eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 05.08.2016-11.08.2016

 

לפנינו ימים דינמיים, שילובי כוכבים המשפיעים על שווקים תנודתיים, על חוסר איכפתיות בהתנהלות שצריכה היתה להביא פעולה או תוצאה. אלימות מילולית וגם ניסיון לדומיננטיות בדרך כוחנית מאפיינים את הימים האלה. כל תגובה נשמעת חריפה יותר מקודמתה. נסו להתרחק, חישבו, גם איפוק זה כוח.

מעברו של כוכב מארס למזל קשת עוזר להתרווח, קצת קלילות יחסית למה שהיה בזמן שכוכב מארס עבר הלוך ושוב בתוך מזל עקרב וגבה את "המיסים". הקשת תמיד מאיר ומרחיב את יכולת ההתבוננות, החשיבה עפ"ר בלי תקיעות. חולשתו, הישירות לצד חוסר הטקט.

כוכב סאטורן ממשיך בריקוד עם כוכב נפטון. המסר, עימות קונפליקט והונאה. אין תבנית עם גבולות כמו שהסאטורן דורש, הנפטון ממוסס כל מיבנה מסודר, הוא מושך ומתמרן להתבונן אל מעבר לעולם החומרי. שיתוף פעולה ממקום של רצון טוב בין שני אלה לא יתקיים. למעשה העבודה היא שלכם, למצוא את הדרך לשלב את המציאות עם אהבה שקשה להוריד אותה לקרקע.

המבוכה תגיע בימים האלה לאורך השבוע, כאשר כוכב מרקורי יצור מיפגש מתוח עם הסאטורן (הגבלה) והנפטון ( דימיון). מצד אחד יש יצירתיות (אם הנשמה שלכם גבוהה מאוד מאוד), אבל מצד שני תחושה שטובעים בתוך עבודה קשה, פחדים וחשש מכישלון, (שזה סביר יותר). העימות בין הסאטורן והנפטון זה המתכון לחרדות, "האם אני אצליח? האם אני עומד להיות מפוטר מהעבודה? האם אני עומד להפסיד?"  הקונפליקטים יתעוררו גם בין הצרכים ורצונות במערכות יחסים (וונוס-מארס). אחרי ה 08.08 צפוייה רגיעה. הזדמנות לחוויות והתנסויות. הכרויות עם אנשים "אחרים". אולי יהיה מעניין.

וונוס עוברת למזל בתולה הצנוע, מתמקדת יותר בפרטים שיש בעזרה לאחרים, בלי תשוקה ודראמה.

מ 09.08 עד 14.08, אנשים ירגישו מאותגרים בתחום העסקי, אולי גם קושי לממש, כולל דאגות פיננסיות, שידרשו תשומת לב מיידי. גם במישור האהבה, צפוייה אכזבה זמנית. מעברו של כוכב סאטורן במזל קשת, זה המוסר הממהר לבקר. נסו לבחון אפשרות לשינויים.  

כירון ויופיטר גם הם יוצרים עימות, השבוע עד 17.08 ויפתחו פצעים שחשבתם שהגלידו. למרות שתהיו מופתעים יחסית מהגיחה של הכאב שהיה חבוי. המבנה הזה יביא אתכם לטפל באלה.

השילוב בין אריס ואורנוס, "מלבה" את האקלים הפוליטי, אצלנו וגם בארה"ב, ( אנחנו פחות מתעניינים במדינות אחרות, אבל סביר שזה קיים גם בעוצמות דומות במדינות נוספות), הפילוג בכל מקום התוכן, "הם נגדנו", המתח מנטלי יוצר תגובות ריגשיות חזקות.

השילוב הזה מתקיים גם בתוך החברה אצלנו, לגלוש ברשתות החברתיות ולקרוא את התכנים אבל לא רק שם.

כדאי לדעת, לקראת השבוע של ה21.08, כוכב מארס במזל קשת יתקדם למיפגש עם כוכב סאטורן עד 25.8. ( ההשפעה יכולה להתחיל כבר מה 19.08, ומתמשכת אל מעבר) בנוסף המארס במנעד לאורנוס, נפיץ מאוד, וגם הנפטון שעלול להטעות. המתח יתעורר במישורים אישיים, לאומיים ובינלאומיים. אלה ימים של שריפות, הצתות, קצר חשמלי, כוויות, עימותים, כאב וסבל, הרג חסר משמעות גם של אנשים שאינם יודעים איך להתגונן,אובדן חפצי ערך כולל גניבות. בנוסף גם ארועים צבאיים פעולות ברבריות (מבנה זה מסמל גם רוע!), ופעולות טרור. נסו לתכנן את התוכניות שלכם בדרך חכמה, שקולה ומתוך ידיעה של מצב הכוכבים באותו שבוע.

כוכב סאטורן משנה מגמה ב 13.08, במעלה 9 בקשת וישאר עליה כמעט עד סוף חודש אוגוסט. זו מעלה "קשה" ( אנטראס- אל מלחמה) המעוררת וממריצה פעילות צבאית, באזורים "חמים".

בימים האחרונים עושים פעם אחר פעם ספירת מלאי של תאונות הדרכים. הקוראים הקבועים של הרשימות כאן, פחות מופתעים. עם כל הכאב והתיסכול, במציאות שיצרו הכוכבים בחודשים האחרונים, נכתב כאן, שבוע אחר שבוע, שימרו על עצמכם,  הזהרו, היו ערניים. ולצערי הרב, על כולם להמשיך ולנהוג בזהירות בכל המישורים, להבין שאיבוד שליטה ריגעי, עלול להשפיע על חיים שלמים. אין אלה מילים סתמיות. מבנה הכוכבים ימשיך להיות "לא נחמד" כמו שנכתב כאן. בבקשה שימרו על עצמכם ועל היקרים לכם.

המישחקים האולימפיים בריו, בצל "הזיקה", המשפיע על המישחקים והמתחרים שחלקם החליטו לא להשתתף. אבל לא רק "הזיקה", גם מחלות מדבקות אחרות עלולות לפרוץ, עם מרקורי וונוס במזל בתולה, ומארס בקשת, שיוצרים קשר מתוח עם סאטורן ונפטון עד ספטמבר. הקפידו גם על אוכל ומי שתייה. הבעיות יכולות להיות קשורות גם בביטוחי בריאות, שיהיו לא מושלמים. תמיד כדאי לבדוק, זכרו המוקשים תמיד חבויים בתוך הפרטים הקטנים. ( בתולה).

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 06.08 הירח בטל משעה 06.18 עד 19.56 בלילה.

יום שני 08.08 הירח בטל משעה 20.43 עד למחרת בשעה 07.51 בבוקר.

יום חמישי 11.08 הירח בטל משעה 08.20 בבוקר עד 20.24 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

ב 19.10.1987 קרסו כל המדדים בבורסות העולם, והתיקון היה מהיר יחסית, מול השפל הגדול ב 1929. כוכב סאטורן חוזר לאותו מקום לקראת סוף 2016 ובמהלך 2017, כך שאולי זה מרמז על פוטנציאל דומה.

בנתיים אין שקט. שמענו בחדשות על מצב הבנקים באירופה, ה"דויטשה בנק" ו"קרדיט סוויס" מאבדים גובה. גם הבנקים באיטליה נמצאים כמעט בחדלות פירעון. אבל יש עוד בנקים באירופה שהרווחים שלהם צנחו. הדולר התחזק יחסית למטבעות אחרות.

ראשת ממשלת בריטניה, תרזה מיי, נחשבת ימנית ושמרנית בדיעותיה, מעניין מה תעשה עם מערכת הכלכלית שם הנמצאת עכשיו בסימן שאלה אחרי הברקסיט. בנתיים יש גם שמועות על יציבות האיחוד האירופי.

סין גם לא שקטה. הכלכלה שם כבר לא מה שהיתה, צפון קוריאה גם משמיעה קול… וויכוחים על שליטה בים הסיני הדרומי, מתח על גישה לנפט ונתיבי מים פתוחים.

בין 11.08-15.08, היופיטר במנעד מתוח עם אורנוס, סאטורן משנה מגמה במעלה 9 קשת. בריבוע מדוייק למעלת ליקוי החמה הצפוייה ב01.09.2016. נשמע עוד חדשות על הבנקים בעולם, ביקורת על השיטה, במיליפ פשוטות, יש בעיות. יש חובות ענק. הנטייה להרחיב את מיסגרת הגרעונות ( הדפסת כסף?).  נשמע על מיזוגים חדשים, רכישות המובילות לכלכלה מונופוליסטית ( בימים האחרונים שמענו שחברת טבע השלימה עיסקה הגדולה בתולדותיה). תנועות הכסף מתרבות. תהיה ציפייה לחשיבה מחוץ לקופסא בהרבה חברות.  כל אלה ישפיעו על השווקים החודש.

מופע הירח המלא ב 18.08.2016 במזל דלי, קרוב לירח בהורוסקופ של ארה"ב. הירח מסמל את האנשים, כלומר צפוייה תגובה של חוסר שביעות רצון, הכלכלה שם לא עונה לציפיות של אנשים רבים. מופע ליקוי החמה ב01.09 וגם מופע ליקוי הלבנה ב16.09 יעלו הרבה נושאים לדיון. סיטואציות שעלולות לאיים גם על השלום העולמי.

נושא הריבית, ימשיך להעסיק את הבנקים. בארה"ב, כבר ברור, שהפדראל בנק משפיע על מראית העין, במטרה לעזור לבחירתה של הילרי קלינטון. בדרך שבה מוצגת הכלכלה בארה"ב טובה יותר, ולא כמו שמציג אותה דונלד טראמפ. ברור שהפדראל שולט על המדיניות הפיננסית, כך הוא שולט על ערך המניות, והדולר. האינפלציה, זו דרכו של הפדראל לתקן גרעונות, כך שאם בהמשך האינפלציה תרים ראש, אתם תבינו למה. שום דבר לא קורה במיקרה.

אבל השווקים לא תמיד משתפים פעולה עם רצונות הנגידים והבנקים המרכזים, ומתקנים את הבועות מפעם לפעם. כך גם הדולר לא תמיד "משתף" פעולה. שינוי המגמה של כוכב אורנוס  ב29.07, היה הדוגמא, והוא ממשיך להשפיע, גם אם זה לא לפי ציפיות הפדראל.

ב13.08, כוכב סאטורן נעצר ומשנה כיוון בריבוע עם כוכב וונוס, וגם לנפטון יש מה להצהיר, וזה סיפור של אהבה וכסף. יש כאן משבר/אובדן.

המנעד הכבד בין סאטורן ונפטון יגיע לדיוק  ב10.09, אבל ההשפעה תמשיך גם קצת מעבר. זה מנעד לא קל, לא רק בגלל ההשפעה על מצבי רוח, בכלכלה, אלה ישפיעו על ירידות ערך המטבע בעולם, ש"יעזרו" לאינפלציה, המהות כאן זה שקרים והונאות. המלחמה של הצדק והמוסר נמרחת ונצבעת בצבעים מטעים של אלה השולטים ומשפיעים על הכלכלה בעולם.

 

 

ומה אומרים הכוכבים על חוק השידור ואו ההחלטות החדשות הקשורות לתאגיד:

החוק לרפורמה שהוביל השר ארדן, התקבל ב29.07.2014. ביום הזה, כוכב מרקורי מבודד, והנפטון השפיע על השמש בלי תמיכה, תמונה של חוסר בהירות. בהווה מעבר כוכב אורנוס, מנענע את כוכב מרקורי, וזו הסיבה שאנחנו עדים לכל הרעשים סביב חוק התאגיד, אבל גם הניסיונות לשינויים בחוק כולל בלוח זמנים (שכמובן נימרח ולא עמד ביעד שהוחלט עליו אז) ובכל זאת, לא נתעלם מיום השידורים הראשון של הרדיו  ב30.3.1936. למעשה, הכוכבים אורנוס ופלוטו שהיו אמורים להביא את השינוי, הביאו רק דיבורים בנושא, אולי שינויים פנימיים בכוח האדם חלק עזבו, חלק חזרו, אבל נראה שכאילו פיספסו את המומנטום.

ב02.08.2016 בשעות הערב המוקדמות הגיעו להסכמה חלקית על התחלת שידורי התאגיד הציבורי, מירושלים, הדיונים המשיכו גם למחרת ב 03.08 והמועד שניקבע הוא לאי שם במהלך 2017. ( ינואר, אפריל ולבסוף יולי) וההצבעה על שינוי החוק  התקיימה בשעות הערב 03.08 . ההורוסקופ להחלטה זו, עם כוכב מרקורי בתוך T עם נפטון וסאטורן, מעורר תהייה. מרקורי זו התיקשורת, סאטורן ונפטון זו המלחמה בין הרצוי ומצוי. סאטורן הריאלי למעשה לא נותן למרקורי מקום להתבטא, ונפטון המסמל מריחה או דחייה, אוהב לפוגג את המציאות באשליות, נותן תחושה שההבטחה להוציא לפועל את התוכנית עם התאגיד החדש עומדת לאכזב. השילוב הזה גם מציג קשיי תיקשורת בין הנרתמים למלאכה, חוסר הסכמה וביקורתיות הונאות ו"ברוגז" בין העובדים שם. כאן המקום שוב להזכיר שהשילוב של סאטורן ונפטון רומז "אל תאמינו למה שאומרים לכם, מראים או מבטיחים לכם". גם כוכב מארס ( הוצאה לפועל), במפה הזאת, נמצא בשניות האחרונות במזל עקרב, מבודד! כמות דיס האינפורמציה, כבר סבוכה בקשרים שבבסיסם חוסר אימון, שיהיה קושי אמיתי לשחרר.

השילוב של המפה הזו ( בעיקר מצבי הכוכבים) עם מדינת ישראל, מציג תמונה נוספת. כוכב התיקשורת בהורוסקופ של מדינת ישראל נמצא ב 10 מעלות במזל תאומים. מבנה הכוכבים הנוכחי, בו מנסים "לסגור" את הקצוות בכנסת, כולל את הנפטון והסאטורן הסוגרים את המרקורי הנ"ל ב T, כמו שהם סוגרים את כוכב מרקורי במעבר עכשיו במזל בתולה. קשה לראות כאן תיקשורת מתחדשת, מרעננת.( מרקורי בבתולה, תשומת הלב לפרטי פרטים, מזכיר יותר הנהלת חשבונות, מה שלא נותן אפשרות להתקדם) כל צד במישוואה "מדבר" על משהו אחר, מבין משהו אחר. זו התמצית של מזלות המישתנים, הפער בין האיכות והכמות, המציאות והחזון, הרצוי והמצוי. למעשה, הכוכב המסמל תיקשורת, נימצא באי נוחות. תמונת הכוכבים לא מביאה את "הבשורה" לה כולנו ציפינו עם הקמת התאגיד החדש. הקשיים ימשיכו ויצוצו, חוסר שביעות רצון מהמהלכים, צורך להתמודד עם בעיות, שכבר יודעים עליהן, אבל מטאטאים אותן מתחת לשולחן. ומה שרואים עכשיו, או שמבטיחים לנו עכשיו, מצביע על קושי לעמוד במבחן התוצאה. יש להניח שיהיו עוד שינויים, כיוונים נוספים שיבחנו עד שיאפשרו שידור ציבורי אמיתי. למעשה, החוק, גם המשופץ נשאר עם סימני שאלה.

ועתה, אחרי שהחוק עבר בקריאה שנייה ושלישית בכנסת לפנות בוקר ב04.08, קשה להתעלם מכוכב נפטון היושב בראש המפה בזווית מתוחה לכוכב סאטורן. במילים פשוטות, קושי לשתף פעולה, להוציא לפועל את התוכנית כמו שעברה. גם הסאטורן במיקומו מעיד שתהיה התנהלות בלי פיתרונות. ואם לא די, התאריך הנבחר 30.04.17 חל בזמן מרקורי בנסיגה ( תקלות ושיבושים) בצמידות לאורנוס ואריס. המסקנה חוזרת, צפויים עוד שינויים, עוד עיכובים, בקיצור סחבת ומריחה.  לא תהיה שביעות רצון מ"הפנים החדשות" של השידור הציבורי.

אֶת-הַכֹּל עָשָׂה, יָפֶה בְעִתּוֹ;… כִּי-עֵת לְכָל-חֵפֶץ, וְעַל כָּל-הַמַּעֲשֶׂה שָׁם…וְרָאִיתִי, כִּי אֵין טוֹב מֵאֲשֶׁר יִשְׂמַח הָאָדָם בְּמַעֲשָׂיו( קוהלת ג).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .