eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 09.09.2016-22.09.2016

 

אנחנו בתקופה של הליקויים. החודש החל עם ליקוי חמה ב01.09.2016 ממשיך במופע ליקוי הלבנה ב16.09 (עם השפעה עד סוף החודש) תקופה שבה נושאים שלכאורה היו בשוליים, צצים ועולים לבמה המרכזית. נושאים שלא דיברנו עליהם, שהיו מאחורי הקלעים, יעוררו עניין מרכזי. אצלנו, היתרים לעבודות הרכבת, בשבת, עם כל "הניספחים". ובעיקבות האסון הנוראי, קריסת החניון על העובדים והמחיר. בשיח היומיומי אנו "לומדים" על עבודות הנדסה, כמויות הבטון ואחריות מקצועית של מהנדס או אדריכל וכו'. עוד  לא סיימנו!

מופע ליקוי הלבנה במיבנה עם כוכב מארס, כירון ועוד, כבר משפיע בגלל הרגישות, כמו שלא פעם צויין כאן, השפעתו כבר מורגשת כ 10 ימים לפני! נסו להיות מקורקעים, ברמה האישית, נסו להמנע מחוסר הסכמה על "שטויות". אל תיכנסו לוויכוחי סרק,  נסו לחשוב להרגיע. בעיקר בימים הקרובים לליקוי לפני ואחרי. זו תקופה שאינה נכונה לקחת סיכונים. אל תתחייבו בזמן הזה בעיקר בתחום העיסקי. זכרו, בשבוע שלפני הליקויים, אל תקבלו החלטות משמעותיות!  בעיקר בין 15.09-17.09 ארוע לא צפוי עלול לגרור הפסד כספי, או הזהרו שלא תאבדו את הארנק או דבר ערך אחר. שילובי הכוכבים מעוררים התפתחויות לא צפויות, מתסכלות. קוצר הרוח משפיע, כל אחד מעדיף לראות רק מה שנמצא מתחת לאפו. המתחים הקיימים מתחת לפני השטח, גורמים לשגיאות שחלקן קשורות ברבדים אישיים ואחרות בעולם הפוליטי. הכעס והמבוכה שלכם יהיו בעיקר בגלל שהציפיות לא קיימות. נדמה שהמצפן המוסרי נעלם.

מופע של ליקויים, ליקוי חמה או ליקוי לבנה, הוא סוג של מיכשול, המשפיע על האווירה. ליקוי הלבנה יהיה גם בצמידות לכירון, מה שיכול להועיל לעזור בתהליכים בריאותיים. אבל כוכב מארס, לא "יעשה את זה קל".

כוכב מארס נמצא גם עם קופידון, במנעד מתוח לליקוי לבנה, מקשה על אינטגרציה. כך שאם תרצו להשתלב במועדון כלשהו, קבוצה וכד', אתם עלולים לחוש דחייה, החוויה שלכם יכולה להתבטא באווירה של המקום, או במילים שתישמעו. כל אחד מכם מגיב לאיתותים עם האנטנות שלו.

בימים שאחרי הליקוי לבנה, מה16.09 תבינו דברים בדרך חדשה, כזו שתיגרום לכם לראות ארועים באור חדש שיאפשר לכם לעשות החלטות טובות יותר.

במפת המדינה, שלנו, הליקוי לבנה מדליק את כוכב אורנוס. אין שקט, אלימות ופעולות טרור, ויתכן מאוד שכל מה שחווינו לאחרונה, כולל הפיצוץ של הלווין עמוס, על כן השיגור בארה"ב, היה בהשפעת התקופה של מופע ליקוי הלבנה ב16.09, ( יום שישי בלילה) שיהיה על 24 מעלות בתולה, בריבוע לכוכב מארס (שיגיע לדיוק ביום ראשון 18.09) התגובות הריגשיות יהיו בעוצמות… האם זה יהיה משהו הקורה מחוץ למדינת ישראל שישפיע?

עונת הליקויים יכולה להשפיע גם על אסונות טבע, רעידות אדמה והתפרצויות הר געש. (הנפטון דומיננטי, נפטון אל הים, מים, בורות מים, סחף בוץ…)  ארועים שהיקום מביא איתו ולנו אין שליטה עליהם.

נוסף למבנה הנ"ל, המנעד בין כוכב סאטורן וראש/זנב דרקון, לאורך חודש ספטמבר, הברבריות תגבר, מצבים הגוררים מבוכה, כולל אי שקט חברתי ברחבי העולם, בעיקר באירופה ואצל השכנים שלנו במזרח התיכון.

המיבנה סאטורן-נפטון, יגיע לדיוק ב 10.09. מבנה של דפלציה. תדמית מתפוגגת. כמה מהדברים שהאמנו בהם, אינם עומדים במיבחן המציאות. אי נוחות, אכזבות ברצועת הזמן הקרובה. נבין שכל מה שחשבנו דרך משקפיים צבעוניות, וורודות בעיקר, אינו כך במבחן המציאות.

לאורך נסיגת המרקורי במזל בתולה שנעצר ב22.09, יהיה צורך לשחרר רגשות, בעיקר פחדים שעלולים בין השאר להגביל את היכולת להכיל אחרים. יתכן גם שחלק מהתבניות והמסורת שדבקתם בה לאורך זמן אינם מעניקים עוד את הביטחון שאתם מבקשים לעצמכם. זכרו גם לדבר בצורה בהירה בכל שיחה או מו"מ, כדי להיות בטוחים שהמאזין לכם  שומע את מה שאתם רוצים להעביר. אל תישכחו, אלה זמנים של דיסאינפורמציה, פרשנויות מוטעות והוצאת דברים מהקשרם.

ברצועת הזמן שכוכב מרקורי בנסיגה, הפטפטת מגיעה לשיאה, זה נחמד במסיבות וארועים חברתיים, אבל זה קשה בכיתות למורים. זה מעורר "ספינים" תיקשורתיים, שוב נשמע את העיתונאים והפרשנים "מספרי סיפורים", את מובילי דעת קהל שייצאו בכותרות בלי שבחנו אותן ביסודיות בעיקר כשהשפעת סאטורן ונפטון ממשיכה עד אחרי ה10.09.

על נקודת העולם תגיע במהלך השבועיים הקרובים נקודת האמצע ווסטה- נפטון. נקודה המופיעה על פי רוב המפות של "נוכלים". (פרמידה? עוד סיפור הונאה כלכלי), זה גם מצביע ברמה האישית ( נוכלות) , כלומר אם המבנה הזה יופיע במפה האישית.

מעניין איזה סקאנדל יחשף בארה"ב במהלך החודשיים הקרובים.

ב 09.10 כוכב יופיטר מגיע למזל מאזניים, המזל המסמל איזון והרמוניה. יופיטר פותח את הדלת לעורר פעילות חברתית. מעודד הסכמי שלום בין חברות וגם בריתות והסכמים בעולם הגדול. מערכות יחסים שיתחילו בבתקופה זו יהיו מבורכות. האמנות והאסתטיקה יעניינו אנשים, ואלה יביאו שיפור לחיים של רבים. יופיטר משפיעה על מידע חדש, חינוך גבוה. מאזניים הוא סמל לשותפות והדדיות. כך יש מקום לתקווה. אחרי שכוכב יופיטר  טייל בשנה האחרונה במזל בבתולה, תשומת הלב היתה "לקטנות", התעלמות מהתמונה הגדולה. עכשיו אנחנו בתקופה שבה נחזור להתבונן על הכל, על חיי החברה, פחות להתבודד, העדפה של החלטות משותפות, העדפה להיות בצוותא. יופיטר במזל מאזניים יתן יותר הזדמנויות בעזרת קשרים ומטרות משותפות שיביאו להישגים משותפים. השיוויון יהיה ברור יותר. עם יכולת לחשוב בגדול ולזכות בתמיכה מאחרים.

סביב 11.09 וונוס במנעד לפלוטו. אין זה זמן לקחת הלוואה. גם לא לתת לאף אחד. יהיו עוד תחקירים  הקשורים לענייני כסף. התשוקה והחושניות משפיעים על אופייה של מערכת היחסים. נסו להמנע מהתנהלות שאופייה כפייתי, היו ישירים והגונים. השתלבות הכוכבים בימים העוקבים 12-13.09 מרקורי מאתגר את מארס. ואחריו יגיע המארס בריבוע לשמש, המתחים ישפיע על הסגנון. המילים בהלימה. הצורך להלחם, להגיב בתוקפנות, לשאול שאלות קטרניות, לאבד שליטה על מה "שעף מהפה". קחו מרחק ממקומות שאתם עלולים לגלוש לעימותים לא רצויים. סיפרו עד עשר, קחו נשימה עמוקה כמה ימים, עד שניתן יהיה לפתור את הבעיות. מאחר וכוכב מרקורי בנסיגה חוסר הבנה מתלווה לכל אלה, פרשנות מוטעה שעלולה להנחות אתכם לכיוונים לא נכונים. אל תופתעו, אלה סיטואציות של התפרצויות וצרחות הנובעות מתיסכול.  מודעות לכל מצב הכוכבים יכולה רק להועיל לכם להמנע ממצבים שיביכו אתכם. אלה ימים עם הרבה אנרגיה שכדאי לתעל אותה לכיוונים יצרניים ויצירתיים.

ואם לא די, הוונוס מגיעה למנעד מתוח עם האורנוס. מ 15.09 עד 19.09. אחרי האגרסיות מהימים שעברו, המיפגשים עם אחרים יהיו "אחרים" בלי להרגיש מחוייבים או מוגבלים. אלה מערכות שמהן תלמדו משהו חדש. ביחסים בינאישיים צפויים ריגושים, אבל אלה קצרי טווח.

ב22.09 כוכב מרקורי נעצר ומשנה כיוון, כדאי להמתין עוד חמישה ימים, ותוכלו לחזור לתלם. תרגישו בהבדל. פרטים שהיו לא ברורים, אינם כך יותר. תבינו איפה היו השגיאות. הנטייה לבדוק פעמיים, ניירת או עבודת עריכה שעשיתם לאחרונה.החלטה נכונה בעת הזו לפני שאתם מתקדמים הלאה.

השמש תעבור למזל מאזניים ב 22.09 יום השיוויון. מעבר המסמל את תחילת הסתיו.

"…יש ניגון שעולה מן הסתיו ומרעיד מיתרי הזהב..וישוב ויפרח מחדש…" ( מהשיר ליל סתיו, מילים חיה כהן).

 

זמני הירח הבטל (הרשימה תחזור בעוד שבועיים).

יום שבת 10.09 הירח בטל משעה 03.52 עד 15.56 אחר הצהרים.

יום שני 12.09 הירח בטל משעה13.01 עד 0.28 אחר חצות.

יום רביעי 14.09 הירח בטל  משעה 18.32 עד למחרת בשעה 05.22 לפנות בוקר.

יום שישי 16.09 הירח בטל משעה 22.04 עד למחרת בשעה 07.22 בבוקר.

יום ראשון 18.09 הירח בטל משעה 23.10 עד למחרת בשעה 07.57 בבוקר.

יום רביעי 21.09 הירח בטל משעה 06.32 עד 08.52 בבוקר.

יום שישי 23.09 הירח בטל משעה 10.56 עעד 11.33 בבבוקר.

 

כלכלה ושווקים

הגברת יילן סיפרה בנאומה האחרון על הכלכלה "החזקה" בארה"ב, מה שרבים פרשו כרמז להעלאת הריבית. אבל הנאום היה בזמן נסיגת מרקורי, כך שיתכן שהנגידה תחזור בה, נסיגה שתהיה ביחס למשמעויות או ניואנסים שנשמעו בנאומה.  החודש האחרון לא ענה לציפיותיה, חוסר השקט בשווקים, ימשיך גם בשבועיים הבאים.

אי נוחות כלכלית גם באירופה, האיחוד האירופי מאותגר גם הוא. רוב מדינות האיחוד נושאות בגרעונות כבדים ב"זכות" הדמוגרפיה המישתנה. הקושי הוא גם בארה"ב, ביפן שלא התאוששה, מאז האסון הלא פתור של פוקשימה . העולם נמצא בהאטה (סאטורן במזל קשת) ועלול להגיע למשבר, שאת טיבו נבין אחרי השבעת הנשיא החדש בארה"ב בינואר 2017. גם סין, לא עוזרת ( כזכור הם אוחזים באגרות החוב ששל ארה"ב) והשמועות, שאולי הן מוגזמות על  הסכנה שארה"ב נמצאת בה בגלל אובדן הסטאטוס של הרזרבה הכספית העולמית. האם סין יכולה לגרום לארה"ב לחדלות פרעון? נשמע מופרך נכון? אבל… משהו מאוד לא נוח יחשף אחרי השבעת הנשיא הבא, וישפיע על הכלכלה שם, אלימות וטרור בארה"ב.

הליקויים במזל דגים, לא עוזרים במישורים הכלכליים. נושא אספקת המים גם הוא ידרוש טכנולוגיה חדשנית, כולל טיהור מים.

11.09 השנה, "יום הזיכרון" ל 11.09.2001. כוכב סאטורן יגיע בדיוק ממולות למיקומו אז, בנוסף וונוס-פלוטו יחגגו. מה נישמע? מה יהיה ? תמונת כוכבים שהוא בדיוק יום אחרי ההיבט של סאטורן-נפטון. בהמשך תגיע וונוס-לאורנוס, כך שרצועת הזמן בין 11.09-18.09 שוב מעוררת את הגלים, המיבנה אורנוס פלוטו כזכור יש לו כוח כלכלי וחברתי. בהמשך יגיע ליקוי לבנה  ב16.09. גם הוא  מאוד ריגשי. עונת ליקויים תמיד משפיעה על התפתחויות לא צפויות, עפ"ר לפני המופע וגם אחריו.

נקודת האור צפוייה עם המעבר של כוכב יופיטר למזל מאזניים 09.09. שינוי המגמה יגיע בהדרגה, ויחזיר את האיזון יחסית לשווקים.

מחשבות אסטרולוגיות:

מודעות ענק בימים האחרונות, שפירסם אהוד ברק, כדי להריץ את עצמו, נעשו בלי מחשבה אסטרולוגית. העיתוי, הסוד הגלוי המיסתתר מאחורי כל הצלחה או ההפך. אהוד  ברק בחר לפרסם את הפוסטרים  בתוך תקופת הליקויים, מרקורי בנסיגה והשפעת הסטורן ונפטון עדיין ברקע. מצב הכוכבים שלו בשנה הקרובה המשולב עם מפת המדינה, (לא ידוע מתי מועד הבחירות) לא מעניקה לו תמיכה מהציבור. הרבה פעילות תהיה נגדו גם מאחורי הקלעים. הכוכבים על ציר 4-10, 2-8, 6-12. מציעים לשמר את מה שיש, ולא לצאת למציאות חדשה. כלומר, אדם במצב כוכבים כזה, לכוד בתוך מציאות שאינה מאפשרת התפתחות. אלה כוכבים שרומזים לנו שהאדם חי בבועה!

הקנצלרית אנגלה מרקל:

תוצאות הבחירות האחרונות דיברו על כך שמעמדה של מרקל התערער. במפות המשותפות שלה עם גרמניה, ( בחנתי את גרמניה מאז ינואר 1871 ומפת האיחוד באוקטובר 1990). הכוכבים נמצאים על ציר 1-7. כלומר היא נבחנת מחדש כל הזמן. עליה לקחת החלטות  שיאפשרו לה בחינה מחדש לאחר זמן מה. אבל עדיין יש לה אהדה יחסית 5-11, יש לה עוצמה פנימית למרות המחיר שמשלמת, יש מרחב שזוכה לו גם במציאות לא מפרגנת. אבל יהיה עליה להוכיח את עצמה ולנסות מעת לעת כיוון אחר במדיניות שלה.  מה שלא מבטיח שהיא תצליח לדלג על כישלונות. גם הסבלנות שלה בתפקיד נמצא במיבחן. באיבחון הקלאסי, במפה האישית שלה עם גרמניה של לפני האיחוד השמש בצמידות עם אורנוס  ב25 מעלות במזל סרטן, וכוכב אורנוס העובר במזל טלה "עוזר" לאי השקט. במפה המשותפת של הקנצלר מרקל עם גרמניה המאוחדת (1990), יופיטר וזנב דרקון ב25 סרטן,  גם אלה מאותגרים מכוכב אורנוס בטלה.

כשנדע מהו מועד הבחירות שצפוי שם בשליש האחרון של 2017 אם אינני טועה. נוכל לבחון את התוצאה. לא אהיה מופתעת אם אנגלה מרקל תיבחר לקחת פסק זמן. המתח ניכר במפות שלה בתפקיד.

תזכורת:

בעיקבות החדשות היומיומיות, תיזכורת, מרשימה שהופיעה כאן ב 19.08.16 : "המפות של הגברת קלינטון (מפת לידה, לפי 20.02 בלילה), עם דגש על מפת המינוי שלה לתפקיד כנציגת המיפלגה הדמוקראטית, ובהשוואה ושילובים עם מפת ארה"ב, מעידות שהיא תעבור מסלול מיכשולים, עם חבטות קשות, התקפות וסקאנדלים יביאו אותה ליום הבחירות חבולה לגמרי. המאמץ המושקע בהסתרת מצבה הבריאותי, והניסיונות לטשטש את בעיית האמינות שלה…"

"האמת היא העקיצה המכאיבה ביותר"  ( רוברט ברידג'ס)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .