eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 18.11.2016-24.11.2016

 

 

מתחילים את השבוע עם מצב כוכבים הגורם מבוכה, ומציע לכל אחד לשמור על ערנות כדי לא למצוא את עצמו בתוך סיטואציה לא נוחה שבה הוא מרומה, או נקלע לתוך מערכת הונאה. היו גם זהירים כשאתם בוחרים להתנדב ולעזור, מאחר ואתם עלולים להקלע למצב מביך, שבו מישהו "סידר" אתכם. בסוף השבוע, תתקשו להתבטא בישירות, יתכן שלא יבינו אתכם או שאתם לא תבינו את הזולת. נסו לבחון ולבדוק כמה פעמים את הפרטים והכיוון לפני שאתם מחליטים סופית. ואם נישמור על הומור, כוונו את הנווטן האישי, ואת הנווטן במכונית כדי להתקדם בדרך הנכונה. השפעת הנפטון עלולה להטעות ולגרום לכם ללכת בדרך הארוכה או עלולה להוביל אתכם לדרך ללא מוצא.

הנפטון הוא גורם משמעותי בהשראה ואמנות. לאלה מכם העוסקים באמנות אם בדרך מעשית או עניין של שעות הפנאי, תרגישו התעלות ואולי תמצאו את ההזדמנות עכשיו להחשף, לתכנן תערוכה או הוצאת ספר. מעתה (אחרי ה20.11) יהיה קל יותר לעשות את זה.

מבנה הכוכבים בהמשך השבוע, בנוי מנקודות אמצע של ראש דרקון/אורנוס,שמש יונו ומארס המגיעים למעלת האפס במזל טלה. נקודת העולם. פוטנציאל ל"התנגשויות" בגלל מצבים לא ממומשים. ציפיות של "מגיע לי". מבנה כזה מפריע על פי רוב לשיתופי פעולה ועבודת צוות. כלומר פעולות המפריעות לשגרה במסגרת העבודה כולל שביתות, בכל מקום על פני היקום. למעשה זה גורם המניע פעולות עצמאיות של אנשים, בדרכם. כמו השיר של פרנק סינטרה:" I DID IT MY WAY" אלה ימים של ארועים לא צפויים, תאונות המפריעות לעבודה, קשה לזרום בלי להתקל במהמורות.

השמש עוברת למזל קשת, ב 21.11. זה מזל ידידותי, פתוח, אוהב אנשים, שמח ובעל חוש הומור (גס) וחסר שקט. זה המוכר כחסר עדינות בניואנסים המרכיבים מישפטים ומסרים שמנסה להמעביר. הקשת הוא מורה, פותח את הדלת לרעיונות חדשים, כאלה שאיש לא חשב עליהם קודם. המודעות לעוד אמת מנחה אותו. הוא מסמל לימודים גבוהים, אופקים חדשים, ואוהב לטייל בעולם הגדול להכיר תרבויות אחרות וצורות חשיבה שונות. התמונה שלו תמיד תוצג בגדול ולעיתים בהגזמה, כזו שלא פעם גורמת לפספס את הפרטים, להיכשל או לשגות במיבחן התוצאה. הקשת המוכר בישירות שלו, חסרת טקט, שפוגעת, אבל לא יוותר על הצדק והיושר. זה מה שגורם לו לא פעם "לשלם" מחיר חברתי. אבל אם תישאלו את הקשת למניעיו, הוא אישית לא מבין למה הוא צריך להתבטא בדיפלומטיות ולהמנע מאמירת כל האמת. כדאי שילמד הקשת האינטלגנטי שחשיבתו גם אם היא חוצה גבולות להבין שיש יותר מאמת אחת, והיא בהחלט תלוייה בנקודת המבט האישית של כל אינדבידואל. נסו לזכור זאת כשאתם עומדים בפני האתגר להגיע למטרה.

דרך אגב, רבים מעורכי הדין הם בני מזל קשת, או שמזל האופק שלהם קשת, אלה התחילו אי שם בגלל שהם "רודפים" אחר הצדק והאמת. תמיד מנקודת הראייה שלהם.

לקראת ה23.11 תשומת לב נידרשת, זהירות בדרך ובסגנון שבו מנסים להעביר מסרים, לשלוט על טון הדיבור. יש כאן נטייה לקטר ולבקר. עם הצמידות בין הכוכבים מרקורי וסאטורן, יש נטייה לפסימיות, וזו שגיאה. נצלו את הזמן הזה לעבוד בתוך מיסגרת שאתם מציבים לעצמכם. לשים את הגבולות כדי לשמור על הסדר בחיים שלכם. אם אתם מעורבים במו"מ ומתווכחים על הפרטים, היו מוכנים לשמוע גם מה שלא מוצא חן בעיניכם. נסו להיות ממוקדים כדי לקלוט את כל המידע שאתם מקבלים. ה 22.11-23.11 הם הזדמנות לחזור ולבדוק כמה דברים שעשיתם לאחרונה כדי שלא תצטערו על כך.

מאחר וברקע נמצאים עדיין, כוכב נפטון עם זנב דרקון ועכשיו ,משתלבת" הצמידות מרקורי סאטורן לתוך התמונה, נשמע הרבה אנשים מתבכיינים "אכלו לי, שתו לי, מגיע לי…" תחושת הקיפוח תשפיע על התיקשורת הבינאישית. שימו לב שאתם לא תיכנסו למישבצת "המיסכנות"…

החל מ 24.11 נהיה עדים לוויכוחים שתוכנם יהיה מאבקי כוח שיתבשלו לאורך זמן, וישפיעו ברמה הבינאישית אבל גם פוליטית. ( ההשפעה תהיה לסירוגין לאורך השנה הקרובה) אלה מאבקים שקשה לשלוט בהם. הם ישפיעו גם על עסקים, ובמפה האישית, לאלה מכם המעורבים במו"מ הכרוך בתנועת כספים גדולה, כדאי להיות זהירים!!! מבנה הכוכבים הזה משפיע על נטייה להסתכן. כמו שנכתב כאן בעבר, מבנה הכוכבים הזה מביא לפשיטות רגל. יופיטר יש לו נטייה להגזים, "לבזבז" וקשה לשלוט עליו.אבל הוא זה המביא גם מזל והזדמנויות.

לפלוטו יש תמיד סודות, ואלה תוססים בשקט מתחת לפני השטח, עד שמגיע טריגר שגורם לאלה לצוף ולהעלות למעלה. יופיטר מגזים בכל דבר שהוא קשור אליו, כך שאם יש כעס מתחת לפני השטח, הוא יתעצם ולא ירגע. זה מתח שהאנרגיה שלו נבנית ותגיע לשיאה לקראת 2020. האם נדע להתגבר על הפחדים, לבנות אופטימיות במקום? כזו שלא תהיה עיוורת חלילה, אלא תשלב מודעות עצמית חיובית למה שקורה לאורך הדרך וכך תעזור למנוע "נפילות" בהמשך.

לקראת 25.11 וונוס ניפגשת עם פלוטו, מיפגש שיביא איתו רומנטיקה, עם איכות בעלת עומק ותוכן. האמת יוצאת לאור, כך כדאי שתהיו מוכנים לשמוע אותה. אם אינכם רוצים לשמוע אותה, אז אל תחפשו לבחון אותה. המיפגשים יהיו יותר אינטנסיביים, יתכן גם מצבים שיש בהם סוג של כורח או כפייה במהלך יומיים שלושה. כלומר האובססיה נחשפת במלוא הדרה. יהיה עליכם לשאול את עצמכם האם זה האדם שאיתו אתם מוכנים לקשור את חייכם, האם הוא "שווה". כדאי בתקופה הזאת להזהר עם הכספים שלכם. להזהר עם רכישות יקרות. בגלל היופיטר שנמצא בתוך הריקוד הנוכחי, נסו להזהר מהגזמה! אל תקפצו על העגלה לפני הזמן. עדיף שכל התחלה שתעשו, תהיה בתנאי שתדעו שהכנתם לעצמכם גם שער יציאה מהמצב אם ידרש.

 

חוק ההסדרה:

התקבל ב16.11. בשעה 14.07. הירח בטל… המחוקקים לחצו חזק על הדוושה ונשארו בניוטראל…

חוק של ממש בנושא, יהיה אחר ושונה כדי שיתקדם. כלומר להתחיל מהתחלה.

"לעולם לא יתקיים שלום בין החוק ובין כוח האגרוף" (אדמונד בירק)

ושוב תיזכורת, בבקשה עד 21.11. אנחנו כאן פגיעים יותר. לכן אנא מכם היו זהירים, שימרו על עצמכם.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 19.11 הירח בטל משעה 0.01 אחר חצות עד 05.14 לפנות בוקר.

יום שני 21.11 הירח בטל שעה 10.32 עד שעה 11.33 בבוקר.

יום שלישי 22.11 הירח בטל משעה 19.34 עד 21.41 בלילה.

יום שישי 25.11 הירח בטל משעה 15.54 עד למחרת בשעה 10.01 בבוקר.

 

כלכלה ופיננסים:

אני חוזרת ומזכירה לכם את המגמה הראשית שהשפיעה על היקום כולו בכל הרבדים המשפיעים עלינו. אורנוס-פלוטו.

כלכלת העולם כולה הושפעה, והמבנה הזה עדיין ממשיך להשפיע גם אם הדיוק בין הכוכבים כבר הסתיים. לאלה מצטרף כוכב יופיטר ב24.11 שיעצים את הכוח של המבנה הזה.

השפעה בין 2008 עד 2014 היתה על וול סטריט וכל השווקים ברחבי העולם שקרסו. כמובן השפעה על הבנקים, כל המערכת הכספית, והכנסות השונות בכל מדינה בהלימה. אנו עדים כיצד סימני שאלה עלו,  בעיקר ביחס לכוחם של חברות קפיטליסטיות בחברה. לכן השפעת הכוכבים האלה, היא גם חברתית, תרבותית ולבסוף פוליטית. ( הברקסיט בבריטניה, המהפך בארה"ב). ולדעתי, אלה ימשיכו עוד להשפיע במדינות המערב גם בגלל ההגירה, המשפיעה על מקומות עבודה וגם על החברה. יש בחירות בצרפת בקרוב, גם איטליה מתנדנדת האם להשאר באיחוד ועוד מדינות שחוות את המשבר הכלכלי במערב נמצאות בצומת שבה יהיה עליהם לקבל החלטות שמשמעותן בסופו של דבר כלכלית.

לקראת 24.11 המבנה מתודלק, עד סוף החודש. כך שיש להניח ששוב השווקים יגיבו בגלים גבוהים.

כוכב מרקורי הנמצא בקשת ובהמשך תגיע גם השמש, בדרך כלל עוזרים לכיוון ההגזמה לכאן ולכאן.

הנפטון שגרם למבוכה וחוסר וודאות ממשיך גם להשפיע עד תחילת דצמבר.

אומרים שהשווקים הם התמרורים למתרחש. ההיסטוריה מראה שהדולר עולה אם הרפובליקאנים בשלטון. נחכה לראות.

 

מחשבות אסטרולוגיות:

אנחנו נמצאים בתוך מהפכה של טכנולוגית המידע ( I.T ) אורנוס הוא המכניזם ופלוטו הוא כוח ההתמרה. ההשפעה של הטכנולוגיה משפיעה על הדרך בה אנו חושבים ומתפקדים. למעשה זה מופיע בצד המעשי בתיפקוד וקבלת אחריות למשימות. כולנו עם מכשירי הטלפון החכמים, מקבלים מידע בכל רגע. לכל אחד מחשב וטבלט שחלילה לא יפספס "משהו". לנו אין כבר ספק שהדור הצעיר מושפע מדרך חשיבה מהיר יותר המבוסס על הטכנולגיה החדישה ( אורנוס) שאנחנו רק מתחילים להבין את כוחה ומשמעותה.

עוד חוויה שאנו חווים בעידן החדש זה מה באמת כוחם של המחשבים והאינטרנט (אורנוס) על חיינו. למעשה כניסה רישמית של אמנות הריגול בעזרת המחשבים ( פלוטו). מנגנון של ריגול פנימי, ביתי אישי שרק דוהר קדימה ( טלה). אבל זה מה שעוזר לביטחון האזרחי, במדינות המערב. יש כאן גם הצדקה לשימושה של המדינה בשם הביטחון הלאומי (גדי) במחשבים. היא מקבלת מידע מקיף. אבל זה גם מה שמחזק את התיקשורת החברתית. המידע שיש ל NSA אינו יותר ממה שקיים בפייסבוק אודות אנשים רגילים. למעשה עם המידע שניתן לקבל מהמחשבים אנחנו בעידן שבו המעבר משלב לשלב מתפתח בדרך לא צפוייה לכיוון חזונו של ג'ורג' אוראוול בעידן המודרני. המדינה (פלוטו) מחזיקה בכל המידע אודות כולנו. אנחנו כולם חשופים לאח הגדול.

במסע הבחירות האחרון ( המבנה של אורנוס פלוטו השפיע עם סימן קריאה) בארצות הברית השפיעו ההדלפות של וויקיליס. זה שחשף את תוכנם של המיילים של הגברת קלינטון, למרות שמחקה אותם. אורנוס הסמל למחשבים ולכל הטכנולוגיה הכי מתקדמת וחדשה שיש גם הפתיע בהוצאה לאור של אותם המיילים שהיו אמורים להיות חסויים, כך גרם ל FBI להכנס לתמונה. זהו הפלוטו המסמל ריגול, סודות וחושף אותם עשה את עבודתו.

לסיכום, אורנוס-פלוטו השפיעו על המהפך (אורנוס) בתודעה בארה"ב וחשפו את המשבר אידיאולוגי (פלוטו) בחברה שם.

 

הנשיא החדש וארה"ב.

על המפה של דונלד טראמפ המשותפת עם מפת ארצות הברית, כוכב נפטון נמצא עד חודש ינואר 2017. הוא מציג את חוסר הוודאות של כולם, בעיקר לגבי אופי המימשל החדש או הנשיא החדש. על קצה המזלג, אוסיף שבהמשך מופיעים הכוכבים על ציר 4-10, 2-8 וגם 5-11 והמשמעות שהנשיא החדש ישמור על היציבות, ינסה להוכיח שיש לו דרך וינסה לחזק את הקיים אבל לשלב בהדרגה השקעות חדשות שלא כולן יהיו מוצלחות אבל יחפש את הדרך להתחדשות שתשפיע על הדינמיקה הכלכלית שם.

 

התבוננות של אסטרולוגית:

דונלד טראמפ, בן מזל תאומים, רודולפו ג'וליאני בן מזל תאומים וניוט גרינגריץ גם הוא בן מזל תאומים.  זו כוורת…עם הרבה זימזומים…

האופק בהורוסקופ של דונלד טראמפ ב29 מעלות מזל אריה עם המארס ב27 מעלות באריה. מעלת המלכות.

האופק בהורוסקופ של ג'וליאני ב 28 מעלות מזל אריה, מעלת המלכות.

שני אלה "מחוברים" אלינו במובן חיובי גם.

מי שעקב אחרי מסע הבחירות ראה את הלהט והאימון שהשקיע ג'וליאני במסע הבחירות בכל מקום שהופיע בו למען טראמפ, והציג אותו כאיש הנכון לנשיאות ארה"ב. אסטרולוגית זה כל כך ברור.

השילוב בניהם מציג שהם מאמינים בפיתרונות אחרים ולא צפויים כדי לפתור את הבעיות הקיימות עכשיו. גם השוואה בין המפות של טראמפ וניוט גרינגריץ מבטיחה אנרגיה חיובית.

אבל תכל'ס, על אופי המימשל אכתוב כאן אחרי ההשבעה של טראמפ בינואר 2017 מפה שתספר לנו את הסיפור האמיתי.

" האופטימיסט מצהיר שעולמנו הוא הטוב שבעולמות, הפסימיסט חושש שזה נכון" ( ג'יימס בראנץ' קאבל)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .