eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 02.12.2016-15.12.2016

 

 

אתמול והיום כירון נעצר ומשנה כיוון. כירון המשפיע על הבראה וריפוי במושג הכולל של המילה ( היליניג) מייצג מעבר מקיצוניות אחת לשנייה, ממקום של כאב, כעס ואפילו דיכאון למקום שרואה את חצי הכוס המלאה, אור ואמפתיה. הכירון המשנה כיוון יוצר את הגשר מחושך לאור, גשר שיעזור לחזור לדיאלוג בין כל השבטים, אצלנו וגם בינלאומיים. הכירון שיצר את הפיצול בתוך העם והקצין בדרכו את הרצון לבטא לאומיות, השפיע לא מזמן בבריטניה (במהלך יוני 2016, כירון נעצר ושינה כיוון, חזר על עיקבותיו בסוף יוני 2016 עד היום שנעצר וחוזר קדימה), עם תוצאות "הברקסיט" ובהמשך תוצאות הבחירות בארה"ב שהושפעו מהבטחותיו של טראמפ ( לחזק את אמריקה). כירון עוזר להציב גבולות גבוהים נגד הגירה ופליטים, בניסיון לשמר את אופייה של התרבות המקומית במדינות רבות. אלה מתקשות להתמודד עם השינוי המתרחש. (כירון כזכור בדרכו "מרפא את הפצעים" וזו לא מטפורה).

מולד הירח שהיה ב 29.11 והושפע בין השאר מנפטון וזנב דרקון, חשף את ה"באלגאן" ( מילה עדינה) אצלנו בהנהלת בנק הפועלים לאורך זמן. בשבוע שעבר נכתב כאן על תמונת מולד הירח, "זכרו שיש הונאה והולכת שולל בכל מה שנשמע". כך שלפנינו עוד ימים בהם נוכל לראות את הווילון מתרומם מעל "הבמה" או שנישמע "סיפורים" כאלה או אחרים גם במישורים אישיים. אבל למעשה ההשפעה היא על כל היקום, לכן יתכן שיתפרסמו כמה "סיפורים" גם במקומות אחרים ברחבי העולם, זה הרואה עצמו "תרבותי". מופע המולד  הנ"ל ישפיע בשבועיים הקרובים עד שיגיע מופע הירח המלא הצפוי ב14.12.2016: זהו מבנה שונה שיהיה על נקודת האמצע סאטורן/קופידון. משמעות המכילה ניגוד. כלומר קושי לשלב וליצור אינטגרציה בקבוצות. האגו האישי עלול להיות למהמורה בתוכנית לשיתופי פעולה. זה עלול להשפיע בתוך מישפחה, ברבדים הפרטיים יותר יש אי שקט. אבל המיבנה הזה ישפיע גם על גופים גדולים, קבוצות גדולות וכד'. מופע הירח המלא ישפיע על "חדשות" שנקבל, אלה יצביעו על צימצום, חסכנות, או עליות מחירים בתחום הדיור, שכ"ד וכו'. הדינמיקה תהיה גבוהה ומשפיעה (חיובי) על היכולת לתפקד בכמה וכמה מישורים. (קשת ותאומים, מזלות דואליים) בלי לאבד שום דבר בדרך.

הנטייה לחשוב שלילי ולקטר על כל דבר ממשיכה לדאבוני הרב, ומקצינה שוב החל מ 07.12. נסו להמנע מ"שקיעה" ודיכדוך. הנטייה תהיה להפגע מהר, סגנון הדיבור יהיה מתובל בגסות רוח. ( כולל מיגוון קללות שנישמע מכל הכיוונים) המתח ילווה את השיח בימים אלה. זה הזמן להתבונן פנימה ולהבין את המקור לתיסכולים הריגשיים שחלקם, השורשים שלהם, נמצא בעבר. אבל זה הזמן הנכון גם לפתור אותם. ימים טובים לטיפול ותרפיה, לנסות לראות ולהבין גם את מה שלא נעים ונוח לכל אחד לראות בתוך עצמו.

לקראת 09.12 השמש במזל קשת ניפגשת עם סאטורן, וכוכב יופיטר תומך בהם, שילוב העוזר לקדם תוכנית ברצינות, תוכנית הקשורה בנושאי דת, פילוסופיה ואקדמיה.

הקשר בין מיקומו של כוכב סאטורן במזל קשת, יצר דגש בתקופה האחרונה (וימשיך) על נושאי הדת, פילוסופיה ואקדמיה. נושאים הקשורים לאמונה אישית או לאמונה של ההורים( החינוך שלהם) המשפיעים בדרך שמרנית או פוגענית על "האני" האינדיבידואלי. יש הרגשה של הגבלה המקשה על הדרך שלכם לבטא דיעות אישיות לא קונבנציונאליות או למערכת הערכים הפנימית המבוססת גם על אמונה או פילוסופיה. קשה לשחרר.

הדיונים בענייני הדת, המישפט והאקדמיה, פלשו גם לפוליטיקה, (בניסיון לחוקק חוקים חדשים בנושא) ולנושאים רחבים יותר מהעולם הפרטי של כל אחד ואחת.

מזל קשת הוא סמל לשמחה, התרוממות הרוח. חישבו על כך שזה הזמן לבחור בעשייה שיכולה לרענן את סדר היום, עם השראה, חדווה וארועים שאופיים סוג של חגיגה. הקשת יודע לאתגר את עצמו, עוזר למצוא את התשובות והמשמעות. הרוח חופשית יותר מעודד אינטואטיביות וגם הרפתקנות. בקיצור אין לו בעיה להעיז.

יופיטר ואורנוס יוצרים מולות לאורך חודש דצמבר, מה שישפיע על הקצב ויגרום לחוסר יציבות והפתעות. התפנית "בעלילה" תיגרם כשכוכב מרקורי עומד כבר לעצור בשבוע המתחיל ב 11.12 עד שנעצר ב19.12 וישנה כיוון עד 09.01.2017 (ניקח כמו תמיד טווח ביטחון של 4-5 ימים אחרי). תחשבו על מצבים לא הגיוניים שעלולים להתפתח במהלך רצועת הזמן הזו, או הרצון האישי לעשות מה שרוצים (זו המהות של יופיטר-אורנוס, החופש מלוח זמנים והתחייבויות) מצבים היוצרים סתירה בין הרצון של כל אחד מאיתנו מול מי שנימצא מולו, בתחום האישי או המקצועי. תלמדו לכבד את המרחב האישי ותנצחו.

לפנינו תקופה שמבני הכוכבים מספרים לנו, שהכל אפשרי. תורידו ציפיות מאחרים, שיתופי פעולה לא יתקדמו בקצב שאתם רוצים, יתעורר קושי להבין אחד את השני או אולי קושי לוותר על האגו. חפשו את ההומור בכל מצב, זה מתכון מבטיח שיעזור לחלץ אתכם "מנפילות".

כוכב מארס על ציר 2-8 במפת המדינה בין 13.12 עד 20.12. תשמרו על עצמכם בבקשה בכל מקום ותיזכרו, "החיפזון מהשטן".

 

זמני הירח הבטל ( לשבועיים):

יום שבת 03.12 הירח בטל משעה 12.14 עד שעה 21.43 בלילה.

יום שני 05.12 הירח בטל משעה 13.24 עד למחרת בשעה 06.30 בבוקר.

יום רביעי 07.12 הירח בטל משעה 15.58 עד למחרת חמישי בשעה 12.15 בצהרים.

יום שבת 10.12 הריח בטל משעה 03.05 לפנות בוקר עד שעה 14.40 בצהרים.

יום שני 12.12 הירח בטל 06.03 עד שעה 14.45 בצהרים.

יום רביעי 14.12 הירח בטל משעה 07.57 בבוקר עד 14.08 בצהרים.

יום חמישי 15.12 הירח בטל משעה 23.32 עד למחרת בשעה 15.14 אחר הצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

השווקים הגיבו בחיוב לבחירתו של דונלאד טראמפ,. מעניין מה חושבים בחדרי חדרים מנהלי ה"פדראל בנק" שעשו כל דבר אפשרי להנחית את הדמוקראטים והילרי קלינטון לתפקיד הנשיאות שם. כמו שכבר ניכתב כאן, ההיסטוריה מלמדת שהדולר מתחזק כאשר הרפובליקאנים נמצאים בשלטון. ( דולר/אירו). אפשר לצפות שזה ימשך.

כוכב אורנוס, "חוגג" במערכת הכוכבים, מה שמרמז על הפתעות, ארועים לא צפויים וכדרכו, יעשה "שמח" בשווקים.

הנפטון כצפוי משפיע עד תחילת דצמבר, כך שלא הכל בהיר. יש מצבים מעורפלים וגם אלה משפיעים על הגוונים.

כוכב נפטון וגם יופיטר משפיעים על מחירי הנפט. ו"עוזרים" למחירים.

שימו לב ל 09.12 יום מעניין בשווקים.

יש מיבנים כמו יופיטר-אורנוס, יופיטר ופלוטו, אלה יוצרים T בהמשך, מה שעלול לגרור גם דראמה. בנוסף יש מבנה של סאטורן ואורנוס, שיכולים ביחד לאזן קצת את האווירה. נתמקד באלה כשיגיעו. השילוב של ה T הוא חזק ועלול בזמן שלו לגרום למשברון. גם כוכב וונוס יתחיל בנסיגה במהלך חודש מרץ 2017. וונוס משפיעה על ערכם של מטבעות, ואינה אידיאלית לשווקים. ( רכישות ומכירות).

כוכב נפטון נמצא במעלה 22.25 במזל בתולה וכוכב מארס נמצא ב 21.33 במזל תאומים. בהורוסקופ של ארה"ב, כוכב סאטורן יגיע למעלה הזו במזל קשת ובמנעד מתוח, לכוכבים האלה כ 3 פעמים. ( ינואר 2017, יולי ואוקטובר) מבנה זה יהיה לא נוח למצב הפיננסי, מאחר והוא מחזיר את כולם למציאות, מנפץ אשליות. כלומר נושא הגרעון שם יעלה לדיון. מחסור במזומנים ומתח שיתעורר בשווקי האשראי. מבנה זה כנראה ישפיע גם על השווקים בכלל.

 

נפתלי בנט שר החינוך:

נפתלי בנט, בן מזל טלה (25.03.1972) נמצא בתפקיד שבו ההצלחה היא במבחן התוצאה. כדי להבין איך מה ולמה, בחרתי לשלב את המפה האישית שלו עם מדינת ישראל ולבחון את התהליכים שהוא עובר.

כאשר ניכנס לתפקידו, מבנה הכוכבים היה 4-10, 2-8 שהמשמעות היא שההצלחה שלו תהיה תלוייה בפעולות שיעשה בתנאים ידועים ומוכרים. מאחר וקיבל את התפקיד שלו כשר החינוך פעם ראשונה, היה במאי 2015 , הכוכבים מספרים שהוא התחיל לנהל את המשרד החדש עם תקציב כלכלי ומימון מסויים שאותו קיבל מראש כדי לפתח את המשרד ואת תפקידו כשר החינוך, אבל היה זקוק גם לתמיכה ועזרה כדי להצליח. זו סיטואציה של אינטרסים הדדיים. השר יצליח, אם תהיה לו עזרה, ומימון פיננסי ראוי. הקושי יצוץ אם בין השיקולים שלו כשר החינוך יהיו גם שיקולים אחרים.

במהלך השנה 2016-2017, הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11 מציגים נועזות. דינמיקה המעוררת אותו ליזום בכמה כיוונים, שיש בהם למעשה מצבי מבחן וחוסר וודאות. שמענו כולם שהשר החליט לבחור פרוייקט לחיזוק המתמטיקה, עם כל המשמעויות שיש לכך. הבחירה שעשה היתה הדגש על 5 יחידות במתמטיקה, כשהוא מסביר לכולנו, שזה חשוב לעתיד המדינה. הבחירה שלו היתה ללכת נגד הזרם, ( חובבי המקצועות ההומניים? או כאלה עם אג'נדות אחרות וכו') לפתח נישות חדשות, שונות, עם מודעות לכך שהוא עומד במיבחן בכל רגע מחדש. אבל מבנה הכוכבים הזה דוחף אותו לבחור פרוייקטים ייחודיים. בה בעת היה ויהיה עליו ללמוד שהוא נידרש לסבלנות ( מאוד קשה לבן מזל טלה), לתהליך הפיתוח של הרעיון החדשני, שאינו מניב תוצאות מיידיות. ציר 1-7, מלמד גם להכיל כישלונות ללמוד מהם וללכת הלאה. לכן עליו לקחת החלטות (בכל התחומים כולל הפוליטיים נטו) שיאפשרו לבחון אותם מחדש אחרי זמן מה. עליו היה להבין מאז שקיבל את החלטה בתחום מישרדו או בכל תחום אחר הקשור לעיסוקיו, שהשינוי אפשרי רק בהדרגה, ולא יביא תוצאות מיידיות.

במעגל נוסף בשילוב המפות של שר החינוך בנט ומדינת ישראל, הכוכבים מפעילים בנוסף לציר 1-7, את הציר 2-8, 3-9. אלה ביחד מקשים על קבלת תמיכה בהתחלות חדשות. או שיש הבטחות ( שנותן או מקבל) שיתקשה לממש. האם יהיה מוכן לקבל את המצב שבו עדיף לא לחרוג מהאפשרויות הקיימות (מיגבלות הכוח)? אלא להשקיע את כל האנרגיה במה שכבר קיים, גם בגלל מיגבלות תקציביות. נכון יהיה גם להעזר באסטרטגיה שתבטיח לו שלא יאבד מידע חיוני, וכך רמת העידכון שלו בשטח לא תיפגע. הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8 "עוזרים" לתחושת המתח, והקושי לקבל את המצב הנתון. אבל לא לטעות, המבנה הזה לא מקלקל לשר נפתלי בנט את האופטימיות והאמונה שהוא יצליח ויהי מה.

הנתונים מתקבלים מהמפות בסך הכל לאורך 2016-2017, אינם שוללים הצלחה אבל מוגבלת. כוכבים על ציר 2-8 אינם תומכים בפריצת דרך.

לסיכום, הכוכבים (על ציר שהוא מסמל גם את הקארמה), ממליצים לשר החינוך, להיות זהיר וקונסרבטיבי ( לא פשוט וקל לבן מזל טלה), לשמור על הקיים, ( 4-10, 2-8, 3-9) לפעול במיסגרות שכבר הוכיחו את עצמם, כך יוכל לעמוד ולהתמודד עם לחצים או מאבקי כוח. (גם במיסגרת המיפלגה עצמה) לשמור על מעמדו ולהשיג את מטרותיו. הוא חווה מצבים שיש בהם ניגודים בין האינטרסים שלו והלחץ חברתי, שאינו מעניק לו תמיכה מיידית מהציבור הרחב (2-8). יש פער בין הצד הייצוגי ( של נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי) ובין מה שקורה בפועל.

" אם לא ניטע את עץ הדעת בצעירותינו, לא ייתן לנו צל בזקנתנו" ( לורד צ'סטרפילד)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .