eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 03.02.2017-16.02.2017

 

לפנינו ימים שבהם הכוכבים במזל טלה יקצינו את האי נוחות, בעיקר בסגנון הדיבור. כוכב וונוס שעובר למזל טלה ויצטרף בדרך לכוכב מארס, יחזק את הסגנון הבוטה עם מילים צורמות, ולצערי הרב נשמע דיונים ושיחות "מתובלים" בהרבה גסות רוח שרק תתעצם בימים הבאים. וונוס במזל טלה אינה במיטבה ומקבלת אופי אגרסיבי יותר, והשילוב ישפיע על מערכות יחסים בכל מקום. האופי הלוחמני לצד אנרגיה שתלטנית, שתשפיע על היקום. בעולם הגאופוליטי כולו, התגובות יהיו אסרטיביות יותר, העימותים יביאו ל"קרבות" בינאישיים וגם חברתיים. ערנות אישית יכולה לעזור לכל אחד להתמודד במצב הזה, כדי לאזן את הקיצוניות. חישבו על כך שהמילים אחרי שיצאו לאוויר העולם, לא ניתן להשיבן. חישבו על כך שהמילים והדרך בה אתם מבטאים את עצמכם זה כרטיס הביקור שלכם. נזכור שהוונוס המתחילה נסיגה בתחילת מרץ, תחזור על עקבותיה במהלך מרץ, במזל טלה. הוונוס שהיא "אינה במיטבה" במזל טלה, כשתהיה בנסיגה, הכל מועצם, והתוצאה תשפיע גם בתחום הפיננסי.

התקשורת ברחבי העולם, זו תיבת התהודה החזקה ביותר. (חברה, אמרה לי פעם, שככל שתיבת התהודה גדולה יותר הריקנות שבה נמצאת בהלימה). לאחרונה, כולם עדים איך השתמשה התקשורת בכוחה "לפברק" מידע במטרה להשפיע.

כוכב נפטון הנמצא במזל דגים, אחד ממזל המשתנים, ולכן משפיע על הציר תאומים –קשת, המסמלים תקשורת. נפטון "השתמש" בכוחו לערפל, להונות וגם לשקר באינפורמציה שהגיעה לקהל הרחב. אלא שהגיע נקודת האמצע אורנוס-פלוטו למזל דגים, ומאז, התקשורת נחשפה במערומיה. עיתונים גדולים בעולם כמו הניו יורק טיימס למשל, או "הרויטרס" השתמשו בכוחם ובמוניטין שלהם לרמות במצח נחושה את קהל הקוראים.  רשת הטלוויזיה ה CNN פירסם שננסי סינטרה, בתו שלל פרנק סינטרה הזמר, כעסה על הנשיא הנבחר דונלד טראמפ על שבחר לרקוד עם רעייתו מלאניה את הריקוד הראשון בנשף שלאחר ההשבעה, לצלילי השיר הידוע" I DID IT MY WAY" התגובה של הגברת סינטרה לא איחרה לבוא והיא שאלה בקול רם  CNN למה אתם משקרים? לא דיברתם איתי בכלל וכו'.

בכוונה בחרתי כלי תקשורת חיצוניים, כדי להראות את המגמה. התקשורת שבחרה את עצמה להיות הגוף שמרומם אנשים או מפיל אותם. "הממלכה השביעית?".

אנחנו ניכנסים לעידן, שאחרי כוכב נפטון במזל דגים, המשאיר אחריו חוסר וודאות, מצבים מעורפלים, כאוס, וגם הרבה דיסאינפורמציה, מגיעים אורנוס-פלוטו למזל דגים והופכים את המגמה, וחופרים כדי לחשוף מיד את האמת ואולי כך גם לתקן את המעוות. יש תקווה, שאולי כלי התקשורת יבינו שאם הם רוצים לשמור על קשר עם הקהל הרחב, עליהם לנקות את "הבמות" שכמה עיתונאים ופרשנים, חכמים מטעם עצמם התנחלו עליהם, ולשלוח אותם הביתה. ללמוד וללמד את העיתונאים והפרשנים להשתמש במסננת, כדי להקפיד על המסרים והניואנסים המגיעים לציבור החושב, ואז אולי בעוד כמה שנים נחזור להאמין, להם ולמה שהם "מספרים" לנו הקוראים או השומעים .

"האמת היא העקיצה המכאיבה ביותר" (רוברט ברידג'ס)

כוכב מרקורי עובר למזל דלי, ( 07.02) זה השלב שבו האנטנות עולות למעלה, חשיבה מחוץ לקופסא. צפו ליותר השראה, שדוחפת אתכם לעשייה.

ב11.02 צפוי מופע ליקוי לבנה. כזכור, כשבוע לפני ליקוי לבנה או חמה, עדיף לא לקבל החלטה, בגלל שהתוצאה עלולה להיות מעוותת או בעיתית, לא מה שצפיתם. ליקוי הלבנה יביא איתו חדשות חשובות חיוביות או שליליות. הימים סביב הליקוי ( לפני ואחרי) ישפיעו גם על מזג האוויר ויתכן גם שאיתני הטבע ישמיעו קול.

ב26.02 יגיע מופע ליקוי חמה, הזהירות תתבקש כפליים. התמונה המתקבלת אינה ברורה, נפטון נמצא בצמידות לשמש וירח, ולמעשה יביא את הלא צפוי לתוך החיים. יהיו כמה דברים שיצאו לאור, משהו לא נעים שעלול להתפתח ברמה האישית והציבורית. סקאנדלים וחוסר וודאות במישורים גאופוליטיים. שילוב הכוכבים במזל דגים, משפיע על איתני הטבע, רעידות אדמה, גלי הים, מים, וגם נפט. כלומר עלול להיות צונמי, או שיטפון מסוכן וגם בעיה שנגרמת מהנפט. מבנה הכוכבים במפת ליקוי החמה, מספר גם על בעיות פיננסיות, והמארס עם האורנוס במזל טלה, המופיעים באותה מפה נפיץ ומסוכן מאוד ועלול גם לגרום לארוע טרור בעולם. למופע ליקוי החמה יש השפעה לאורך זמן.

מופעי ליקויים חושפים על פי רוב, משהו שלא ידעתם עליו, בכל המישורים.

ב 11.02 ימים של אופטימיות, עם יכולת התבוננות לטווח הארוך. יום יומיים נחמדים גם מבחינה חברתית.

14.02 כמה ימים מעשיים יותר. לא היום האידיאלי לרומנטיקה, לחגוג את יום האהבה לפי מניינם. הרצינות גבוהה יותר, מתאימה לאלה מכם שחושבים על מערכת יחסים יציבה לטווח הארוך.

16.02 התקשורת ערה יותר, אבל הזהרו עם מוצא פיכם, המיקום של כוכב מארס וכוכב וונוס במזל טלה אינם עוזרים לשיחות נעימות. יש נטייה לנבל את הפה, להתבטא בגסות עם מילים שאחר כך תצטערו עליהן. ובשלב מאוחר יותר הפגיעות תחזור כמו בומרנג.

 

 

זמני ירח בטל (לשבועיים) 03.02.2017 – 16.02.2017

יום ראשון 05.02 הירח בטל משעה 0.40 אחר חצות עד שעה 06.43 בבוקר.

יום שלישי 07.02 הירח בטל משעה 0.46 עד שעה 09.02 בבוקר.

יום חמישי 09.02 הירח בטל 0.03 עד שעה 11.41 לפני צהרים.

יום שבת 11.02 הירח בטל משעה 07.45 בבוקר עד 15.59 אחה"צ.

יום שני 13.02 הירח בטל משעה 14.29 בצהרים עד 22.43 בלילה.

יום חמישי 16.02 הירח בטל משעה 03.52 עד שעה 08.40 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

במהלך השבועיים הקרובים יתכן שנשמע על התפתחות טכנולוגית חדשה, אולי בתחום הרפואה מה שיעורר "שמחה" בשווקים, אופטימיות.

עם זאת אנו צפויים לסידרה של משברים זמניים במהלך החודשים הבאים, כמו שכבר נכתב כאן ברשימות הקודמות. ואחר כך תבוא ה"החלמה". השנה הפיננסית תתנהל עם גלים, כשכוכב סאטורן מגיע למעלה 27-29 במזל קשת יוצר בעיה. בפעם הראשונה זה קורה ב8 במרץ וממשיך באפריל 2017. ויחזור שוב במועדים נוספים.

החודש צפויים ליקוי לבנה וליקוי חמה. אלה ארועים שיש להם כוח. הראשון יתרחש ב11.02 והשני ב 26.02. אלה גם יושפעו מכוכבים לאורך אפריל 2017.

נסיגת וונוס ב03.03 תשפיע גם בדרכה על מצב הפיננסי. ובתוך ה T של יופיטר-אורנוס-פלוטו. לכן נכון להיות עם רגל על דוושת הברקס בין 22.02 עד 21.04.

מפת ליקוי החמה משלבת קבוצות כוכבים שישפיעו קיצונית, אלימות טרור כולל פעילות איתני הטבע. מניסיוננו כל אלה משפיעים גם על התנועות בשווקים הפיננסיים. כמו שכבר נכתב כאן לא פעם ההשפעה יכולה להיות גם לפני המופע המדוייק, ואחריה.

 

הנשיא דונאלד טראמפ:

דונאלד טראמפ, נולד ב14.06.194, (נתונים מדוייקים) בן מזל תאומים עם אופק במזל אריה. ( ההופעה שלו, המראה שלו עם רעמת השיער הג'נג'י, כל כך מתאימים  לאופק במזל אריה) מבנה המפה שלו מעיד על אדם עם כאריזמה! מבנה המפה האישית שלו, אינה תואמת את הערכות והפירסומים בתקשורת על אישיותו. (קראתי שאחד האסטרולוגים האמריקאים, קרא לו פסיכופאת, אבל אותו אסטרולוג קבע נחרצות שרק קלינטון תהיה נשיאת ארה"ב. אז צריך לשאול אותו אם ההנחה הראשונה והנחרצת שהציג לאורך 2016 היא זו שתנחה אותנו לקבל את האיבחון שלו על מצבו הפסיכולוגי של טראמפ?…). לצערי הרב, לאנשים יש בעיה לקבל אדם שאינו עונה לציפיות שלהם, או שאינו אומר "הן" לדיעות אחרות. אכן טראמפ הוא אדם שאינו מתאים ל"קופסאות" החשיבה המקובלות, אבל אלה מכם שהם אנשי עסקים, מבינים שרק כך אפשר להצליח בעשייה. הוא מאלה שאומר, ועושה! בלי תאוריות וציפיות אידיאולוגיות ערטיליות כמו קודמו. אלא תכל'ס. הכוכבים מציגים אסטרטג, שיודע איך לבנות את הדרך כדי לכבוש את המטרה. השמש בהורוסקופ האישי נמצאת על ציר 11, אדם הנמצא תמיד בתוך מערכות חברתיות גדולות, גופים גדולים, במסגרת רעיון מסויים שמניע אותו, הסגנון שלו גורם לתחושה של ריחוק, אבל הוא זה שנוהג לשים גבולות כשנידרש. האחריות מאפיינת אותו, והוא מקפיד על תיפקוד במסגרת שהוא קבע לעצמו. זיכרו שאת נעוריו בילה בתוך פנימיה צבאית, ואין סימני שאלה שחינוך שאדם מקבל במהלך שנות ילדותו מטביע חותם. דבר שניכר באופיו כאדם מתבגר. מיקומו של כוכב מארס מציג יכולת התמודדות במצבים מסובכים, נכון שיש הרבה אי שקט אבל בעיקר עם עצמו, והצורך להתמודד על המקום שלו מגיל צעיר זו חוויה שבנתה את כוח ההתמודדות שלו, יחד עם צד תוקפני בעיקר בכל קשור לאגו, כבוד עצמי, וכד'. הצד ההישגי נבנה בשלב הזה, בעיקר למצוא מקום דומיננטי עם השפעה, בחברה. הדחף להוכיח את עצמו ולא מפינוק! להוכיח את עצמו על ידי מה שהוא עושה, מכוח היוזמה והאקטיביות שלו. זה גם המקום שבו הוא מקצין מצבים. כן הוא מתרגז מהר, אבל נרגע מהר ואינו שומר טינה!!! ( הוא הוכיח זאת, עם הילרי קלינטון גם בשיחה אישית אחרי הבחירות ובהמשך בהזמנתה לטקס ההשבעה). כוכב מרקורי נמצא על ציר 10-1 מחדד את הצד המעשי שלו. עם ביטחון בדרכו הוא בוחר את סדר העדיפויות הרצוי בתוך מצבים מורכבים, במטרה לממש את מה שהוא רוצה להשיג. נכון שיש לו נטייה להקצין מצבים כדי לבדוק כל פעם את התמיכה בו ( וונוס-סאטורן). חשוב לו שיעריכו אותו. הוא ילחם על מה שרוצה להשיג בנחישות, יעשה זאת בדרכו אולי לא תמיד קובנציונאלית. בלי "תקינות פוליטית" רק עם האמת ( הסובייקטיבית) כמו שהוא רואה אותה. נזכור שהוא איש עסקים, מציב מטרה ויוצא לדרך. דונלד טראמפ אינו מהאנשים שיושב בשקט או שוקט על שמריו, אין לו את זה.

מפת ההשבעה של דונאלד טראמפ עם ארה"ב, המציגה את כהונתו לשנים הקרובות. מציגה אותו כאדם בעל השפעה עם כאריזמה, לצד יחסים של אהבה שנאה עם העם. כוכב מארס במזל שור, מציג חריצות. כוכב יופיטר הנמצא על ציר 4-10 מציג מקום לא אישי, אלא מערכת אמונות טוטאלית שנועדה לשרת את המדינה. הוא ידע איך להסתדר אחרי שיתביית בתוך המערכת. במפה הזו, כירון נמצא בבית כספים, המצב הכלכלי של ארה"ב "פצוע", ולכן יתכן שנבחר להבריא את "הפצע" הכלכלי. כוכב פלוטו על ציר 6-12, מבטיח שאת תשומת ליבו יפנה בעיקר לטפל בבעיות הפנימיות של ארה"ב, לפעמים יהיה ריכוזי מדי בתחום, אבל המטרה בנושא הזה תקדש אצלו את האמצעים. נכון, איש עסקים! גם נושא הבריאות יקבל אצלו עדיפות גבוהה, והוא ימצא דרך להעניק בריאות טובה יותר לאזרחים.

המפה האישית שלו עם ארה"ב, מציגה יכולת הסברה רצינית, להציג את עמדותיו והחלטותיו בשיקול דעת. לא חסרה לו ביקורת עצמית, אבל לא יהיה מוכן לשמוע ביקורת מאף אחד, מלבד מהאדם שהוא בוטח בו. במידה ויחשוב שמשהו לא "מסתדר", לא יבהל, ידע להחליק, לתקן ולהמשיך הלאה.

ומה הלאה?

השנתיים הקרובות יהיו שנים של עבודה וביצוע. ( ואל תצפו לתוצאות תוך חודש או חודשיים,) יהיו דברים שהנשיא ילמד ויבין שרצוי לשמר מול נושאים שצריך לתת להם הזדמנות חדשה. במהלך 2018, ההזדמנויות החדשות יתחילו לבוא לידי ביטוי, וישפיעו גם על המצב הכלכלי. לאורך הדרך, הדגש אצלו יהיה על הביצוע למען המדינה שניבחר להנהיג אותה. 2019 תהיה שנה שבה דרך החשיבה החדשה תתחיל לתת תוצאות כולל מדיניות החוץ שלו. הדינמיקה בחיים מוכיחה שלא הכל תמיד מושלם. אף על פי כן, הכוכבים על ציר 4-10 במפה המשותפת, לאורך השנים הקרובות, יעזרו לנשיא החדש להעלות על דרך שתשפיע על עתידה של ארצות הברית ולקבל החלטות כולל שיתופי פעולה שישרתו את המדינה.

אמשיך לכתוב בנושא אחרי המיפגש בין ראש הממשלה שלנו, נתניהו והנשיא טראמפ .

" אמריקה- מקום שבו יש לאזרחים חירות להתאונן על היעדר חירות" ( לואיס הירש)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .