eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 20.01.2017-02.02.2017

 

 

לפנינו שבוע שבו כל הקשור לתיקשורת עלול להיות בעייתי. התקשורת שהיא גם קשורה ל"חדשות" בנושא תובלה, נסיעות, מערכות שלא מתפקדות ב"שלמות המתבקשת". ברמה הבינאישית, מומלץ לדחות פגישות חשובות שבהן להסכמים, מילים ולתכנים יש חשיבות. הנטייה לא לומר את האמת, להונות ולעוות אינפורמציה. ואצלנו במדינה שלנו, נושא "התקשורת" טעון וגם הוא נחשף כמעוות. כלומר כולנו מקבלים מידע מכוון, עם מטרה "להנדס" את המוח למאזינים, צופים ולקוראים.  ולמעשה רק בזה עוסקים כל אחד מאלה שמציגים עצמם פרשנים, עיתונאים או מראיינים, שאינם מבינים או לא רוצים להאמין שכמעט אף אחד כבר לא מאמין להם. (ברור שיש עיתונאים ספורים שהוכיחו כבר שהם "אחרים" ולא פוחדים ללכת נגד הזרם, וליידע את הקוראים או המאזינים ב"אמת"!). אנחנו בתקופה שבה כולנו נחשפים ל"הפתעות" שונות המטהרות את האווירה, בכל התחומים, כולל אישיים וציבוריים. "הכל" יוצא החוצה בצבעים האמיתיים.

השמש עוברת למזל דלי ב 19.01. שמו של מזל דלי, מוכר בעשייה לא צפוייה. זה שלא מוכן ללכת בתלם. תגובותיו מפתיעות. את המוניטין הזה משיגים בני מזל דלי, די בקלות. אבל אין זה אומר שבמהלך החודש הקרוב, כולם יתנהגו בדרך לא נעימה. החשיבה של בני מזל דלי, היא מבריקה, יש שיחשבו שהם מטורפים או פשוט לא יבינו אותם. אבל האנטנות שלו גבוהות יותר משל אחרים, ובני מזל דלי, מבינים הרבה לפני אחרים את העתיד להתרחש. הם מוכנים להקשיב או לקבל מידע רק אחרי שזה עבר אצלם את מסננת המוח. כשהם מתבייתים על פרוייקט מסויים, התוצאה יכולה להפתיע בייחודיות שלה לצד הפוטנציאל המתלווה לכך. הם גם מתאהבים רק אחרי שבחנו את בן או בת הזוג באותה מסננת, המוח. אם זה "עבר", הם ישחררו גם את הרגשות.  

בימים שבין 20.01 עד 24.01 מערכות יחסים נמצאות במקום טוב יותר, מאחר ויש נכונות לשיחות עומק, לבחון את המציאות המשותפת אבל בדרך ריאלית. בלי לצפות לניסים והפתעות. יש תקשורת ש"נוגעת", גם הבנה אינטואטיבית. לאלה מכם העוסקים ביצירה, יתכן גם חשיבה מחוץ לקופסא.

לקראת 28.01 תקופה יותר נוחה לכוכב התקשורת, החשיבה תהיה בתוך גבולות מוגדרים, עם משמעת עצמית. יהיה מקום לחשוב קצת גבוה יותר, ולהצליח ולהתעלות מעל השיח הרדוד כל כך ששמענו לאחרונה. בהמשך אחרי 29.01 גם נושא השווק המיסחרי או הרעיוני יזרום יותר. תהיה אפשרות להתבטא ולהגיד גם את הדיעה האישית בלי לחשוש או להסס.

מופע מולד הירח ב 28.01 ב מזל דלי. במבנה הכוכבים, הוונוס וסאטורן במנעד מתוח, זה מצב שאינו עוזר לפתור חילוקי דיעות. בנושאים אישיים נסו להשאר פתוחים יותר  לאלה שאתם אוהבים, וגם להקשיב לילדים. קל ל"התפזר" בימים אלה, בעיקר כשצריך להתרכז בעבודה, מטלה או צרכים אישיים אחרים.

המיפגש המתוח בין וונוס וסאטורן, מחזק את המיגבלות, מקשה על תוכניות, מעורר תיסכול, גם בתחום הריגשי. סביב ה27-28.01, הנטייה להיות יותר סולידיים, וזה בסדר. אבל במערכת יחסים, אלה כוכבים שגורמים תיסכול, חוסר הבנה ורצון להתבודד. אלה מכם הנמצאים בתוך מערכת יחסים שחשובה להם, יידעו את בני הזוג במה שאתם חשים, נסו להסביר, הם לא אמורים לנחש מה שאתם חווים.

מאחר וכוכב וונוס זה גם כספים, אלה הימים לתכנן תקציב, ולא לצאת למסע קניות.

 

בשבוע האחרון קיבלנו "בשורה חדשה", להזהר משתיית קפה ממכונות תעשיתיות בגלל כמות העופרת המצוייה באלה , כמו כן "סיפרו" לנו שמשווקים כאן פירות וירקות ש"מרוססים יותר מדי", ושופרסל עשו ריקול לאפונה וגזר מוקפאים, בגלל חשד ל"ליסטריה". להזכירכם, ברשימה שבוע שעבר כתבתי : "שימו לב גם, ענייני אלרגיה צצים. ( הקשר בין שמש, סרס ונפטון), תגובות  אלרגיה לרגישים יותר, כולל פירסומים על אוכל מזוהם. שימרו על זהירות בעיקר כשקונים אוכל מוכן. התקשורת תשמיץ סוגי מזון, אוכל שהוא לא נקי, או מוצרים פגומים. יתכנו גם תגובות לא צפויות לתרופות".

 

הפינוי בנגב, של ישובים בידואיים לא מוכרים, ב 18.01.2017 בשעת כתיבת שורות אלה כבר ידוע לצערנו הרב על 2 הרוגים, שוטר ואדם מהיישוב וכמה פצועים גם קשה. בשבוע שעבר נכתב כאן על המבנה הכוכבים הצפוי: "כוכב מארס יגיע למיפגש מתוח עם כוכב סאטורן. ב19.01, אבל ההשפעה היא כאמור כבר מ15.01 ומתמשכת עד 22.01, מבנה היוצר מתח ותיסכולהחולשה של הימים האלה, תהיה בסגנון, בהתבטאויות, במילים הקשות (שינאה?),כעס, וויכוחים על מוסר, אמת, אידיאולגיה, דת ופוליטיקה. הזהרו מעימותים אלימיםשימרו על עצמכם ועל הטריטוריה שלכם, אלה ימים שמועדים לשריפות, הצתות, קצר חשמלי וכו'." התגובות הקשות שנשמעו, האיומים, לא צריך להכביר מילים, אתם שמעתם.

דרך אגב, מבנה הכוכבים הזה ישפיע גם על השבעת הנשיא החדש בארצות הברית. מן הסתם נשמע על הרבה אי שקט חברתי בלשון המעטה, מאלה שלא מוכנים לקבל את הצלחתו וניצחונו של דונלד טראמפ. ברשימה  הבאה ארחיב על תקופת הנשיאות החדשה, שתתחיל רישמית ב 20.01.2017 בשעות הצהרים בוושינגטון.

כוכב אורנוס במנעד לראש דרקון ממשיך מתחילת החודש עד 25.01. השילוב מביא שינוי לא צפוי בחיים, כולל פעולה עצמאית הקשורה בתחום העבודה או בתחום האישי או הבריאותי. ברחבי העולם, זו תקופה של אי שקט, שיביאו לשינויים מהירים. השילוב עם ראש דרקון, נותן אופי גורלי לארועים, אלה מכם שהמעלה 5 או 20 נמצאים במפה האישית במיקום חשוב ( מוקד, קארמה, או כוכבים אישיים), יחוו את השינוי שיבטא יותר אינדבידואליות ועצמאות.

 

זמני הירח הבטל: ( לשבועיים).

יום ראשון 22.01 הירח בטל משעה 03.23 בבוקר עד 12.49 בצהרים.

יום שלישי 24.01 הירח בטל משעה 19.32 עד 0.43 אחר חצות.

יום שישי 27.01 הירח בטל משעה 09.16 עד 10.36 בבוקר.

יום ראשון 29.01 הירח בטל משעה 07.45 בבוקר עד שעה 18.10 בערב.

יום שלישי 31.01 הירח בטל משעה 19.34 בערב עד 23.46 בלילה.

יום חמישי 02.02 הירח בטל משעה 18.43 עד למחרת בשעה 03.49 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

סביב ה27-28.01הכוכבים וונוס וסאטורן במיפגש לא נוח. אין זה שילוב אידיאלי בשווקים. זה היבט שעוד ישוב (עם ניואנסים קצת שונים) באפריל, אבל גם בנתיים, וונוס מסמלת מטבעות, סאטורן הוא המימסד, הבנקים. תיתכן הודעה שתשפיע על המערכת הפיננסית בעולם כולו.

לפנינו, עם סימן קריאה. מבנה של כוכבים T בין יופיטר אורנוס פלוטו, ובהמשך מצטרפת הוונוס שתהיה בנסיגה. ההשפעה ( בלי הוונוס), תהיה במחצית השנייה של חודש ינואר הנוכחי.( תנודתיות) אבל השפעה משמעותית יותר היא בין מרץ למאי 2017. (אני  חושבת שכוכב וונוס מאט כבר באמצע פברואר, לכן כדאי להשאיר את הרגל על הברקס בעדינות כדי להיות מוכנים לאפשרות מפתיעה) שימרו על ערנות במיוחד לקראת השבוע שיתחיל ב11.03.17. אבל תמיד השפעה של כוכבים, בעיקר כאלה המציגים מבנה דראמטי, יכול להתחיל "בפעולה" אפילו שבוע לפני כן.

להזכירכם, מבנה מתוח בין הכוכבים יופיטר ופלוטו, גורר על פי רוב פשיטת רגל. לכן זה פרק זמן שאינו מתאים לעסקים כלכליים חדשים.

במהלך מרץ 2017, כוכב סאטורן מגיע למעלה 27 בקשת מעלה שהמסמלת את מרכז הגלקסיה. מעלה חשובה, שהשפעתה כבר מפברואר 2017 עד אמצע חודש דצמבר 2017. בהיסטוריה, השפעה דומה היתה באוקטובר 1987 ( משבר), ולפני כן בספטמבר 1929, מה שהוביל למיתון הגדול בארצות הברית ובהמשך באירופה. ההיסטוריה, מעידה שבדרך כלל סאטורן במזל קשת, אינו אידיאלי לכלכלה.

כוכב וונוס נעצר ומשנה כיוון בין 03-04.03 במזל טלה ובדרכה חזרה הוונוס תגיע ל 27 מעלות דגים, תעצור ( 15.04) ותחזור למסלול בדיוק בריבוע לכוכב סאטורן שגם הוא משנה מגמה. זהו מצב כוכבים לא נוח שיהיה בין 07.04-21.04. יתכן שההשפעה תהיה בין השאר על החלטות ממשלות או בנקים. (סאטורן הוא גוף מימסדי) בכל הקשור לנושא כספים.

אלה מכם המתכננים פרוייקט כלכלי, חוזה או עיסקה כלכלית, מומלץ להתחיל במהלך חודש ינואר או להמתין לחודש מאי 2017. כוכב וונוס בנסיגה, אינה עונה על הציפיות. הערכה כספית אינה מדוייקת. יש השלכות רבות לכוכב וונוס בנסיגה. כך שעדיף להמתין.

 

אצלנו:

עמיר פרץ:

עמיר פרץ הציג מועמדותו להחליף את יו"ר המיפלגה הנוכחי בפריימריס שיתרחשו במפלגת העבודה אי שם בקיץ 2017: בחנתי את מצבי הכוכבים על המפות השונות הקשורות אליו, למקומו הפוליטי, חברתי והניסיון להיות בעמדת השפעה לאורך השנה הקרובה:עמיר פרץ שחזר למיפלגת העבודה, אחרי ש"התנסה" במיפלגתה של ציפי ליבני "התנועה", במטרה לחזור ולתפוס לעצמו את תפקיד היו"ר. התבוננות על המפה האישית

( פרטים מלאים) מציגה אדם שמכוון גבוה, המארס על מרכז השמים. עם האופק במזל דלי, הוא כבר מוכר כדעתן, כזה שאסור לאיש להעביר עליו ביקורת ( ירח על ציר 1-7), ורק הוא צודק. בנוסף כוכב פלוטו על ציר 1-7, מציג את הצורך שלו בשליטה מה שמשפיע על דרכו. איש לא יכניס אותו למקום שאינו מוכן להיות בו. ( זוכרים מתי עזב את המיפלגה? כששלי יחימוביץ ניצחה אותו וזכתה לפרק זמן מסויים להיות היו"ר של מיפלגת העבודה). לזכותו, הוא אדם שלומד מהר (עם אורנוס על ציר 6-12), אבל גם אין לו בעיה "לכופף" את העובדות (עם נפטון ירחי על ציר 3-9.) התמיכה חשובה לו, והוא אדם שבוחן את התמיכה והשייכות שלו במיסגרות שחשובות לו כולל את אלה המרגישים שהם המקרובים אליו.

 

המפה המשותפת שלו עם מיפלגת העבודה ( לא המחנ"צ שהוא חיבור של 2 גופים שאת אחד מהם עזב), מציגה את הצירים 4-10, 2-8, 6-12. שילוב העוסק בשימור ובטיפוח היש. ומזהיר מפני יציאה למציאות אחרת. הוא נדרש לעמוד בציפיות מוגדרות, לתפקד במערכת היררכית קיימת ולשאת אחריות במשבצת התיפקודית הקיימת, המיועדת לו. הוא מרגיש מוגן במקום שנמצא בו, מאמין ברעיונות של המיפלגה ללא עוררין. אלא שבהמשך מגיעים כוכבים על ציר 1-7, כאלה שיעוררו אצלו שאלות, בעיקר קושי להתעלם מהמציאות שבה הוא עצמו ניסה להתחמק ממנה. יתכן שיחשוב שאין לו תמיכה כמו שחושב. ( נפטון על ציר 1-7, אורנוס-נפטון על ציר 1-7) אולי יחשוב שכדאי לעשות הסכמים בתוך המיפלגה ( עם מי?) שלא ישאירו סימני שאלה.

 

במפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל, הצירים 1-7, 5-11 וגם 2-8 ו 3-9 האסטרטגיה במיטבה, אלא שהיא משתנה לפי מה שקורה. על פי רוב זה מצב שיכול להעיד שאם תהיה לו אופצייה לשנות את מקומו ( חבר במיפלגה הנוכחית), הוא לא יפסול זאת מיידית! הוא ישקול את הכדאיות לפי המצב שיהיה נתון בו.

 

בעבר נכתב כאן על ההשוואה בין המפה האישית של עמיר פרץ וההורוסקופ של המדינה. כוכב מארס במפתו האישית נמצא על זנב הדרקון במפת המדינה, וכוכב מארס של המדינה הנמצא ב28 מעלות אריה נמצא על זנב הדרקון של עמיר פרץ. ראש/זנב דרקון, מסמלים את נקודת הגורל. מיגבלות העבר חוסמות ומעכבות את בעל המארס. התוצאה זכורה לכולם, עמיר פרץ שהיה שר הביטחון ( מארס) נאלץ לעזוב את תפקידו אז בעקבות מלחמת לבנון 2. ( זו מציאות גורלית, לא הבחירה של האינדבידואל) בנוסף כוכב סאטורן במפת המדינה יושב על הירח בהורוסקופ של עמיר פרץ. לא עוזר במיוחד לתמיכה בו.

כשנדע את מועד הפרמריס ומי מתמודד בסופו של דבר נוכל לבדוק נקודתית.

 

 

מחשבות אסטרולוגיות.

 

קשה להתעלם ממבנה הכוכבים המתהווה, אורנוס בטלה יופיטר במאזניים ופלוטו בגדי. האורנוס במזל טלה הוא המקור לקונפליקטים, אם זה ארועים חיצוניים או אישיים פנימיים. הפעולות המושפעות מהמיקום של אורנוס מול כוכב יופיטר, מעצימות את המתחים לצד הניסיון למצוא לאלה פיתרונות (מזל מאזניים הוא הדיפלומט). זה טיבעו של כוכב יופיטר במזל מאזניים. הוא רוצה שקט, והרמוניה. להרגיע את הרוחות.

 

אורנוס במזל טלה, "עוזר" לאגרסיה, אינו מוכן להתפשר ומשפיע על תוכניות, אם יש חזון אין מסקנות. זה מתבטא בטרור פחד וברוטליות, כשהמניע, הוא היצר הבסיסי, (טלה), בלי לתת ללוגיקה מקום. אם אנחנו מתבוננים על המתרחש סביבנו אצלנו או בעולם, כשכוכב פלוטו, נמצא במזל גדי, זה גורם מאיץ ומחזק מנהיגי טרור. מחזק את הברוטאליות, את האיום לחיי אדם. אבל יש בו בכוכב פלוטו גם סוג של תקווה, כי הוא בניגוד לאורנוס, רוצה שינוי, כדי לבנות משהו חדש. בעיקר בתחום הפיננסי. האורנוס לעומתו רוצה למרוד לגרום להפיכה, לבאלגאן.

אורנוס במזל טלה יהיה עד 2019, מדגיש את הכעסים, תגובות הנובעות מכעס אימפולסיבי. אי שקט. כוכב  יופיטר ישהה במזל מאזניים רק עד אמצע חודש אוקטובר 2017. הוא ינסה למתן, לחפש פשרות דיפלומטיות, אבל עלול גם להעצים את התנהלותו של כוכב אורנוס.

נראה שהגלובילאזציה עומדת להפסיד את מקומה בכלכלה הבינלאומית.

הT בין הכוכבים במזלות היוזמה, עלול להביא למשבר כלכלי פתאומי, זמני וקצר. לא הרסני! יש כאן אלמנטים של פאניקה, מה שעלול לגרור אנשים להמר, לקחת סיכונים לאבד שליטה ולהפסיד. זכרו, זה קצר ! התנהלו בהלימה. המבנה הזה עלול להשפיע גם על מצבן הכלכלי של מדינות שונות בעולם הגדול. ( הזמן הרגיש הוא בין מרץ למאי 2017).

החוכמה תהיה לנשום עמוק. כוכב סאטורן נמצא "בסביבה" ויעזור לפיכחון, הוא זה שיאזן בדרך למצוא את פיתרון.

המבנה של אורנוס וסאטורן, מביא שילוב של ישן וחדש, איזון בין הרצון להתקדם ולשמור גם על הקיים. התחדשות ושמרנות. זו התקווה שלנו למצוא את הפשרה והאחדות, ברעיונות עיסקיים וגם בפוליטיקה העולמית. זה הזמן לקדם יוזמות חדשות בלי לוותר על מה שקיים והוכיח את עצמו. שנת 2017 היא שנה שכדאי לממשלות ולמוסדות בינלאומיים לקדם תוכניות. השנים שיבואו אחרי, לא יאפשרו הישגים, זה עלול להיות קשה יותר.

 

" ממשלה טובה עדיין היא הגדולה שבברכות אנוש ושום מדינה מעולם לא נהנתה ממנה" ( ויליאם ראלף אינג')

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .