eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 19.08.2016-01.09.2016

 

אנחנו לפני תקופה מעניינת. התקשורת זורמת במישורים חיוביים, הרעיונות צצים, יש נקודת ראייה רחבה יותר, כל אלה עוזרים לשיחות שחשובות לכם. תמצאו את עצמכם מבטאים רעיונות חדשים, מקבלים מידע חדש, רצון "לחקור" עולם, ולצאת ממקומות שהייתם תקועים בהם. אלה ימים בהם קל להתפתח ברמה השיכלית, להכנס למערכת לימודים או לצאת ולטייל. האינטואיציות טובות, ועוזרות להשראה אצל אלה מכם העוסקים ביצירתיות. השתדלו להשאר "מחוברים" למציאות! ואל תתנו מקום לפחדים.

" הדבר היחידי שצריך לפחד ממנו זה הפחד עצמו" ( הנשיא רוזוולט)

תיזכורת, ב05.08 לקראת תחילת המישחקים בריו נכתב ברשימה כאן "…מחלות מדבקות אחרות עלולות לפרוץ, עם מרקורי וונוס במזל בתולה, ומארס בקשת, שיוצרים קשר מתוח עם סאטורן ונפטון עד ספטמבר. הקפידו גם על אוכל ומי שתייה. הבעיות יכולות להיות קשורות גם בביטוחי בריאות, שיהיו לא מושלמים. תמיד כדאי לבדוק, זכרו המוקשים תמיד חבויים בתוך הפרטים הקטנים. ( בתולה)."  בגלל החשש מהזיקה וכו' הרחקתי את התחזית לברזיל…  לא חשבתי שכאלה דברים (אוכל מזוהם, לא נקי וכד') עלולים להתרחש כאן אצלנו, כשבכל יום צץ מוצר חדש, משהו שכבר איבד פרופורציות. שוב הפחד, ההונאה וההגזמה ימשיכו כנראה והשתלטו על כל כותרות עם מידע, נכון או לא, מי באמת יודע? מבנה הכוכבים הנ"ל עדיין ממשיך חי ותוסס…כך שתהיו מוכנים לעוד "הפתעות". דרך אגב, בגלל שמיבנה הכוכבים הזה הוא כללי, יש להניח בסבירות גבוהה שהסיפור הזה מתרחש בעוד  הרבה מקומות, אינני יודעת כמה נפח זה תופס בתיקשורת המקומית שם.

 גם נושא ביטוחי הבריאות עלה אצלנו לחדשות, הממונה על הביטוח, או בעיקבות התקציב החדש…יש שינויים, מדברים על שינויים…גם זה עוד לא סגור.

יתכן גם ווירוס שעלול להתפשט כמגפה. עלולות להופיע אלרגיות. האנרגיה חלשה יותר, לכן הרגישות גבוהה יותר, וחלק מכם עלולים להרגיש עייפות קיצונית, ובטעות לשפוט חבר/ה ולבטא בישירות כעס. הבגרות שלכם תהיה להבין שזו היתה שגיאה ולהתנצל.

ב24.08 הצמידות של מארס וסאטורן תגיע לדיוק, אנרגיה קשה שכבר תלווה את היקום מ18-19.08. עד 25.08. ( אני מזכירה לכם, השפעת האנרגיה של הכוכבים מתחילה תמיד כבר כמה ימים לפני הדיוק, גם במיבנים אחרים שאני כותבת עליהם כאן לאורך הדרך ברשימות). הצמידות תהיה על מעלה 9 במזל קשת, מעלה הנקראית "אנטארס" תישמרו על עיניים! אנטארס, נחשבת מעלה מסוכנת. בנוסף לצמידות, המארס יהיה במנעד בעייתי לאורנוס וגם נפטון. השילוב כולו, יעורר מתח במישורים אישיים, לאומיים ובינלאומיים. המעלה הזו היא  בריבוע מדוייק למופע ליקוי החמה שיהיה ב 01.09. צפויים תיסכולים, נוקשות שמשפיעה על האגו. לא תמיד "אני צודק". עייפות בגלל עודף מאמץ. הניסיון לדחוף משהו נגד הזרם יתקל בחומת אבן. אלה ימים של שריפות, הצתות, קצר חשמלי, כוויות, תאונות עם כימיקלים, עימותים, כאב וסבל, הרג חסר משמעות גם של אנשים שאינם יודעים איך להתגונן,אובדן חפצי ערך כולל גניבות. בנוסף גם ארועים צבאיים פעולות ברבריות (מבנה זה מסמל גם רוע!), ופעולות טרור ( אצלנו צריך להזהר במיוחד) . נסו לתכנן את התוכניות שלכם בדרך חכמה, שקולה ומתוך ידיעה של מצב הכוכבים באותו שבוע. העדיפו לא לקבוע פגישות עיסקיות עד אחרי מופע ליקוי החמה. המנעו מהשתתפות בפעילות פיזית ואו הרפתקאות מאתגרות. למען ביטחונכם הגופני, פיזי. חישבו על כך שזה רק כמה ימים ומסתיים.

השמש עוברת למזל בתולה ב 22.08. הכל טמון בפרטים. תשומת לב לדברים קטנים, שיעלו על פני השטח, ודורשים התייחסות רצינית לתמונה הגדולה. לעיתים אצל הבתולה "מרוב עצים לא רואים את היער". הבתולה אוהבת לתמצת את הסיפורים הגדולים שמענו עד כה באווירה של מזל אריה. כך שנשמע הרבה דברים, שנופחו במהלך החודש האחרון, מקבלים פרופורציה.

26.08 אנרגיה ירודה יותר, תחושה של מבוכה, רגזנות, מה שעלול להקשות על ההתנהלות. אין ספק שגם בימים שלפני תרגישו עייפות, גם האגו שביר יותר, ואולי כדאי להציב רף נמוך יותר לציפיות שלכם. אל תיכנסו לעימותים עכשיו, אל תחפשו דרך לאתגר את עצמכם, כי אין לכם אנרגיה להתמודד עם הסיטואציה החדשות.

27-29.08 האופטמיות חוזרת ועולה, בסוף השבוע הזה, הוונוס ניפגשת עם כוכב יופיטר. מיפגש שיעזור להחליק את כל המהמורות שיצר כוכב מארס בעת האחרונה. יתכן קצת עצלות, אבל  הצורך בהנאות קם ועולה. מתאים לאנשים יצירתיים, לאוהבים. מסיבות סוף הקיץ, ארוחות גורמה, שתיה טובה וכן הלאה, כל אחד והנאותיו שלו. ימים טובים לחדש אנרגיה ולמלא את המצברים האישיים.

וונוס עוברת למזל מאזניים, מקומה הטיבעי ב30.08. מקום טוב לחזק את מערכות היחסים בהדדיות.

כוכב מרקורי ב 30.08, מתחיל בנסיגה. למעשה הוא מדשדש כבר מ 24.08, ואתם תרגישו שיש פיספוסים בתקשורת. זיכרו, לחזור כמה פעמים על מסרים חשובים, כדי שתהיו בטוחים שהבינו אתכם, ששמעו את מה שרציתם שישמעו. זיכרו לגבות את הטלפון הנייד, המחשבים. מרקורי בנסיגה במזל בתולה, הביקורתי. זה הזמן לסדר מגירות וניירת, ארונות בגדים גם, זמן טוב לניקיון בפינות.

מופע ליקוי החמה ב01.09. נמצא במצב כוכבים לא קל. מול הנפטון. בריבוע למארס וסאטורן במזל קשת, גם אורנוס משפיע במנעד מתוח. סאטורן ונפטון מוכרים לנו עם סקאנדלים מהעבר. משפיע בדרך שלילית על הכלכלה והשווקים. המיבנה כולו "מדליק" ווירוסים, ועלול לפגוע במערכת החיסונית. נסו לקרקע את הציפיות שלכם. המבנה של סאטורן ונפטון מנפח בועות ואחר כך מוציא אוויר מבועות ומנחית על הקרקע, בדרך לא נחמדה.

מזכירה לכם, שרצוי לא להתחיל פרוייקטים חדשים כשבוע לפני מופע הליקוי. ההשפעת הליקוי גורמת להתפתחות לא צפוייה. לא כמו שרציתם.

המבנה הנ"ל יכול להשפיע גם על אסונות טבע, רעידות אדמה והתפרצויות הר געש. ארועים שהיקום מביא איתו ולנו אין שליטה עליהם.

אצלנו: כוכב מארס ממשיך לשהות על ציר 2-8, על מפת מדינת ישראל, ברצועת הזמן המתמשכת בין  13.08-05.09. שימרו על עצמכם! ולא רק,  גם כירון/מארס, וגם ראש דרקון /מארס. כולם על ציר 2-8 הפגיעות ממשיכה, היו ערניים בכל מקום, גם במקומות ציבוריים, כולל  נהיגה, במעברי חצייה ולצערי הרב, בכל מקום שהוא "חם".

זמני ירח בטל לשבועיים ( עד 02.9.2016)

יום שבת 20.08 הירח בטל משעה 15.19 עד שעה 22.18.

יום שני 22.08 הירח בטל משעה 14.49 עד שעה 0.19 אחר חצות.

יום רביעי 24.08 הירח בטל משעה 22.38 עד שעה 02.39 אחר חצות.

יום שבת 27.08 הירח בטל משעה 03.30 לפנות בוקר עד 06.06 בבוקר.

יום שני 29.08 הירח בטל משעה 09.23 בבוקר עד שעה 11.11 לפני צהרים.

יום רביעי 31.08 הירח בטל משעה 07.21 עד שעה 18.21 בערב.

יום שבת 03.09 הירח בטל משעה01.11 בלילה עד 03.55 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

לוח הזמנים מעתה עד ספטמבר כולל, לא יעניק יציבות בשווקים. יש כמה מצבי כוכבים שעלולים לגרום לארועים שמשמעותם יכולה להיות גם דראמטית ברמה גאופוליטית בעולם, וישפיעו בישירות או בעקיפין על מצב השווקים.

הכוכבים סאטורן ונפטון ממשיכים, לתעתע, מארס מגיע ב24.08, לכוכב סאטורן ואחר כך לנפטון ב26.08, לא קל.

כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה ב – 30.08 עד 22.09-23.09 עפ"ר הוא משפיע על הפסיכולוגיה של המשקיעים, עם שמועות וסחרירים שרובם בלי בסיס, אבל בנתיים יעוררו גם אי שקט.

בהמשך לקוי החמה ב01.09, מבנה  שעלול לזעזע עם רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, מזג אוויר קשה ולא צפוי, כלומר איתני הטבע בפעולה. כוחות שאין לאיש שליטה עליהם. גם ארועי טרור צפויים, מלחמות ועוד "מכל טוב".

11.09 השנה, "יום הזיכרון" ל 11.09.2001. כוכב סאטורן יגיע בדיוק ממולות למיקומו אז, בנוסף וונוס-פלוטו יחגגו. מה נישמע? מה יהיה ? אלה בדיוק יום אחרי הדיוק של סאטורן-נפטון.

בהמשך יגיע ליקוי לבנה ב16.09. עונת ליקויים תמיד משפיעה על התפתחויות לא צפויות, עפ"ר לפני המופע. לפעמים גם אחריו.

גם הדולר, אינו יציב, למרות שהפדראל בנק עושה כמיטב יכולתו לשפר את מעמדו.

השמועות התחילו, אפשרות שאיטליה תרצה ללכת בעיקבות בריטניה, לעזוב את האיחוד. נעקוב אחרי הסיפור החדש. איך יקראו לזה "איטלקסיט"…?

בנוסף מיפגש נוסף של אריס עם אורנוס לקראת 25.09-05.10. גם הצמד הזה מביא ארועים שאופיים לוחמני, וישפיעו על ארועים שיאתגרו את העולם. ( כמו הברקסיט, וכניסתו של טראמפ, האינדבידואליסט שהולך נגד הנורמות. סיפורי ארדואן וההפיכה בטורקיה).

תקציב המדינה התקבל בממשלה ב12.08, מצב כוכבים, לא הכי נחמד, עם הוונוס ב T עם סאטורן ונפטון. מצד אחד הכל מדוד ומחושב ומצד שני משהו לא ברור, מטשטש שאינו מאפשר מסקנה מדוייקת. המפה הזאת בשילוב עם מפת המדינה, מעידים שצפויים שינויים. יש להניח שהתקציב הזה הוא  השלד, שעומד לעבור "טיפול" בוועדת הכלכלה וגם בכנסת, אז יקבל צבעים אחרים. אחרי האישור וההצבעה בכנסת, נוכל לבדוק אותו תכל'ס.

 

תמונת מצב לבחירות בארה"ב:

הכותרת לנושא הזה אינה מיקרית! כפי שנכתב כאן ברשימה בשבוע שעבר, המפות של הגברת קלינטון (מפת לידה, לפי 20.02 בלילה), עם דגש על מפת המינוי שלה לתפקיד כנציגת המיפלגה הדמוקראטית, ובהשוואה ושילובים עם מפת ארה"ב, מעידות שהיא תעבור מסלול מיכשולים, עם חבטות קשות, התקפות וסקאנדלים יביאו אותה ליום הבחירות חבולה לגמרי. המאמץ המושקע בהסתרת מצבה הבריאותי, והניסיונות לטשטש את בעיית האמינות שלה, יתחזקו, וכמו שניכתב כאן, מכונת יחסי הציבור  המשומנת שלה, תעבוד 24/7. דרך אגב, גם ליקוי החמה משפיע על המפה שלה…

לעומתה דונאלד טראמפ, שהמינוי שלו לתפקיד הנשיא  כנציג המיפלגה הרפובליקאנית היה  ב 22.07 לפנות בוקר שעון ישראל, קיבל את התפקיד על עצמו בזמן ירח בטל! מה שמסביר את חוסר היציבות בהתנהלות שלו, חוסר עיקביות גם בהופעותיו מול הציבור וגם הקושי להגיע לתוצאה המבוקשת. במפות השונות שלו, כולל אלה עם ארה"ב. הניגודים מופיעים על הצירים 1-7 ( אין תמיכה) מול 4-10 (יש תמיכה). אלה הצירים מייצגים את הפוטנציאל החיובי ואו את השלילי בתהליכים שילוו אותו בדרך. מצב כוכבים כזה מקשה על הניסיונות שלו לקבל תמיכה טוטאלית, ו"לזכות" באהדה תיקשורתית, המחפשת אצלו וחופרת בכל מקום שאפשר, כדי לערער את אישיותו. זה מקשה גם עלי אסטרולוגית להבין איזה כוכבים יכריעו. המיקום היחיד במפות השונות של דונאלד טראמפ, התומך בו חד משמעית אלה המעגלים המסמלים גורמים חיצוניים. כלומר אם קורה משהו שאינו תלוי בו חד משמעית, במהלך התקופה עד יום הבחירות. כמו למשל פירסומי וויקיליס שממשיך לאיים שישחרר מידע שעלול להנחית "מכה אנושה" על "המוניטין" של הגברת קלינטון, עוד סקאנדל או חשיפה של משהו בריאותי קשה אצלה, שאי אפשר יהיה להסתיר ויותר ויטיל צל על כישוריה לקבל החלטות כנשיאת המעצמה הגדולה. כלומר, רק ארועים חיצוניים שאינם תלויים בדרכו, יכולים לעזור לו במרוץ לבית הלבן.

עוד נקודה מעניינת היא הכוכבים במפה האישית של דונאלד טראמפ ביחס למפת ארה"ב. השמש וראש הדרקון בהורוסקופ של טראמפ נמצאים בדיוק על המרס במזל תאומים של מפת המדינה. אלה מסבירים את הסגנון הלוחמני שלו והמישנה הסדורה שהציג (אותה קרא מהטלפרונטר) על נושא הטרור, ועל הדרך שלו לחזק את הביטחון של ארה"ב.

נמשיך לעקוב, מאחר ואין תשובה חד משמעית. יש עוד למה לצפות. המחשבה האסטרולוגית שלי היא המשחק שיש עכשיו בין הסאטורן ונפטון בשמיים, נותן כוח לטישטוש האמת. רק מאמצע ספטמבר, כשאלה ינועו קדימה ויתרחקו זה מזה, תתחיל התמונה להתבהר, כולל בסקרים (למי שעוד מאמין בסקרים אחרי הבחירות אצלנו ב2015, וביוני האחרון אחרי הברקזיט של אנגליה) שבשלב זה למרות שהתיקשורת הישראלית משתמשת בסופרלטיבים, הפערים נעים סביב 5-6% בממוצע. כמו שאמר שמעון פרס מניסיונו האישי, "סקרים הם כמו בושם, מריחים אבל לא כדאי לשתות".

 

בהמשך לתמונת הכוכבים שניתנה כאן לפני שבוע על רגיפ ארדואן:

מופע ליקוי החמה ב01.09.16 יהיה במולות לשמש של ארדואן ( 26.02.1954). גם בריבוע לכוכב מארס בבמפתו האישית ב9 מעלות קשת. בנוסף, הוא עלה לששלטון  14.03.2003, השמש ב 23 מעלות במזל דגים, מופע ליקוי הלבנה ב 24 מעלות דגים, ובריבוע לכוכב סאטורן ב22 תאומים. למדנו כבר שליקוי חמה מול שמש בלידה, ( או מקודמת) פוגעת במעמדו של אדם, ומזיזה אותו מעמדת כוח. אבל מופע ליקוי הלבנה מחזקת את כוחו. משהו שגורם לאנשים לשים לב. אורנוס במעבר במנעד לכוכב מארס וכוכב נפטון גם הוא במנעד לכוכב מארס במפתו של ארדואן.

בהורוסקופ של הרפבוליקה של טורקיה, כוכב מארס ב 7 מעלות קשת. גם מושפע מהליקוי חמה.  כל אלה למעשה מציגים את התמונה בה על ארדואן יהיה להלחם על מקומו. נפטון בתמונה מספרת לנו שהוא חווה הונאה, הוא מקבל מידע מוטעה. יתכן שהיוזמה שלו לביים הפיכה ( סטורן-נפטון) להיות הקורבן כדי לאפשר לעצמו "לעשות ניקיון". מי עקב אחרי התהליך, הבין זאת בגלל הרשימות של אלפים מאוייביו, שהיו מוכנות תוך יומיים שלושה…  האורנוס הפוגע בכוכב מארס, יוצר הרבה חוסר שקט. הסך הכל גורם לארדואן לחשוד בכול אחד,  למעשה הוא אינו יודע מי נגדו ומי בעדו או מתי "יכו" בו. הוא ימצא עצמו במלכודת בין אלה הרוצים לשמור את טורקיה מדינה חילונית ובין אלה המקווים שטורקיה תשתנה ותקבל אופי דתי. כמו שנכתב כאן בשבוע שעבר, ארדואן, לא יצליח להחזיר את השקט לטורקיה באמת.

 "בזמן ששקר יכול לחצות חצי עולם, האמת עוד לא הספיקה לנעול מגפיים" ( ג'יימס  קלאהן) 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .