הממשלה החדשה יצאה לדרך לקראת סוף היום של 14.05.2015. מבנה המפה של הממשלה מציג  מבנה שבו אורנוס (שמשי) על ציר 4-10 והמשמעות היא שיהיה שינוי במבנה הנוכחי. מאידך, כוכב פלוטו נמצא על ציר 1-7 מעיד על כך שקיימת כל הזמן בדיקה, כזו המעידה על זהירות ושמכניסה למצבים והחלטות שלא עונות על הציפיות. הממשלה שומרת על תדמיתה אבל בפועל העמדות שלה שמרניות. במעגל המסמל את הגורל האחריות בולטת, ההחלטות שיתקבלו יהיו על בסיס סיכונים מחושבים, מול ביקורת שתהיה מגורמים חיצוניים (לא רק אופוזיציה בישראל, אלא גם מהמדינות מהעולם הגדול). היתרון של הממשלה יהיה כוח הרצון והמוטיבציה עם הבנה של מי נגד מי. יתכן שזה גם יביא לטעויות, אבל יתקנו אותן מהר מתוך כוונה להמתין לדבר הנכון שיבשיל בזמן הנכון.

במפת הממשלה עם מדינת ישראל, יש יכולת להביא לשינויים, עם הבנה של כל נושא לפרטי פרטים. האחריות מודגשת וזה יהיה בולט במצבים מאתגרים, לא קלים, כולל התגוננות מפני ביקורת חיצונית (האויבים "המוכרים"), אבל גם הצבת גבולות ברורים בין הממשלה המייצגת את המדינה ובין העולם הרחב. יש לנו הנהגה שלא  תהיה מוכנה לקחת סיכונים לא מחושבים. יש כושר התארגנות, כזה שיאפשר לטפל בנושאים שונים. הנושא הכלכלי יעסיק את הממשלה אבל עם איזונים מחושבים, איזונים שיתבקשו בגלל אילוצים לא צפויים. זה לא ימנע וויכוחים שיסודם יהיה על בסיס פוליטיקה ופיננסים. אין ספק שדגל האידיאולוגיה מתנוסס מעל הממשלה הזו (ירח בבית 9 במפת הקארמה), הנורמות האלה הן שיכתיבו את ההתנהלות מתוך תחושה של צדק היסטורי (מנקודת מבט של ממשלה שמרנית). תהליך קבלת ההחלטות יהיה שקול מאוד, למרות שלא פעם המציאות תכריע את ההחלטה הסופית. זו ממשלה עם הגדרות ברורות  שלא תקבל על עצמה משהו שלדעתה לא נכון עבור מדינת ישראל. למדינת ישראל יש ערכים משלה, ערכים היסטוריים שלא זוכים לאהדה בלשון המעטה בתרבויות אחרות (לצערי, גם חלק מהישראלים שרואים עצמם "תרבותיים", דוחים או מעוותים את הבסיס ההיסטורי של מדינת ישראל). עם ישראל במדינת ישראל בחר לשמור על הזהות הלאומית שלו, זהות המבוססת על ערכים מסורתיים (מכנה משותף לרוב היהודים ברחבי העולם), לדוגמא, זוכרים את ההתרגשות בדבריו של הרמטכ"ל (שלא היה מוכר כאדם דתי) מוטה גור ז"ל "הר הבית בידינו"? זהו אחד מהמשפטים שנשאר חקוק בזיכרון הלאומי שלנו ולא במקרה מאחר והר הבית מסמל את הערגה והכמיהה של כל היהודים לירושלים, לאורך כל הדורות.  

מבנה הממשלה עם המדינה, מעיד על תקופה שבה הלחצים החיצוניים יופעלו על הממשלה, המייצגת את המדינה, ויהיה צורך להתמודד איתם. בכל מצב נראה שהממשלה תמצא פיתרונות מקוריים למצבים  שיתעוררו.

גם מפת ראש הממשלה (מרץ 2009) עם המדינה מציגה שבמהלך 2015 יהיה עליו כראש הממשלה, להשתמש בסבלנות מול מצבים מתמשכים,לנצל נקודות זמן מסוימות שבהן ניתן יהיה למנף אירועים בכדי לשפר את המציאות בה אנחנו נמצאים (1-7, 5-11). התמונה משתנה לטובה במפה המשותפת לראש הממשלה והמדינה מאמצע 2016.

גם מפת המדינה מציגה שהמציאות בה נמצאת מדינת ישראל ושתמשיך ללוות אותנו לא תאפשר את הניסיונות ליצור סדר יום עם סדרי עדיפויות ברורים. בכל פעם נמצא את עצמנו עם אתגר חדש.

לאלה הממתינים לבחירות החדשות, כדאי לעשות הערכה מחדש של השמועות ולבחון אותן, למרות מה שמספרים לכם. אפשר לקפל את הקמפיינים המתוכננים. תיזכרו שאנחנו בתוך תקופת הסחרירים, עם מרקורי בנסיגה במזל תאומים, והניסיון להשרות רוח נכאים על הציבור , אלה אינטרסים של קבוצות שונות שמתקשות לקבל את המציאות ומשפיעות על התקשורת בכל הרבדים שיש, כלומר להציג את מציאות שלא התמששה כאוות ליבם. הגיע הזמן לאחדות העם, סיימנו את הבחירות, כולנו עם אחד. "כל העולם נושא את עיניו אליה מביט ושואל, כולם רוצים אותה את ארץ ישראל … ארץ אחת לבני אברהם יצחק ויעקב, נחיה בה לעולם אותה לא נעזוב בטוב וברע בלי חת ומורא…" (מילים שכתב יוסי גיספן בשיר "עם ישראל חי").
רבי נחמן מברסלב אומר שלא רק שזה אפשרי, אלא שזאת מהות האחדות! לגרום לחיבור בין הפכים: "עיקר השלום הוא לחבר שני הפכים. על כן אל יבהלוך רעיונך אם אתה רואה איש אחד שהוא בהיפוך גמור מדעתך, וידמה לך שאי אפשר בשום אופן להחזיק בשלום עימו, וכן כשאתה רואה שני אנשים שהם שני הפכים ממש, אל תאמר שאי אפשר לעשות שלום בניהם; כי אדרבא, זהו עיקר שלמות השלום, להשתדל שיהיה שלום בין שני הפכים, כמו השם יתברך שעושה שלום במרומיו בין אש ומים שהם שני הפכים. …"(ליקוטי מוהר"ן סימן פ'.)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .