eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 04.11.2016-10.11.2016

 

בימים הקרובים התיקשורת ממוקדת יותר, המילים נשמעות ברורות יותר, מילולית בתוך שיחות או מו"מ וגם בכתיבה. מבנה הכוכבים יוצר סביבה נוחה למחקרים, חיפוש אחר מידע, או לימודים, הכישורים האישיים יהיו במיטבם.

סביב ה07.11 הימים אופטימיים ויש נטייה להביט על הדברים עם מישקפיים צבעוניים, מה שאומר שצריך לשמור על עיניים פקוחות ולהקפיד על הצד הריאלי, בעיקר כדי לא להסחף.

ב08.11 הנפטון דומיננטי, היו זהירים יותר עם אוכל, תגובות של אלרגיה צפויות יותר, שימו לב גם לתרופות שאתם אמורים לקחת, עלולות להיות תגובות לא צפויות. יתכן גם שנשמע על מקורות מים מזוהמים. או בעיה עם יבול חקלאי שנפגע. ( סרס בתמונה).

זנב הדרקון נמצא בצמידות לכוכב נפטון, עד 20.11 יוצר מצבים של חוסר וודאות, ומבוכה במישורים שונים.

השמש ממשיכה במזל עקרב, מדגישה את הצורך באינטימיות. הקשר עם אלה שאוהבים. העדפה באינטראקציה אחד על אחד בשיתופי פעולה. אבל מזל עקרב מתקשר גם לסודיות, לעשייה מאחורי הקלעים, איפוק ושליטה.

כוכב וונוס בקשת יותר מרגיש חופשי, רצון להיכנס להרפתקאות בכנות בלי הרפתקאות.

תשומת לב מיוחדת לכוכב מארס שאין לו מיגבלות, חופשי בעיקר ב 05-09.11. כוכב מארס בלי קשר לכוכבים אחרים עלול לפעול בלי חשבון, כלומר, אנרגיה של מארס  שיכולה "להשתולל". (אלימות, פעולה שאין אפשרות לתת דין וחשבון על תוצאותיה). מיקום הנמצא גם במוקד 4-10 במדינת ישראל. עלול להביא ארוע נקודתי שעלול להכאיב, ולכן יהיה צריך תגובה ישירה חד משמעית. 

בין ה09-13.11 השתדלו להיות מחושבים יותר בצעדים שאתם עושים, כדי למנוע טעות או צער שיכולים לעורר כאב מיותר.

בימים הקרובים כוכב יופיטר ופלוטו יוצרים מבנה שישפיע על מוסדות דת ואקדמיה. יש כאן אתגר מתפתח, האנרגיה חזקה מאוד וקשה יהיה להתנגד לה, ההשפעה תביא איתה סדרים אחרים ונורמות חדשות למוסדות האלה. אלה מכם שהמבנה הזה מופיע במפה האישית או משפיע עליה, עלולים להתמודד עם הפסד כספי, או אובדן גדול במישור כלכלי.

אנחנו שומעים על תאונות בתדירות גבוהה יחסית, על מפת המדינה נקודת האמצע של כוכב מארס וכירון נמצאים על ציר 2-8 עד 21.11. אנחנו כאן פגיעים יותר. לכן אנא מכם היו זהירים, שימרו על עצמכם, בכל מקום! זה נכון גם שאתם עוברים את הכביש  (הקפידו על מעבר חצייה), כשאתם נוהגים, התחשבו בבקשה אחד בשני. סבלנות!

 

זמני ירח בטל:

יום ראשון 06.11 הירח בטל משעה 11.56 עד 15.55 אחה"צ.

יום שלישי 08.11 הירח בטל משעה 15.53 עד שעה 23.44 בלילה.

יום שישי 11.11 הירח בטל משעה 01.15 עד שעה 03.44 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

השווקים אינם אוהבים חוסר וודאות! זה מה שיש עכשיו. ( זנב דרקון בצמידות לנפטון). התנודתיות בשווקים היא מכמה סיבות, אבל אין ספק שהבחירות המעוררות סימני שאלה גדולים לגבי התוצאה יוצרים גם חוסר שקט. סביר להניח שככל שנתקרב ליום הבחירות חוסר יציבות יאפיין את השווקים.

במעקב אחרי הבחירות, כוכב נפטון מעיב עליהן נקודה. נושא האמינות של המועמדים נמצא במרכז, כשבזמן כתיבת שורות אלו, הכותרת היא שלטראמפ מאמינים יותר. (איזו הפתעה).  נפטון סוציאליסט באופיו, כך שמייצג את הרעיון הפוליטי של השמאל, אלא שהנפטון כזכור נמצא צמוד לזנב הדרקון. (מחדד את הרעיון שיש הונאה, אשלייה זיופים ואפילו סוג של "הרדמה").

כוכב יופיטר מגיע לריבוע עם פלוטו במהלך נובמבר. זהו היבט של משבר פיננסי, פשיטות רגל. גם אורנוס יהיה באותו מבנה עוד מעט , כך שארועים מפתיעים צפויים במישור הכלכלי בכל העולם. למעשה הביטחון הפיננסי ( מעקה הביטחון)  שהיה בשליטת ארה"ב ואירופה נמצא ב"צרות". "החלום" שלהם ליצור מערכת פיננסית שתהיה הבסיס לכולם לא תיתרחש בעתיד הקרוב.  הניסיון של רוסיה וסין להקים בנק להשקעות כמתחרה לבנק העולמי כבר ידוע מ 2015, יש כבר מדינות שיצטרפו.  האם המטרה היא "דרך המשי החדשה"?

יש כאן התמודדות להפחית את הגרעונות, השאלה כמה רציניים שם בצמרת הכלכלית בעולם ועד כמה הרעיונות ברי יישום. רומזים שהנגידה יילן מתכננת משהו. האם המשמעות הדפסת כסף? אינפלציה?

 

אצלנו:

תזכורת:

כאן באתר כתבתי ברשימה בתאריך 05.08.2016 " מה אומרים הכוכבים על חוק השידור:

"החוק לרפורמה שהוביל השר ארדן, התקבל ב-29.07.2014. ביום הזה, כוכב מרקורי מבודד, והנפטון השפיע על השמש בלי תמיכה, תמונה של חוסר בהירות. בהווהמעבר כוכב אורנוס, מנענע את כוכב מרקורי, וזו הסיבה שאנחנו עדים לכל הרעשים סביבחוק התאגיד, אבל גם הניסיונות לשינויים בחוק כולל בלוח זמנים (שכמובן נמרח ולא עמדביעד שהוחלט עליו אז) ובכל זאת, לא נתעלם מיום השידורים הראשון של הרדיו ב-30.3.1936. למעשה, הכוכבים אורנוס ופלוטו שהיו אמורים להביא את השינוי, הביאו רק דיבורים בנושא, אולי שינויים פנימיים בכוח האדם, חלק עזבו, חלק חזרו, אבל נראה שכאילו פיספסו את המומנטום. ב-02.08.2016 בשעות הערב המוקדמות הגיעו להסכמה חלקית על התחלת שידורי התאגיד הציבורי, מירושלים, הדיונים המשיכו גם למחרת ב-03.08 והמועד שנקבע הוא לאי שם במהלך 2017 (ינואר, אפריל ולבסוף יולי ) וההצבעה על שינוי החוק התקיימה בשעות הערב 03.08. ההורוסקופ להחלטה זו, עם כוכב מרקורי בתוך T עם נפטון וסאטורן, מעורר תהייה. מרקורי זו התקשורת, סאטורן ונפטון זו המלחמה בין הרצוי ומצוי. סאטורן הריאלי למעשה לא נותן למרקורי מקום להתבטא ונפטון המסמל מריחה או דחייה, אוהב לפוגג את המציאות באשליות, נותן תחושה שההבטחה להוציא לפועל את התוכנית עם התאגיד החדש עומדת לאכזב. השילוב הזה גם מציג קשיי תקשורת בין הנרתמים למלאכה, חוסר הסכמה וביקורתיות הונאות ו"ברוגז" בין העובדים שם. כאן המקום שוב להזכיר שהשילוב של סאטורן ונפטון רומז "אל תאמינו למה שאומרים לכם, מראים או מבטיחים לכם". גם כוכב מארס (הוצאה לפועל), במפה הזאת, נמצא בשניות האחרונות במזל עקרב, מבודד! כמות דיס האינפורמציה, כבר סבוכה בקשרים שבבסיסם חוסר אימון, שיהיה קושי אמיתי לשחרר. השילוב של המפה הזו (בעיקר מצבי הכוכבים) עם מדינת ישראל, מציג תמונה נוספת. כוכב התקשורת בהורוסקופ של מדינת ישראל נמצא ב-10 מעלות במזל תאומים. מבנה הכוכבים הנוכחי, בו מנסים "לסגור" את הקצוות בכנסת, כולל את הנפטון והסאטורן הסוגרים את המרקורי הנ"ל ב-T, כמו שהם סוגרים את כוכב מרקורי במעבר עכשיו במזל בתולה. קשה לראות כאן תקשורת מתחדשת, מרעננת. (מרקורי בבתולה, תשומת הלב לפרטי פרטים, מזכיר יותר הנהלת חשבונות, מה שלא נותן אפשרות להתקדם) כל צד במשוואה "מדבר" על משהו אחר, מבין משהו אחר. זו התמצית של מזלות המשתנים, הפער בין האיכות והכמות, המציאות והחזון, הרצוי והמצוי. למעשה, הכוכב המסמל תקשורת, נמצא באי נוחות. תמונת הכוכבים לא מביאה את ה"בשורה" לה כולנו ציפינו עם הקמת התאגיד החדש. הקשיים ימשיכו ויצוצו, חוסר שביעות רצון מהמהלכים, צורך להתמודד עם בעיות, שכבר יודעים עליהן, אבל מטאטאים אותן מתחת לשולחן. ומה שרואים עכשיו, או שמבטיחים לנו עכשיו, מצביע על קושי לעמוד במבחן התוצאה. יש להניח שיהיו עוד שינויים, כיוונים נוספים שיבחנו עד שיאפשרו שידור ציבורי אמיתי. למעשה, החוק, גם המשופץ נשאר עם סימני שאלה. ועתה, אחרי שהחוק עבר בקריאה שנייה ושלישית בכנסת לפנות בוקר ב-04.08, קשה להתעלם מכוכב נפטון היושב בראש המפה בזווית מתוחה לכוכב סאטורן. במילים פשוטות, קושי לשתף פעולה, להוציא לפועל את התוכנית כמו שעברה. גם הסאטורן במיקומו מעיד שתהיה התנהלות בלי פתרונות. ואם לא די, התאריך הנבחר 30.04.17 חל בזמן מרקורי בנסיגה (תקלות ושיבושים) בצמידות לאורנוס ואריס. המסקנה חוזרת, צפויים עוד שינויים, עוד עיכובים, בקיצור סחבת ומריחה. לא תהיה שביעות רצון מ"הפנים החדשות" של השידור הציבורי".

 

אתם הקוראים קוראים את התחזית שנכתבה כאן באתר בתחילת חודש אוגוסט, ושומעים את הקולות (אי שביעות רצון ולמעשה גם הודאה של אלה שאמורים לנהל את התאגיד החדש שאינם מוכנים עדיין) מראש הממשלה וחברי הממשלה וחברי הכנסת, ואת כותרות החדשות שלמעשה לא רוצים בתאגיד החדש, לא במה שניראה אפשרי כהתחדשות, אלא רוצים לשקם את מה שהיה, וחוסר הוודאות בהווה עם זנב דרקון ונפטון מוסיף למבוכה. ואתם הקוראים יכולים לשפוט. שוב, הכוכבים לא טועים!!!

 

 

תזכורת שניכתבה כאן ב 19.08.2016: על הבחירות בארה"ב:

" …המפות של הגברת קלינטון (מפת לידה, לפי 20.02 בלילה), עם דגש על מפת המינוי שלה לתפקיד כנציגת המיפלגה הדמוקראטית, בהשוואה ושילובים עם מפת ארה"ב, מעידות שהיא תעבור מסלול מיכשולים, עם חבטות קשות, התקפות וסקאנדלים יביאו אותה ליום הבחירות חבולה לגמרי. המאמץ המושקע בהסתרת מצבה הבריאותי, והניסיונות לטשטש את בעיית האמינות שלה, יתחזקו, וכמו שניכתב כאן, מכונת יחסי הציבור  המשומנת שלה, תעבוד 24/7. דרך אגב, גם ליקוי החמה משפיע על המפה שלה…

לעומתה דונאלד טראמפ, שהמינוי שלו לתפקיד הנשיא  כנציג המיפלגה הרפובליקאנית היה  ב 22.07 לפנות בוקר שעון ישראל, קיבל את התפקיד על עצמו בזמן ירח בטל! מה שמסביר את חוסר היציבות בהתנהלות שלו, חוסר עיקביות גם בהופעותיו מול הציבור וגם הקושי להגיע לתוצאה המבוקשת. במפות השונות שלו, כולל אלה עם ארה"ב. הניגודים מופיעים על הצירים 1-7 ( אין תמיכה) מול 4-10 (יש תמיכה). אלה הצירים מייצגים את הפוטנציאל החיובי ואו את השלילי בתהליכים שילוו אותו בדרך. מצב כוכבים כזה מקשה על הניסיונות שלו לקבל תמיכה טוטאלית, ו"לזכות" באהדה תיקשורתית, המחפשת אצלו וחופרת בכל מקום שאפשר, כדי לערער את אישיותו. זה מקשה גם עלי אסטרולוגית להבין איזה כוכבים יכריעו. המיקום היחיד במפות השונות של דונאלד טראמפ, התומך בו חד משמעית אלה המעגלים המסמלים גורמים חיצוניים. כלומר אם קורה משהו,  זה אינו תלוי בו חד משמעית, במהלך התקופה עד יום הבחירות. כמו למשל פירסומי וויקיליס שממשיך לאיים שישחרר מידע שעלול להנחית "מכה אנושה" על "המוניטין" של הגברת קלינטון, עוד סקאנדל או חשיפה של משהו בריאותי קשה אצלה, שאי אפשר יהיה להסתיר ויותר ויטיל צל על כישוריה לקבל החלטות כנשיאת המעצמה הגדולה. כלומר, רק ארועים חיצוניים שאינם תלויים בדרכו, יכולים לעזור לו במרוץ לבית הלבן."

הדלפות וויקיליס לאחרונה של המיילים ותוכנם, על קרנות הכסף של הקלינטונים והמקורות שלהם, ועדיין אנחנו בתוך מערכת הדלפות עוד כמה ימים לפני ה 08.11 ומי יודע מה עוד יופיע.

"עוד נקודה מעניינת היא הכוכבים במפה האישית של דונאלד טראמפ ביחס למפת ארה"ב. השמש וראש הדרקון בהורוסקופ של טראמפ נמצאים בדיוק על המרס במזל תאומים של מפת המדינה. אלה מסבירים את הסגנון הלוחמני שלו ו"המישנה הסדורה" שהציג (אותה קרא מהטלפרונטר) על נושא הטרור, ועל הדרך שלו לחזק את הביטחון של ארה"ב.

נמשיך לעקוב, מאחר ואין תשובה חד משמעית. יש עוד למה לצפות. המחשבה האסטרולוגית שלי היא המשחק שיש עכשיו בין הסאטורן ונפטון בשמיים, נותן כוח לטישטוש האמת. רק מאמצע ספטמבר, כשאלה ינועו קדימה ויתרחקו זה מזה, תתחיל התמונה להתבהר, כולל בסקרים (למי שעוד מאמין בסקרים אחרי הבחירות אצלנו ב2015, וביוני האחרון אחרי הברקזיט של אנגליה) שבשלב זה למרות שהתיקשורת הישראלית משתמשת בסופרלטיבים, הפערים נעים סביב 5-6% בממוצע. כמו שאמר שמעון פרס מניסיונו האישי, "סקרים הם כמו בושם, מריחים אבל לא כדאי לשתות".

בזמן כתיבת שורות אלו, חלק מהסקרים מציגים יתרון 1% יתרון לטראמפ, יש כאלה המצביעים על צמידות… נפטון, חוסר וודאות.

מעקב אחרי הכוכבים, מציג שיום הבחירות מתחיל בירח בטל, ועובר למזל דגים ומגיע לנפטון! שוב נפטון, "הבטחות שווא". זנב הדרקון צמוד לנפטון, ונמצא גם במנעד מתוח לכוכב אורנוס בהורוסקופ של ארצות הברית. חוסר וודאות מתמשך שכבר משפיע מאז 28.10 כשה FBI חזר בו והודיע על חקירת המיילים, אולי עוד הפתעות? אין ספק ששני המועמדים פגיעים מאוד, ואולי התוצאה תהיה צמודה מאוד או לא ברורה.

אצלנו, ביום הבחירות ב 17.03.2015 הירח היה בצמידות לכוכב נפטון, מה שגרם להפתעה, בעיקר ההתפכחות וההבנה שהתיקשורת וכל הפרשנים בעזרת הסקרים יצרו מיצג של הונאה על חשבון הציבור.  חלק מהציבור לא בחר במה שהסקרים אמרו, אבל במיבחן הזמן, יש חלק מסויים בציבור שחש ש"גנבו" ( נפטון) להם את הבחירות. כי בכלי התיקשורת הבטיחו להם תוצאה אחרת.

" הבחירות מוכרעות על ידי גברים ונשים בעיקר שרוב האנשים מצביעים כנגד מישהו יותר מאשר בעד מישהו" ( פרנקלין פ. אדמס)

לבקשת הקוראים פירסום חוזר של תחזית מזג האוויר:

ב 02.09.16 פורסמה כאן תחזית  על פי לוח השנה העיברי על פי האר"י הקדוש:

שנת התשע"ז 2016-2017, ( 3.10.2016-20.0.2017) ,

"שנת הבצורת הגדולה… שנה זו תשיעית למחזור הגדול המאופיינת בבצורת קטלנית…עם רעב גדול ביותר ביבשות הגדולות. שנה זו כמויות גשמים אפסיות חורף קר וקיץ חם ביותר… המחירים יהיו גבוהים מאוד ויהיה שפל כלכלי חסר תקדים ב 56 שנה אחרונות. ובשנה זו… תחילת השנה זול ואחריתה יוקר גדול."

בנוסף "ליקוי לבנה באב מורה על מלחמות במערב ובצורת גדולה ורעב שיהיו שם במערב. ליקוי חמה באב מורה על בילבולים קטטות ובאלגאן שיהיו בעולם…"

אבל אנחנו נישמור על אופטימיות, בשנה התשע"ח מובטח שיהיה גשם רב…

"…אֶת-הַכֹּל עָשָׂה, יָפֶה בְעִתּוֹ; גַּם אֶת-הָעֹלָם, נָתַן בְּלִבָּם–מִבְּלִי אֲשֶׁר לֹא-יִמְצָא הָאָדָם אֶת-הַמַּעֲשֶׂה אֲשֶׁר-עָשָׂה הָאֱלֹהִים, מֵרֹאשׁ וְעַד-סוֹף…" ( קוהלת ג')

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .