eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 04.09.2015-10.09.2015

 

כוכב וונוס חוזר למסלולו ויחזור לנוע קדימה בתאריך 06.09, זה יחזיר את השפיות לכל מערכות היחסים. כאשר כוכב נמצא בנסיגה הוא גורם להתכנסות פנימה, ישנן מחשבות על הרצונות האישיים ועל הדרך ליישם אותם. כאשר הכוכב משנה מגמה וחוזר למסלולו, קיימת אפשרות לממש את ההתנסות שצברתם וליישם את הרצונות. כעת תוכלו להתבונן על מצבים שהתעכבו, או על דברים שדחיתם, או שהתקשתם להוציא לפועל ולהבין מה נכון לעשות. כיוון שמערכות יחסים מתקיימות בכמה מישורים ומלבד היחסים הבינאישיים, יש גם יחסים עסקיים, פיננסיים או חברויות אחרות, אופייה של הוונוס משפיע על כל אלה גם. חלקכם ירגישו שמערכת יחסים התחזקה ואחרים יבינו שזהו זה, צריך לנתק וללכת הלאה. כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה בסביבות 16-17.09, אבל הוא נעצר כבר כחמישה ימים קודם. ההתכנסות תהיה ברמה המנטאלית, לכן ההמלצה היא לעבור את התקופה עד אמצע אוקטובר לפני שאתם מכניסים להילוך בכוונה להתקדם בנוחות ובלי מהמורות.

מפגש מתוח מתפתח השבוע בין כוכב התקשורת, מרקורי ופלוטו, שיגיע לשיאו בתאריך 09.09. זו אנרגיה עם אופי של "חפירות" מתחת לפני השטח. המילים עלולות להישמע כעוסות וכדאי לשמור על ערנות ולשים לב לדרך בה אתם מתבטאים. השבוע למילים יש כוח והשפעה! מומלץ לשמור על הלשון, לעשות פסק זמן כאשר אתם מרגישים את התסיסה בתוככם, ואחר כך ללבן את הדברים. ידוענים, פוליטיקאים ומעצבי דעת קהל, כולל התקשורת לה אנו חשופים בכל המישורים (תקשורת כתובה או אלקטרונית), ישתמשו במניפולציות במטרה להשפיע על דעת הקהל בימים הקרובים. הציבור כבר הוכיח שזה "לא עובד עליו" ומי שגולש ברשתות החברתיות הבין שהאזרחים למדו לחשוב ולסנן מסרים בקור רוח ( חבל רק שרבים משתמשים בגסות). גם השבוע צפוי "עימות" בין הרצון של התקשורת לכפות את דעתה ובין האזרח שהתפכח.

כוכב מרקורי הוא שליח האלים, מרגיש שהמדיה מתעללת בו, מנסה להרוס את תאי המוח ואת החשיבה מבוקרת. זה קורה בעזרת תוכניות טלוויזיה הנקראות "ריאליטי", או התנהגות המעידה על התמכרות לכל סוגי המסכים במכשירי הסמארטפון, טאבלט, מחשבים וכד'. בימים הבאים שילובי הכוכבים יחשפו נושאים שלא יהיו נעימים, גם בתחום המשפטי. אנשים רוצים לדעת את האמת וזה לא תמיד מופיע בגוונים "משמחים". השילוב בין הכוכבים (וונוס/מארס, פלוטו וראש/זנב דרקון) עלול לחשוף סקנדאל רומנטי באחת המדינות.

כדאי לזכור שמופע ליקוי החמה צפוי בתאריך 13.09 ואנו כבר בצל הזמן הזה. לפני הליקמומלץ לא לעשות תוכניות חדשות לפני הליקוי כיוון שהתחלות חדשות לא מסתיימות כפי שמצפים, דברים לא מתפתחים כמו שחושבים או כפי שהיו אמורים להיות. תקבלו בעת הזו מידע באקראי, כזה שיאפשר לכם לקבל החלטה טובה יותר אבל בהמשך.

עוד מצב כוכבים שממשיך להשפיע עד לתאריך 20.09 גורם לחשדנות לצד חיזוק עמדות רוחניות ודתיות. זו רצועת זמן שבו עולם הדת יהיה מאותגר רעיונית, ויהיה צריך למצוא את ההלימות המרעננת. נשמע מנהיגי דת הרוצים לפתח את המחשבה, להאזין לקולות חדשים שיאפשרו שינוי, כמו בנושא הגיור אצלנו. רעיונות אחרים יכולים להגיע לעולם הנוצרי מהאפיפיור ( שעומד לבקר בארצות הברית), ואלו ישפיעו על המושגים הדתיים המקובלים. האפשרות הזו גם נכונה לחכמי הדת באיסלם.

הפגיעות ממשיכה, אבל קיימת גם אנרגיה חיובית העוזרת להתחדשות.

מבנה הכוכבים מקשה להתמקד, לכן נכון יותר לשחרר במקום לדחוף חזק. היופיטר ונפטון דורשים זרימה קלה. זה יעזור לבריאות, בעיקר לשחרר "דראמות" מהמקום הרגשי והמנטאלי.

רעיונות ואידיאליים "גבוהים" יזרמו בזמנים האלה, אבל כדאי להיות זהירים ולבחון את כולם, איזה מהם ניתנים ליישום במציאות.

אנו ממשיכים להיות בתוך רצועת זמן שאינה נוחה אצלנו מבחינה ביטחונית. מצבי הכוכבים מצביעים על פגיעות מתמשכת, וזה ממשיך גם לאורך חודש ספטמבר. אנו בתקופת הליקויים, ליקוי חמה ערב ראש השנה, ליקוי לבנה (אדום) בחג סוכות, ובין לבין כוכב מארס "במיטבו" על ציר 2-8, וסאטורן על ציר 1-7. מומלץ להיזהר גם ברמה האישית, בנהיגה, בחציית כביש ולשמור על ערנות בכל תחום.

זמני ירח בטל:

יום שישי 04.09. הירח בטל משעה 13:12 עד שעה 14:47 בצהרים.

יום ראשון 06.09 הירח בטל משעה 02:05 בלילה עד שעה 20:39 בלילה.

יום רביעי 09.09 הירח בטל משעה 04:19 עד 05:36 לפנות בוקר.

יום שישי 11.09 הירח בטל משעה 15:54 עד 16:55 אחה"צ.

 

כלכלה ושווקים:

אנו ממשיכים בתוך מבנה כוכבים שישפיע על חוסר וודאות גם בספטמבר והלאה כולל נובמבר. מופע הירח המלא שהיה בתאריך 29.08 ואחר כך הימים 01.09– 31.08 לא היו אידיאליים לשווקים, אופיים גורם ל"איבוד שליטה". הנדנדה בין אופטימיות להיסטריה, לא פסקה וצפויים לנו עוד כמה ימים "מעניינים". שימו לב! דגש נוסף הוא נסיגת מרקורי שתחל בתאריך 17.09-18.09. באותם ימים צפוי גם דיוק המולות בין נפטון ויופיטר.

מומלץ להיות ערניים, מאחר והיציבות לא תחזור כל כך מהר לשווקים. חישבו על כך, שחוסר היציבות היא רמז למצב הכלכלי ברחבי העולם. כמו שכבר כתבתי בשבוע שעבר, לא צפוי משבר, אבל האטה כן.

ליקוי החמה הצפוי בתאריך 13.09 "יעלה" על כוכב נפטון (בבתולה) הנמצא בריבוע מדויק למארס (בתאומים) בהורוסקופ של ארה"ב. זה יחשוף סקנדלים, שקרים והונאות. אחרי שהוונוס תחזור למסלול וכוכב מרקורי יתחיל בנסיגה בתאריך 17.09, נהיה עדים ל"משחקי האשמות" בין המועמדים המנסים לכבוש את הצמרת במפלגתם, לצד עימותים בין המפלגות על שמאז 1980 יצרו סיטואציה שבה הכלכלה "נזרקה" למגרש גלדיאטורים.

בסופו של דבר המציאות תדרוש מהכלכלנים לצאת מהקופסא ולבנות מודל כלכלי חדש, אורנוס המסמל סוציאליזם הישן שניכשל, מול כוכב פלוטו המסמל קפיטליזם שניכשל. זה הוויכוח שיהיה צריך למצוא לו פיתרון, בעיקרון רק שילוב בין השניים יוכל להתאים לעידן החדש.

אצלנו:

כשאנו שומעים על המתרחש בנושא "הבריחה" מאחריות, בגלל הרגולטורים ש"עוצרים" את המדינה. כל דבר הדורש יציאה לדרך, צריך לעבור "5 וועדות" ועוד "15 ישיבות" ואם אפשר "לדחוף" עוד שימוע, אז עוד כמה ימים יעברו, וזה במקרה הטוב, העיקר שיש עוד מקל בגלגלים, ותשימו לב מי הצוהלים. השבוע כדוגמא נוספת התבטא שר הבינוי גלנט, ואמר ש"לא מקובל עלי שייקח 15 שנה לבנות שכונה בישראל…50% זה בגלל הוועדות…" כן, הוא לא טועה בהרבה.

 

בעקבות ה"עצירה" בנושא מתווה הגז, תזכורת מהרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 03.07.2015:

"…מפת מסיבת העיתונאים בה הוצג המתווה בתאריך 30.6.15 משולבת עם מפת המדינה, היא הבסיס להערכה כאן. הכוכבים מספרים על חוסר ודאות, עיכוב זמני, אולי הבעיה שיש בגיבוש שיתופי פעולה (נפטון על ציר 1-7). בה בעת, ייתכנו עוד שינויים שיאפשרו לצאת לדרך עם כוכב אורנוס על ציר 4-10, ואיתו גם יגיעו הכוחות הרוצים בהצלחה ויוציאו לפועל את התוכנית במהלך 2016. על מספר מעגלים במפות הרלוונטיות נמצאים הכוכבים על ציר 4-10, המעידים שבסופו של דבר יהיו הסכמות והחלטות שיאפשרו לפעול, תכל'ס להתחיל דרך, שמשמעותה תהיה חיובית לעתידה של המדינה. למעשה במציאות הדברים כבר קורים בהדרגה, גם אם לא מודעים לכך, הפור נפל. התהליך כבר מתקיים. נשמור על אופטימיות מאחר שיש הבטחה של הכוכבים, צפויה התפתחות כלכלית דינמית (5-11, 3-9), כזו שתשפיע בכמה כיוונים, לצד שיווק לארצות שונות, שחלקן אפילו מפתיע…" כשאנו, האזרחים, מתבוננים ושומעים את ההתנהלות של המדינה בנוגע לרגולציה המכבידה והמורכבת.(הגמגום לאורך חמש שנים מאז נמצא הגז), ה"חפירות" של הפוליטיקאים מכל מגוון הקשת, וכמובן, הפרשנים שתמיד "יודעים הכל הכי טוב"… בתקופה כזו אני נזכרת במשפטים שאמר מיואש האלוף בני פלד ז"ל (מפקד חיל-האוויר בשנים 1977-1973) עלינו, "שזו לא מדינה אלא מהדורה משוכללת של ועד הקהילה" או בהקשר אחר הגיב "ככהזה כשמנהלים ועד קהילה".

 

בימים אלה גם במסע "האנטי" למפכ"ל המיועד, המילים האלה מבטאות את התחושות של רבים במדינה כאן. ההתנהלות הזו כבר מרחיקה אנשים טובים וערכיים מהמוסדות של המדינה, או המערכת הפוליטית וכד'. כל אדם ראוי, אבל נורמאלי לא מוכן לעבור התבזות בתקשורת ובצדק .

 

ההודעות של מחמוד עבאס, על התפטרות ועזיבת התפקידים שלו

לתוהים, גילו של ה"פורש" היה 80 במרץ האחרון.

מתוך תחזית שהופיעה כאן 26.07.2013:

"ההורוסקופ לכניסתו הרשמית של אבו מאזן לתפקידב-15.1.2005, עם כוכב פלוטו עלציר 1-7, יש מצג שווא, "הכל בסדר". כשאבו מאזן יקבל תמיכה, תהיה זו ברירת מחדל ועםהכוכבים על ציר 6-12 הכל דיבורים, הוא לא יחתום… מול ההצהרות שישמיע כחדשניות לאוזניים מסוימות (אורנוס על ציר 3-9), בפועל הכוכבים מציגים שהוא משתמש בכפל לשון (6-12). הוא יגיב לסיטואציות וישמיע לכל צד (כדרכו) את מה שהוא רוצה לשמוע ויפגין חוסר עקביות. אפשר גם להבין ממצב הכוכבים המתפתח, שאבו מאזן עם האידיאולוגיה שבה הוא דבק (פלוטו על ציר 6-12), לא יוכל להתקדם להסכם או לפשרה, אבל ברמה של הצהרות הוא "יספק את הסחורה", כשפועל לא ישנה את עמדותיו".

חבריו לדרך מספרים לנו, שהוא מיואש ומאוכזב, כי אינו יכול לממש את תוכניתו להשיג את עצמאות פלשתין. אבל לאורך השנים, מי ש"ברח" מהסכמות היה מחמוד עבאס המכונה אבו מאזן, ברשימות כאן נכתב ולא פעם, שעם כל מעברי הכוכבים, הוא ימשיך לתת הצהרות כדי לקבל אהדה "מיפי הנפש" אבל הכל מפה לחוץ, בלי שום כוונה אמיתית. ההבדל בין הנאום בערבית ובאנגלית, מספר תמיד את האמת למי שמוכן להקשיב למילים.

מצב הכוכבים על מפת ההשבעה שלו, בהווה, ממשיך ומציג חוסר וודאות ( 1-7)המעלים סימני שאלה לתפקידו. הוא מבין שאין תמיכה וגם חווה בעיה מתמשכת, ממנה ניסה להתעלם, אבל זו חוזרת עולה וצפה, ויהיה עליו להתמודד איתה. עבאס מנסה גם דרכים יצירתיות אחרות ( 5-11) אבל יתכן מאוד שיש רצון להשתחרר ממחוייבויות, אולי גם מהבנה בינו לבין עצמו שבדרכו לא יגיע להישגים שציפה והבטיח.

גם המפה האישית שלו בהווה "חווה" את כוכב נפטון, ולמעשה "מעיר" את מבנה הכוכבים מלידה, המצביעים על "סגנון צבעוני" בו משתמש כדי לטשטש את דבריו, כאשר מצהיר הצהרות. ההתמודדות שלו עם עצמו תהיה כאשר כוכב סאטורן יגיע למזל קשת. נראה, שלקראת סוף 2015 או במהלך 2016, הוא ירגיש שהדלתות נסגרות בפניו. ועליו לפנות את מקומו לדור הצעיר אבל כבן מזל טלה קלאסי, הוא יציג את התהליך שזו יוזמה שלו ולא שמישהו או משהו דחף אותו ללכת הביתה.

עוד קצת על הכותרות והתמונות על ההגירה/ פלישה לאירופה:

על כך נכתב בהרחבה בשבוע שעבר ברשימה כאן על "עלילות" כוכב נפטון במזל דגים: "אירופה חסרת אונים, מתייחסת לפליטים האלה כאל אסון בכל המובנים ומחפשת פיתרונות".

לאורך השבוע מאז אנחנו ממשיכים לשמוע את נאומי הקנצלר מרקל שתמציתם (גם אם זה מפתיע, המסרים ממנה מגיעים בכפל לשון) לפרסם רשימה של "מדינות בטוחות", אליהן ניתן יהיה להחזיר מבקשי מקלט במהירות, הכעס של גרמניה על בריטניה המתנערת, התנהלות הונגריה עם כוונה אחת ולא אחרת. רוב האירופאים "נקרעים" בין הצורך להציב גבולות ובין חוסר הרצון לנהוג בכוחנות ב"כאילו". לאורך הימים האחרונים אנו שומעים על ההתנגדות החברתית של מדינות האיחוד האירופי, התנגדות שהולכת ומתחזקת, בעיקר מהמדינות המבוססות. כפי שנכתב כאן, "כנראה שכושר ההכלה של "יפי הנפש" הוא מוגבל כשזה מגיע אליהם". זו אירופה שמטיפה לנו מוסר. מול עינינו אנו רואים ב"חסות" אורנוס-פלוטו, התחזקות של לאומיות ולאומנות, גזענות, התנגדות לקליטת הפליטים משלבת מיגוון סיבות, אבל האזרחים במדינות אירופה, רוצים לשמור על אופייה התרבותי והערכי של המדינה שלהם.

אולי הגיע הזמן שאנחנו נלמד להתנהל לפי הצרכים והערכים של המדינה שלנו, בלי לחפש כל פעם "אישור" ממנהיגים, שהיום כולנו רואים כמה הם צבועים.

"הלאומיות והמולדת תלויות זו בזו ומותנות זו מזו, שתי אלה הן מושג אחד שלא יפרד ולא יחלק." (ש.ל. גורדון)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .