eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 23.09.2016-30.09.2016

 

המרקורי נעצר ביום חמישי, 22.09, ומתחיל לחזור לנתיב, אחרי שחשף הרבה פרטים חסויים במזל בתולה, עתה במהלך כמה ימים צפויות תקלות בגלל תיקשורת לקוייה. על פי רוב, אלה טעויות או תאונות בגלל היסח הדעת. נסו להיות זהירים ולבדוק כל דבר כמה פעמים, בעיקר בכל נושא שיש לכם ספק. מה שכבר עשיתם בהתלהבות, לאורך החודש האחרון, בזמן הנסיגה, זה הזמן לבחון מיסמכים שוב, כדי לזהות טעויות, יתכן גם שאלה טעויות של חבר או חברה בשיתופי פעולה. לכן זה נכון לבדוק את הנתונים לפני שמתחילים לקדם פרוייקטים.

סיימנו את עונת הליקויים, שהיו עמוסי רגשות, תחושה של כובד שליוותה כל אחד. למעשה עם מופע מולד הירח ב 01.09, נרגיש שיחרור.

השמש עברה גם אמש למזל מאזניים, ומסמלת במעברה את תחילת עונת הסתיו. מאזניים הוא מזל שאוהב הרמוניה, זקוק לשקט, ובמערכות יחסים מביא להדדיות. עימותים לא מתאימים לו, אבל אם נדרש, הוא יודע להכנס לשיחות עם המון טיעונים ולא כדאי להתווכח עם בני מזל מאזניים, תופתעו מהתקיפות שלהם כשהם מבטאים את עצמם בנושא שחשוב להם, או מאמינים שדרכם היא הצודקת והנכונה.

מערכות יחסים בעת הזו, מקבלים חיזוק מכוכב יופיטר ( המיטיב הגדול) שעבר כבר ב 09.09 למזל מאזניים. יופיטר מקדם יקדם שיתופי פעולה, ומערכות יחסים בכל המישורים ( בינאישי ועיסקי). המיקום הזה יעזור להתבונן על התמונה הכוללת, וישפיע על החברה כולה בלי להכנס לפרטי פרטים שחווינו במעבר של היופיטר במזל בתולה. אנשים שיתבודדו לאחרונה, יחליטו לא עוד,  ויחפשו בן או בת זוג. הם יהיו מוכנים לקפוץ למים, להתנסות ממקום של תקווה עם רצון אמיתי לצאת מ"הלבד", להעדיף להיות עם עוד אנשים וחברה.

מצב הכוכבים שלפנינו, מאפשר להגיע להרבה אנשים, להרחיב מעגלי חברתיים. זה לא הזמן לשמור סודות, אלא לבטא מידע אישי בביטחון עצמי.

כוכב יופיטר מאזן את מאזני הצדק, מציג את שני צידי המטבע בכל נושא, כי הניראות חשובה למאזניים, ועם כוכב יופיטר זו ההזדמנות להביא את הדברים שיהיו "נכונים" הוגנים וראויים. מאזניים הוא דיפלומט בדרך בה יציג את האמת שחושב שהיא  הנכונה. כוכב יופיטר כאן, ישפיע על עולם המישפט והדת. פרקליטים ועורכי דין, בנקאים גם. היופיטר  במזל מאזניים יביא איתו אינטואיציה ואינטלגנציה לעולם המישפט ובכלל, יחדד את הצדק וההגינות. אבל מזל מאזניים ידוע  גם כמזל שאינו החלטי, ועם היופיטר עלול לגרור עצלות, או הגזמה בעשייה עם  רצון לכבד התחייבויות בעיקר במישורים פורמליים, חוקיים ופיננסים. לעשות ולנוח.

הוונוס עוברת למזל עקרב, ב 23.09, המיקום לא נוח לה. על פי רוב, יש משהו כפייתי עבור הוונוס במיקום הזה. תחושה של אגרסיביות מתלווה למערכת היחסים הרומנטית. נסו לזכור זאת, כך תוכלו להמנע מדרישות תובעניות. נסו לזרום, לא שווה להלחם על שטויות שיקלקלו את האווירה. אין זה אומר להמנע מלומר מה שעל ליבכם, עדיף לפתוח את הערוצים לשיחה, לבחון את מה שקורה, כך תמנעו מהדברים שיהיו אחר כך קשים יותר לפיתרון.

ב26.09 יום עם שימחה ואופטימיות, המשפיעה על הדרך, הזדמנות  המאפשרת להרחיב את  נקודות הראייה, להרחיב אופקים ולראות את התמונה בגדול. אבל אין זה יום טוב לטפל בפרטים הקטנים, יש נטייה להתייחס למה שקורה בכלליות, ולפספס משהו קטן שיכול להיות משמעותי.

באותו יום הפלוטו נעצר לפני שהוא חוזר להתקדם. על פי רוב עצירת פלוטו היא יום עם  עוצמה, מסוכן וגם טעון מאוד. מה שהוסתר בחודשים האחרונים, יחשף עכשיו, ויכול להפתיע עם המידע שמביא אותו מהלך. פלוטו אינו אוהב שיש דברים שמוסתרים מתחת לפני השטח. הוא יחפור, ויחפש גם באובססיביות עד שהכל יצא לאור. האסוציאציה המיידית היא  עכשיו הבחירות בארה"ב? האם העימות הראשון קלינטון מול טראמפ , עומד להפתיע? יש משהו בין הצללים, למעשה, כדאי לא להגיע למקומות כאלה. השארו במקומות מוארים, בעיקר אם יש רצון או צורך להתעמת.

כוכב מארס ( אנרגיה, מניעים, גם אל המלחמה) עובר למזל גדי, ב 27.09. השילוב בין השניים, יש בו סוג של תיסכול, אולי בגלל המוגבלות, המלמדת את המושג "סבלנות". ראוי לציין שהמיקום הזה מחזק את כוכב מארס, היכול להתמקד במטרה, לקדם כדי להשיג הצלחה.

מופע מולד הירח ב 01.10 במזל מאזניים. הכוכבים נמצאים במבנה צמוד לכוכב יופיטר ובמתח עם הכוכב האורני הדס, זה מחזק את פעילות העבריינים. (רמז, שכדאי שתכינו הגנות על הבית בזמן העדרותכם במהלך החגים). במו"מ עיסקי, כדאי להיות ערניים, מאחר שיתכן שלצד השני יש מניעים "מעורבבים" ("מלוכלכים"). אלה זמנים שכדאי לבדוק חפצים ישנים, כאלה שיש נטייה לזרוק לזבל, יתכן שהם שווים הרבה כסף. ( מולד ירח משפיע כשבועיים).

מופע ליקוי הלבנה, שהיה ב 16.09, הביא איתו כובד ריגשי וקשיים כמו שנכתב כאן ברשימה ב 09.09: " במפת המדינה, שלנו, הליקוי לבנה מדליק את כוכב אורנוס. אין שקט, אלימות ופעולות טרור, ויתכן מאוד שכל מה שחווינו לאחרונה, כולל הפיצוץ של הלווין עמוס, על כן השיגור בארה"ב, היה בהשפעת התקופה של מופע ליקוי הלבנה ב16.09, ( יום שישי בלילה) שיהיה על 24 מעלות בתולה, בריבוע לכוכב מארס (שיגיע לדיוק ביום ראשון 18.09) התגובות הריגשיות יהיו בעוצמות…" אי השקט ממשיך.

כמו שכבר למדנו, מופעי ליקויים משפיעים כמעט חודש לפני וכמובן כמה חודשים אחרי. כמו תמיד, העיתוי, יש לו תמיד השפעה על התוצאה. שמענו על התקלות בתיקשורת (מרקורי בנסיגה) עם הלוויין אופק 11 ששוגר ב 13.09. שעדיין יש המאמינים שיסתדר… שמענו על ה"הסכמות" בין ארה"ב ורוסיה על הפסקת אש בסוריה, ובמבחן התוצאה, הם ממשיכים להרוג שם אחד את השני. "הטעות" של האמריקאים שהפציצו והרגו את "הטובים" ( בקריצה, בגלל שזה תמיד בעיני המתבונן) בסוריה. שמעתם על זה? כמה דקות של מלל ביזבזו על זה? אני, מציגה רק קצה של מחשבה, לו זה היה קורה לנו? "טעות"…איזה תגובות מכל מקום אפשרי בעולם היו מגיעות לכאן?

באותה רשימה מה 09.09 נכתב גם "נוסף למבנה הנ"ל, המנעד בין כוכב סאטורן וראש/זנב דרקון, לאורך חודש ספטמבר, הברבריות תגבר, מצבים הגוררים מבוכה, כולל אי שקט חברתי ברחבי העולם, בעיקר באירופה ואצל השכנים שלנו במזרח התיכון". גם זה קורה. הפיגועים בניו יורק וניו ג'רסי, טורקיה וצרפת. אבל ההתייחסות של השלטונות שם, מציגה את נקודת התורפה של המדינות האלה. ההדחקה, לטאטא הכל מתחת לשולחן. יש הרבה ארועים הקשורים בטרור ואלימות מצד המהגרים והפליטים, ברחבי אירופה, שהשלטונות שם "מטשטשים".

מאחר ועברנו לאורך כשנתיים ( 2012-2014) את השפעת הכוכבים האורנוס-פלוטו, עתה מגיעות התוצאות. בין השאר השינוי הדמוגראפי באירופה, המשפיע על אופי החברה שם. וזו רק ההתחלה.

 זמני הירח הבטל:

יום שישי 23.09 הירח בטלמשעה 10.56עד שעה 11.33 בבוקר.

יום ראשון 25.09 הירח בטל משעה 04.43 עד שעה 16.48 אחה"צ.

יום שלישי 27.09 הירח בטל משעה 11.54 לפני צהרים עד 0.42 אחר חצות.

יום חמישי 29.09 הירח בטל משעה 13.04 עד למחרת יום שייש בשעה 10.52 בבוקר.

יום ראשון 02.10 הירח בטל בשעה 08.44 בבוקר עד 22.42 בלילה.

בשבוע הבא התחזית תופיע ביום ראשון, ערב ראש השנה.

כלכלה ושווקים:

אפשר לראות שינוי הדרגתי בשווקים. כניסתו של כוכב יופיטר למאזניים, עצירת המרקורי ב22.09 וחזרה למסלול , הוונוס עובר למזל עקרב ב 23.09, פלוטו נעצר  ומשנה כיוון  ב26.09 ואחר כך כוכב מארס עובר למזל גדי ב 27.09. כל שינוי ומעבר מביא שינוי בפסיכולוגיה של המשקיעים, שינוי במחשבה, כך שאלה ימים שיכולים להביא לתנודתיות, אבל עם מבט חיובי קדימה.

יהיה צריך לעקוב, מתי הכוכבים מדליקים את המערכות של אורנוס-פלוטו וסאטורן נפטון.

לקראת השליש האחרון של חודש אוקטובר כוכב יופיטר יכנס לעימות עם כוכב פלוטו, ששיאו יהיה בנובמבר, בדרך גם כוכב מארס במזל גדי ישפיע.

בנתיים לא צריך לשבת על הגדר.

ההשפעה של מדיניות הבנקים תמיד נמצאת ברקע, פוליטיקה. אבל ההנחה שהפדראל בנק לא ירצה רעידות אדמה לפני הבחירות בארה"ב, ב08.11.

כמו שכבר נכתב פה מספר פעמים, התמונה תראה אחרת אחרי הבחירות שם, ויותר נכון אחרי כניסת הנשיא החדש לתפקידו.

 

ההסכם הביטחוני בין מדינת ישראל וארה"ב.

לכל "המודאגים", למרות ששמענו שההסכם סגור לעשר שנים. המועד בו נחתם, מבטיח לנו שההסכם הזה יעבור "עריכה מחדש" בשלב מסויים אי שם בעתיד. ניזכור בבקשה, התקופה בין הליקויים שהיתה  בין 01.09-16.09 ( בלילה). ההסכם נחתם ב 14.09 בשעות הערב המאוחרות לפי שעון ישראל. הירח היה בטל, מרקורי בנסיגה…וכמובן ליקוי הלבנה שהתרחש כעבור יומיים. מה שקורה לפני ליקוי חמה או לבנה, אינו מתפתח חלק.

גם מי שמכנה עצמו, בעת הזו "האזרח המודאג" המנסה לקבל תשומת לב בכותרות, תלה שלטים בעיר הגדולה ויצא בשצף קצף לנזוף בראש הממשלה ובהסכם, ממקומו הנוכחי בארה"ב, במקום לומר תודה רבה, הוא מבטא כפיות טובה ולא רק הוא. (תחשבו שחבר נותן לכם מתנה, המחאה גדולה, ואתם אומרים, "זה לא מספיק בשבילי, מגיע לי יותר כי א' ב' ג'…") העיתוי הנ"ל, (תקופת הליקויים ומרקורי בנסיגה!) מעיד גם שאם יש לו ציפיות שהוא יתקבל באהדה, הוא יבין שהוא "יתחלק"… אבל לתיקשורת יש כותרות מאמרי פרשנות, מילים מילים, פטפטת כמו שניתן לצפות בזמן נסיגת המרקורי, ספינים בלי תכלית…

המשורר ישראל דושמן שהכיר אותנו, בני עמו, היהודים, הקוטרים מאז יציאת מצרים ( פרק כא בספר במדבר), כתב (בשנת 1911)  "הוי המתאוננים! הוי המתלוננים! אל נא תמררו את חייכם!…"

מי שמכיר קצת את ההיסטוריה, יכול להזכר שברק נבחר  בזמנו בתמיכה אנטנסיבית של הנשיא קלינטון, אולי זו גם תקוותו עכשיו, "הסקרים האופטימיים" של הגברת קלינטון? סתם עברה לי מחשבה…

האסטרולוגים ושוחרי האסטרולוגיה, יכולים להציץ על המפה האישי של "האזרח המודאג", האורנוס והסאטורן במפת הלידה שלו, נמצאים על השמש של מדינת ישראל. כלומר, יש ניסיון להיות "המחנך" של המדינה, או להטיל אחריות או מישמעת על המדינה ( השמש, במפת מדינה, מסמלת גם את ראש הממשלה ). האורנוס תמיד מחפש את השוני, לא פעם מציג "אוטופיה", להיות נון קומפורמיסט, (מתאים לו כבן מזל דלי)  מה שמקשה על מערכת יחסים נוחה ומתמשכת בין המדינה והאיש, ומערכת כזאת נקטעת על פי רוב בשל נסיבות לא  צפויות, ושני הגורמים במישוואה, מעדיפים מרחב הדדי. (בהיסטוריה, תפקידו הקצרצר כראש ממשלה, או כיו"ר מיפלגת העבודה) לאלה מכם שיצביעו על דרכו המטאורית של אהוד ברק בצבא, כדאי  לזכור, שאת דרכו והשגיו, עשה בתוך מיסגרת מוגדרת ולא כאזרח עצמאי! וזה ההבדל הגדול. (יש לא מעט אנשים, שיצליחו מאוד בניהול חברה, אבל כשייצאו לעצמאות, ילכו "לאיבוד", יש אצלנו, אנשי צבא מוכרים בדרגות גבוהות, עם עיטורים המעידים על איכותם, אבל כשיצאו לאזרחות, הגיעו ל"שום מקום")  במפה המקודמת שלו נמצא הירח המקודם עכשיו על הנפטון במפתו לאורך כחודשיים-שלושה, האם מישהו חי באשלייה?

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נסע השבוע לארה"ב, במפתו האישית, כוכב יופיטר (המיטיב הגדול) נמצא על ציר 4-10, בבית המסמל סטאטוס. כלומר אווירת הפירגון כלפיו, קיימת. המיפגשים איתו יביאו להתקשרויות והסכמות מתוך הרמוניה ואימון הדדי. וזו התשובה של הכוכבים ל"מביני דבר" למקטרגים, ולמבקרים על אופי הפגישה הבינאישית של רה"מ נתניהו עם הנשיא אובמבה. גם פגישות אחרות שיקיים שם בימים האלה, יהיו בחסות היופיטר.

גם ההורסקופ המציג את בנימין נתניהו בתפקידו כראש הממשלה של מדינת ישראל, נתמך על ידי היופיטר ב 4-10, ברצועת הזמן הנוכחית ועוד כוכבים על ציר 4-10 לאורך השנה.

תחזית רחבה על המדינה תגיע ברשימה הבאה, ערב ראש השנה.

חידה אסטרולוגית: במפה המקודמת של ארה"ב, מרכז השמים עובר למזל תאומים. האם המשמעות שהכהונה החדשה תהיה תשלב שני נשיאים? ( קלינטון+קלינטון) או שיהיה זה בן מזל תאומים שיזכה בבחירות?

הגיע הזמן שנלמד את הכרת הטוב, נלמד להגיד תודה כל בוקר. החברה שלנו תהיה טובה יותר.

"…תודה על כל מה שבראת תודה על מה שלי נתת, על אור עיניים חבר או שניים, על מה שיש לי בעולם, על שיר קולח ולב סולח שבזכותם אני קיים…"(עוזי חיטמן)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .