eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית ערב ראש השנה תשע"ז, 02.10.2016. (לכל אוקטובר)ׁׁׁ

 

ב 01.10 היה מופע מולד ירח, ב 8.15 מאזניים. (השפעה של המופע תהיה עד מופע הירח המלא ב 15.10). הכוכבים נמצאים במבנה צמוד לכוכב יופיטר ובמתח עם הכוכב האורני הדס, זה מחזק את פעילות העבריינים. ההמלצה, שכדאי שתכינו הגנות על הבית בזמן העדרותכם במהלך החגים. במו"מ עיסקי, כדאי להיות ערניים, מאחר שיתכן שלצד השני יש מניעים "מעורבבים" ("מלוכלכים"). אלה זמנים שכדאי לבדוק חפצים ישנים, כאלה שיש נטייה לזרוק לזבל, יתכן שהם שווים הרבה כסף.

לפנינו, ימים שבהם התמונה לא ברורה, ואנשים יתקשו לקבל את המתרחש בקלות. התיקשורת לא ברורה, והנטייה תהיה לשנות את את דעתם במהירות.

הוונוס במזל עקרב, תעורר תשוקה אינטנסיבית. הארוטיקה באוויר בין 06.10-11.10. לאלה מכם שזכו במערכת יחסים המבוססת על אימון וכבוד הדדי, אלה ימים שיעזרו לחזק את הקשר ולהנות מהזוגיות, מה"ביחד". הפנויים שבניכם, יכולים להתאהב, גם הרעיון של אהבה מקסים אתכם. מערכות יחסים רעועות עלולות  בימים האלה להפגע יותר בעיקר בגלל אי הסכמה ומילים קשות.  

יונו ויופיטר במנעד משותף משפיע כבר מ05.10 עד 25.10. לאלה מכם המחוייבים למערכת יחסים, אלה ימים בהם תנסו לבנות את המערכת הפיננסית, לטפל במשאבים המשותפים. נסו לשים לב לפרטים. אלה ימים המתאימים למיפגשים חברתיים,  להכרויות חדשות, בעיקר לאלה מכם הרוצים לבנות זוגיות.

ב07.10, תתקשו לבטא את הכעס המצטבר בשפה נקייה או"בריאה". האיפוק הזה יבוא לידי ביטוי בשלב מאוחר יותר באגרסיביות מכוערת.

ב10.10 יופיטר אורנוס והדס (כוכב אורני) "משוחחים" בניהם, כדאי להיות זהירים במו"מ עסקי. זה מצב המביא לרווחים שהושגו בדרך לא הגונה. אידיאלי לאנשים שבדרכם "מהנדסים" את החוקים. נסו לוודא מראש מי נמצא מולכם במו"מ, בעיקר בכל הקשור למיסחר או עיסקה. מבנה כוכבים זה רומז באותיות גדולות על סחורה באיכות ירודה. על כן היו קונים חכמים.

כוכב מרקורי "פעיל" ו"מופעל", וישפיע על דרך ההתבטאות, חלק ישמיעו את קולם בטון גבוה וצורם, וכל אחד מנקודת מבטו שלא פעם תתנגש עם דעתו של הזולת. יש רעיונות שאולי לא יהיו נוחים, ויביכו בדרכם. זה זמן שבו כדאי גם להתבונן פנימה, לבחון מה המסר הפנימי הנמצא בתוככם, מודעות לעצמכם.

13-14.10 שימרו על מוצא פיכם. תגובות נמהרות עלולות להשפיע על מערכות יחסים. שימו לב, מילה היוצאת מהפה, לא ניתן להשיבה. אלה גם ימים שכדאי גם להיות זהירים בהליכה, ריצה טיולים במסלולים קשים וכדומה, שימרו על הידיים והרגליים.

מופע הירח המלא ב16.10, במבנה של אי שקט. אורנוס וזאוס במולות, מבנה שהיה בזמן משבר הטילים של אירן. הירח המלא, עלול להדליק את המבנה הזה שוב, יתכן שמשבר דומה עלול להתעורר, או משבר אלים אחר. מבנה זה יש לו גם פוטנציאל חיובי, פריצת דרך במדע, המצאה חדשה, טכנית או אלקטרונית. החדשות בנושא הזה יגיעו לכולם מהר מאוד.

ב19.10 המיפגש בין מארס ופלוטו, מושפעים גם מאדמטוס, ( כוכב אורני), לכוכב פלוטו יש השפעה המתבטאת בכוח עמידה ואו סבל גדול מאוד. אבל הכעס גדול מאוד. למעשה בימים כאלה חשוב איך מגיבים. אלה ימים שיש בהם סיכון. יהיה תלוי בכם אם תדעו להגביל את האנרגיה החזקה הזאת או להכילה. ההשפעה עלולה גם לעורר פאניקה. הנטייה לעימותים כוחניים, ומן הסתם נשמע גם על מאבקי כוח בכמה מיסגרות, בעזרת התיקשורת שתמיד יודעת למנף ולמקסם כל ארוע "עסיסי". אלה ימים מסוכנים, כולל טרור ומהלכים צבאיים קשים.  אבל במובן חיובי מתאים בימים האלה ( זיכרו תמיד שהשפעת הכוכבים מתרחשת כמה ימים לפני הדיוק, והפעם ההשפעה תהיה מ 11.10 עד 22.10), טוב לעשות עבודה הדורשת התעסקות בפרטי פרטים. אלה ימים לא אידיאלים בשווקים.

בין 23.10-25.10 יש תהליכים עם ניגודים. ימים טובים למיסחר, לאלה העוסקים במכירות, זה הזמן להפצה, להוציא לאור. אם יש תוכנית שיווק למוצר חדש, אלה ימים טובים. בימים האלה תתקשו לשמור על סודות. הסיכון שתשקיעו הרבה מאמצים מעל ומעבר לתקשר עם אחרים ואז התוצאה עלולה "להתפזר", לא להשאר ממוקדים.

מופע מולד הירח ב 31.10 במזל עקרב, על נקודת האמצע של נפטון/הדס. הדס, תמיד מצביע על הצד "הנמוך" השלילי ביותר באופי. מבנה זה עלול לגרום לאסון ימי, כך שמומלץ להזהר משהייה ליד מים, ים. כמו כן מומלץ להזהר מחומרים כימיים, או חומרים לא מוכרים. תגובות לא צפויות עלולות להיות לתרופות או תגובות אלרגיות אפשריות גם.

ב 01.11 הראייה או ההתבוננות תהיה ברורה. התיקשורת מגיעה למטרה הנכונה. ימים טובים למחקר, ללמוד בגלל שהיכולת ללמוד חדה ו"נקייה" מהפרעות.

רצועת הזמן החל 05.10 עד 20.10 ובהמשך מ 24.10-30.10 נדרשת זהירות. כוכב מארס לצד נקודת האמצע מארס/פלוטו על ציר 2-8 במפת המדינה. שימרו על עצמכם, בכל מקום, בדרכים, בכבישים, במקומות ציבוריים, שימו לב והיו ערניים איך אתם עוברים את הכבישים. מבנה הכוכבים הוא אלים ונפיץ.

מחשבה אסטרולוגית:

מארס עבר לגדי ב 27.09, נקודת אפס, מעלת העולם. ב27.09 משעות הצהרים קיבלנו את "החדשות" על הרעה במצבו של שמעון פרס. ב 28.09 לפנות בוקר הלך לבית עולמו. המארס במעלת העולם. ביום מותו של שמעון פרס קיבל משמעות גאופוליטית. ההודעה על מותו של המדינאי, הנשיא המדינה התשיעי שמעון פרס, השפיעה מיידית על כותרות הראשיות בכל כלי התיקשורת ברחבי העולם,  אנחנו היינו עדים לכך. להלוויתו, כאן בירושלים הגיעו ראשי מדינות ונשיאים, אישים נכבדים שרים ונציגים מכל קצוות העולם.

הרשימה תהיה בחופשה בתקופת החגים. תחזור ב04.11.2016.

זמני הירח הבטל לחודש אוקטובר:

יום ראשון 02.10 הירח בטל משעה 08.44 עד 22.42. (ערב ראש השנה)

יום רביעי 05.10 הירח בטל משעה 04.03 בבוקר עד 11.25.

יום שישי 07.10 הירח בטל משעה 09.27 בבוקר עד 23.39.

יום שלישי 12.10 הירח בטל משעה 02.50 עד שעה 15.42 אחה"צ. ( יום כיפורים)

יום שישי 14.10 הירח בטל משעה 10.12 עד 18.07 בערב.

יום ראשון 16.10 הירח בטל משעה 07.22 עד שעה 18.04 בערב. (ערב חג סוכות)

יום שני 17.10 הירח בטל משעה 17.40 עד למחרת יום שלישי בשעה 17.29 אחה"צ

יום חמישי 20.10 הירח בטל משעה 14.16 עד 18.28 בערב

יום שבת 22.10 הירח בטל משעה 22.13 עד 22.33 (אין טעות).

יום שני 24.10 הירח בטל משעה 15.22 אחה"צ עד למחרת בשעה 06.16 בבוקר.

יום רביעי 26.10 הירח בטל משעה 21.33 עד למחרת בשעה 16.50.

יום שבת 29.10 הירח בטל משעה 13.10 עד למחרת שעה 05.00 בבוקר.

הלילה עוברים לשעון חורף.

יום שלישי 01.11 הירח בטל משעה 04.44 עד שעה 16.42 אחה"צ

יום חמישי 03.11 הירח בטל 12.36 עד למחרת בשעה 05.05 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

ברשימה שהופיעה כאן ב09.09 כתבתי בעיקבות נאומה של הנגידה "הגברת יילן סיפרה בנאומה האחרון על הכלכלה "החזקה" בארה"ב, מה שרבים פרשו כרמז להעלאת הריבית. אבל הנאום היה בזמן נסיגת מרקורי, כך שיתכן שהנגידה תחזור בה, נסיגה שתהיה ביחס למשמעויות או ניואנסים שנשמעו בנאומה".

לכן, לא היתה הפתעה שאכן הגברת יילן לא העלתה את הריבית למרות הציפיות. כתבתי לא פעם, שלפדראל בנק יש אינטרס, שהגברת קלינטון תיבחר, ולכן הם ישתדלו לא לגרום לטלטלה בשווקים. התוצאה לא ענתה לציותיהם. השווקים הגיבו בגוונים אדומים, בגלל האכזבה.

החודש אצלנו, החגים מכסים כמעט את כל החודש. יש ימים שכדאי לשים לב אליהם, מאחר והשווקים בחו"ל ימשיכו לעבוד.

13-14.10, מרקורי ומארס במנעד מתוח, עלולה להגיע הודעה לא צפוייה. בשבוע של 16.10, מופע הירח המלא ובהמשך מארס/פלוטו עד 20.10. הדגש על 18-19.10. הוונוס עוברת למזל קשת ומתקרבת לכוכב סאטורן הנמצא כבר במזל קשת, היבט המציג צימצום, חיסכון. כך שבין 26.10-30.10 יתכן ענייני תקציב, או תוכניות כלכליות. עיקבו אחרי הודעות הבנקים. תיזכורת, תמיד יש אפשרות שהכוכבים ישפיעו כבר יום-יומיים לפני או אחרי.

אנו נמצאים בתקופת מזל מאזניים, מזל שיש בו קושי לקבל החלטות. ההססנות מאפיינת את הזמן הזה. הבעיה שעלולה להתעורר, כשנעשות שגיאות בגלל שדוחים או ממתינים עם החלטה, בעיקר כאשר צריך לכבד התחייבויות פיננסיות בכל מיני מישורים בזמן הנקוב.

 

אצלנו:

על הציר הראשי 4-10, ממשיכים הכוכבים, שיעודם להתאחד, ללמוד לכבד את הדיעות בהדדיות, גם אם לא מסכימים, ללמוד לשפר את האימון בנינו לבין עצמנו, רק כך נוכל לפעול בשיתוף פעולה כולנו ביחד למען ארצנו האחת והיחידה. האם שוב נישמע על הניסיון לממשלת אחדות לאומית? אולי זה יעלה שוב נוכח הלחצים הבינלאומיים. הערנות והתגובה בזמן להתרחשויות יהיו חשובים. תהיה פריצת דרך שתהיה מפתיעה או חדשנית. סביר שעם הכוכבים על ציר 4-10, תמשיך התמקדות של המדינה במטרות בעלות ערך לטווח הארוך. כשהצורך יהיה לא לתת למאורעות חולפים כוח.

גם ציר 5-11 מציג מרחב העוזר להתפתחות והזדמנויות של המדינה בכל התחומים הכלכליים והעיסקיים. יש דינמיקה כלכלית בעזרת יחסי מסחר. (הסכם על יצוא הגאז עם ירדן, זו אחת הדוגמאות). ציר 5-11, מעיד גם שיש הערכה מגורמים שונים מהעולם הגדול לפועלה של המדינה בתחומים שונים. כל אלה ביחד ממנפים שיתופי פעולה כלכליים ופיננסים שגם אלה עוזרים לעצמאות הכלכלית שלנו.

בה בעת, יהיה חשוב לשמור ולטפח קשרים ומערכות יחסים (2-8) בינלאומיים, שכבר נבנו בשנים האחרונות. מדינת ישראל, ומנהיגותה תדע להציב את הגבולות המתבקשים, באותם מערכות מתוך הבנה הדדית. נכון, שזה קורה בגלל שיש למדינת ישראל מערכת ערכים ( 6-12), שאינה מתקבלת על ידי חלק מהמדינות והתרבויות בעולם הגדול. אבל זה לא ישתנה. ( הערכים שלנו כעם יהודי במדינה שלו)

מבנה הכוכבים מציג את קו הפעולה של המדינה ומנהיגותה להמשיך לשמור על הקיים. יכולות תימרון (5-11) יוכיחו את  עצמן בתוך ניסיונות שמטרתן לאלץ אותנו להסכים לכל מיני וועידות בינלאומיות וכל מה שנילווה לכך, כשברור שכל אלה יובילו לשום מקום. הנפטון הנמצא על ציר 1-7, מציג ניסיונות להחלטות שאי אפשר ליישם אותן. התמודדות על ניוטראל ( "מריחה") עם אופטימיות המתעלמת מהמציאות. נפטון מתאים ל"חזון", אבל במציאות הוא הרבה פעמים גורם לאשלייה. מבנה הכוכבים על צירים 1-7, 5-11 רומז לכולנו, לא להתרגש מאמירות שיגיעו מכל מיני יוזמות, או מהנשיא/ת ארה"ב החדש שעדיין אנחנו לא יודעים אם הוא "אוהב/ת ישראל". מלחמות הסברה, סביב  הסכמי אוסלו ימשיכו, כושר התימרון ישתפר. למעשה במילים פשוטות, עם הנפטון  על 1-7 וכוכבים נוספים על 5-11, קשה לגבש הסכמות בנושא. אם למישהו יהיו ציפיות מוגדרות הוא צפוי להתאכזב!

שיתופי פעולה בין המדינה שלנו ומדינות אחרות ממשיכים עם 4-10. יש עשייה מתמשכת מדורגת ואיטית בנושאים מהותיים, מדינת ישראל בנתה וממשיכה לבנות שיתופי פעולה עם כמה מדינות מאחורי הקלעים ( 6-12) , בלי פירסום. זה קורה למעשה גם עם הפלשתינאים. אבל אלה פועלים מתוך (6-12) אינטרס להסתיר את האמת. יש להם עניין ששיתופי הפעולה הביטחוניים והכלכליים ימשיכו אבל בשקט, מאחורי הקלעים.

פעולות ההסברה ימשיכו, פעמים ישיגו את היעד עם הכוכבים (ציר 3-9 ) פעמים אחרות תהיה תחושה שהמלחמה על הקונצנזוס בבעיה, ואנחנו לא נקבל לגיטימציה(.6-12). אבל כמו שכבר נכתב עם 5-11, לא להתרגש!

מאז הסכמי אוסלו בשנת 1993 שהתקבלו עם המעבר של כוכב יופיטר על ציר 1-7, שעורר אופוריה ותקווה (שהתפוגגו די מהר) והסתיר את מעברו של כוכב פלוטו גם על ציר 1-7. המעבר הזה עירער את מעמדה ומצבה של המדינה לשנים רבות. מאז יש לחצים שמשלבים גם קשיים או איומים המלווים אותנו, כמדינה ( כל אלה מתעלמים מ"התודה" שקיבלנו פעם אחר פעם "אוטובוסים מתפוצצים"). זו מגמה החוזרת במעגל כזה או אחר על מפת המדינה, לאורך שנים.

במהלך השנים 2017 ו 2018 כנראה יגיע שינוי אסטרטגי שיחזק אותנו. יתכן שזה יתרחש בגלל ארוע ביטחוני, שהמציאות תביא אותנו לתוכו. יהיה זה סוג של "תיקון", שבמבחן התוצאה שלו יעזור ויביא ל"פיתרון הבעיות" לטווח ארוך.

"שִׂים שָׁלום טובָה וּבְרָכָה חַיִּים חֵן וָחֶסֶד צְדָקָה וְרַחֲמִים עָלֵינוּ וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל עַמֶּךָ

וּבְסֵפֶר חַיִּים בְּרָכָה וְשָׁלום וּפַרְנָסָה טובָה וִישׁוּעָה וְנֶחָמָה וּגְזֵרות טובות. נִזָּכֵר וְנִכָּתֵב לְפָנֶיךָ אֲנַחְנוּ וְכָל עַמְּךָ יִשְׂרָאֵל לְחַיִּים טובִים וּלְשָׁלום:" (מתפילת ראש השנה):

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .