eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 25.11.2016-01.11.2016

 

בסוף השבוע, הימים צפויים להיות יותר אינטנסיביים באופיים. הצורך בתשומת לב, סיפוקים אישיים ואנרגיה שנוטה להופיע עם ביטויים שיש בהם כורח או כפייה. במערכות יחסים זה הכל או לא כלום. אובססיה עלולה להשפיע על דרך הביטוי בעיקר אם רוצים להשיג משהו או מישהו. כדאי לבחון האם האדם מולכם ראוי לתשומת ליבכם וראוי להתחייבותכם הריגשית. האמת יוצאת לאור בשיחות בשישי-שבת, כך כדאי שתהיו מוכנים לשמוע אותה. אם אינכם רוצים לשמוע, אז אל תחפשו לבחון אותה.כדאי בתקופה הזאת להזהר עם הכספים שלכם. להזהר עם רכישות יקרות. בגלל היופיטר שמצטרף לתוך הריקוד הנוכחי, נסו להזהר מהגזמה! אל תקפצו על העגלה לפני הזמן. עדיף שכל התחלה שתעשו, תהיה בתנאי שתדעו שהכנתם לעצמכם גם שער יציאה מהמצב אם ידרש.

אלה ימים שצריך להזהר מהגזמה, באכילה ובשתייה. היצירתיות במיטבה, אבל במובן של "הפקת סרטים" וכדי שלא תעשו שטויות, אולי כדאי ללכת באמת לראות סרט, או מופע אחר שיעזור לשחרר את מה שאתם חווים או מדמיינים. עשו מה שאפשר לפני שאתם קופצים עמוק מדי לתוך עניין מכל סוג שהוא. הקדימו לשאול את עצמכם את כל השאלות בעיקר בכל הקשור למקום שבו אתם רוצים להיות בתחומי הרגש.

בהמשך החשיבה תהיה חיובית, תביא אתכם לרעיונות עם משמעות ועניין. אלה ימים שאפשר לקדם תוכניות, או יוזמות יצירתיות שהיו תקועות. אורנוס בתמונה עוזר לאלה מכם הרוצים בשינויים, והשילוב בין הכוכבים מביא רעיונות "אחרים". אינטלקט משולב באינטואיציה.

בנתיים מתהווים מיבנים נחמדים של הכוכבים יופיטר וסאטורן, שיביאו לכם הזדמנויות. מבנה שישפיע לאורך זמן, כמו גשר. בנוסף כוכב מארס בתמונה עוזר לאנרגיה בכל המישורים. תרגישו נמרצים יותר.

ב29.11 השמש במזל קשת תהיה במתח עם ראש/זנב דרקון, היוצרים נקודת אמצע לאנרגיה של ליקויי חמה. זה שהיה ב01.09.2016 וזה שיגיע ב26 פברואר 2017. נושאים הקשורים לליקוי החמה שהיה בספטמבר 2016 יעלו שוב, ובפברואר יפתרו. אלה שיש להם במפה, כוכבים על מעלה 8 במשתנים ( תאומים, בתולה, קשת ודגים) יושפעו. אצלנו בספטמבר האחרון, נחשפנו לדיסאינפורמציה סביב עבודות הרכבת בשבת. האסון הנוראי עם קריסת הקניון על העובדים בתל אביב.

המבנה הנ"ל, קשור לאשליות ואילוזיות. או "סתם" הטעייה. מישהו מכוון בכוונה למסלול מוטעה.

הכוכבים וונוס ואורנוס, לצד מולד הירח יביאו למערכת יחסים שלא צפיתם לה, ריגושים ויציאה מהשיגרה. סוג של "ניעור" ריגשי. יתכן גם מיפגש לא צפוי עם אדם ש"חוזר" מהעבר.

תיזכורת מרשימה שהופיעה כאן ב 11.11.2016 על מופע הירח המלא: "המיקום של מופע הירח קרוב מאוד יחסית לכדור הארץ, לכן צפוייה השפעה על הגרביטציה. מזג האוויר קיצוני, רעידות אדמה ושאר תופעות טבע לא נעימות… יושפעו מהמופע ירח שיגיע ב 14.11.2016. ועלולים "לפעול".""

למעשה מופע ירח שהיה משפיע במהלך כשבועיים עד מולד הירח שיגיע ב 29.11. (ככלל, השפעה ממולד עד התמלאות הירח, ואז עוד שבועיים מהתמלאות המושפעים עד המולד הבא). ההשפעה כמו שהיה צפוי ( בגלל הקירבה יוצאת הדופן של הירח לכדור הארץ) , גרמה לרעידות אדמה, בניו זילנד, ביפן, ואצלנו גם בקטנה. רעידת אדמה קלה שהיתה בצפון הארץ, זה קרה גם בעוד מקומות על פני הגלובוס.

אבל "אכלנו אותה" בגדול בשבוע האחרון עם מזג האוויר שהביא איתו רוחות סוערות חזקות במהירות גבוהה ( מזג אוויר קיצוני) והיובש עזר להדליק שריפות בישובים שונים ברחבי הארץ. בהורוסקופ של המדינה, כוכב סאטורן נמצא במזל אריה, וכוכב מארס העובר בדלי, מתקרב למולות. המנעד הזה מסמל גם אש. "הבשורה" שבזמן כתיבת שורות אלו, למארס יש עוד כמה ימים עד שיגיע לדיוק, כך שמדובר על ארוע שרצועת הזמן שלו עלולה להיות לאורך כמה ימים. ולא רק, כירון נמצא על ציר 2-8 במפת המדינה, מציג את הפגיעות. כלומר החשדות שאנו חשופים לטרור מסוג חדש, הצתות המכוונות כדי לפגוע! בנו מתחזקות עם מבנה הכוכבים. ראש דרקון/סאטורן על ציר 2-8 יוצר גם את אי הנוחות הפחדים והחששות שחשים כולנו בימים אלה. מבנה הכוכבים ( הנפטון) המתמשך מציג גם טישטוש, חוסר וודאות וגם רמאויות. מחזק ברמז עבה שרוב השריפות הן לא מיקריות, כולן תוצאה של הצתות. הונאה של… והמבין יבין.

מולד הירח ב 29.11.2016, במעלה 7 קשת. נמצא בקשר עם יונו, ובמנעד מתוח לנפטון וראש/זנב דרקון. ההשפעה היא על התיקשורת (קשת). התיקשורת שנצבעה בצבעים של כוכב נפטון, "סיפורים", "מספרי סיפורים" ואלה בלונים כל כך גדולים ( של הונאה) שמסתירים את האמת. ברצועת הזמן שתושפע ממולד הירח, נשמע שוב על פליטים והגירה. יש נשים וילדים שלא זוכים לקבל את מה שהובטח להם או מגיע להם. מאחר וכוכב נפטון משפיע על כל תמונת הכוכבים, זכרו שיש הונאה והולכת שולל בכל מה שנשמע. הסיפורים שיצאו לאור יהיו אודות הבטחות ואו זכויות שלא מימשו אותם. למעשה חוסר צדק גם יצא לאור.

מאז 24.11 כוכב יופיטר נמצא בריבוע לכוכב פלוטו, מסמלים מאבקי כוח שחלקם גם פוליטיים. זה מבנה עם אופי אידיאולוגי קיצוני, בלי גמישות. מבנה שימשיך להשפיע לסירוגין גם במהלך 2017.

ועל המתרחש ב"אל על" גם נכתב בשבוע שעבר: "מבנה הכוכבים בהמשך השבוע, בנוי מנקודות אמצע של ראש דרקון/אורנוס,שמש יונו ומארס המגיעים למעלת האפס במזל טלה. נקודת העולם. פוטנציאל ל"התנגשויות" בגלל מצבים לא ממומשים. ציפיות של "מגיע לי". מבנה כזה מפריע על פי רוב לשיתופי פעולה ועבודת צוות. כלומר פעולות המפריעות לשגרה במסגרת העבודה כולל שביתות, בכל מקום על פני היקום." יש עוד סיכסוכים, לדוגמא לופטאנזה בגרמניה ביטלה טיסות בגלל סיכסוך עם הטייסים. והרשימה ארוכה.

ועל המצב הביטחוני בהווה: מבנה הכוכבים על ציר 2-8, פוגע בכולנו. כירון על ציר 2-8 גורם לפגיעה פיסית, תאונות ואלימות. לכן חשובה ההתגוננות. כירון מעורב לא פעם בפעולות טרור. אבל זה גם המבחן ליכולת ההתמודדות של כל אחד מאיתנו וכולנו יחד להתמודד בנחישות, המתח לא מקל, המבנה הזה מתמשך לצערי הרב.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 25.11 הירח בטל משעה 15.54 עד למחרת בשבת ב10.01 בבוקר.

יום ראשון 27.11 הירח בטל משעה 23.46 עד למחרת לאורך כל היום עד 22.45.

יום חמישי 01.12. הירח בטל משעה 06.06 בבוקר עד 10.52 לפני צהרים.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב מרקורי הנמצא בקשת בדרך כלל עוזר לכיוון ההגזמה עד 02.12. הגזמה יכולה להיות גם לצד החיובי וגם השלילי.

וונוס מגיעה לפלוטו ואחר כך לאורנוס, מעורר את המיבנה אורנוס פלוטו ואלה ישפיעו על תנודתיות בשווקים. בין 25.11-29.11.

המנעד בין שמש ונפטון ב30.11, גם הוא מחזיר את חוסר וודאות לשווקים. הנפטון שגרם במהלך החודש האחרון, למבוכה וחוסר וודאות ממשיך גם להשפיע עד תחילת דצמבר.

מתפתח מצב כוכבים עם משמעות כלכלית ב 24.11. אין ספק שתהיה לו השפעה על תנועות כספים. המנעד בין יופטר ופלוטו מעורר ביטחון גדול ואפילו מופרז בעסקים, יש נטייה ללקיחת סיכונים, וכדאי להזהר עם סימן קריאה. הפרטים חשובים, כי אם לא תשימו לב לאלה, תפסידו בגדול.

בעיקרון המבנה הזה מציג פשיטות רגל. תלוי כמובן גם במבנה המפה האישית של כל אחד מכם. או במפת החברה או העסק וכד'.

בהמשך, מצטרף למבנה הזה אורנוס. כלומר T בין השלושה. יש לצפות לאי שקט גדול בשווקים ובכלכלה בכלל. המגמה הזאת יש לה השפעה במהלך 2017 גם. אלה כוכבים של מאבקי כוח, ופלוטו כדרכו חושף את מה שמנסים להסתיר. יש כעס מתחת לפני השטח שצף ועלה במלוא הכוח. השילוב של אורנוס, יופיטר ופלוטו אין בו חמלה, הוא חסר סבלנות בעיקר לאלה שינסו לעורר אמפתיה. אין מקום במבנה הזה ל"לוזרים".

יופיטר ואורנוס הוא נפלא ליוזמות טכנולוגיות, היי טק וכן הלאה, שילוב מצויין לצעירים שמוכנים להעיז. אורנוס במזל טלה לוקח סיכונים, מוכן ל"חדש". יופיטר מביא רעיונות.

 

אצלנו:

המבנה של נפטון וזנב דרקון משפיע על האווירה אצלנו. נפטון במזל דגים, סימלי ל"צוללות". כן ענני הנפטון עלו למעלה, והשפיעו על התכנים שמגיעים לציבור. נפטון אינו מציג עובדות. נפטון מציג עובדות מעורפלות. מטשטש את הנתונים בעיקר בגלל השילוב בינו ובין זנב הדרקון. כן, המסרים שאנחנו מקבלים הם סוג של הולכת שולל. אל תקפצו מהכיסא, מאחר ואודות השילוב הזה והשפעתו כתבתי כבר לפני כשבועיים עוד לפני שיצאו "הצוללות" מהמים.

ברשימה מ 11.11 נכתב כאן : "המיקום של זנב דרקון ונפטון, למעשה השפיע על כל האווירה בתקופה האחרונה, וגם על הפירסומים בתיקשורת לסוגיה, הולכת שולל? כן בהחלט. הפרטים מטושטשים עם כותרות לא מדוייקות. התיקשורת גם כאן בארץ (2015 ) וגם בארה"ב, (2016) ראתה רק תוצאה אחת…" הקטע הזה ניכתב על מסע הבחירות בארצות הברית, על הדיווחים של התיקשורת, שלא ראו שום דבר אחר ממה שהם באולפנים החליטו. דונאלד טראמפ, אמר לכל העיתונאים "אתם שקרנים"! כשישבו בחברתו השבוע, בלי לשמור על "תקינות פוליטית" (נפטון) ועכשיו אנחנו במציאות דומה.  שוב, התיקשורת אצלנו, חוזרת  מביאה "מומחים מטעם עצמם" שעה אחר שעה, יום אחר יום, ואף אחד לא מעיז לומר משהו אחר ממה שקבעו השדרנים המראיינים והפרשנים. האומנם? אין במדינת ישראל כולה אנשים שחושבים אחרת? ( ידוע גם ידוע שיש!) האם אנשי התיקשורת שהוכיחו שהם טועים!  פעם אחר פעם בהצגת "העובדות" לנו "האנשים הפשוטים",  עוד לא למדו דבר?

גם בשבוע שעבר נכתב כאן "מתחילים את השבוע עם מצב כוכבים הגורם מבוכה, ומציע לכל אחד לשמור על ערנות כדי לא למצוא את עצמו בתוך סיטואציה לא נוחה שבה הוא מרומה, או נקלע לתוך מערכת הונאה… להקלע למצב מביך, שבו מישהו "סידר" אתכם… ואם נישמור על הומור, כוונו את הנווטן האישי, ואת הנווטן במכונית כדי להתקדם בדרך הנכונה. השפעת הנפטון עלולה להטעות ולגרום לכם ללכת בדרך הארוכה או עלולה להוביל אתכם לדרך ללא מוצא".

זה נכון גם השבוע, כשאתם הקוראים שומעים את האנשים שהחליטו וקבעו מראש מהו פסק הדין.

ענני הנפטון ממשיכים ומשפיעים על מפות של אלה שהאצבע מופנית אליהם. כך שהניסיון להסביר או להציג את האמת הופך להיות כמעט בלתי אפשרי. ( אל דאגה זה זמני).

ולשאלה שלכם, חזרתי לבחון את המפה המסמלת את ראש הממשלה, בתפקידו עם מפת המדינה: הכוכבים נמצאים על ציר 4-10 2-8 ו3-9. מבנה המעיד שראש הממשלה ממשיך בתפקידו ודואג לשמור על הקיים.  למרות שהוא נתקל בהתנגדויות, או בארועים היוצרים מאבקי כוח ( 2-8)  הוא נחוש להמשיך להתמודד בכוונה לשמור על יציבות המדינה, ממשיך ופועל, עושה את תפקידו, בתוך מציאות תובענית. בנימין נתניהו, ראש הממשלה ממשיך בתפקידו במסגרת הנורמות עם שמירה על כללי המישחק המקובלים. אבל זה יהיה לא קל! הקשיים לא נעלמים, ומעת לעת יהיה עליו להתמודד עם בעיות, כאלה שלא ניתן לפתור אותן מיד, (ראש דרקון/סאטורן על ציר 1-7) אלא לדעת איך לנהל מצבים ולקבל החלטות לגביהן בטווח הקצר בלי לקבל תמיד תמיכה.

היועץ המישפטי הודיע על בדיקת הנושא ביום רביעי 23.11 יום שלכל אורכו היה ירח בטל… כלומר…

 

ועוד על ארצות הברית של אחרי הבחירות:

תזכורת מרשימה שהופיע הכאן ב ב25.2.2011 ואחר כך ב14.10.2011: (כן, אין טעות זה נכתב ב 2011)

"…בשנים הבאותנראה כמה 'קרבות', שהבסיס שלהם הואההקצנה בהתפלגות שבין הדמוקרטים והרפובליקנים. המשמעות תהיה במהפכים כלל-ארצייםוטרנספורמציה, שתתפתח ותשפיע פוליטית, כלכלית וחברתית. המתחים הנבנים כבר עםהכוכבים אורנוס/פלוטו שהתחילו להשפיע, יתחזקו ויימשכו עד שנת 2016. .., כשקבוצות אנשים נוטות לשבור את הכוח של הממסד והאינטרסהסמכותי על חייהם… ארה"ב עוברת תהליכים שאופיים מהפכה, מלחמה במטרה להשיג שינוי קונסטרוקטיבי. מטמורפוזה שתכניס את ארה"ב לתבניות חדשות בהגדרת האומה ובמקומה בעולם" (תחשבו על המשמעות של המילים האלה עם בחירתו של טראמפ).

את הקטעים האלה כתבתי בעיקבות המהומות שחזרו על עצמן בין האפרו אמריקאים והמישטרה, הפגנות וכד' שלא פסקו מאז 2011 ואף העצימו בשנתיים האחרונות בחסות הנשיא האפרו אמריקאי, בארק אובמבה (שאיכזב את הקהל הזה).

למעשה, כל מי שעוקב ומתבונן על מפת ארה"ב, מבין שהשינויים והפלגנות לא נעלמו. המתחים ( בין אלה המכונים WASP והאחרים. אינטגרציה? כנראה לא באמת קיימת. בעיקר במרכז ארה"ב.) שבעבעו מתחת לפני השטח, פרצו בשנים האחרונות, ולמעשה היו סוג של קטליזטור שעזר לקמפיין של דונלד טראמפ. אדם שהוא סוג של OUT SIDER בגלל שלא גדל במערכת הפוליטית, וכבש את מקומו ב"זכות" כל מיני התרחשויות שגם לא היו בשליטתו אבל הסך הכל עזר לו לנצח את המימסד הקיים. התהליך הזה ימשיך גם מעבר לשנת 2020 .

מצד אחד יש מיפלגה הרואה את עצמה ליבראלית, ומהצד השני יש את השמרנים, הדמוקראטים ורפובליקאנים (שלמעשה בשמות כאלה או אחרים נמצא אותם גם במדינות אחרות) כשהדגש בבחירות האלה ( וגם במקומות אחרים ברחבי העולם) הוא מאבק על זהותה של המדינה. בארה"ב, זה עוד לא הסתיים. ההקצנה תגיע בעתיד כאשר הירח המקודם יגיע למזל דלי. האורנוס "יעבוד" בכמה ערוצים על המבנה של המפה שם. אורנוס יפגש עם M.C. מקודם שעלול לגרור פיצול בתוך המדינה הגדולה. הירח שמסמל את העם יפגש גם עם אורנוס במעבר מה שיעורר את העם לדרוש שינוי…את בחירתו של דונלנד טראמפ אי אפשר לנתק מהתהליך וההתמרה שארצות הברית עוברת, זה סימלי.עכשיו אחרי הפרומו שצפינו בו לאורך כשנה, אנחנו מחכים לסרט.

"אל יימנע אדם מתקווה, גם בעת רעה, הרי עבים שחורים יטיפו מים חיים" (שמואל א. טיקטין)

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .