eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 11.11.2016- 17.11.2016

 

התיקשורת זורמת, מיפגשים שתעשו סביב ה 14.11 יביאו תוצאות. אלה גם ימים לסגור חילוקי דיעות, לפתור אותם. הגישה תהיה יותר דיפלומטית, לחפש את האיזון. ב 15.11 יש נטייה להתגונן. לשמור על הטריטוריה האישית. (יתכן גם שקבוצת אנשים מתאחדת כדי לפעול, במקום אנשי החוק.) בהמשך ראש/זנב הדרקון הצמוד לכוכב נפטון במנעד מתוח ב18-19.11. הנפטון משנה כיוון, ולמעשה ההשפעה כבר מ15.11. היו זהירים מהונאה, ולמעשה כדאי לשמור על ערנות בעיקר מכאלה המציעים "עזרה" צדקה. יש כאן משהו מוטעה בגלל המיקום של זנב דרקון לנפטון.

המיקום של זנב דרקון ונפטון, למעשה השפיע על כל האווירה בתקופה האחרונה, וגם על הפירסומים בתיקשורת לסוגיה, הולכת שולל? כן בהחלט. התיקשורת גם כאן בארץ וגם בארה"ב, ראתה רק תוצאה אחת, אצלנו, בכל ערוצי החדשות, רק דיברו על ההצלחות של הילרי קלינטון ב1% או ב 1.5%. וזה היה בראש החדשות. הייתי שומעת שדרים קוטעים כל אדם שמנסה להעלות אפשרות אחרת ממה שהם קבעו או החליטו. ביום רביעי 09.11 בשעות הבוקר המוקדמות, אחרי שהפרשנים הבינו ששוב טעו, סיכמה דנה וייס מערוץ 2 את התיקשורת הישראלית "אז מסתבר שיש מציאות באולפן ומציאות אחרת בשטח". מעניין עד מתי המסקנה הזאת תחזיק מים. זהו סיפור שחוזר על עצמו ולא רק בארץ. השפעת הירח והנפטון ב 09.11 גרמה בין השאר לסחבת עד שהתוצאות התקבלו סופית. ( זה קרה גם בבחירות בישראל 2015, הפער בין מישאלות הלב של התיקשורת ורצון האזרחים. יש לשער שעוד מעט נשמע גם בוושינגטון ובניו-יורק את האליטה, מבכה שגנבו להם את הבחירות, שמעתי כבר שחלקם כבר מאיימים שהם עוזבים את המדינה לקנדה…חחח, מוכר לכם?).

מופע הירח המלא ב 14.11.2016. מציג בעיות בריאות, אולי בגלל זיהומים. למבנה הזה יש גם השפעה כלכלית. הירח נמצא במזל שור. השילוב שמש במזל עקרב מול הירח במזל שור, יתכן שיחשפו עיסקאות פיננסיות שהיו מאחורי הקלעים. קונספירציות? המבנה מעורר גם רגשות עזים שהשפעתם כבר מתחילה ב 10.11. כירון שנמצא גם במבנה הזה גורם להשפעה מבריאה ברבדים ריגשיים, בעיקר לטראומות אמוציונאליות. ( זה אולי יעזור לאלה שחוו כאבי לב או רעידת אדמה כשדונלד טראמפ זכה, וסליחה על הציניות).

המיקום של מופע הירח קרוב מאוד יחסית לכדור הארץ, לכן צפוייה השפעה על הגרביטציה. מזג האוויר קיצוני, רעידות אדמה ושאר תופעות טבע לא נעימות. בגלל הצד האמוציונאלי אנשים שטיבעם אלים יושפעו מהמופע שיגיע ב 14.11.2016. ועלולים "לפעול".

כוכב מארס עבר למזל דלי ב 09.11. מזל דלי, הוא למעשה הבית של כוכב אורנוס, מציג את גורם ההפתעה. המתח הריגשי על בסיס עצבני, הפתיל היה קצר. שימו לב לתגובה שלכם. החשיבה שלכם יכולה להועיל בימים אלה עם המארס במזל דלי. חשיבה יותר יצירתית שתועיל לתוצאה לאורך החודש הקרוב.

כוכב וונוס עובר למזל גדי, ב 12.11. לא מקום מרגש. האיפוק והשלווה בענייני כספים ואו להבדיל אהבה, יתאימו יותר לרצועת הזמן עד 07.12. נקודת המבט נכונה יותר בנושאים אלה. אם ניכנסתם לקשר אהבה רומנטי, אל תצפו ל"השתוללות" או הרפתקאות, אבל יש בוונוס בגדי, יציבות בסיס. ריאליות. מי שמתכנן תקציב בעת הזו, יש בתוכנית תבונה אם יש בה מחשבה עתידית.

כוכב מרקורי עובר למזל קשת ב 12.11 מחשבות ורעיונות, תיקשורת שיש בה ראייה ארוכת טווח. נקודת הראייה פתוחה יותר, התבוננות נכונה על היבטים מגוונים, אבל לא בטוח שזהירה בגלל הקשת שאינו אוהב גבולות.

בימים הקרובים האנרגיה וההיבטים החיוביים יעזרו לתקשורת ישירה. התמונה מתבהרת, ונכון גם לדבר בצורה גלוייה. לשוחח עם חברים לספר מה שרוצים לשחרר מועקות שמלוות אתכם כבר לאורך זמן. אלה ימים טובים לנקות את האווירה. וזה נכון עד שתגיע שוב השפעה של נפטון לקראת סוף השבוע הבא. יגיעו שוב כמה ימים שאופיים עלול לעורר חוסר הבנה ומבוכה.

סליחה שאני שבה וכותבת אבל בבקשה, על מפת המדינה נקודת האמצע של כוכב מארס וכירון נמצאים על ציר 2-8 עד 21.11. אנחנו כאן פגיעים יותר. לכן אנא מכם היו זהירים, שימרו על עצמכם, בכל מקום! זה נכון גם שאתם עוברים את הכביש  (הקפידו על מעבר חצייה), כשאתם נוהגים, התחשבו בבקשה אחד בשני. סבלנות!

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 12.11 הירח בטל משעה 14.46 עד שעה 04.23 לפנות בוקר.

יום שני 14.11 הירח בטל משעה 15.51 עד 03.23 לפנות בוקר.

יום רביעי 16.11 הירח בטל משעה 12.58 עד 02.56 בלילה.

 

שווקים וכלכלה:

מבנה הכוכבים במופע הירח המלא ב 14.11 שור-עקרב, ישפיע על השווקים. לחץ? זה בהחלט יכול להיות גם לפני.

כמו שכבר נכתב כאן לפני כשבוע, חוסר וודאות משפיע על השווקים עם זנב דרקון/נפטון. כן, יש תחושה של הונאה, הסקרים והפרשנים הבטיחו לנו את קלינטון כנשיאה…יש סוג של פצע שנוצר באימון במערכות הממוסדות. התוצאה של הבחירות משאירה את כולם עדיין עם סימני שאלה.

כוכב נפטון נעצר ב20.11, ומשנה מגמה. העצירה שכבר משפיעה כמה ימים לפני, תמשיך את המגמה של חוסר וודאות.

למעשה בכל פעם שכוכב משנה מקום, יש השפעה על השווקים. ב 09.11 המארס עבר למזל דלי, ב12.11 הוונוס עוברת למזל גדי.

מתפתח מצב כוכבים עם משמעות ב 24.11, שאין ספק שתהיה לו השפעה כבר כמה ימים לפני על תנועות כספים. המנעד בין יופטר ופלוטו מעורר ביטחון גדול ואפילו מופרז בעסקים, יש נטייה ללקיחת סיכונים, וכדאי להזהר עם סימן קריאה. הפרטים חשובים, כי אם לא תשימו לב לאלה, תפסידו בגדול.

בעיקרון המבנה הזה מציג פשיטות רגל. תלוי במבנה המפה של כל אחד מכם.

בהמשך (סוף נובמבר- דצמבר) מצטרף למבנה הזה אורנוס. כלומר T בין השלושה. יש לצפות לאי שקט גדול בשווקים ובכלכלה בכלל. המגמה הזאת יש לה השפעה במהלך 2017 גם. אלה כוכבים של מאבקי כוח, ופלוטו כדרכו חושף את מה שמנסים להסתיר. יש כעס מתחת לפני השטח שצף ועלה במלוא הכוח. לא פעם ניכתב כאן שהאינטרס של הפדראל רזרב לשמור על יציבות בשווקים כדי לעזור להילרי קלינטון. אבל במציאות הם איבדו את השליטה והבועות התנפצו כבר בשבוע שלפני הבחירות. פלוטו על פי רוב מחריף מצבים. אבל עדיף לעקוב, כי כמו תמיד, אחרי הירידות מגיעות העליות. שימרו על ערנות.

 

 

 

הבחירות בארה"ב: הכוכבים לא משקרים! הנסיבות החיצוניות (ההדלפות של וויקיליס) עזרו לטראמפ.

התוצאות של הבחירות בארצות הברית הם עוד ניצחון של האנשים בשטח מול האולפנים בטלוויזיה והפרשנים החכמים מטעם עצמם בעיתונות וגם כמובן הסוקרים. זה מזכיר לנו את מה שקרה בבריטניה עם ה"ברקסיט", לונדון מול האזרחים, המימסד הפסיד. וושינגטון גם מסמלת את המימסד ושם התוצאות של הסקרים פיספסו ( נפטון) גם את הציבור. זה קרה גם אצלנו, ב2015. למעשה זו התוצאה של האפקט שיצרו הכוכבים אורנוס-פלוטו. על אלה כתבתי רבות, (אורנוס המאתגר פלוטו) מבנה שהשפיע מאז 2012 והמשיך עד.2015 אבל עם אפקט ארוך טווח. ברשימה מ-08.07.2011 נכתב:' "כוחם של הכוכבים האלה הוא בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני(שינוי רע)…". זו מגמה המשפיעה גם על עוד מדינות  בהווה. הרצון לחזק את הזהות הלאומית מתעורר. זה כנראה נוכח זרם הפליטים וההגירה המשפיעים על אופיין התרבותי והכלכלי של מדינות רבות באירופה . לא במיקרה כמה מנהיגים באירופה נעו באי נוחות כאשר נודע ניצחונו של טראמפ.

דונלד טראמפ, ידע לנגן על הרגש הזה, ( במפתו האישית יש שילוב כוכבים המצביע על חוכמה וידע המתורגם לאסטרטגיה!) והבטיח פעם אחר פעם שהוא יחזיר את הכבוד הלאומי לאמריקאים ולארה"ב. עורר את האגו של הפטריוטים ושם את הדגש על כך, ונגע ברגשותיהם של אלה שרוצים שארה"ב תחזור להיות חזקה. שלא יתנו מקום לפליטים מסוריה (כמו שהמימשל הנוכחי הבטיח) ולהגירה בכלל. הוא הבטיח לחזק את "הזהות האמריקאית" במסע הבחירות בלי לעגל פינות.

ברשימה שהופיעה כאן ב 18.03.2016 : "…כשכולנו מתבוננים על דונלד טראמפ, צריך לזכור שהוא "מתאים" לרוח התקופה, לומר את האמת בלי כחל ושרק. הבוטות שלו היא באמירת האמת שלא תמיד נוחה לאוזן. למעשה הוא בחר בסוג של מהפכה, בלי תקינות פוליטית וזוכה לאהדה. זו תגובה לנשיא הנוכחי שם, שניסה למחוק את המציאות המתפתחת בארצו ובעולם, ולצבוע את הפוליטיקה העולמית בעזרת מילים "יפות". שיתאימו לאג'נדה שלו.

המסקנה שאנשים מבינים היטב שאי אפשר לייפות את המציאות. לאובמה יש אידיאולוגיה אותה ניסה לכפות על המציאות. בעבר נכתב כאן (מקריאת המפה שלו) שהבעיה שלו זה הפער בין מה שהוא כאדם פרטי חושב שנכון ובין האמת הנכונה לעולם האמיתי. ברשימה מ 11.12.2015 נכתב שהנשיא אובמה "עוזר" לטראמפ בגלל ההתנהלות שלו: "…ההצהרות והנאום האחרון שלו "עוזרים" לסגנון הבוטה והישיר של דונלד טראמפ…למרות הכעס על חוסר הטקט, הפופולריות של טראמפ מול הנשיא אובמה, ה"מעודן" והדיפלומטי, רק נוסקת. האם נמאס לאזרחים הרוצים לדעת את האמת כמו שהיא, בלי תקינות פוליטית?"זו גם השפעה של אורנוס-פלוטו.

וחזרה לכתבות האחרונות:

כשבחנתי בעת האחרונה את המפות השונות של הילרי קלינטון, ( הוצגו מפות עם שעות של בוקר, לפנות בוקר ולילה, כיאה לבת מזל עקרב, שאוהבת להיות בשליטה, וגם להסתיר את כוונותיה), אחרי עבודה ( אסטרולוגית , שיחזור בעזרת ארועים מהעבר) נבחרה מפת לילה, מאחר והיא זו שתאמה ארועים לאורך חייה. היה זה סוג של הימור, בעיקר מול רוב האסטרולוגים בעולם שבחרו במפת הבוקר, והבטיחו לה את הניצחון. אבל יחד עם עמיתי האסטרולוגים הבנו שהניצחון לא מונח בכיסה כלל וכלל.

כזכור נכתב ברשימה ב 19.08.16: "המפות של הגברת קלינטון (מפת לידה, לפי 20.02 בלילה), עם דגש על מפת המינוי שלה לתפקיד כנציגת המפלגה הדמוקרטית, ובהשוואה ושילובים עם מפת ארה"ב, מעידות שהיא תעבור מסלול מכשולים, עם חבטות קשות, התקפות ושערוריות יביאו אותה ליום הבחירות חבולה לגמרי. המאמץ המושקע בהסתרת מצבה הבריאותי, והנסיונות לטשטש את בעיית האמינות שלה, יתחזקו, וכמו שנכתב כאן, מכונת יחסי הציבור המשומנת שלה, תעבוד 24/7. דרך אגב, גם ליקוי החמה משפיע על המפה שלה"… אבל לצד הכוכבים שחשפו את בעיותיה, יש את חוכמת ההמונים. הם התרשמו כנראה משפת הגוף של הילרי קלינטון. לא עזרו לה תמיכתם של מישל ובארק אובמה. (מעשה שהיה מוזר מאוד, ועורר סימני שאלה, למה הנשיא אובמה נלחם עבורה? זה משהו שאינו מוכר בהיסטוריה של ארצות הברית).

על ההתפתחות העכשווית אפשר להביא את הפסוק הבא "וַיֹּאמֶר אֵלָיו, שְׁמוּאֵל, קָרַע יְהוָה אֶת-מַמְלְכוּת יִשְׂרָאֵל מֵעָלֶיךָ, הַיּוֹם; וּנְתָנָהּ, לְרֵעֲךָ הַטּוֹב מִמֶּךָּ." (שמואל א' פרק טו)

והנשיא הנבחר?

עתה עם פירסום התוצאות אפשר לומר בוודאות שהנסיבות החיצוניות אכן עזרו!!! לדונלד טראמפ בבחירות. באותה רשימה נכתב "…הניגודים מופיעים על הצירים 1-7 (אין תמיכה) מול 4-10 (יש תמיכה). אלה הצירים שמייצגים את הפוטנציאל החיובי ואו את השלילי בתהליכים שילוו אותו בדרך. מצב כוכבים כזה מקשה על הניסיונות שלו לקבל תמיכה טוטאלית, ו"לזכות" באהדה תקשורתית, המחפשת אצלו וחופרת בכל מקום שאפשר, כדי לערער את אישיותו. זה מקשה גם עלי כאסטרולוגית להבין איזה כוכבים יכריעו. המיקום היחיד במפות השונות של דונלד טראמפ, התומך בו חד-משמעית אלה המעגלים המסמלים גורמים חיצוניים. כלומר אם קורה משהו, זה אינו תלוי בו חד-משמעית, במהלך התקופה עד יום הבחירות. למשל פרסומי וויקיליקס שממשיך לאיים שישחרר מידע שעלול להנחית "מכה אנושה" על "המוניטין" של הגברת קלינטון, עוד סקנדל או חשיפה של משהו בריאותי קשה אצלה, שאי-אפשר יהיה להסתיר יותר ויטיל צל על כישוריה לקבל החלטות כנשיאת המעצמה הגדולה. כלומר, רק ארועים חיצוניים שאינם תלויים בו, יכולים לעזור לו במרוץ לבית הלבן… ואכן הדלפות וויקיליקס לאחרונה על תוכנם של המיילים, על קרנות הכסף והמקורות שלהם (קלינטונים), מצטברים…"

היום אנחנו מבינים שפירסומי וויקיליס עזרו לפגיעה בגברת קלינטון, כולל הודעת ה FBI ששינה דיעה תוך יומיים, מה שגרם לתחושה שמישהו "מתמרן" את "ההשפעה". המידע שהגיע לציבור קיבל נפח, ועובדה, שהוא השפיע על הבוחרים. במבחן התוצאה.

 חבל שהתיקשורת והסקרים ישבו בתוך עננת כוכב נפטון, וראו רק ממישאלות ליבם. (נפטון, אשליות! אבל גם הונאה!)  היה זה ד"ר יוסף בורג ז"ל שאמר "מדבר סקר תרחק"

וחשוב לא פחות. הציר של ראש/זנב דרקון השפיע ישירות על כוכב אורנוס בהורוסקופ של ארה"ב. מהפך! ראש/זנב דרקון, מסמל גם גורל. כלומר המהפך ישפיע גם על אופייה של ארצות הברית. כמו שגם אמר בנאום הניצחון שלו שהבחירות האלה הם למעשה "תנועה", שמטרתה להביא שינוי לאופייה של ארצות הברית. להחזיר עבודה ומיפעלים לתוך ארצות הברית. לשפר את המצב הכלכלי של האזרחים. (גם זה תואם את השפעת הכוכבים אורנוס-פלוטו על התקופה בה אנו חיים).

על הנשיא החדש של ארה"ב אכתוב בהרחבה ברשימות הבאות. אציין דבר אחד שמסקרן אתכם הקוראים, וחשוב לנו, אזרחי מדינת ישראל. כוכב מארס של הנשיא החדש נמצא צמוד למארס של מדינת ישראל במזל אריה. שם נמצא גם כוכב מארס של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אינטרסים דומים. מארס מייצג אנרגיה שמשמעותה יוזמה ממוקדת, בשותפות המטרות דומות. המצאות כוכב מארס באותו מקום במפות האסטרולוגיות, מבטיח שניזכה לשיתופי פעולה זורמים (החל מ20 בינואר 2017 ,אחרי השבעת הנשיא  החדש בבית הלבן). יותר קל ממה שחווינו עם הנשיא בארק חוסיין אובמה.

ותודה לכם הקוראים , על המשובים שקיבלתי מכם היום על התחזיות המדוייקות. לאלה מכם שהבינו מהרשימות האחרונות שהכוכבים בסופו של דבר תומכים יותר בטראמפ. ( הרשימה נכתבת בדרך כלל בימי רביעי)

"אדם חכם ליבו ומוחו הם כמו הים והיבשה: הים צר צורה ליבשת אך היבשת נותנת גבולות לים" ( יצחק אורפז)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .