eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 12.08.2016-18.08.2016

 

כוכב סאטורן ישנה מגמה, ב 13.08, וההשפעה תהיה בכל המישורים. הוא מתקדם למנעד מדוייק עם כוכב נפטון, שיהיה ב 10.09, ולמעשה, רק אחרי כן יהיה קל יותר לקבל החלטות. המבוכה תתפוגג, והפיתרונות יגיעו. באותה עת, וונוס יוצרת מנעד עם סאטורן, ומשפיעה על רומנטיקה, ועל כספים, אנרגיה לא נחמדה. זה יביא קושי בביטוי העצמי, בביטוי הריגשי, קושי להגיע אחד לשני. תחושה של חוסר התלהבות, חוסר משמעות, שיכולה לחלחל לתוך מערכת יחסים, אבל זה מצב זמני! חשוב לזכור זאת בימים הקרובים, כדי לא לשקוע לתוך רחמים עצמיים. ראו זאת כמצב ריאלי, שעלול לגרום ליותר ביקורתיות כלפי בן או בת הזוג. חישבו בקור רוח, עין פקוחה כך שתוכלו למנוע עימותים מיותרים. עם כוכב סאטורן, לא תוכלו להתעלם ממה שאתם רואים, נושאים שצריך לקבל החלטות, בלי להתחרט על כך מאוחר יותר. התבוננות על מה שקורה, עם ערוצים פתוחים, לנתח מצבים, אבל לדחות את ההחלטות עד אחרי ה 15.08. יתכן גם הסכמות שנישברות. כלומר חוזים ובריתות נסדקים. נושאים פיננסיים גם הם ניבחנים עתה עם ביקורת. (מעניין שהקבינט הכלכלי "יושב" עכשיו על החלטות התקציב). אתם בונים תקציב, ורואים אילו פשרות והתאמות ניתן לעשות.

בהמשך הוונוס-נפטון ב14.08 מביאים מבוכה לתוך מערכת היחסים האינטימית. הנפטון נוטה לאשליות, ואינו עוזר לראות את היחסים במישור הארצי. יש המון רומנטיקה באוויר, ולכן גם כאן מומלץ לא לקבל החלטות מחייבות בכל הקשור לכספים ואהבה. נפטון במיטבו, אינו מאפשר לראות את הדברים כמו שהם באמת, אבל הוא מוסיף השראה, מחזק ומקדם את האנרגיה היצירתית והחשיבה הרוחנית.

אחרי ה15.08, תרגישו שיש אפשרות לעשות שינויים בדרך שתיזרום, שיתופי פעולה ידידותיים, גם אם הנתיבים משתנים, אלה אינם פוגעים בסטאטוס קוו. ערוצי מחשבה פתוחים תמיד עוזרים להגיע למטרה. גם נושאים שהיו מאחורי הקלעים, יחשפו, ותדעו להתמודד איתם גם כדי לנקות את האווירה ולהפטר ממה שמפריע גם למערכת היחסים החשובה לכם.

מופע ירח המלא, ב 18.08 (ב 25.52 מעלות דלי.) יהיה במבנה שבו תהיה צמידות לפאלאס. זה מבטיח הבזקים של יצירתיות אינטלקטואלית. צפו לשמוע ולראות סיפורים בתקשורת אודות זכויות הנשים, או עיצובים. יתכן ארוע מעצבן בעולם. נסו להמנע ממצבים מסוכנים. האנרגיה של מזל דלי, זה לצפות ללא צפוי.

בהמשך צפוייה חשיבה ותקשורת חיובית, הזדמנות להרחבה של נקודת המבט, חיובית למו"מ, לשיחות שבהן תוכלו לפרוש את הרעיונות שלכם. הרבה מידע חדש שכדאי לשמוע אותו.

כירון ויופיטר גם הם יוצרים עימות, השבוע עד 17.08 ויפתחו פצעים שחשבתם שהגלידו. למרות שתהיו מופתעים יחסית מהגיחה של הכאב שהיה חבוי. המבנה הזה יביא אתכם לטפל באלה.

החל מ 18.08 עד 24.08 עלולה לפרוץ ווירוס כמו מגפה, פתאומית. האנרגיה חלשה יותר, וחלק מכם עלולים להרגיש עייפות קיצונית, ובטעות לבטא אותה בכעס ובישירות. חפשו פעילות כמו מדיטציה, טאי צ'י, וגם ריקוד יעזור. אנשים יהיו רגישים יותר בכמה מישורים, האינטואיציה תהיה  במיטבה. תגובות אלרגיה אופיניות לימים כאלה, יתכן גם שהשראה תידחוף אתכם לבטא אידיאה. השתדלו להשאר "מחוברים" למציאות! אל תתנו מקום לפחדים.

אנחנו מתקרבים גם לצמידות מארס סאטורן. שההשפעה שלהם כבר מה 18-19.08 עד 25.08. ( אני מזכירה לכם, השפעת האנרגיה של הכוכבים מתחילה תמיד כבר כמה ימים לפני הדיוק, גם במיבנים אחרים שאני כותבת עליהם כאן לאורך הדרך ברשימות). הצמידות תהיה על מעלה 9 במזל קשת, מעלה הנקראית "אנטארס" תישמרו על עיניים! אנטארס, נחשבת מעלה מסוכנת. בנוסף לצמידות, המארס יהיה במנעד בעייתי לאורנוס וגם נפטון. השילוב כולו, יעורר מתח במישורים אישיים, לאומיים ובינלאומיים. צפויים תיסכולים, נוקשות שמשפיעה על האגו. לא תמיד "אני צודק". עייפות בגלל עודף מאמץ. הניסיון לדחוף משהו נגד הזרם יתקל בחומת אבן. אלה ימים של שריפות, הצתות, קצר חשמלי, כוויות, תאונות עם כימיקלים, עימותים, כאב וסבל, הרג חסר משמעות גם של אנשים שאינם יודעים איך להתגונן,אובדן חפצי ערך כולל גניבות. בנוסף גם ארועים צבאיים פעולות ברבריות (מבנה זה מסמל גם רוע!), ופעולות טרור ( אצלנו צריךלהזהר במיוחד) . נסו לתכנן את התוכניות שלכם בדרך חכמה, שקולה ומתוך ידיעה של מצב הכוכבים באותו שבוע. העדיפו לא לקבוע פגישות עיסקיות. חישבו על כך שזה רק כמה ימים ומסתיים.

המבנה הנ"ל יכול להשפיע גם על אסונות טבע, רעידות אדמה והתפרצויות הר געש. ארועים שהיקום מביא איתו ולנו אין שליטה עליהם.

תיזכורת, המרקורי יתחיל לדשדש לקראת נסיגה החל מה 24.08. לכן, סיימו עסקאות שיש על הפרק, עשו את הרכישות שלכם עד ה 20.08. שימו לב לפרטים.

כוכב מארס חוזר לשהות על ציר 2-8, ברצועת הזמן 13.08-05.09. שימרו על עצמכם! ולא רק, גם כירון/מארס, וגם ראש דרקון /מארס. כולם על ציר 2-8 הפגיעות ממשיכה, היו ערניים בכל מקום,  בנהיגה, במעבר חצייה ולצערי הרב, בכל מקום שהוא "חם".

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 13.08 הירח בטל משעה 20.35 עד למחרת בשעה 07.11 בבוקר.

יום שלישי 16.08 הירח בטל משעה 05.43 עד שעה 14.52 בצהרים.

יום חמישי 18.08 הירח בטל משעה 12.26 בצהרים עד 19.34 בערב.

 

כלכלה ושווקים.

סאטורן-וונוס, לא נחמדים לשווקים. המיבנה של סאטורן-נפטון ממשיך עד 10.09 וישפיע עוד קצת, יש שקרים הונאות. חוסר מידע. מניפולציות שאנשים לא ערים להם בגלל הנפטון, כך שתיתכן אופוריה, בכל הקשור לכסף ועסקים. גם אם נישמע על הסכמים, אלה לא נעשים נכון. כל עוד תהיה השפעה של סאטורן ונפטון, העדיפו חתימות פורמליות. לא באי מיילים ולא בטלפון. רק  חוזים חתומים בכתב ידכם. הכוכבים "עוזרים" לחוסר הבנה, שלא תמיד גלוייה, והמבוכה תיחשף אחרי ה 10.09.

שינוי המגמה של סאטורן ב13.08, משפיע על מצב הרוח בשווקים, בעיקר עם המנעד שלו לוונוס. אחר כך נפטון ניכנס גם לתמונה, ולמעשה ההשפעה מתמשכת עד ה15.08. ההתפתחויות ישפיעו לסירוגין לאורך אוגוסט וספטמבר.

המיבנה הזה משפיע על מופע לקוי החמה שיהיה ב01.09. כבר עכשיו, הארועים לא צפויים. השפעתם תהיה בישירות או בעקיפין גם על השווקים. ( רעידות אדמה, אסונות שאינן בשליטה).

מופע הירח המלא ב18.08, מלווה בצל קל, שיש כאלה הרואים בו ליקוי לבנה זעיר. יהיה מעניין לראות אם תהיה לזה השפעה.

האינפלציה יכולה להרים ראש. מה שאינו מפתיע, בארה"ב והאירופה, מדפיסים כסף, כדי שהכל יראה בסדר.

אני חוזרת ומזכירה לכם, שהפדראל בנק מתערב במה שמתרחש בשווקים ובכלכלה. הרצון שלהם להראות שהכלכלה שלהם טובה, תשפיע בגלל שיש להם העדפה לדמוקראטים בבחירות. מופע הירח המלא ב 18.08.2016 במזל דלי, קרוב לירח בהורוסקופ של ארה"ב. הירח מסמל את האנשים, כלומר צפוייה תגובה של חוסר שביעות רצון, הכלכלה שם לא עונה לציפיות של אנשים רבים. מופע ליקוי החמה ב01.09 וגם מופע ליקוי הלבנה ב16.09 יעלו עוד הרבה נושאים לדיון.

התקופה שסביב ה 23-24.08, גם אינה טובה לשווקים. יתכנו גניבות ובעיות שעלולות לעורר משברים כספיים.

 

הילרי קלינטון:

הילרי קלינטון ילידת 26.10.1947, שעת הלידה שלה נמצאת בסימן שאלה בוקר או ערב, ( מתאים לבת מזל עקרב, השומרת סודות, כדי לא להחשף). בעזרת ארועים משמעותיים בחייה ( שיחזור), הגעתי ( יש עוד אנשי מקצוע שחושבים כך בארה"ב) למסקנה שהיא נולדה בערב, 20.02 לילה, בתקווה שאני לא טועה.

ב29.07.2016 לפנות בוקר (לפי שעון ישראל) הכריזה הגברת קלינטון שהיא מקבלת את המינוי של המיפלגה לתפקיד נשיאת המדינה.

המעגלים החשובים במפות שלה, מעידים שהילרי קלינטון עם נפטון 2-8 תמשיך להתמודד עם בעית אמינות שתמשיך ותיפגע בה. ( הנפטון, מסמל מים שמחלחלים לאט לאט), היא "תחטוף" מיתקפות, הכפשות שיהיה קשה לספוג לטווח ארוך. יש גם בעיה עם בריאותה, אותה מנסים להסתיר! ( הגברת עברה אירוע מוחי בדצמבר2012 מה שגרם לה להתפטר מתפקידה בפברואר 2013 ויש לכך השלכות עד היום) עם הכוכבים שאנחנו רואים, על ציר 2-8 ,3-9, מבינים שיש "מכונת יחסי הציבור" משומנת היטב שעובדת בלי הפוגה ומנסה לכסות את החולשות שלה, ו"לתקן" כל תגלית שתחשוף עליה דברים לא רצויים.

המפה המשותפת של קבלת המינוי עם ארה"ב, מציגה אורנוס-נפטון על ציר 1-7. מצב כוכבים כזה מעיד שיש בעיות שניסו להתעלם מהן, לדחוף אותן מתחת לשולחן, אבל הן צפות, חוזרות ועולות ויהיה צריך להתמודד ולטפל בהן.

המפה האישית של הילרי קלינטון, ( לפי שעת הלידה המשוחזרת בלילה), גם מציגה את הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8 ו6-12. מצבה הבריאותי כנראה יחשף, האמינות שלה לא תוסיף למוניטין שלה, תוצאה של מידע חדש שהקהל ישמע אודותיה.

ההמשך על ההתמודדות ברשימות הבאות.

 

רג'יפ ארדואן:

מפתו האישית, (26.02.1954 ) מציגה את השפעת הנפטון, בבית 2 משהו שאינו עושה נכון, מאחר ומייחס לעצמו כוח והצלחה, שזו רק אשלייה, או הונאה עצמית? כוכב מארס שהיה בנסיגה בזמן ההפיכה, על הירח בהורוסקופ האישי, חוזר בימים הקרובים, ומבטיח שאינו יורד מהכותרות. הצמידות מארס/סאטרון מביא לחץ ותיסכול, אם לא יפעל נכון, התוכניות שלו עלולות להתרסק. הוא יעשה הכל לשמור על שליטה, גם נגד רצון העם. במהלך  הקיץ עד סוף ספטמבר 2016, השקט לא ילווה אותו.

כמו שכבר ניכתב כאן, גם המפה המשותפת שלו עם טורקיה, מעידה שהמהפכה תגיע, הניצנים יהיו כבר בקיץ 2017, אבל בשנים 2018-2019, הכוכבים אורנוס, ונקודת הביניים אורנוס/פלוטו יגיעו לציר 1-7. העם לא יהיה מוכן להכיל את "דרכו" כשליט, וידרוש את הדמוקראטיה שאיפיינה את טורקיה עד שארדואן החליט להיות סולטאן. התחושה שהכוכבים נותנים, שעוד "יהיה שמח".

" טלוויזיה היא המצאה המאפשרת לך להית משועשע בסלון שלך על ידי אנשים שלא היית מכניסם לביתך" ( דוויד פרוסט)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .