eXTReMe Tracker

תחזית שבועית 13.01.2017-19.01.2017

 

לפנינו שבוע נחמד למערכות יחסים אישיות. כשתרגישו ניזקקים לחברים, תבינו שהם נוכחים ולצידכם. אלה ימים טובים לפיתרון בעיות ואו ויכוחים.

שימו לב גם, ענייני אלרגיה צצים. ( הקשר בין שמש, סרס ונפטון), תגובות אלרגיה לרגישים יותר, כולל פירסומים על אוכל מזוהם. שימרו על זהירות בעיקר כשקונים אוכל מוכן. התקשורת תשמיץ סוגי מזון, אוכל שהוא לא נקי, או מוצרים פגומים. יתכנו גם תגובות לא צפויות לתרופות.

ב 12.01.17 (ביום חמישי, אתמול) היה מופע ירח מלא על 22.27 סרטן, במנעד ליופיטר במזל מאזניים, ובהיבט לסאטורן ואורנוס. מבנה המציג ציר לא יציב, כך שהרבה נושאים אינם מסתדרים. תהיה מחשבה שיש הזדמנויות, אבל אלה למעשה אשליות. השינויים מתרחשים במהירות, כך שיהיה קושי לקדם ולפתח נושא כלשהו בדרך טובה. משתלם להיות זהירים, כאשר אורנוס ופלוטו "עובדים", יש ארועים בלתי ניראים שישאירו התחייבויות פתוחות שקשה לצפות אותן. המבנה של הירח המלא, משפיע על המישפחה, על הקשר הבין-דורי. הצורך לעשות משהו בעל משמעות חדשה. המבנה כולו יאתגר לאורך זמן את כל אחד. החוכמה תהיה למצוא את האיזון בין הבאלאגן, אי הסדר ובין המסגרת המוגדרת. (כזכור, השפעת הירח המלא, היא עד מופע מולד הירח שיגיע ב 28.01).

החל מ 15.01, לאורך הימים עד סוף חודש ינואר. חדשות בינלאומיות, על קשיי תחבורה, תובלה, הדרדרות של שיטות התובלה. ברמה האישית יהיה נכון לתכנן לוח זמנים ופגישות מו"מ לימים אחרים. לאנשים יהיה צורך לשלוט על מידע, ואם יחשבו שנכון להם גם לעוות מידע שיתאים לצרכיהם, זה יהיה כשר בעיניהם. שפה בוטה וגסה, גם חשיבה שלילית תאפיין יותר את המחצית השנייה של החודש. ( האם מועד ההשבעה של דונלד טראמפ הקרוב, יהווה זרז לסגנון חסר עכבות?) שימרו והזהרו, עם הטלפון הנייד, בעיקר עם חומר סודי שהחסנתם בו.

כוכב מארס יגיע למיפגש מתוח עם כוכב סאטורן. ב19.01, אבל ההשפעה היא כאמור כבר מ15.01 ומתמשכת עד 22.01, מבנה היוצר מתח ותיסכול, כוכב מארס מסמל את האנרגיה שהיא גם האגו, מושפע מההגבלה שמביא איתו כוכב סאטורן. על פי רוב ההגבלה נובעת מאיזו שהיא סיבה. התוצאה בכל מצב תהיה האטה, המשפיעה גם על החיוניות. התמודדות עם גבולות לא פעם מתרחשת לטובה, כך לא מגזימים ומותחים את המיגבלות שיש לכל אחד עם עצמו. חישבו למשל על חשבון הבנק, או התחייבויות שאין לכם אפשרות לעמוד בה. זו הזדמנות להכיר ולהיות מודע באמת ליכולת האישית של כל אחד מכם. החולשה של הימים האלה, תהיה בסגנון, בהתבטאויות, במילים הקשות (שינאה?),כעס, וויכוחים על מוסר, אמת, אידיאולגיה, דת ופוליטיקה. הזהרו מעימותים אלימים.

שימרו על עצמכם ועל הטריטוריה שלכם, אלה ימים שמועדים לשריפות, הצתות, קצר חשמלי וכו'.

במובן החיובי, אלה ימים טובים לספורטאים, או לאלה מכם העוסקים בפעילות אחרת הדורשת משמעת עצמית.

כוכב אורנוס במנעד לראש דרקון משפיע כבר מתחילת החודש עד 25.01. השילוב מביא שינוי לא צפוי בחיים, כולל פעולה עצמאית הקשורה בתחום העבודה או בתחום האישי או הבריאותי. ברחבי העולם, זו תקופה של אי שקט, שיביאו לשינויים מהירים. השילוב עם ראש דרקון, נותן אופי גורלי לארועים, אלה מכם שהמעלה 5 או 20 נמצאים במפה האישית במיקום חשוב ( מוקד, קארמה, או כוכבים אישיים), יחוו את השינוי שיבטא יותר אינדבידואליות ועצמאות.

כוכב מרקורי חוזר למזל גדי, במהלך ה12.01-13.01, וישהה בו עד 07.02. מרקורי יעבור ביומיים הללו את מעלת האפס במזלות הקארדינאל. כזכור, זו היא מעלה המשפיעה על ארועים בעולם. איזה חדשות מרעישות במרחב הבינלאומי, נשמע? במעברו במזל גדי,  הוא יעזור להתמקד בנושאים חשובים, ערכים חשובים, אין כאן מקום למילים חסרות ערך, טיפשיות  או פרץ יצירתיות. אלא מילים של מחוייבות, ופרספקטיבה מפוכחת על המציאות. למעשה, נכון בימים הקרובים לסיים עבודות שהתחלתם, בעיקר כאלה הקשורות לכתיבה ועריכה, לחזור לעבור ולסגנן מחדש את התכנים והמילים. התחלות חדשות יהיו נכונות יותר כאשר המרקורי יעבור למזל דלי. ( החל מ 07.02, אבל בגלל ליקוי הלבנה, דחו אחרי ה10.02) אז יגיעו ההשראה והרעיונות לשיאם, ואחר כך תוכלו לבנות להם את התשתית הנכונה. יהיה נכון לחזור ולארגן את הנושאים בכל המישורים, כך שאפשר יהיה להציגם בדרך הראוייה. מזל גדי, על פי רוב מסמל עסקים, פיננסים כולל מערכות יחסים עיסקיות. עכשיו רצועת הזמן המתאימה לבחון מחדש האם התנועה והכיוון מתאימים לצרכים שלכם.

אני ממליצה לא להתעכב, בעיקר לאלה מכם הרוצים להתחיל ולקדם או להמשיך תוכניות כלכליות בעיקר. כוכב וונוס, המשפיע על מטבעות, פיננסים והסכמים, אמור להתחיל נסיגה ב 03-04.03.2017. אבל הוונוס נכנסת ב 15.02 להאטה, כך שכבר הלו"ז אינו במיטבו, תהליך שההשפעתו מסתיימת ב 16.04. ההמלצה שלי להמתין לסוף חודש אפריל. באותו זמן שינוי המגמה של הוונוס יהיה במנעד מתוח לכוכב סאטורן שישנה גם הוא מגמה, ב27 מעלות קשת, נקודת מרכז הגלקסיה. פוטנציאל למשבר כלכלי? נדון בכך בפרק כלכלה ושווקים.

בנוסף חשוב גם לדעת, אנחנו מתקרבים לעונת הליקויים. מופע ליקוי לבנה צפוי ב11.02 ב22 מעלות מזל אריה, וליקוי חמה צפוי ב26.02  ב8 מעלות דגים. ההמלצות כזכור, לא לקבל החלטות כשבוע לפני המופע של הליקויים. בגלל שהתוצאה לא תענה על הציפיות. כך גם לא תשרת את המטרה. מופעי ליקוי חמה משפיעים כבר על ארועים כשלושה חודשים לפני, וליקוי הלבנה כשישה שבועות לפני הארוע.

ליקוי החמה שיהיה ב26.02, יהיה במולות למופע שהיה ב01.09.16 כך שהוא יכול להצית מחדש ארועים ש"נולדו" באוגוסט-ספטמבר 2016.

יום הולדתו של רג'יפ ארדואן חל ב 26.02, כך שההשפעה של הליקוי "מבטיחה" לו שנה עם ארועים לא צפויים שיביאו שינויים. אבל אלה יותר אישיים, לא קשורים למדינה או לפוליטיקה שם. בכל מיקרה, גם אם צפויות סערות סביבו הליקוי חמה מבטיח שארדואן יחזק את מעמדו.

זמני הירח הבטל:

יום שבת 14.01, הירח בטל משעה 17.10 עד למחרת בשעה 05.52 בבוקר.

יום שלישי 17.01 הירח בטל משעה 08.07 בבוקר עד שעה 13.15 בצהרים.

יום חמישי 19.01 הירח בטל משעה 10.47 בצהרים עד שעה 0.09 אחר חצות.

 

כלכלה ושווקים:

האיחוד האירופי יאותגר מן הסתם במהלך השנה הקרובה. נראה חוסר שקט, בגלל יוון, איטליה, פורטוגל וספרד. אלה בוחנים את מקומם באיחוד.

הבנקים ביפן לא מתאוששים מאז אסון הגרעין בפוקושימה, בנוסף לעוד כמה  רעידות אדמה הממשיכות לאיים על מיקומה, ויציבותה, מה שמוריד את יפן על הבירכיים.

הנס הכלכלי של סין גם הוא מתחיל התפוגג. מצב הזיהום באזורים נרחבים הורע שם. גם הנוכחות הצבאית שלהם מעוררת כעס בארצות הברית, בהנהגת הנשיא טראמפ.

רוסיה גם תעבור כמה משברים כשתנסה להגן על האינטרסים שלה, כולל חיזוק כוחה הגרעיני. פוטין יתחזק עד 2018, ואז יגיע סאטורן למזל גדי, ויעורר אי נוחות וקונפליקטים שם.

אירן, הליקוי חמה הצפוי ב 26.02 קרוב ל כוכב וונוס במפה של אירן. גם סאטורן יהיה במנעד מתוח ל מרקורי/מארס, הלוך ושוב, מחודש פברואר 2017 עד נובמבר, מאתגר את ההסכם הגרעיני עם מדינות המערב. חוסר שקט פנימי צפוי שם.

הודו, הליקויים ישפיעו במפה של הודו וגם בהורוסקופ של ראש הממשלה מודי, כולל מעברי כוכבים מה שמרמז על משבר כלכלי שם, כולל גם בעיה במנהיגות של הודו.

צרפת: הכוכבים מצביעים על שינוי מנהיגות, יותר פחדים מטרור, קונפליקטים שישפיעו על האווירה בתוך האוכלוסיה הכללית, מה שיכול להשפיע על הכלכלה שם.

לפנינו, עם סימן קריאה. מבנה של כוכבים T בין יופיטר אורנוס פלוטו, ובהמשך מצטרפת הוונוס שתהיה בנסיגה. ההשפעה ( בלי הוונוס), תהיה במחצית השנייה של חודש ינואר הנוכחי. אבל השפעה משמעותית יותר היא בין מרץ למאי 2017. (אני  חושבת שכוכב וונוס מאט כבר באמצע פברואר, לכן כדאי להשאיר את הרגל על הברקס בעדינות כדי להיות מוכנים לאפשרות מפתיעה) שימרו על ערנות במיוחד לקראת השבוע שיתחיל ב11.03.17. אבל תמיד השפעה של כוכבים, בעיקר כאלה המציגים מבנה דראמטי, יכול להתחיל "בפעולה" אפילו שבוע לפני כן.

להזכירכם, מבנה מתוח בין הכוכבים יופיטר ופלוטו, גורר על פי רוב פשיטת רגל. לכן זה פרק זמן שאינו מתאים לעסקים כלכליים חדשים.

במהלך מרץ 2017, כוכב סאטורן מגיע למעלה 27 בקשת מעלה שהמסמלת את מרכז הגלקסיה. מעלה חשובה, שהשפעתה כבר מפברואר 2017 עד אמצע חודש דצמבר 2017. בהיסטוריה, השפעה דומה היתה באוקטובר 1987 ( משבר), ולפני כן בספטמבר 1929, מה שהוביל למיתון הגדול בארצות הברית ובהמשך באירופה. ההיסטוריה, מעידה שבדרך כלל סאטורן במזל קשת, אינו אידיאלי לכלכלה.

כוכב וונוס נעצרת ומשנה כיוון בין 03-04.03 במזל טלה ובדרכה חזרה הוונוס תגיע ל 27 מעלות דגים, תעצור ( 15.04) ותחזור למסלול בדיוק בריבוע לכוכב סאטורן שגם הוא משנה מגמה. זהו מצב כוכבים לא נוח שיהיה בין 07.04-21.04. יתכן שההשפעה תהיה בין השאר על החלטות הבנקים. (סאטורן הוא גוף מימסדי, כמו בנק למשל) בכל הקשור לנושא כספים.

אלה מכם המתכננים פרוייקט כלכלי, חוזה או עיסקה כלכלית, מומלץ להתחיל במהלך חודש ינואר או להמתין לחודש מאי 2017. כוכב וונוס בנסיגה, אינה עונה על הציפיות. הערכה כספית אינה מדוייקת.

 

אצלנו:

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

מבנה המפה האישית שלו מציג אדם המאמין ברעיונותיו, ופועל בתוך מערכת ערכית שאינה מקובלת על כולם. יודע שהוא נידרש לעמוד בציפיות מוגדרות במסגרת שבה הוא פועל. הוא יודע שעליו לשמר ולטפח את מה שיש, אבל יהיה עליו גם להזהר מיציאה למציאות לא מוכרת. (4-10, 2-8).

במציאות העכשווית, הוא חש שהוא מתמודד ( ברמה אישית) עם מאבקי כוח ושליטה, מה שמקשה על ביטוי הכישורים בתנאים שנמצא בהם. ( זה מלווה אותו כבר כמעט שנה, כלומר לא רק בגלל החקירות בחודש האחרון). תחושה חזקה שהחיים מאלצים אותו לעשות משהו מסויים, וזה לא תמיד נתון לרצון החופשי שלו. נתניהו, לומד מה חשוב לו ועל מה לא יהיה מוכן לוותר. יש גבולות שמציב ברמה האישית. למעשה החלטות שיקבל, משמעותן אחריות! בתוך שיתופי פעולה מאוד מצומצמים. (2-8) הוא מתמקד במה שהוא מאמין, מרוכז במטרותיו, יורד לפרטים לצד חיפוש אחר תשובות. נתניהו מרגיש (6-12) שהוא צודק, אבל הצדק שלו לא יוצא לאור, מבנה שהוא בהחלט סובייקטיבי. (תחושה אישית שלו). המאבק שלו על הצדק והאמת הוא מאבק עקרוני. זה כמובן כולל ערכים אישיים, מוסר ואתיקה. ( הכל בעיני המתבונן).

המפה של נתניהו כראש ממשלה עם מדינת ישראל:

המבנה הזה מציג את תפקידו של בנימין נתניהו כראש ממשלה מאז (ברצף) מרץ 2009. לאורך 2016 נתניהו תיפקד עם כוכב נפטון על ציר 1-7. תהליך שהקשה על גיבוש שיתופי פעולה והחלטות. נפטון "עוזב" את ההורסקופ המשולב בינואר 2017. מעניינת האסוציאציה המיידית, שינוי המימשל בארצות הברית, בארק חוסיין אובמה שהולך והנשיא הניכנס דונלאד טראמפ.

החל מפברואר 2017, מבנה הכוכבים הראשי הוא 4-10, 2-8, 3-9. המשמעות היא להמשיך לתפקד במסגרת הקיימת, אבל במציאות תובענית. (2-8) כלומר עליו להאבק לאורך הדרך במצבי מתח, מאבקי כוח ושליטה. כן, אלה גם ההשמצות, ביקורת, ניסיונות לפגוע בכישוריו וכד'. מול כל אלה נתניהו חש שעליו להפגין נחישות בדרכו, בעיקר בגלל  שהוא מאמין במה שהוא עושה כראש ממשלת ישראל. אין ספק שיש כאן גם פגיעות, רגישות לכל מה שנאמר עליו, הוא לוקח ברצינות את הביקורת עליו ועל תפקידו כראש ממשלה. הכוכבים על ציר 3-9, מציגים שהוא מקפיד להיות מעודכן כל הזמן, פתוח למיגוון ערוצי מידע, לתקשורת ולרעיונות חדשים. כוכב פלוטו על ציר 3-9, עוזר לו להוכיח את הצדק שלו במיכלול נושאים, כולל ההתמודדות עם החקירות הקיימות (ציר 6-12). הכוכבים לטווח הארוך מציגים יכולות לעמוד בקריטריונים, במבחנים ולהוציא את הצדק שלו לאור. גם נקודת האמצע אורנוס/נפטון, על ציר 3-9 רומזים שרה"מ חושף הונאה ודיסאינפורמציה ( מעניין של מי?), זה יתרחש בהדרגתיות במהלך 2017- 2018. 

"אין חוק היכול להשביע את רצון הכל" ( טיטוס ליויוס)

אבל לא הכל פשוט. על המפה, יש מעגל נוסף כוכבים על ציר 1-7, 5-11, 3-9. כך שראש הממשלה, מרגיש שהוא מתמודד על מעמדו. על הכבוד שלו. אין לו שקט, אין שיגרה. אבל יש לו מעגל תמיכה רחב (5-11), יש לו רעיונות איך להתמודד ביצירתיות עם נושאים הקשורים לתפקידו. יהיה עליו להמשיך ולהתמודד עם חלק מהארועים, כאלה היוצרים סימני שאלה לאורך הדרך. הקושי אינו רק נושא החקירות. יש התמודדות יומיומית, אחריות על פעולות שהוא יוזם בתפקידים השונים (משרדים בממשלה) שלקח על עצמו למען מדינת ישראל ולא תמיד מקבל עליהן תמיכה.

ראש הממשלה יעבור מספר חודשים לא קלים. ( לאוו דווקא בגלל הנושא המישפטי) יתכן שהחלטות שיקבל ישפיעו על התגובות מכאן ולכאן. זו תקופה שבה גורם הזמן יהיה חשוב, לצד התגובות הנחישות שלו והתמיכה שיקבל.

כמו שכבר כתבתי בעבר, ראש הממשלה ישאר בתפקידו עד שהוא יחליט שדי לו. מצבי הכוכבים אינם משאירים מקום לאשליות. הוא תמיד מותקף, ותמיד תהיה קבוצה שראש הממשלה לא יענה לציפיותיה, גם בתוך הקואליציה. זה אופיו של העולם הפוליטי.

ועוד משהו, במפה מקודמת של בנימין נתניהו לפי שיטת "כיוון שמש", הירח נמצא לאורך השנה על מעלה 27 במזל קשת. על אותה המעלה 27 בהורוסקופ של המדינה, נמצא כוכב יופיטר. כלומר התמיכה מהציבור בו ממשיכה את המגמה מאז הבחירות 2015. גם כוכב קופידון מטייל על המעלות 27 -28 קשת בחודשים הבאים ועוזר גם לתמיכה. ואני שואלת, הסקרים ב2015, במבחן התוצאה לא תאמו את הכוכבים אז, של בנימין נתניהו והמדינה. הסקרים (המגמתיים?) המתפרסמים לאחרונה האמנם שוב לא תואמים את הכוכבים? את ההמסקנה אני משאירה לכם.

הערה לגבי הפירסומים האחרונים בתקשורת הרחבה, שהיו גם בזמן מרקורי בנסיגה, שהוא מלך הספינים, מרקורי שהיה מנותק מכל הכוכבים על המעלה 29 בקשת ( VOID בטל). להזכירכם, ברשימה שניכתבה כאן ב 30.12.2016 נכתב: " … על העצירה במעלה 29, שהיא קריטית בגלל שהכוכב נשאר מבודד (ברצועת הזמן שבין 05.01.17 עד 12.01.2017) מה שיוצר מתח וחוסר שביעות רצון. היו ערים להתבטאויות ולסגנון שלכם. מזל קשת, הוא יותר ארוגנטי, אולי הסגנון הצדקני יתפוס מקום. יש כאן הרבה צביעות, ונסו לזכור זאת, להפעיל את המסננת במחשבה האישית כשתנתחו מצבים, או תנסו לשכנע את מי שעומד מולכם שאתם "צודקים".

במהלך השבוע האחרון זה היה בולט, עיתונאים ופרשנים, במופע "צדקנות", כאילו היו מופתעים, האומנם? אני מאמינה כשכל ישראלי שיודע לקרוא ( ולא לוקה בחוסר הבנת הנקרא) ולא פוחד לחשוב סימן קריאה, הבין כבר לפני כמה וכמה שנים שהתכנים והכותרות של כל עיתון (המודפסים בעיקר, ואליהם מצטרפים גם כמה ערוצי טלוויזיה)  בנויים על האינטרסים של המו"ל. "הכוח להשפיע" זה שם המישחק.

" לעולם אל תיתן אמונך במראות או בעיתונים" ( ג'ון אוסבורן).

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .