eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 16.12.2016-29.12.2016

 

לפנינו ימים שבהם יש נטייה לעבודה פרטנית. המגמה היא היא להתמקד ביעדים, או בעבודה שמטרתה להשיג שיתופי פעולה, אבל יתכן גם שתביא לפירסומים מתסכלים ברשתות החברתיות או בתיקשורת. החל מ 21.12 נכון יהיה להתחיל לעבוד על פרוייקט שיש לו פוטנציאל להתממש ברובו. שילובי הכוכבים ברקע יכולים לגרום שהתכלית תביא איתה הצלחה גדולה.

כוכב מרקורי נעצר ב 19.12 ומתחיל לחזור על עיקבותיו, במזל גדי. מזל גדי הוא סמל לעסקים. ההמלצה להמנע (ברצועת הזמן של הנסיגה,) מסיכום עסקים חשובים, לדחות חתימה על עסקים ומיסמכים פורמליים אחרים. מזל גדי קשור גם לבנקים, ונדל"ן. העיסוק בנושאים הקשורים באלה ידרוש זהירות גם. אל תהיו פזיזים, בידקו שוב ושוב את הניירת. אם אתם עורכים קניות, מתנות לקראת חג חנוכה, דאגו ל"פתק החלפה". עדיף לא לרכוש מכשירי חשמל, תקשורת, מכונית, מחשב טלפונים ניידים או כל מכשיר אחר שמשתמשים בו לנסיעות או קומוניקציה. אם אינכם רוצים להצטער או להתחרט, נסו להתאפק ולהוציא לפועל את הרכישה אחרי שהכוכב יסיים את הנסיגה. אלה מכם שנולדו בזמן מרקורי בנסיגה, ( לפי המפה האישית) ירגישו שהם בתדר הנכון.

בזמן נסיגת המרקורי, יש יותר אי שקט, קושי לקבל החלטות. בעיקר החלטות הקשורות למימסד (מזל גדי). בעיות תיקשורת מאפיינות את רצועת הזמן שבה כוכב מרקורי נמצא בנסיגה. נשמע הרבה "פקה פקה", פטפטת חסרת תוחלת. ( "רחמים" על המורים בכיתות, סדנאות וכד') אנשים שיש להם ידע והבנה בתחום מסויים, עלולים לטעות בפרטים, שגיאות בגלל שפיספסו עובדות מיספרים וכד'. לכן כדאי שיכינו לעצמם רשימות מפורטות שבחנו אותן כמה פעמים לפני שהם יוצאים להתבטא, במו"מ, הרצאה או חשיפה ציבורית וכד'. אנו צפויים לשמוע ספינים בכלי התקשורת המגוונים וזה צפוי עד שכוכב מרקורי יסיים את הנסיגה ויחזור למסלולו ב 09.01.2017. אז נבין כולנו ששוב היטעו אותנו בשם "הסקופים" או הרצון לקבל כותרת בכל מחיר. הפעילו את המסננת והמתינו בסבלנות לדעת היכן נמצאת האמת, וזה רק אחרי שהצבעים יתפוגגו באמצע חודש ינואר. 

17.12-19.12 הנטייה להתרגז לא בשליטה, נסו לבחור את העימותים בחוכמה.

כוכב מארס עובר למזל דגים ב 19.12. לא מקום נוח וקל לכוכב המסמל "אגו". כוכב מארס, זו אנרגיה פשוטה. כוכב מארס במזל דגים הוא פחות ארצי. אלה מכם שנולדו עם המארס במזל דגים, נוטים יותר לאמנויות, או עבודה ייעודית הקשורה בעזרה לזולת. זה זמן שבו יש התפתחות יותר רוחנית, יותר הבנה, והעיקר אלה ימים שבהם אפשר להרגיש שמחה עם מה שעושים.

כוכב יופיטר יגיע למולות עם כוכב אורנוס ב26.12. ( משפיע כבר ברקע) שילוב שיביא להתפתחות פתאומית. הזדמנויות המתרחשות בפתאומיות. אופי ההיבט הוא הרפתקני, הרצון והצורך לשבור את המסורת. המגמה גורמת להתעלם מגבולות ומיגבלות, קל להגזים. שימו לב למה שאתם מבטיחים, אל תבטיחו משהו שהוא גדול מדי, כזה שאינכם יכולים לקיים. שיקול דעת, ניסיון חיים, אלה יעזרו לכם. צפויות הרבה חוויות, אבל חלקן עלולות לאכזב. נסו למצוא איזון בין מה שאתם חושבים ובין מה שמרגישים. קור רוח מתבקש בעיקר כדי לטפל ולהצליח במיזמים שאינם זורמים בקלות.

למבנה הזה יש תמיכה של הכוכבים המאפשרים לשמור גם את ההרפתקנות בסטנדרטים המקובלים.

יופיטר מסמל את החוק, ומינויים בזמן הזה יכולים להתקל בבעיות פורמליות. אבל בגלל הכוכבים המשתתפים, והשפעתם החשיבה הפתוחה תעזור להגיע למסקנות שונות ואחרות, אבל הקסם יהיה בפתיחות. גם בנושאי דת, נשמע "חוקים" או הגבלות שיש בהן לערער את הקיים. אבל בסופו של דבר עם כמה מהכוכבים שמצטרפים, ימצא האיזון הנכון.

השילוב של אורנוס וסאטורן, גם הוא כבר משפיע מ 17.12 עד 25.12 ( מבנה שימשיך להיות ברקע ויגיע לדיוק נוסף בחודש מאי עד נובמבר 2017 ) אלה עוזרים למיפגש בין דורי.  מבוגרים עם צעירים, במישפחה, ימצאו עניין משותף, יחגגו יחד את חג החנוכה, באווירה טובה. גם בין חברים ההגדרות נעלמות. הישן והמוכר עם גוונים של התחדשות. זה מבנה שיעזור לשלב רעיונות חדשים, טכנולוגיה והשראה עם מה שכבר קיים והוכיח את עצמו לאורך שנים. אורנוס מבקש לשנות וכוכב סאטורן ממש לא. עבודה משותפת תביא לשינוי בלי לשבור את הקיים, סוג של פשרה מעניינת.  תמצאו את עצמכם צריכים לבחור בין שינוי ושבירת הכלים ושמירה על יציבות. אבל החוכמה תהיה לשלב בניהם. זה זמן טוב להתכוונן במערכת היחסים, בעבודה ובארועים אחרים שיש בהם עבודת צוות. זה הזמן שאפשר להשיג תוצאה חיובית. מן הסתם, נהיה עדים להתפתחויות הללו במישורים גאופוליטיים, כשבהווה עיני כולם נשואות לנשיא הניבחר טראמפ.

השמש עוברת למזל גדי ב 21.12. תחילת עונת החורף, מגיעה רישמית. זה היום הקצר ביותר בשנה, ומכאן היום יחזור ויתארך בהדרגה עד יום השיוויון ב 21.03.17. המסמל את עונת האביב.

השמש במזל גדי, מביאה רצינות, אחריות ותוכניות ארוכות טווח. אלה ימים של עבודה, ימים של תקציבים, צימצום השטויות שעושים בתחום הפיננסי. פעולות המביאות לחסוך בהוצאות. במבחן התוצאה כל הפעולות האלה יביאו לכם מצבים נוחים יותר בהמשך.

24.12 הדלקת נר ראשון של חנוכה. הכוכבים עוזרים לחגוג, יש שמחה.

מופע מולד הירח ב29.12 , משלב כוכבים אורניים המסמלים את המושג שאנחנו מכנים "נמוך". כלומר החלק הכי ירוד בשיח ובהתנהגות. זה יציף ארועים עם אלה שאין להם חינוך, ידע, חסרי תרבות ודרך ארץ, פרימיטיביים, אלה שהחשיבה שלהם שלילית, דימוי עצמי חלש ותגובות ריגשיות בלי שליטה. אבל המבנה מקבל תמיכה כך שבתוך רצועת הזמן שבה נשמע על ריקבון או הונאה מצד אחד, נשמע גם על פעילות שנועדה לעזור לאלה החשים מקופחים.

אורנוס יעצור ב 29.12, וישנה כיוון. הנפיצות סביב היום הזה "מתעוררת". שימרו והזהרו, גם ממכשירי חשמל לסוגיהן וכל מכשיר טכנולוגי המבוסס על אלקטרוניקה. שימרו והזהרו גם מאיבוד שליטה, בבקשה.

 

זמני ירח בטל: ( לשבועים)

יום שישי 16.12 הירח בטל מהלילה עד 15.14 אחה"צ.

יום ראשון 18.12 הירח בטל משעה 18.54 עד 19.51 בלילה.

יום רביעי 21.12 הירח בטל משעה03.55 לפנות בוקר עד 04.39 .

יום חמישי 22.12 הירח בטל משעה 21.33 עד למחרת בשעה 16.32.

יום ראשון 25.12 הירח בטל משעה 09.20 בבוקר עד למחרת בשעה05.18 בבוקר.

יום רביעי 28.12 הירח בטל משעה 03.43 לפנות בוקר עד 17.19 אחה"צ.

יום שישי 30.12 הירח בטל משעה 10.10 בבוקר עד למחרת בשעה 03.28 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

ביום בו כוכב משנה כיוון, יש שינוי מגמה בשווקים. מרקורי ב 19.12 משנה מגמה.

כוכב אורנוס ישפיע במהלך השנה הקרובה על מבנה הכוכבים. כך שאי שקט ילווה את המיסחר מעת לעת.

כוכב סאטורן יגיע למרכז הגלקסיה, 27-29 קשת. כשכוכב פלוטו היה במעלות האלה, היה המשבר הפיננסי ב2007-2008. זה קורה בחודש ינואר 2017.

המיבנה כוכבים של אורנוס ויופיטר המגיע ב 26.12, כבר משפיע, וב 29.12 כוכב אורנוס המסמל את הלא צפוי, נעצר ומשנה כיוון. ההשפעה תהיה קצרה.

יופיטר אורנוס ופלוטו נמצאים ב T בין נובמבר 2016- אוגוסט 2017. כך שלא נוכל לספר על יציבות במהלך 2017. אני לא חושבת שצפוי משבר כמו שהיה ב2007-2008, יתכן שיהיה שוק אחד, שימשך כחודש פלוס מינוס.

וונוס תתחיל בנסיגה כך שבין 22.02.17 או 04.03 עד 15.04 יהיה זמן חשוב לשווקים. בזמן שבו הוונוס תתחיל בנסיגה, סאטורן ישנה כיוון גם וביחד צפוי מנעד מתוח.  וונוס מסמלת כסף, מטבע. כך שנישמע כנראה הודעות מהבנקים המרכזיים בנושא הכסף.

סימני השאלה צפויים גם למצבם של הבנקים באירופה, למצבו של איחוד האירופי. על כך נכתוב עוד בהרחבה במהלך ינואר 2017.

אבל שימו לב, מצב הכוכבים הזה מתאים לעידן החדש, ( אורנוס הוא הכוכב בכל מבנה כמעט) העידן של הנשיא הנבחר דונלאנד טראמפ.

אצלנו:

 ח"כ אראל מרגלית :

אראל מרגלית בן מזל גדי, "נשלט" על ידי כוכב אורנוס. כך שהתנהלות שלו אינה צפוייה, וההתפרצויות שאנו עדים להם, אינם תופעה חדשה לאלה המכירים אותו לאורך שנים. כלומר, ח"כ מרגלית הוא אדם חסר סבלנות, בעיקר שהוא מתעורר ורוצה לעשות שינוי, ואז זה חייב להיות מיידי. הוא צריך או זקוק כל הזמן לגוון ולשנות, לא בדיוק אדם שעוזר להעניק ביטחון או יציבות בחברתו. גם כוכב פלוטו במיקומו (בהורוסקופ האישי), מרמז שאראל מרגלית אוהב את העצמאות שלו ומקפיד להעביר את המסר בדרך שלו, שהוא אינו תלוי באיש. הוא תמיד שמר וימשיך לשמור לעצמו את האופציות פתוחות כדי להביע את עמדותיו. אבל המשמעות היא שזה גם מבטיח לו ולמי שכבר מכיר אותו שכל הכרעה אצלו היא זמנית. כלומר מה שמתאים לו במהלך הזמן הזה, אינו בהכרח יהיה נכון ויתאים לו בעוד שנה. התדמית חשובה לו, להראות שהוא צודק, שהחלטותיו שקולות והגיוניות, (לדעתו הסובייקטיבית) אבל להגיע למטרה הזו הוא לא נמנע מלהשתמש גם באלימות מילולית ( פלוטו). הוא יודע לאלתר, ביקורתי כלפי המקורבים לו, רוצה לשכנע בכל מחיר שהוא אכן צודק. למעשה, את דרך התבטאותו (הסגנון) פגשנו ברשתות החברתיות או בכלי התקשורת. בשנה האחרונה, שמענו אותו מתבטא בשפה ססגונית בוטה וגסה, שלעניות דעתם של רבים ( התגובות ברשת ולאחרונה גם ביקורת בעיתונים, שם קראו לו "צעקן") אינה ראויה לאיש ציבור.

בחנתי את המפה האישית שלו ( פרטים מלאים) עם מפת מדינת ישראל. כאיש ציבור, מבנה הכוכבים על הצירים הוא 4-10, 2-8, 6-12. מציג אדם שאם הוא רוצה לשמור על מקומו, צריך להזהר מפני יציאה למציאות לא מוכרת. אין כאן מצב המאפשר לו לצבור פופולריות חברתית או תמיכה ציבורית. עדיף שישקיע במערכות היחסים שלו בתוך המיסגרת הנוכחית, שזו מיפלגת המחנ"צ, מאחר והוא יתקל בגבולות ובביקורת פנימית על דרך עבודתו, פעם אחר פעם. זה מבנה שרומז על בועה שניכנס אליה, שכביכול מגוננת עליו. הבועה שהוא נמצא בה, אינה מאפשרת לו לראות מה קורה במציאות שמעבר. הוא מתעלם מבעייה (ראש דרקון/כירון על ציר 6-12), שהיא מינורית לדעתו, אבל זו תכשיל את "הפרוייקט" שלו בטווח הארוך אם לא יתעשת ויטפל בה מהר. חלק מהטעות, זה שהוא מנותק מהמידע הכללי, (6-12), מנותק מהנורמות המקובלות ואינו ער לכך. במיבנה הזה, הוא מרגיש בטוח, ומאמין בלי פשרות ברעיונות שלו. כוכב סאטורן הנמצא על ציר 2-8, גורם לו להיות חסר סבלנות בתגובותיו, מה שלא מוסיף לו "אוהדים" בציבור אותו הוא מנסה לאסוף סביבו.

ברקע מתפתח עוד מבנה כוכבים על הצירים 1-7, 2-8, 3-9. אלה מספרים לנו שהעצמאות אותה מפגין הח"כ, מוגבלת למדי, וגם כאן כדאי שיבין שאין לו יתרון יחסי, ולמעשה הוא מוכיח שאינו מסוגל לקבל היררכיה ( לכבד את יו"ר המיפלגה שלו  יצחק  הרצוג, למשל). הכוכבים על ציר 2-8, מוסיפים מתח להתנהלות שלו ביום יום. אראל מרגלית בוחן כל פעם מחדש, מה יכול לשרת אותו. הכוכבים הנמצאים לאורך זמן, על הצירים 1-7, 5-11, ו3-9, מציגים הרבה רעש, אפיזודות גראנדיוזיות, אבל כאלה שאינן מחזיקות מעמד לאורך זמן. זה הזמן שממליצים לאדם שלא יטעה את עצמו, שינסה  לשמור על פרופיל נמוך, להמתין לזמן אחר שאולי ייטיב איתו יותר בעתיד.

אצלנו:

המתחים משפיעים על היום יום אצלנו במדינה. כוכב מארס עד 19.12 ואחר כך ראש דרקון/מארס בין 23.12 עד 01.01.2017. בנוסף, נקודת ביניים ראש דרקון/סאטורן גם היא על ציר 2-8. השילובים האלה אינם עוזרים לסבלנות הדדית. אלא גורמים לחוסר סבלנות לפגוש אחרים במקום שהם נמצאים בו, אלה יוצרים מתח וקוצר רוח שעלול להתבטא גם באלימות מילולית, או באלימות פיזית. הרצון החופשי מעורבב עם רצונות של אחרים לטוב ולרע. חשוב לשים גבולות, מאחר והמצבים האלה גוררים את האנשים להתנגש ולהתנצח זה עם זה על עמדותיהם, כשכל אחד בוחן מה הגבולות של הצד השני, ואחר כך שואל בתהייה איפה מתחיל ונגמר חופש הדיעות או חופש הביטוי. אולי כדאי לשאול איפה הקו האדום? איפה המוסר? אולי כדאי לעצור רגע לפני כן, לשאול מה חשוב יותר? ועל מה מוכנים לוותר? לאן נעלם הכבוד ההדדי?  גתה אמר "שנאה לאומית היא דבר מיוחד במינו, תמיד עזה ופראית במקום שבו התרבות ברמה הנמוכה ביותר".

חזרנו לכאן אחרי גלות ארוכה, בנינו כאן מדינה, על בסיס ערכים תרבותיים, יהודיים, עם ערבות הדדית, לאן זה נעלם?

כירון המגיע לציר 4-10 מחדד את המציאות שנוצרה כאן, אבל הוא גם מביא איתו מיבחן לאימון וגיבוי הדדי בחברה שלנו, לבחון את עצמנו האם יש לנו יכולת אמיתית לפעול בשיתוף פעולה מתוך אינטרס ומחשבה על עתידנו. לסנן את גסות הרוח והאלימות המילולית שצצה בשיח הבינאישי והחברתי וגם במה שמישהו מנסה להציג כתרבות (נמוכה מאוד). זה הזמן שממנו נלמד אם אכן נרצה לשמור על מה שיש לנו, לחזור ולחפש את הדרך ליצור שייכות וביטחון ביחסים. זה הזמן להבין שאנו נידרשים להתנהלות אחרת, לגישה תרבותית כזו שהתחנכנו בתוכה, שגדלנו עליה וצמחנו איתה, כדי לשמור על הלאום שלנו, כאן במדינת ישראל, המדינה היחידה שלנו.

"הלאומיות והמולדת תלויות זו בזו ומותנות זו מזו, שתי אלה הן מושג אחד שלא יפרד ולא יחלק" ( ש.ל. גורדון).

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .