eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 02.09.2016-08.09.2016

 

אנחנו אחרי ליקוי החמה שהיה ביום 01.09.2016, ומרקורי שהחל בנסיגה ב 30.08.2016. כזכור, כל מה שהתחלתם או נעשה בשבוע שלפי הליקוי, לא יתפתח כמו שמצפים, ובשבוע שלפנינו, על פי רוב, יש להתפתחויות שתעשו חשיבות מיוחדת. מבנה הכוכבים במהלך השבוע דורש זהירות בהשקעות. (אולי עוד פרשה עם ההונאה של מיידוף?) יש תחושה של "סיפור גדול" עם הצמידות מרקורי ויופיטר, אבל הנפטון רומז, "זה טוב מדי שיהיה אמיתי".

ליקוי החמה עלול "לפתוח" עונה של ווירוסים, רגישויות. שימרו על מערכת החיסונים לכם. השפעת סאטורן-נפטון עדיין ברקע, ומתחדדת לקראת 10.09 שתגיע לדיוק. שימרו על מערכת ציפיות ריאלית! זיכרו שבועות עלולות להתנפץ, אל תופתעו אם קצב הפעילות האישי "יורד" בימים הקרובים. הליקוי השפיע וימשיך להשפיע בגלל מבנה הכוכבים העוטף אותו, והדוגמא היא הסקאנדלים, הרכילויות והשמועות שמלווים את המרוץ לבית הלבן, גם אודות קלינטון וגם טראמפ מצליח להכשיל את עצמו עם שטויות.

סאטורן-נפטון, עוזרים לתחושת החרדה. אנשים חשים שמשהו עלול התרחש, גם אם אין לתחושות הללו בסיס. יש כאלה המצליחים "להפיק" סרטים עם התחלה וסוף, הכל מתרחש רק במוחם, עד שיחזרו למציאות, כלומר לפרופורציות.

יהיה מעניין לעקוב אחרי מערכת החינוך, 01.09 פתיחת שנת הלימודים, כמה שעות לפני הליקוי חמה וכוכב מרקורי בנסיגה.

השבוע כדאי להיות זהירים, אלה מכם שצפוי להם מיפגש עם אוטוריטה, משרדים פורמליים או עם נציגי רשות המיסים.

בימים האלה עד 05.09 המיפגש של כוכב מרקורי עם כוכב יופיטר במזל בתולה, הוא מיפגש מבורך. בעיקר אם תדעו להשתמש בו בחוכמה. כוכב יופיטר נחשב לסמל חוכמה וראייה פנימית, מה שחושף דחף לפילוספיות מנטליות, אבל גם לנתח בשיטתיות מידע, עם התמקדות בצד התועלתי. בוחנים את מה שמעניין, גם בראי הצדק. זמן טוב לטפל גם בנושאים פורמליים. אבל יהיה נכון יותר לבחון את הנושאים ולהמתין לפני שמקדמים אותם. עם זאת, זה הזמן לסיים את מה שכבר התחלתם. גם בתחום הבריאותי, מזל בתולה מסמל גם את בריאות הגוף והנפש, חקלאות מוצרי חקלאות וכל הקשור לטבע. החולשה של הצמידות הזו היא בהגזמה. לדוגמא הוצאות בלי פרופורציות. המבנה הזה משלב עכשיו גם סאטורן-נפטון, הגורם דאגה ומתחים גם על מה שאתם עושים בפועל, מאחר ומזל בתולה קשור בשלימות, פרפקציוניזם. אם נאחד את התמונה הכוללת, נקבל השבוע דרישה עם סימני קריאה לדברים מינוריים מה שגורר איתו חוסר פרופורציה, "לעשות מנמלה פיל".

לאורך נסיגת המרקורי במזל בתולה, יהיה צורך לשחרר רגשות, בעיקר פחדים שעלולים בין השאר להגביל את היכולת להכיל אחרים. לאהוב בפתיחות, יתכן גם שחלק מהתבניות והמסורת שדבקתם בה לאורך זמן אינם מעניקים עוד את הביטחון שאתם מבקשים לעצמכם.

החזרה למיסגרות מאפיינת את התקופה, חזרה לעשייה. אלה ימים בהם תיבחנו שוב את הרגלי האכילה שלכם, הרגלים שיעזרו לבריאות טובה יותר. נושא בריאות האוכל כבר מלווה אותנו בתיקשורת, סלמולנה, ליסטריה ( גם אלה בהשפעת סאטורן-נפטון, העוזרים לפחדים לא ראציונאליים) ומי יודע על איזה חיידקים נוספים נשמע בימים הקרובים. מודעות עצמית מתבקשת, אתם יכולים להיות אחראים על הבריאות שלכם.

תיזכורת, ברצועת הזמן שכוכב מרקורי בנסיגה, הפטפטת מגיעה לשיאה, זה נחמד במסיבות וארועים חברתיים, אבל זה קשה בכיתות למורים. זה מעורר "ספינים" תיקשורתיים, שוב נשמע את העיתונאים והפרשנים "מספרי סיפורים", את מובילי דעת קהל שייצאו בכותרות בלי שבחנו אותן ביסודיות בעיקר כשהשפעת סאטורן ונפטון ממשיכה עד אחרי ה10.09 "אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם, או מראים לכם".

נקודת האמצע של ווסטה ונפטון תגיע לנקודת העולם, כך ש"הסיפור" יהיה קשור לארוע שמשפיע על העולם. ווסטה- נפטון מופיע על פי רוב המפות של "נוכלים".  (פרמידה? עוד סיפור הונאה כלכלי), זה עלול להשפיע גם ברמה האישית, כלומר, פלישה לפרטיות, או פריצה לשטח/חצר בית פרטי.  זה עלול לאיים על הביטחון האישי והכלכלי. זה בהחלט יכול להיות ברמה גלובאלית, במדינות שירגישו פלישה כוחנית לשיטחם. האם סיפור הפליטים באירופה יחזור לכותרות?

מופע ליקוי הלבנה צפוי ב 16.09 ויהיה מלווה בכוכב מארס. מומלץ להית ערים כבר עשרה ימים לפני, המתחים הגאופוליטיים יתחזקו. האווירה מושפעת. הרגישות גבוהה, מצבי הרוח יהיו עם עליות וירידות, דראמות.  גם מזג האוויר ואיתני הטבע יש להם מה לומר ליקום. כמו בזמן השפעת ליקוי החמה שהיתה ב 01.09.  ברשימה שהופיעה כאן ב 19.08 נכתב על הליקוי שהוא "יכול להשפיע גם על אסונות טבע, רעידות אדמה והתפרצויות הר געש. ארועים שהיקום מביא איתו ולנו אין שליטה עליהם." נכתב כאן גם שההשפעה של לקויים היא גם כשבוע לפני, וכשצמד הכוכבים מארס/סאטורן היה בדיוק על מעלות הליקוי, ב 24.08  זה גרם לתזוזת הלוחות, שהרעידו את איטליה בשרשרת רעידות אדמה קשות. זה נכון גם לתקופת ליקוי הלבנה. (אפשר שהארוע יהיה גם לפני) סבירות שאלה יהיו אסונות הקשורים בים, מים בוץ וכד'.

מופע ליקוי הלבנה ב16.09, ( יום שישי בלילה) יהיה על 24 מעלות בתולה, בריבוע לכוכב מארס (שיגיע לדיוק ביום ראשון 18.09) ואלה במנעד קשה ומתוח לכוכב אורנוס בהורוסקופ של מדינת ישראל! התגובות הריגשיות יהיו בעוצמות… (הנפטון דומיננטי, נפטון אל הים, מים, בורות מים, סחף בוץ…) האם זה יהיה משהו הקורה מחוץ למדינת ישראל שישפיע?

מופע של ליקויים, ליקוי חמה או ליקוי לבנה, הוא סוג של מיכשול, המשפיע על האווירה. ליקוי הלבנה יהיה גם בצמידות לכירון, מה שיכול להועיל לעזור בתהליכים בריאותיים. אבל כוכב מארס, לא "יעשה את זה קל".

כוכב מארס נמצא גם עם קופידון, במנעד מתוח לליקוי לבנה, מקשה על אינטגרציה. כך שאם תרצו להשתלב במועדון כלשהו, קבוצה וכד', אתם עלולים לחוש דחייה, החוויה שלכם יכולה להתבטא באווירה של המקום, או במילים שתישמעו. כל אחד מכם מגיב לאיתותים עם האנטנות שלו.

כוכב מרקורי בנסיגה במזל בתולה, ישפיע עד 22.09, ( נוסיף עוד 5 ימים), כך שבדיקה וביקורת תהיה משולשת ומרובעת, כדי להיות בטוחים שאכן כל המידע שאספתם וקיבלתם לאחרונה הוא נכון ורלוונטי, גם בהמשך. ההמלצה תמיד, להאיט את הקצב, כדי לארגן ולסדר, גם ארונות ומגירות, גם ניירת וקלסרים. אלה מכם הכותבים, זה הזמן לחזור ולערוך את התכנים. זכרו גם לדבר בצורה בהירה בכל שיחה או מו"מ, כדי להיות בטוחים שהמאזין לכם  שומע את מה שאתם רוצים להעביר. אל תישכחו, אלה זמנים של דיסאינפורמציה, פרשנויות מוטעות והוצאת דברים מהקשרם.

( בלי להביע עמדה, רק הסתכלות והקשבה של אסטרולוגית) ביום שלישי 30.08 כוכב מרקורי נעצר והחל לחזור על עיקבותיו, באותו יום (איזה עיתוי?) נאם המפכ"ל רוני אלשייך נאום שבו הביא מיספרים ומחקרים ( מתאים לתקופת מזל בבתולה) על פשיעה…  יומיים לפני ליקוי החמה. ומאז כמו גלגל ענק המיסתובב במהירות, ככה נשמעים התכנים של נאומו, בכל תוכנית רדיו או טלוויזיה, ברקים וכעסים, כל צד מבין מה שהוא מבין, כן התכוון לא התכוון, ניסיון להסביר שוב לתת פרשנויות, ועל כל אלה מנגנת התיקשורת לסוגיה… חגיגה של מרקורי בנסיגה, הג'וקר ליד ליקוי החמה.

גם "הספין" של ערוץ 10 ציטוט של שר הביטחון אביגדור ליברמן מחדרי חדרים, בעצירת המרקורי ב29.08 "זכה" ב 31.08 בהכחשה של שר הביטחון…דיסאינפורמציה? פרשנות מוטעה? מי אומר את האמת?

ואנחנו רק בהתחלה.

מרקורי כוכב התיקשורת נמצא ב10 מעלות תאומים, בהורוסקופ של מדינת ישראל סאטורן- נפטון סוגרים עליו ב T, מאז נובמבר 2015, האם זו הסיבה שאנשים מרגישים שיש איום על חופש הדיבור? האם זו הסיבה לספינים  ו"מספרי הסיפורים" בתיקשורת וברשתות החברתיות? סאטורן במזל קשת זו האמת, להיות צמוד למיסגרת ותוכנית, אבל נפטון במזל דגים, ממוסס הכל. כך שיש מי שמפזר "הפחדות", איומים ובעיקר אגדות על "סגירת פיות". למזלנו, המבנה הזה עומד להתפוגג במהלך חודש ספטמבר. אומנם כוכב נפטון ישאר להשפיע, אבל במהלך 2017 גם הוא ימשיך להפליג הלאה, והתקווה שהמציאות הריאלית תחזור למחוזותינו.

לאחרונה, שמענו על הקמת וועדות להגביר את הבטיחות הדרכים, כבישים, וכו'. בעיקבות רצף תאונות דרכים הקשות. אלה מכם הקוראים את הרשימות כאן בקביעות, יודעים, שזו תקופה שבה הכוכבים מעמידים במיבחן את כולנו. המארס היה ועדיין פעיל במגוון מעגלים על ציר2-8 במפת המדינה. המארס "גובה" מחיר! לצערי, הוועדות האלה לא יוכלו להתמודד עם הכוכבים. רק מודעות של כל אחד מאיתנו למצב הכוכבים, זה אולי מה שיעזור. שימרו על ערנות.

"רְאֵה, אָנֹכִי נֹתֵן לִפְנֵיכֶם–הַיּוֹם:  בְּרָכָה, וּקְלָלָה". ( מפרשת השבוע "ראה")

זמני ירח בטל:

יום שבת 03.09 הירח בטל משעה01.11 בלילה עד 03.55 לפנות בוקר.

יום שני 05.09 הירח בטל משעה 03.32 לפנות בוקר עד 15.38בצהרים.

יום חמישי 08.09 הירח בטל שעה 03.41 עד 04.19 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

לוח הזמנים שלפנינו ימשיך להשפיע על חוסר היציבות בשווקים. יש סידרה של מצבי כוכבים שעלולים לגרום לארועים שמשמעותם יכולה להיות גם דראמטית ברמה גאופוליטית בעולם, וישפיעו בדרכם על מצב השווקים.

אנו בתקופה של מזל בתולה, מזל משתנה, כלומר עיקביות ויציבות לא תמצאו ברצועת הזמן הקרובה.

כוכב מרקורי בנסיגה מ – 30.08 ועד 22.09-23.09 עפ"ר הוא משפיע על הפסיכולוגיה של המשקיעים, עם שמועות וסחרירים שרובם בלי בסיס, אבל בנתיים אלה יעוררו אי שקט. שימו לב למידע שאתם מקבלים, כדאי לבחון לפני שאתם משקיעים. אל תאמינו לפני שאתם בטוחים בפרטים! נפטון ווסטה על מעלת העולם, אופייני להונאות ונוכלויות. לכן רק חשדנות מצידכם, תימנע אתכם ממבוכה בהמשך. המנעו מהשקעות חדשות! אין לכם מידע מפורט ועדכני הנידרש כדי לא ליפול. "אַשְׁרֵי אָדָם מְפַחֵד תָּמִיד…"( משלי כח)

לקוי החמה שהיה ב01.09, הוא מבנה המשפיע גם על איתני הטבע, כוחות שאין לאיש שליטה עליהם. גם ארועי טרור צפויים, מלחמות ועוד "מכל טוב". הליקוי יתרחש  בתוך הריבוע סאטורן-נפטון ומיד אחרי שכוכב מרקורי החל בנסיגה. המבנה סאטורן נפטון עוזר להרגיש "תקועים" חוששים לנוע קדימה, בגלל הפחד.  אל תאמינו למה שאומרים לכם, או למה שאתם שומעים…יש שמועות וציפיות, כן יעלו את הריבית או לא? יקח זמן עד שהציבור יחזור לתת אימון בנגידי הבנקים בארה"ב ובאירופה,  בבנקים, בפוטנציאל לחזור לחסוך ולהשקיע.

11.09 השנה, "יום הזיכרון" ל 11.09.2001. כוכב סאטורן יגיע בדיוק ממולות למיקומו אז, בנוסף וונוס-פלוטו יחגגו. מה נישמע? מה יהיה ? תמונת כוכבים שהוא בדיוק יום אחרי ההיבט של סאטורן-נפטון. בהמשך תגיע וונוס-לאורנוס, כך שרצועת הזמן  בין 11.09-18.09 שוב מעוררת את הגלים, המיבנה אורנוס פלוטו כזכור יש לו כוח כלכלי וחברתי.

בהמשך יגיע ליקוי לבנה ב16.09. גם הוא  מאוד ריגשי. עונת ליקויים תמיד משפיעה על התפתחויות לא צפויות, עפ"ר לפני המופע. לפעמים גם אחריו. גם כאן  מבנה הכוכבים המצטרף וכוכב נפטון הדומיננטי נותן תחושה של אי נוחות הקשורה למים, ים, גשם….

 

 

תחזית מזג האוויר תחזית אקלים על פי לוח השנה העיברי על פי סודות האר"י הקדוש:

שנת התשע"ז 2016-2017, ( 3.10.2016-20.0.2017) ,

"שנת הבצורת הגדולה… שנה זו תשיעית למחזור הגדול המאופיינת בבצורת קטלנית…עם רעב גדול ביותר ביבשות הגדולות. שנה זו כמויות גשמים אפסיות חורף קר וקיץ חם ביותר… המחירים יהיו גבוהים מאוד ויהיה שפל כלכלי חסר תקדים ב 56 שנה אחרונות. ובשנה זו… תחילת השנה זול ואחריתה יוקר גדול."

בנוסף "ליקוי לבנה באב מורה על מלחמות במערב ובצורת גדולה ורעב שיהיו שם במערב. ליקוי חמה באב מורה על בילבולים קטטות ובאלגאן שיהיו בעולם…"

נישמור על אופטימיות, בשנה התשע"ח מובטח שיהיה גשם רב…

 

"עֻצוּ עֵצָה וְתֻפָר דַּבְּרוּ דָבָר וְלֹא יָקוּם כִּי עִמָּנוּ אֵל." ( ישעיהו פרק ח')

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .