eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 30.12.2016- 12.01.2017

 

ב 29.12 כוכב אורנוס, שינה מגמה, נמצא במולות ליופיטר על פי רוב, עצירת אורנוס מביאה את הלא צפוי, ימים נפיצים, לצד פריצת דרך. יתכן גם פריצת דרך בתחום המדע. מבנה זה עוזר לנו לראות אל מעבר לגבולות המציאות. יצוצו רעיונות חדשים בימים הקרובים, וגם קבוצות העובדים ביחד למען מטרה מסויימת יהנו משיתופי פעולה חיוביים.

סוף השבוע עד כולל 01.01.2017, היו זהירים בנהיגה, בעיקר אלה השותים אלכוהול או מעשנים סמים (מארס ונפטון במיפגש במזל דגים). גם אלימות עלולה להתפתח בגלל אותן סיבות, סמים ואלכוהול. השילוב של מארס נפטון, הוא גם מסוכן, אופיו עלול להיתבטא באלימות ובפעילות טרור.

המבנה הזה עלול גם להשפיע על הרעלה ( גם מכוונת), או בעיה שנגרמת מגאז ונפט.

עד עצירת המרקורי, הרבה סיפורים מתגלגלים, כולל ספינים וניסיונות לטשטש את העובדות. הערנות אינה במיטבה, לכן קשה לעשות את ההפרדה בין אמת ושקר. קל להתבלבל, גם בכתיבה, מילים חסרות, כך שחלק מהמישפטים שכתבתם עלולים לקבל משמעות אחרת ממה שהתכוונתם. שימו לב ואולי כדאי לחזור ולקרוא את התכנים כמה פעמים כדי להיות בטוחים שהמסר שביקשתם להעביר יגיע כמו שאתם התכוונתם וחשבתם. גם המידע שאתם מקבלים, נסו לבדוק אם הבנתם נכון. זכרו שלכל מילה בתוך המישפט יש חשיבות. לכן זה לא הזמן המומלץ לקבל החלטות חשובות, לחתום על חוזים או להגיע להסכמות.

כוכב מרקורי ישנה כיוון ב 09.01.2017, במעלה 29 קשת שהיא קרובה מאוד למעלת העולם אפס גדי, ותגיע לאותה נקודה ב 12.01.2017. יופיעו חדשות בעלות משמעות, שתהיה להן השפעה רחבה על העולם. ברמה האישית, שימו לב למידע אישי אותו אתם רוצים לשמור לעצמכם, סודות אישיים שאינכם רוצים שמישהו ישמע אותם. מאחר והנקודה הזו רגישה, בארה"ב. על אותה מעלה כוכב מרקורי באפס מעלות גדי, פרשת ווטרגייט יצאה לאור, הסקאנדאל שנקשר להונאת מיידוף, כך שיש קושי לשמור על סודות בימים כאלה. בזמן עצירת המרקורי הפעם, הוא יוצר קשרים עם  ווסטה, וכוכבים אורניים. הקשר הראשון משפיע על ענייני ביטחון. והשאר מתקשר לבעיות שרתי מחשב. האם נשמע עוד סיפורים מאחורי הקלעים בעזרת שרתי המחשב של הילרי קלינטון שהיתה מעדיפה שאף אחד לא ידע?

עוד על העצירה במעלה 29, שהיא קריטית בגלל שהכוכב נשאר מבודד (ברצועת הזמן שבין 06.01.17 עד 12.01.2017) מה שיוצר מתח וחוסר שביעות רצון. היו ערים להתבטאויות ולסגנון שלכם. מזל קשת, הוא יותר ארוגנטי, אולי הסגנון הצדקני יתפוס מקום. יש כאן הרבה צביעות, ונסו לזכור זאת, להפעיל את המסננת במחשבה האישית כשתנתחו מצבים, או תנסו לשכנע את מי שעומד מולכם שאתם "צודקים".

ב 06-07.01 יתכן שנישמע חדשות בנושא פיננסים. הפוטנציאל לטוב ורע גם יחד.

09-11.01 ימים שבהם יתכנו מאבקים הקשורים, לדת, חברה ופוליטיקה ברחבי העולם.

12-13.01 ימים נחמדים לרומנטיקה, אמנות, השראה ומחוות ריגשיות. ימים נחמדים להיות "ביחד".

ב 12.01.17 יגיע מופע ירח מלא על 22.27 סרטן, במנעד ליופיטר במזל מאזניים, ובהיבט לסאטורן ואורנוס. מבנה המציג ציר לא יציב, כך שהרבה נושאים אינם מסתדרים. תהיה מחשבה שיש הזדמנויות, אבל אלה למעשה אשליות. השינויים מתרחשים במהירות, כך שיהיה קושי לקדם ולפתח נושא כלשהו בדרך טובה. משתלם להיות זהירים, כאשר אורנווס ופלוטו "עובדים", יש ארועים בלתי ניראים שישאירו התחייבויות פתוחות שקשה לצפות אותן.

המבנה של הירח המלא, משפיע על המישפחה, על הקשר הבין-דורי. הצורך לעשות משהו בעל משמעות חדשה. המבנה כולו יאתגר לאורך זמן את כל אחד. החוכמה תהיה למצוא את האיזון בין הבאלאגן, אי הסדר ובין המסגרת המוגדרת.

כוכב אורנוס במנעד לראש דרקון מתחילת החודש עד 25.01. השילוב מביא שינוי לא צפוי בחיים, כולל פעולה עצמאית הקשורה בתחום העבודה או בתחום האישי. ברחבי העולם, זו תקופה של אי שקט, שיביאו לשינויים מהירים.

זמני ירח בטל: ( לשבועיים)

יום שישי 30.12, הירח הבטל משעה 10.10 עד למחרת 03.28 לפנות בוקר.

יום שני 02.01 הירח בטל משעה 09.52 עד שעה 11.57 לפני צהרים.

יום רביעי 04.01 הירח בטל משעה 18.13 עד 18.19 (אין טעות).

יום שישי 06.01 הירח בטל משעה 20.40 עד 22.17.

יום ראשון 08.01 הירח בטל משעה 04.21 לפנות בוקר עד 0.05 אחר חצות.

יום שלישי 10.01 הירח בטל משעה 23.37 עד 0.48 אחר חצות.

יום חמישי 12.01 הירח בטל משעה 13.33 בצהרי היום עד 02.07 אחר חצות.

 

כלכלה ושווקים:

השפעת כוכב אורנוס תלווה את השווקים. בנתיים אנחנו בזמן נסיגת המרקורי, אותו אנחנו מכנים ג'וקר או מומחה לתרגילים ובמבחן התוצאה יוצר מצבים מביכים. נסיגת מרקורי גורמת לאיבוד פרטים, שגיאות ופיספוסים. כך שהמסרים המגיעים סותרים זה את זה, כולל בדוחות כלכליים שתקבלו. אי היציבות בגלל תנועתו של כוכב מרקורי שהוא גם השליח, מעצבן, ומטעה גם.

הקשרים בין הכוכבים יוצרים שינוייים בחשיבה הראציונאלית, "מוחקים" גבולות בין אפשר ואי אפשר. לוגיקה מצד אחד וחסרת הגיון מהצד  השני.

מיבנה הT  בין יופיטר אורנוס ופלוטו ימשיך להשפיע עד 12.01.2017. אבל השפעת המיבנה תהיה משמעותית יותר בין 22.02 עד 21.04, מאחר וגם כוכב וונוס תתחיל בנסיגה כבר בתחילת חודש מרץ עד סוף אפריל,  וונוס בנסיגה, משפיעה מאוד על ערך הכסף ולכן ההשפעה על השווקים תהיה חזקה.

השמש תדליק את המבנה אורנוס פלוטו. בין 07.01-12.01. כוכב אורנוס מציג מתח, שעלול להתבטא במישורים שונים כולל, פריצות דרך מדעיות, פוליטיקה ( ברחבי העולם), מחאות חברתיות וכו', שישפיעו על השווקים.

ב 09.01.2017, כוכב מרקורי משנה כיוון וחוזר לשורה, ובדרכו ישפיע על הפסיכולוגיה של המשקיע.

למעשה מבנה הכוכבים, אינו מדבר על מצבים מיידיים, אלא על התפתחויות. לכן יהיה קושי לשמור על יציבות. אבל כאמור, הדגש יהיה יותר על מרץ אפריל 2017.

 

חשיפת הפרוטוקולים של ילדי תימן:

המיסמכים שנחשפו בנושא ילדי תימן, ( 28.12.2016) בזמן שהכוכבים מרקורי פלוטו בצמידות במזל גדי חושפים מידע הקשור למימסד. אבל זה קרה בזמן ירח בטל! על זה נאמר "לחיצת דוושת גאז בניוטראל". רצועת הזמן הנוכחית עם מרקורי בנסיגה, עלולה לגרום לפיספוסים במידע, נתונים חסרים, מה שיקשה על האזרחים לקבל את כל המידע הנדרש. (כולל תקלות צפויות בתוכנות המחשב). בנתיים מקבלים אישור שהמימסד ( מזל גדי) בזמנו, כולל בתי חולים אחיות ועובדים סוציאלים היו מעורבים, כנראה גם הרבה כסף. אבל ההרגשה עם הכוכבים מארס ונפטון במזל דגים, היא שיש "מריחה". כירון הנמצא על ציר 1-7, מציע לתת מקום לחשיבה אחרת, מה שיכול לתת הערכה מחדש, ומחייב שינוי עמדה, אצל כל הגורמים המעורבים בנושא. מה יעשו בתכל'ס עם המידע החלקי שנחשף?  המסקנה שלי שזה לא נגמר…

אצלנו:

לא להתרגש מאמירות שיגיעו מכל מיני "יוזמות":

החלטת האו"ם ב 23.12.2016 שנועדה "להכריח" אותנו לקבל מציאות חדשה, התקבלה בזמן כוכב מרקורי בנסיגה, החלטה שלכאורה מפתיעה, נוכח החלטות אחרות שהתקבלו, כמו הצהרת בלפור, וועידת סאן רמו וגם סעיף 80 במגילת האו"ם המעניק תוקף למנדט הבריטי שנועד, שימו לב! להקים מדינה יהודית בכל השטח ממערב לירדן כולל עידוד התנחלויות. אחר כך ב1947, החלטת האו"ם על חלוקת הארץ לא היתה מחייבת ולמרות שדוד בן גוריון קיבל את ההחלטה, זכור לכולם שהערבים לא הסכימו! והתוצאה היתה מלחמת השיחרור שגבתה מחיר גבוה ושטח המדינה גדל ביחס למה  שנתנו לנו בנובמבר 1947. (דרך אגב, נשיא ארה"ב אז, עשה את כל מה שביכולתו להניע את בן גוריון מההכרזה על הקמת מדינת ישראל, רוסיה תמכה!), ומאז פעם אחר פעם דחו הפלשתינאים כל הזדמנות שניתנה להם. תשאלו גם את זו שמזכירה לעצמה ולכולם שפעם ( לפני יותר מעשור) כשהיתה שרת חוץ, גם המו"מ שלה שכלל הרבה רצון טוב ניכשל.

התבוננות על המפה ( 23.12.2016, עם הנתונים המלאים) מציגה את הצביעות, כוכב מרקורי בנסיגה שהוא בדרך כלל מהתל בסובבים אותו ( שוכחים "משהו" הפרטים המוצגים לנוכחים לא מדוייקים), במנעד עם יופיטר, הכל "מתוק", שמעתם את דבריה של סמנתה פאואר, המאשרת שכמה בקלות אפשר לגייס את כולם נגד מדינת ישראל.  בנוסף באותה מפה, כוכב מארס בצמידות עם נפטון במזל דגים, הונאה? נוכלות? אלה מתארים את ההליך שם בלשון עדינה. יהיה מעניין לראות מה יקרה סביב 26.01.2017 כאשר כוכב מרקורי יחזור למעלה 13 במזל גדי. (באותו יום גם הירח ופלוטו נמצאים קרוב למרקורי). במפה המשולבת של ההחלטה ומדינת ישראל, השמש נמצאת מבודדת ( "הן עם לבדד ישכון"). כוכב אורנוס במפה המשותפת נמצא על האופק של מפת ההחלטה ועל השמש במפת המדינה שלנו, במולות לכוכב יופיטר מציגים את ההפתעה וההגזמה לצד הלא צפוי, אבל גם מעלה סימני שאלה לתקפות ההחלטה.

דרך אגב, מכון ויזנטל דירג החלטה זו כצעד הכי אנטישמי שנעשה מול מדינת ישראל. לתשומת ליבם של אלה אצלנו שמחאו כפיים יחד עם הנציגים באו"ם, והמשיכו לצהול במשך כמה ימים ולנגח את מדיניות ראש הממשלה הניבחר של מדינת ישראל.

בערב ראש השנה התשע"ז, נכתב כאן:

"…יהיה חשוב לשמור ולטפח קשרים ומערכות יחסים (2-8) בינלאומיים, שכבר נבנו בשניםהאחרונות. מדינת ישראל, ומנהיגותה תדע להציב את הגבולות המתבקשים, באותם מערכותמתוך הבנה הדדית. נכון, שזה קורה בגלל שיש למדינת ישראל מערכת ערכים ( 6-12), שאינה מתקבלת על-ידי חלק מהמדינות והתרבויות בעולם הגדול. אבל זה לא ישתנה. (הערכים שלנו כעם יהודי במדינה שלו)…

מבנה הכוכבים מציג את קו הפעולה של המדינה ומנהיגותה להמשיך לשמור על הקיים. יכולות תימרון (5-11) יוכיחו את עצמן בתוך ניסיונות שמטרתן לאלץ אותנו להסכים לכלמיני וועידות בינלאומיות וכל מה שנילווה לכך, כשברור שכל אלה יובילו לשום מקום. הנפטון הנמצא על ציר 1-7, מציג ניסיונות להחלטות שאי-אפשר ליישם אותן. התמודדות על ניוטראל ( "מריחה") עם אופטימיות המתעלמת מהמציאות. נפטון מתאים ל"חזון", אבל במציאות הוא הרבה פעמים גורם לאשלייה. מבנה הכוכבים על צירים 1-7, 5-11; רומז לכולנו, לא להתרגש מאמירות שיגיעו מכל מיני יוזמות …מלחמות הסברה, סביב הסכמי אוסלו ימשיכו, כושר התימרון ישתפר… אם "למישהו" יהיו ציפיות מוגדרות הוא צפוי להתאכזב!

פעולות ההסברה ימשיכו, פעמים ישיגו את היעד עם הכוכבים (ציר 3-9) פעמים אחרות תהיה תחושה שהמלחמה על הקונצנזוס בבעיה, ואנחנו לא נקבל לגיטימציה(.6-12). אבל כמו שכבר נכתב עם 5-11, לא להתרגש!מאז הסכמי אוסלו בשנת 1993 שהתקבלו עם המעבר של כוכב יופיטר על ציר 1-7, שעורר אז אופוריה ותקווה (שהתפוגגו די מהר) אבל הסתיר את מעברו של כוכב פלוטו שהיה גם על ציר 1-7. המעבר הזה עירער את מעמדה ומצבה של המדינה לשנים רבות. מאז יש לחצים שמשלבים גם קשיים או איומים המלווים אותנו, כמדינה ( כל אלה מתעלמים מ"התודה" שקיבלנו פעם אחר פעם עם "אוטובוסים מתפוצצים"). זו מגמה החוזרת במעגל כזה או אחר על מפת המדינה, לאורך שנים. במהלך השנים 2017 ו-2018 כנראה יגיע שינוי אסטרטגי שיחזק אותנו..יהיה שינוי שיביא איתו סוג של "תיקון", שבמבחן התוצאה שלו יעזור ויביא ל"פתרון הבעיות" לטווח ארוך."

כדאי לצטט שוב בהקשר הזה את פרופסור ישראל אומן שקיבל פרס נובל על תורת המשחקים ולפיה הוא הציג את התיאוריה הבאה:

"צריך מטרה ואם אתה מוכן לשלם את המחירים – לא תצטרךלשלם. אם אתה מוכן למלחמה – לא תצטרך להילחם. אם אתה צועק 'שלום שלום' – בסוף תילחם". זהו "פרדוקס הסחטן".
תזכורת לקוראים מרשימות שהופיעו כאן על הנשיא בארק חוסיין אובמה:

בתאריך 27.3.2015 נכתב: "לאובמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה… אובמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונהשלו ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות".   היום ( ימיו האחרונים כנשיא בדצמבר2016 ) כל אחד מבין בלי ספק שלנשיא אובמה יש בעיה עם העולם (התנהלותו במזרח התיכון) בכלל ואנחנו נפלנו לריק הגדול שהוא הבין (?) שהשאיר וזה לא נמצא בהלימה לעולמו האישי והפרטי וחיפש "מורשת" ומצא את לוח המטרה הקל ביותר מדינת ישראל וראש ממשלה שלנו בנימין נתניהו שלא וויתר על עמדותיו בכל פעם שניפגשו ועל הערכים שלנו כמדינה. מיהו באראק חוסיין אובאמה? כתבתי בכתבה שהתפרסמה בתאריך 20.9.2013: "האנלוגיות שלו מוטעות… הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון)… כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם… בעיקר עכשיו, כשרואים את הכוכבים העוברים על ההורוסקופ האישי של אובמה, מתחילת חודש מרס (2015), מה שלא משאיר סימן שאלה שהוא פועל בעת הזו מתוך תסכול, אכזבה בלי שום קשר למציאות".
בסופו של דבר המבנה של ההורוסקופ האישי של ברק אובמה מציג את הדגש שלו(האישי) לצד החשיבות של תדמיתו כמנהיג וכמפקד עליון של הכוחות בארה"ב. חוסיין אובמה כזכור בן מזל אריה, אדם שהכבוד והתדמית חשובים לו… כך שלמרות האידיאליזם וההשראה שלו על איך צריך להיות העולם החדש, הרמוניה עם דו-קיום בשלום על פני היקום, רעיון שהוא ניסה להציג מאז שנבחר בשנת 2008, ועל כך קיבל כזכור את פרס נובל לשלום (על המילים ותו לא!), הוא התקשה נוכח המציאות להוכיח את משנתו. התפכחות הזו כנראה מכעיסה אותו. הוא בן אריה עם אופק במזל דלי (במפה האישית שלו) חשוב לו לומר את המילה האחרונה! וכך עשה…כי מי שזכה זהו דונלד טראמפ שהוא מסמל את המהפך! ואת זה כנראה אובמה לא מסוגל לבלוע! והתמיכה שלו בפלשתינים באו"ם מציגה כמה הוא "קטן".

 

ברשימה מתאריך 6.3.2015 ציטטתי את קלינט איסטווד:"יום אחד נבין שנשיאות ברק אובמה הייתה ההונאה הכי גדולה שבוצעה על אזרחי אמריקה"
ה"קונפליקט" הנוכחי במזרח התיכון אותו יצר בחוסר מדיניות החוץ שלו כנראה עוד תביא בעיות גדולות וכאבי ראש לממשיכו של אובמה.

היום כבר  כולם מבינים שהנשיא הנבחר יצטרך להתמודד עם ה"מורשת" שלו ( פח אשפה). ואולי בדרך זה התיקון שלנו, (שהכוכבים מציגים) שכתבתי עליו בהקשר להסכמי אוסלו, במהלך 2017-2018.

 

והנאום המתנצל של מזכיר המדינה ג'ון קרי המתוסכל ב28.12.2016 החזיר אותי לרשימה שנכתבה כאן עליו בתאריך 09.08.13:

"ההורוסקופ האישי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי מספר על אדם אשר אצלו אין קשר בין המציאות והעובדות. באופיו, הוא מכוון את המציאות לפי הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון על ציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות, להבטיח ולא לקיים(יופיטר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן… קרי רגשי מאוד בתהליכים בהם הוא מעורב (ירח/נפטון 7/10) וגורם לצד השני להרגיש שאם אינו מסכים איתו, הוא פוגע בו מאוד באופן אישי… מותר היה לחשוב שהכוונות שלו טובות ביחס למו"מ, אבל למעשה הוא חושב קודם על הצלחתו של ג'ון קרי, פחות על המשמעות של סוף התהליך…"

אחרי ששמענו את הנאום שלו צריך לקרוא ולהבין את המשמעות המיסתתרת בין המילים בנאום האינסופי שלו (סוג של התנצלות על ההצבעה באו"ם?) , ג'ון קרי כועס כי הוא ניכשל! כמו שניכתב, הוא ריגשי, והכישלון שלו זה הדבר היחיד שמעניין אותו באמת. הוא ניסה להשמע אמפתי, הוא סיפר גם שבביקורו הראשון כאן, הוא יתאהב בישראל, אבל בנאומו, הטון התקיף והאשמות היו נגד מדינת ישראל והמנהיגות שלה. ג'ון קרי לא נתן פיתרון חדש ( בערך המשך מתווה קלינטון), אלא המשיך לטעון שהפיתרון הוא רק אחד, והמשיך להוכיח לכולנו שהוא והנשיא לא מבינים באמת את המנטליות במזרח התיכון.

הייאוש והעלבון של מימשל אובמה לצד התיסכול מניצחונו המפתיע ( מה שאתם ידעתם שצפוי לפי הרשימות כאן) של טראמפ השפיע על המימשל הנוכחי שמסיים אוטוטו, בא לידי ביטוי בנאומו המייגע של ג'ון קרי הכועס והמאוכזב נגד מדינת ישראל.

 

וכמו שכבר נכתב, הניסיונות של מדינות אחרות להציג פיתרונות או לכפות על מדינת ישראל הסכמים בלי לנהל מו"מ " יובילו לשום  מקום".

וברוח ימי החנוכה נשיר ביחד :

"באנו חושך לגרש, בידינו אור ואש. כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן. סורה חושך, הלאה שחור! סורה מפני האור!" ( שרה לוי תנאי)
 
 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .