eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שנתית ערב ראש השנה התשע"ז, (אוקטובר 2016 )

 

 

טלה:

אחריה תקופה של חוסר שקט ורצון בשינויים, אתם נערכים מחדש, בוחנים את הקשרים השונים בחייכם, כולל מערכות יחסים במקום העבודה. הבחירות השנה, ישרתו אתכם לטווח ארוך. הם לא יפגעו בקשרים קיימים מהעבר. יתכן מצב שבו תציפו את הבעיות המבעבעות מתחת לפני השטח, ותטפלו בהן. תהליך שיעזור לחזק את המערכות הבינאישיות, ויביאו לשינוי חיובי בשותפויות עיסקיות או במערכות יחסים במקום עבודה. הצורך בשינוי ימשיך ללות את אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של מזל טלה. אצלכם יש הבנה שהמסלול שבו אתם הולכים לאורך זמן, אינו רלוונטי יותר. תבקשו ריגוש חדש, או התחדשות למרות שכדאי לחשוב, האם הניצוץ אותו אתם חשים ומתדלק אתכם עכשיו, יביא איתו את התחושה "מצאתי". העדיפו החלטות לטווח הקצר, כך תבטיחו לעצמכם פחות אכזבות.

בעבודה, תמשיכו להיות במגמה יותר תחרותית והישגית, פרוייקטים זמניים. אלה מכם שיש להם מיומנויות מקצועיות ימשיכו להוכיח אותן. אם אתם עדיין חשים צורך בשינוי, כדאי לבדוק האם יש אלטרנטיבה העונה לציפיותיכם. העדיפו להמתין עד שהתמונה תתבהר. אם אתם יודעים מה אתם רוצים להשיג או לקבל, סכמו הכל בחוזה מסודר. השתלבות במקום עבודה חדש, תהיה איטית. בלי לאלתר. אבל הסבלנות תשרת אתכם. יתכן שאתם עולים באקראי על מסלול שיהיה למשמעותי, בחייכם לטווח הארוך.

 

שור:

לפניכם שנה שבה תהיה תחושה שהכל פתוח, אבל למעשה אתם בתוך תהליך שבו הבחירות יתקבלו אולי בלי תהיו מודעים להן, אבל יהיה להם השפעה ארוכת טווח. אבל זה תהליך שיהיו בו הרבה עיכובים. יתכן שאתם גולשים באופן לא מודע לתוך מערכת יחסים, מהססים, תוהים, לפני שתבינו שזהו זה. הבחירה נעשתה. למעשה, אין יכולת להבין מראש לאן אתם ניכנסים. כך גם בבחירת שותפים. תעמדו בפני מיגוון אפשרויות עם הרבה התלבטויות עד שתעשו את הבחירה הרצוייה. אבל זה קורה עם עיכובים, אולי, בגלל חוסר וודאות. אתם מבינים בהדרגה שבתוך המציאות שלכם יש גורמים נעלמים.

אין זה הזמן האידיאלי ליצירת קשרים, השיקולים אולי שיקולי נוחות, בעתיד תבינו שניכנסתם לקשר תלותי. או אולי תגלו שהשותף או בן הזוג הוא אדם אחר ממה שחשבתם. חלק מכם, ירגיש צורך להיות עם עצמו ולבד. לא תהיה לכם הסבלנות לזולת.

בנושא הכלכלי נדרשת מחשבה זהירה, ומומלץ לבחור בתוכניות חיסכון. אם לא תעשו כך, הכסף שישאר בחשבונות פתוחים יעלם! כוכב סאטורן בבית כספים מעיד שיהיה עליכם להיות שקולים בכל הוצאה אותה תעשו.

זו שנה שבה תמצאו דרך להשתחרר ממטלות שהכבידו עליכם. תשתלבו בקורס שיעשיר אתכם בתחום מקצועי לא תאוריות, לא תשנו את התחום המקצועי, אלא את הדרך בה תעבדו.

 

תאומים:

לפניכם שנה שבה יהיה עליכם ללמוד לקבל מצבים שבהם תתקשו לפתור בעיות. אל תחפשו דרך לאלתר, העדיפו לנהל מצבים, מתוך הבנה שזה מצב שיגיע לסופו. יתכן גם שתחליטו להתרחק מאנשים שונים, אבל לא מדובר בהתנתקות. אלא אם כן אלה אנשים שהכרתם בשנה האחרונה ותבינו שאתם נמצאים במסלולים שונים. קשרים שמלווים אתכם לאורך שנים לא יפגעו.  אחרים ימצאו את עצמם מתפשרים על חלק מהדברים ולא יצטערו על כך בעתיד. יש אפשרות שמישהו שהכרתם בעבר, ונעלם אי שם, יחזור למסגרות חייכם, לתמיד. זה יכול להיות קשר שיביא  להקמת מישפחה, בניגוד לכל הציפיות, וכל זה נכון אם אתם עדיין פנויים. החוויות שלכם לאורך השנה יהיו בין הרצוי והמצוי. בחירות חשובות שתעשו, יעמדו במיבחן הזמן.

תחפשו דרך לבטא את עצמכם, את רצונותיכם, ויתכן גם שתפתיעו את עצמכם בכישורים אישיים שלא ידעתם על קיומם. הצורך לעשות משהו אחרת, מכניס עניין חדש, לצד מודעות עצמית, ביטחון עצמי, הרחבת מעגלים חברתיים עם אנשים יוצאי דופן. זו שנה של שיחרור מפחדים או מעצורים, כולל שיחרור מאנשים "שמפריעים" לכם. תרגישו שמותר לכם לפרגן לעצמכם דברים שלא עשיתם עד כה.

לצד פשרות תחוו עיכובים אם אתם מנסים להשתלב במקום עבודה חדש, עם אחריות חדשה או פוטנציאל לממש רעיון. תאלתרו ותמצאו את הצד הביצועי גם אם זה לא יהיה בקצב שלכם.

 

סרטן:

תיבחנו מחוייבויות, בכוונה לפעול בלי תמיכה, כעצמאיים. יהיה קושי לתכנן לטווח ארוך או לעמוד בלוח זמנים שחשבתם עליו. זה ישפיע גם על מערכות יחסים, צורך לבחון שוב את הקיים, ויתכן שהשינוי אינו תלוי רק בכם, אלא בארועים שמשמעותם יביאו להתנתקות, ממצבים אנשים או מקומות. הקושי העיקרי יהיה חוסר אימון. שימרו על פתיחות, סדר עדיפיות גמיש ומשתנה. אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של מזל גדי, בוחרים לעשות דברים שיכולים להפתיע את הסביבה. שינוי שכבר התבשלו איתו הרבה זמן, רק העיתוי הוא  עכשווי.  יתכן שהשינוי הוא רק פנימי, אבל בהמשך ישפיע על שינוי בסגנון חיים, התחדשות, כולל שינוי במקום המגורים או שיפוץ הבית או המישרד שלכם. לימודים ישנו את השקפת עולמכם, ויביאו לשינויים ואו פריצת דרך במסלול נוסף.

מערכת יחסים חדשה, תהיה אינטנסיבית זמנית. במערכת יחסים שכבר קיימת, יש התפתחות נחמדה שתחזק את ה"ביחד".

זו שנה שבה התיכנון הכלכלי חשוב. עדיף להיות במיסגרת מוגדרת. אם אתם עצמאיים המנעו מהשקעות חדשות. הכסף עלול לרדת לטימיון.

תפתחו לערוצי מידע חדשים, הרחבת אופקים שתביא איתה אחריות גדולה. תשתלבו בתפקיד חדש, שבו תהיה לכם גם השפעה בכל צומת של קבלת החלטות. והניסיון האישי שלכם מוכח עם בגרות, סבלנות ויסודיות שתאפיין אתכם בעת הזו. תתבוננו על כל נושא באובייקטיביות ובלי הנחות. גילוי התמדה ושקדנות יוכיח עצמו.

 

אריה:

תתמודדו עם ציפיות שליוו אתכם ואינן מתממשות. תרגישו שבכל התקדמות שיש בה שני צעדים קדימה, מגיע שלב שבו אתם צועדים צעד אחד אחורה. תתקשו לשמור על סדר עדיפויות, תתקשו עם החלטות מהותיות, וגם החלטה על עצמאות תהיה עם היסוסים, ובתוך כל אלה יהיו התנתקויות, כאלה שגם אינן מתוכננות, אבל למעשה שום דבר לא יהיה חד משמעי, גם בגלל שאתם לא תהיו החלטיים. במערכות יחסים אל תצפו לשינוי מיידי או להתחדשות. חוסר הוודאות מעייף. אבל למרות שיבטיחו לכם שהכל יסתדר, תתקשו להאמין, ובצדק. השיעור במהלך השנה יהיה ללמוד לא להסתמך על אף אחד.

תלמדו להציב גבולות, וכך תעברו את השינוי בהדרגה, ובו גם תלמדו על מערכת הרצונות שלכם. זה תהליך משחרר, לכיוון ביטחון עצמי, מה שיאפשר לכם להענות לאנשים אחרים, בתנאי שזה יתאים לכם. תלמדו בסופו של התהליך להעריך את עצמכם, לחשוף מימדים חדשים באישיות שלכם וללכת אל מה  שטוב לכם, בלי לחשוש מאובדן ביטחון חומרי. הסאטורן יגרום  לכך, שלא תמהרו להתלהב, אלא להתבונן היטב.

תחוו התפתחות מנטלית חדשה, תיכנסו לתחום חדש, כולל לימודים. על פי רוב זה קורה בגלל שעמום,  המעורר את הצורך לחפש אחר עניין, לספק סקרנות. יש כאלה שיעדיפו לעשות זאת בפתיחת ערוצים חדשים בתחום המקצועי. להוכיח את היכולת המקצועית בדרך "אחרת".

 

בתולה:

אחרי ניסיונות לפרוץ למערכת החלטות עצמאית, תבינו שהתמיכה, השייכות והמיסגרת חשובים לכם יותר. הקושי לסדר דברים ולקבוע סידרי עדיפויות, גורר גם בילבול. תתקשו עם מערכת החלטות או מחשבות על בסיס ראציונאלי. תבינו שיהיה נכון יותר להיות פאסיבי, או לזרום עם מה שקורה. להשקיע ולהאמין במיסגרת הקיימת. הבחירות שתעשו יהיו עם דחף המבוסס על אימון בעתיד. ההחלטות אמוציונאליות, בלי שתמצאו בסיס הגיוני, מה שאינו מתאים לבני מזל בתולה, אבל יש משהו בתחושות הבטן שידחוף אתכם ויוכיח את עצמו כנכון בטווח הארוך. אם תדעו להניח לדברים, הם יסתדרו מעצמם בכל המישורים בחיים, זוגית ועיסקית.

צפוי שינוי ריגשי, משהו לא צפוי. שינוי המביא לרעננות. יתכן גם שינוי מקום מגורים, או שינוי משרד. תשקיעו במקום כדי לעשותו נוח יותר. שינוי אפשרי גם במיסגרת הכלכלית. תקבלו הזדמנות לצאת לדרך חדשה,  תיזכו להערכה מהממונים עליכם ומהסביבה, המודעות העצמית שלכם משתפרת  וזה יעזור לחזק את הביטחון העצמי. אם אתם עוסקים בתחומים יצירתיים, זו תקופה בה תקבלו גם "מחיאות כפיים".

תעלו על למסלול עם אחריות אותה תקבלו בהדרגתיות. השתדלו לא להאמין לכל אחד, אלא ללמוד כל נושא בעצמכם. גם אם תחליטו להכנס למיסגרת לימודים, עדיף לבחור נושא הקרוב לליבכם. סדר היום ישתנה בהלימה עם עבודה. זה יתן לכם הרגשה שפעלתם נכון.

 

מאזניים:

תנאי החיים משתנים, יש ביכולתכם להנות מעצמאות בתנאי שתבחרו להתנתק ממיסגרות האמורות לספק לכם ביטחון. זה לא קל, אבל זו הדרך בה תוכלו להתפתח, לשנות ואולי גם להגיע למקום שהאווירה בו שונה. יש בניכם שיחליטו על ניתוק ממצב, אנשים או מקום, בעיקבות ארועים, אבל יתכן שההתנתקות תהיה לא מיוזמתכם. למעשה במציאות הזו תתקשו לקבל תמיכה, והבחירות ידרשו גמישות, בגלל סדר עדיפויות משתנה. תתקשו לתכנן לטווח הארוך, תתקשו עם לוחות זמנים, אבל זה מגיע בשלב שבו אתם מרגישים שאינכם נמצאים במקום שאתם רוצים להיות בו. שימרו על ההגיון שלכם מול אתגרים חדשים. המנעו מהתחייבויות עכשיו. אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל, ירצו לשנות מסלול וזה לא יהיה ספונטני. גם אם הסובבים אתכם חושבים "שהשתגעתם". אתם מוכרים כאנשים שנוטים להסס, לפני שמחליטים, אבל מאותו רגע שהחלטתם, איש לא ישנה את עמדתכם.

תבחרו לנתק מצבים היוצרים אשלייה, למצוא פיתרונות גם במערכת יחסים. אפשר שתהיה זו התרחקות הדרגתית (לא התנתקות) דרכה תתוודעו למערכת הרצונות שלכם, תשתחררו, ותוכלו להענות גם לרצונות של אחרים בתנאי שזה יתאים לכם. אלה מכם  הרוצים למכור נכס, ההצלחה תהיה איתכם.

השנה כוכב יופיטר, המיטיב הגדול יעבור במזלכם, הוא יעזור לכם בתחומים שונים. אבל החוכמה תהיה לדעת להפריד בין התמיכה שלו ובין האופוריה שהוא עלול לזרוע.

 

 

עקרב:

צפויות הכרויות משמעותיות, התחושה שלכם שהכל פתוח, אבל למעשה אינכם מודעים ל"סימנים המדאיגים", בטוחים שהפור עוד לא  נפל. אבל במציאות חייכם, יש התפתחות הבאה לקבע מצב. זה קורה גם בבחירה מקצועית. אתם נמצאים בהתלבטויות, מיגוון אפשרויות. יש  תוכניות שמתעכבות כולל חוסר וודאות. הפעם, למרות שאתם אנשים החלטיים, התנאים אינם בשלים, ולכן שום דבר  לא ברור עדיין. לכן תמשיכו להתבונן, אבל המציאות שבה אתם נמצאים מוליכה אתכם לתוך מחוייבות בהדרגה.

תמשיכו להרחיב את המעגלים סביבכם, אבל בזהירות. יתכן שתגלשו למערכות יחסים מגוונות, ו"תאבדו את הראש", באהבה ללא תכלית. תיכנסו להוצאות לא מחושבות, היו ערים לכך שהיום יש לכם כסף אבל מחר אין. יש מוכנות להכניס אנשים לטריטוריה שלכם, שזה יהיה מפתיע, שאתם מוותרים על הפרטיות שלכם. השתדלו לא לשכוח שלפעמים אנשים "מתנחלים". אלא אם כן מצאתם את האחד והיחיד שאיתו אתם רוצים לחיות ביחד.

היתרון של התקופה שתלמדו להעריך את עצמכם לפי מה שאתם ולא לפי מה שיש לכם. תיזכו גם להערכה מאלה שיודעים להעריך ולכבד את הכישורים שלכם.

למעשה זו שנה שמביאה הרבה חוויות, כל יום הוא יום חדש. נסו לקחת את השנה, לחוות חויות גם מזדמנות, מאחר ותתקשו להבין או להחליט מה נכון.

תבחרו השנה להשתלב בפעילות חברתית אידיאולוגית. פוליטיקה?

 

קשת:

שנה שבה יש בלבול, המנטרל את היכולת הראציונאלית, ועליכם לתת אימון באינטואיציה שלכם, שתוכיח את עצמה חזק יותר. יהיה עליכם לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם מול מה שאפשר ליישם בפועל. תתקשו לדעת לאן הדברים הולכים, תוכלו לראות עד קטע מסויים ולא מעבר לזה. יש ציפייה להגיע אל המוכן. למעשה תבקשו ביטחון, ותקבלו חזון והבטחות,  במצב הזה מצידכם תידרש אופטימיות , אימון באנשים. הנטייה שלכם תהיה לקבל את מה  שקורה כדי להיות בטוחים בדרך, אבל תתקשו לשכנע את הסביבה שהאינטואיציה שלכם נכונה. אבל אין סיבה לדאוג, גם אם הסביבה לא תבין אתכם, היא  נשארת תומכת ומקבלת את השינוי שבחרתם. יש בני מזל קשת שיתמודדו עם התפכחות, שתחזיר אותם למקומות שכבר הוכיחו את עצמם בעבר, והן בטוחות יותר. סוג של פשרה שלא תצטערו עליה.

זו שנה, שבה יהיה מיפגש שבו נוצר הקשר מיד בהתחלה, אינכם נותנים דין וחשבון לטווח הארוך, אבל מערכת היחסים הזו תהיה לקשר משמעותי וארוך. לפנויים שבניכם מערכת יחסים זו יכולה להביא להקמת מישפחה. יתכן גם שמישהו חוזר מהעבר ואיתו ניבנה הקשר של חייכם. אלה מכם שיש להם כבר מישפחה, זוכים להרחבת המישפחה  (ילדים או נכדים).

לפניכם שנה של הזדמנויות חיובית לצד הכרה בכישורים שלכם. התפתחות שתאפשר דינמיקה כלכלית חיובית לטווח הארוך. הזדמנויות והצעות שיהיה כדאי לזרום איתן.

 

 

גדי:

עם הזמן, תבינו שאתם חווים התמרה. תהליך ארוך טווח שבו מתקבלות החלטות חשובות לעתידכם. הפנויים שבניכם, יכנסו למערכת יחסים ממוסדת על בסיס אימון. אלה הנמצאים בתוך מערכת יחסים יחזקו את הקשרים והשייכות במשפחה. תתמקדו בתוכניות והסכמות שאמורות לשרת אתכם לאורך זמן. לא תהססו לקבל אחריות. בעת הזו תהיה הזדמנות גם לפתור בעיות בתוך המישפחה. אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל,  ירגישו  צורך להתקדם, זה נותן טעם חדש לחיים. אתם מרגישים שמיציתם את הפרק הנוכחי ויש לכם כוח "הזורק" אתכם למערכת חיים חדשה. הצורך לרענן את החיים ואת השיגרה עוזר לכם "לשבור" מצבים עם אומץ, לקום לעשות ולשנות. חשוב להבין שכל מה שתנסו לבנות לטווח ארוך לא יכול להוכיח את עצמו במיבחן הזמן. אין יציבות אם תבחרו לבנות עכשיו משהו חדש. דוגמא, אם תירכשו עכשיו דירה, בתוך כשנה בערך יהיה עליכם למכור אותה מאיזושהי סיבה.

בהדרגה אתם לומדים לבטוח ברצונות שלכם, לבטא אותם ולהרחיב את המעגלים החברתיים בהם אתם נימצאים. אבל בלי מישחקים והצגות. תהיה לכם יכולת להתרכז בחוויה עצמה בלי לחשוב מה יהיה אחר כך.

צפויות בעיות עם נושאים נורמטיביים. תעדיפו לבנות לכם אוטונמיה מקצועית. לעצמאים בניכם, יהיה צורך בראורגניזציה, תהליך ניפוי של עיקר ותפל. אבל תקפידו לשלוט על סדר יום גמיש. כך תוכלו להגיע להתקשרות ושיתופי פעולה פוריים.

 

דלי:

אחרי התלבטויות, תיכנסו למערכת מחוייבויות, או תחזקו מערכת קיימת ותפתרו בעיות שמלוות את המיסגרת המישפחתית או הזוגית. זו שנה בה תהליכים שונים יובילו אתכם להכנס למסגרות על בסיס אימון וביטחון הדדי מלא. השותף או בן הזוג  יהיה אדם שאתם מאמינים בו בלי סימני שאלה. לאלה מכם שחושבים שיש עוד כמה אפשרויות, השנה יכריעו בין לבין. החלטות שתקבלו יעזרו לכם לנווט את עצמכם עם מחשבה לעתיד הרחוק. האסימון שיפול יעזור לכם להבין שאתם זקוקים למיסגרת. תקבלו החלטות שחלקן מבוססות על תחושות בטן, או האינטואיציות המחודדות שלכם.  גם אם תחליטו לשנות כיוון בקריירה, תהיה עם תחושות שתתקשו להסביר לאחרים למה עשיתם אותן. אבל בטווח הארוך תוכיחו שצדקתם.  תקבלו תמיכה שתעזור לכם להתמודד בנתיבים החדשים.

אין לכם סבלנות לנושא החברתי. תעדיפו להסתגר או לבלות בחברת עצמכם בשעות הפנאי.

תבחרו לקבל אחריות, תשתלבו בצוות עבודה בלי לאבד את עצמאותכם. תמשיכו לקבוע את סדר היום. להיות בעמדת השפעה, בצומת של קבלת החלטות בחברה בה אתם עובדים. התחושה העיקרית תהיה "אני צריך את הזמן שלי, המרחב שלי, העצמאות שלי". לכן תמצאו גם את הדרכים להגיע ולממש את הרצונת והצרכים הללו.

לסטודנטים שבניכם, זו שנה טובה להכנס למיסגרת לימודים אקדמאית או דומה, ולסיים את המוטל עליכם כדי לקבל תואר. תזכו בהתפתחות שתשפיע ותפתח ערוצי חשיבה יצירתיים.

 

דגים:

אתם חווים תהליכים חזקים מתחת לפני השטח, בממערכת יחסים קשה לכם לקבל החלטה, ולכן גם לא "תחתכו". יש ניסיון לאידיאליזציה, אבל זה עלול להיות גם "הקרבה". האופטימיות מוגזמת עוזרת לכם לטשטש את המציאות ב"יהיה בסדר". למעשה למרות שאין תמיכה, אתם תבינו בעוד פרק זמן לא קצר, שהתהליכים האלה עזרו לכם לצמוח, ואתם זוכים לעצמאות.  יהיה קושי לקבל החלטות, תהיה דחייה בגלל חוסר האפשרות ליישם או להכניס לשיגרה.  העדיפו גם להמנע משותפות או כל החלטה בעלת משמעות ותתקשו לגבש שיתופי פעולה כנים. אם תבינו  שעדיף להמתין, לא תתאכזבו. אלה מכם שנולדו לקראת סוף המזל,  תעברו תהליך הדרגתי בכוונה להגיע לעצמאות אישית בתוך המיסגרת המישפחתית.(לא התנתקות) בעיה מוכרת שניסתם להתעלם ממנה עולה וצפה, ולא תוכלו להמשיך ולהתקדם בחייכם בלי לטפל בה. חוסר השקט יוליך אתכם להכרה, שעליכם לבחון מערכות יחסים, לשאול את השאלות הנכונות לפני שאתם נותנים אימון. אולי חוסר נאמנות של חבר קרוב, או מישהו שבטחתם בו נחשף.

בתוך זוגיות קיימת, יתכן שבן הזוג, מקבל עבודה הדורשת ממנו לנסוע לחו"ל, וזהו מצב חדש המשפיע על המחוייבות הבינאישית, לא בצורה גלוייה, אבל הדברים קורים בלי כוונה.

אתם חווים אהבה וריגושים לא צפויים. שיכולים להשפיע גם על שינוי בהרגלים יומיומיים. ההתחדשות תפתיע אתכם. שינוי מקום מגורים אפשרי גם.

 

 

 

 

 

 

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .