eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 07.04.2017-20.04.2017

 

 

לפנינו חודש עם התפתחויות שחלקן יעוררו אי שקט, והדגש צריך להיות על המילה "זהירות". זו תידרש בעיקר בתיקשורת בינאישית, בגלל שחוסר הבנה יגאה ויעלה על גדותיו, ועלול להביא איתו חרדות שיבנו את המתח מתחת לפני שטח. כוכב מרקורי כבר מדשדש במקום בימים האחרונים, יעצר ויתחיל בנסיגה ב 09.04 במזל שור. אחת הבעיות היא שאנחנו בעיצומם של ההכנות לחג, והמשמעות עלולה להיות בשיכחה של פרטים החשובים לחג. ממולץ להכין דף עם רשימה מפורטת, כדי לא להיות מובכים או נבוכים בערב ליל הסדר.

נסיגת המרקורי במזל שור, זה הזמן לעשות הערכה מחדש של הפיננסים שלכם. תעזרו באנשי מקצוע.

אלה מכם היוצאים לחו"ל, אל תתעצלו, תבדקו שוב האם הדרכון בתוקף, האם יש לכם את כל האישורים הנידרשים לטיסות ולמלונות.

כוכב וונוס ממשיך בנסיגה, עבר למזל דגים ב 03.04, נושאי האהבה וכספים נמצא במזל שחי ברבדים פחות מציאותיים, קצת חלומות. וונוס במזל דגים, מתקשה להיות מציאותית, ומקשה על הסיפוקים האישיים. הנטייה להתקרבן קיימת, לנסות להעניק לצד השני ולהתבטל. זו אנרגיה גורלית באופייה. ( קארמתית).

כוכב סאטורן נעצר והתחיל בנסיגה ב 06.04, כשהוא נמצא על מעלה שמסמלת את "מרכז הגלקסיה". זו נקודה שיש לה השפעה על התפתחות אנושית קולקטיבית. כוכב סאטורן, מסמל מימסד, מסגרות מימסדיות חברתיות וגם ממשלות. יש כאן נושאים שיהיו קשורים בעסקים, יכנסו לבעיות בזמן הנסיגה. נושא נדל"ן ובנייה יכול גם להתנהל עם קשיים עד 26.08.2017. אין זה מפריע למכירה או רכישה, אלא רק להיות יותר ערניים בעת מו"מ בנושא עיסקי במיוחד, יתכן שיש "משהו" ניסתר מתחת לפני השטח.

ב07.04, מבנה הכוכבים מציג אופטימיות מוגזמת שעלולה להוביל אתכם לחשוב שאתם מסוגלים לעשות הרבה מעבר ליכולתכם, או לנסות לשכנע את הזולת שהערכים שלכם טובים יותר וגם כאן עלולה להיות הגזמה בניסיון להוכיח שהצדק רק שלכם. זה יום נחמד עם שמחה וחוש הומור.

בין 08.04-09.04 (למעשה השפעה שתתמשך לאורך החודש כולו). כוכב וונוס במבנה מתוח לכוכב סאטורן. לא סימפטי כל כך. מכביד על חיי האהבה והחברה. המיפגשים יהיו קרירים, עם דגש על אדישות גם. זה מבנה המשפיע גם על תקציב מרוסן. יתכן גם חוסר במזומנים. מו"מ שיתנהל סביב היום הזה, לא יהיה קל ואפילו "יתקע". המבנה הזה "יעזור" לכם להתבונן על מערכת היחסים, האם היא קיימת, אם זו זוגיות רומנטית או מערכת יחסים עיסקית. השפעתו תורגש גם בדיוק ב 21.04. כשתתבוננו אחר כך על אותם מערכות יחסים, אם אתם כנים עם עצמכם, תבינו שעשיתם דבר טוב, תבינו שאלה קשרים שמיצו את עצמם. לא רלוונטיים יותר.

בין 07.04 ל10.04 מבנה הכוכבים שמש ופלוטו מעידים על מאבקי הכוח, רצון בכוח ושליטה, שעלול להתפזר במישורים שונים, בגלל כמה דברים קטנים. לא צריך להתעמת על כל דבר, מאחר והתוצאה לא תהיה זו שרציתם בה. המתח באוויר ולכן הצורך להתעמת צץ ועולה כמעט בכל סוגייה. שימרו על פתיחות ועל שכל הישר. אלה ימים שחולפים. אבל על מילים נאמר " מָוֶת וְחַיִּים בְּיַד לָשׁוֹן" ( משלי י"ח), כך שאולי שווה לגלות איפוק.

אחר כך השמש תגיע למיפגש עם אורנוס בין 12.04-15.04 אלה ימים עם אנרגיה נפיצה, שתשפיע על ארועים שונים. יש כאן אפשרות לאלימות גם. בעיקר כש"אריס" נמצאת בתמונה גם. נסו להוריד את "הטון" התוקפני, כדי למנוע אי הבנות ואו תגובות שאופיין "יריות" מילוליות ישירות כדי לפגוע. ההתבטאות יכולה להיות גם בטבע, איתני הטבע ימצאו דרך לבטא את עצמם במהלך החודש.

ב11.04 אצלנו, חג. הכוכבים מציגים רצון לשנות את הסטאטוס קוו, או אנשים שיש להם צורך להפגין שהם אנטי, אנטי הדרכים המסורתיות, והתנהלות זו תהיה בהלימה לאופיו ואישיותו של כל אחד ואחת.

מופע הירח המלא צפוי ב 11.04 במזל מאזניים, אצלנו חג! אבל בעולם החיים ממשיכים בשיגרה, וממשיכים לעבוד כרגיל. המופע הזה מגיע בתוך תקופה לא פשוטה של כוכבים, נסו לגלות אורך רוח, לדבר עם סבלנות ושקט. מאזניים יעזור לפשרות ואיזונים ויאפשר למתחים "לנוח" קצת.

אחת ההשפעות שיש למופע הירח הזה יגיע לשווקים, יתכנו הפסדים כבדים. הבעיה שתעורר כתוצאה מירידות, תשפיע בין השאר על קרנות פיננסיות לסוגיהן כמו פנסיה, ותוכניות פרישה.

ב 15.04 כוכב וונוס נעצר ומשנה מגמה, חוזר להילוך קידמי אבל עדיין מדשדש כמעט עד סוף אפריל. שינוי המגמה, יעזור לתקן את מה שניפגע, בעיקר בין אוהבים ובין אנשי עסקים. שימרו על ציפיות נמוכות, גם אם הכל נראה "נפלא".

השמש עוברת למזל שור ב 20.04 ( למעשה כמה דקות לפני חצות ב 19.04-20.04). מזל אדמה, באיכות הקבועים. כלומר עקשנות והתמדה. "שור" קשור לפיננסים, בנקים, וצורך ביציבות כלכלית, עם מחשבה על העתיד. בני מזל שור עיקביים, מתקשים לשנות את דעתם. אבל עליהם להבין שגם הם לא יכולים לשנות את דעתם של אחרים, זו נקודת התחלה לשיתופי פעולה. כוכב מרקורי מצטרף לשמש בשור, רצון להוכיח שרק אתם צודקים, ואתם גם מאמינים בכך. אבל מרקורי בנסיגה, כדאי לחשוב שאולי אתם טועים גם. נסו לשחרר ולהשתחרר.

מרקורי בנסיגה חוזר למזל טלה ב 20.04 וכוכב מארס מגיע למזל תאומים ב 21.04. התיקשורת תהיה ברורה יותר עם כוכב מארס בתאומים. המחשבה מהירה, והרצון להתבטא חזק. אבל זיכרו שמרקורי עדיין בנסיגה. אל תבזבזו מילים.

השתדלו החודש להיות זהירים וערניים כדי לא למצוא את עצמכם בתוך מצבים מורכבים. יש הרבה אנרגיה שתוכלו לתעל בדרך יצירתית, ולסיים הרבה דברים שנימרחו לאורך זמן. אם תדעו לשמור על מודעות (לכל מה שנכתב עד כאן), בכל פעולה שתיזמו תוכלו גם להיות שבעי רצון במבחן התוצאה.

כוכב מארס במזל שור אינו עוזר לשקט בנינו ובין השכנים "שאוהבים" אותנו. הוא פעיל על ציר 2-8 לאורך החודש הקרוב, מה שגורם לתחושה של אי נוחות. אבל מיקומו של המארס, במקום הזה מעורר גם כעסים, חוסר סבלנות רצון להתקיף גם. כך שהאזהרה היא גם לנהגים שבנינו. שימרו על עצמכם בכל מקום בבקשה.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 07.04 הירח בטל משעה 03:08 עד שעה 07:19 בבוקר.

יום ראשון 09.04 הירח בטל משעה 11:13 עד שעה 15:33 אחה"צ.

יום שלישי 11.04 הירח בטל משעה 21:10 עד שעה 01:41 אחר חצות.

יום שישי 14.04 הירח בטל משעה 07:19 עד שעה 13:26 בצהרים.

יום ראשון 16.04 הירח בטל משעה 21:18 עד שעה 02:04 בלילה.

יום רביעי 19.04 הירח בטל עד שטה 12:56 עד שעה 13:51 בצהרים.

יום שישי 21.04 הירח בטל משעה 21:22 עד שעה 22:44 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב וונוס ממשיך בנסיגה עד 15.04, אבל גם אחר כך ממשיך לדשדש עד ש"ניכנס למרוץ". כמו שכבר נכתב כאן, וונוס בנסיגה, קשורה לפיננסים. בנוסף נמצאים כוכבים במבנים לא "בריאים" לנושאי כלכלה. יופיטר ופלוטו במנעד מתוח, וגם כוכב מארס במזל שור ( מזל המסמל פיננסים). כל אלה ביחד גורמים לדרך שיש בה מהמורות לכלכלה הגלובלית, וזה כמובן מקשה על מצב היציבות הכלכלית.

המבנה הכולל מציג תקופה שבה יחשפו, דוחות, שחיתות וריגול גם במוסדות פיננסיים. וונוס בנסיגה מעוררת רצון לשינויים שיתבררו אחר כך כטעות.

הכוכבים, גורמים גם לסימני שאלה באיחוד האירופי, הסכמי המיסחר בניהם נסדקים, וגם עם מדינות אחרות כשיש מדינות ברקע, שכבר נמצאות בתנועה החוצה. הגרעונות בכמה מדינות האיחוד משפיעים על אירופה, ועצירת הוונוס ב 15.04 בריבוע לכוכב סאטורן הנעצר גם על מרכז הגלקסיה, "עוזר" לפחדים שיתעוררו, כשאין כלים להתמודד עם כל החששות שיצופו בעיקר בכל מה שקשור לכלכלה הגלובלית. ההגירה מכל המדינות הנכשלות מכבידה על אירופה, וגובה מחיר כלכלי כבד. גרמניה נלחמת לעשות כל מה שבכוחה כדי למנוע קריסה של מדינות חלשות באירופה, עד שתבין שהיא צריכה לא להיות מעורבת יותר והמשמעות ברורה.

הבנקים החזקים בעולם יתמודדו מול ממשלות חזקות שייאיימו על מעמדם. שיתופי פעולה בניהם יעזרו למשוך בחוטים "הנכונים" כדי שכוחם ישמר, וזה כולל פעילות מניפולטיבית ומציאת דרך שבה יוכלו להסיר את הפיקוח הציבורי או הממשלתי ( אנטי רגולציה) של השווקים הפיננסים. זה יסתיים ב 2020.

גם "אובאמה קר" שטופל בקונגרס בזמן הוונוס בנסיגה, חשף כמה קשיים יש במציאת תחליף לתוכנית הקיימת, והבסיס כמובן הוא כלכלי, נושא שאולי "יטופל" שוב אבל רק אחרי שהמבנה הקשה בין וונוס סאטורן יסתיים. ( 21.04).

השווקים אינם יציבים, והחודש נוח יותר לשבת על הגדר ולהמתין. בזמן מופע הירח המלא צפוייה השפעה גם בשווקים, יתכנו הפסדים, הבעיה שהירידות הללו ישפיעו בין השאר על קרנות פיננסיות לסוגיהן כמו פנסיה, ותוכניות פרישה.

הנשיא טראמפ הבטיח הורדת מיסים, עם מרקורי בנסיגה, צריך להמתין עד שזה אכן יקרום עור וגידים.

הפדראל "מכר" דו"ח שהכלכלה צומחת והאנשים קנו את זה. עם וונוס בנסיגה? זה לא נכון! הפדראל ממשיך לסתור את עצמו במילים, מדברים על מטרה של 2% אינפלציה. אם הכלכלה טובה, זה הכל?

יפן, מתמודדת בכמה בעיות כולל המערכת הבנקאית שלהם הנמצאת ברצועת זמן לא טובה עבורם.

התקופה שבין 05.04 ל 21.04, זו רצועת זמן שבה כוכב וונוס מושפע מכוכב סאטורן, ולכן הדינמיקה לא זורמת, ויוצרת סוגי מאבקים שבהם אין מרוויחים בקלות ואין גם פיתרונות מיידיים. כוכב וונוס מסמל הסכמים, הדדיות ומצפה לתמיכה, סאטורן, מסמל דחייה ועיכובים עם לחץ. כשרוצים להתקדם ולסיים תוכנית, פרוייקט או עבודה כוכב סאטורן מוכן, אבל ההתמודדות במצב הזה היא עם ביקורת, תובענות מה שאינו עוזר להמשיך לפעול ביחד, אלא להתרחק זה מזה.

וונוס בנסיגה אינה עוזרת לשיתופי פעולה, צריך לוותר על האגו, להתפשר, בעיקר כשמנסים לעבוד עם אנשים שהערכים שלהם אינם דומים. אלה מכם האוהבים לעשות כל דבר בשלימות ללא פשרות, מתקשים מאוד בזמן הזה, כי רוצים איכות במבחן התוצאה, אבל כזו העונה רק על ציפיותיהם. כוכב סאטורן, ידוע במושגים אסטרולוגיים כ"מחנך". לכן, מי שיהיה מוכן להשקיע עבודה קשה, יזכה לתמורה ומי שיחפש לחפף לא יקבל דבר. למעשה, מי שמבין, זה הזמן להיות עיקש ולעמוד על שלכם, לא להכנע, אבל לשמור על פתיחות, גמישות ולהיות מוכנים להתפשר אם כדאי.

 

כך גם בשווקים, עם וונוס בריבוע לסאטורן, קל להגיע עד הקצה, ואז לסגת. כאשר כוכב וונוס יחזור למסלולו ויתקדם קצת אחרי 21.04, ( משוחרר מכוכב סאטורן), יהיו נושאים שיחזרו שוב, וינסו לטפל בהם כדי לתקן ולשפר, בעיקר אלה הקשורים במוסדות פיננסיים.

כוכב מרקורי בנסיגה, מאז תחילת החודש ועד 03.05, ולכן אלה השואלים על צעדים חשובים בחייהם, הקשורים לקידום עיסקי, אני ממליצה להמתין עם החלטות חשובות לשבוע השני של חודש מאי. הנתונים, הפרטים יחזרו להיות ברורים ומובנים. התיקשורת נינוחה עם הבנות הדדיות, הסדר והאירגון יוכיחו את עצמם והעיקר גם סבלנות לקדם ולהתקדם כמו שאתם רוצים, והעיקר בלי שתפספסו פרטים חשובים.

בנתיים עם וונוס בנסיגה ומרקורי בנסיגה, החלטות שמתקבלות מקדימות את זמנן. מרקורי בנסיגה מידע לא נכון או לא מספק כדי לקבל החלטות נכונות. הוונוס בנסיגה יש מידע וידע, אבל קשה לקבל החלטה שתהיה נכונה. הורידו ציפיות בנתיים.

תיזכורת על התאגיד החדש:

הרבה מילים נכתבו ונאמרו בשבוע האחרון על התאגיד החדש, אבל אלה מכם הקוראים את הרשימות לאורך זמן, קראו את התחזית שהופיעה ב 05.08.2016, בעיקבות חוק התאגיד החדש, ולפניכם הקטע כמו שניכתב בדיוק:

"החוק לרפורמה שהוביל השר ארדן, התקבל ב-29.07.2014. ביום הזה, כוכב מרקורי מבודד, והנפטון השפיע על השמש בלי תמיכה, תמונה של חוסר בהירות. בהווה מעבר כוכב אורנוס, מנענע את כוכב מרקורי, וזו הסיבה שאנחנו עדים לכל הרעשים סביב חוק התאגיד, אבל גם הניסיונות לשינויים בחוק כולל בלוח זמנים (שכמובן נמרח ולא עמד ביעד שהוחלט עליו אז) ובכל זאת, לא נתעלם מיום השידורים הראשון של הרדיו ב-30.3.1936. למעשה, הכוכבים אורנוס ופלוטו שהיו אמורים להביא את השינוי, הביאו רק דיבורים בנושא, אולי שינויים פנימיים בכוח האדם חלק עזבו, חלק חזרו, אבל נראה שכאילו פיספסו את המומנטום. ב-02.08.2016 בשעות הערב המוקדמות הגיעו להסכמה חלקית על התחלת שידורי התאגיד הציבורי, מירושלים, הדיונים המשיכו גם למחרת ב-03.08 והמועד שנקבע הוא לאי שם במהלך 2017 (ינואר, אפריל ולבסוף יולי) וההצבעה על שינוי החוק התקיימה בשעות הערב 03.08. ההורוסקופ להחלטה זו, עם כוכב מרקורי בתוך T עם נפטון וסאטורן, מעורר תהייה. מרקורי זו התקשורת, סאטורן ונפטון זו המלחמה בין הרצוי ומצוי. סאטורן הריאלי למעשה לא נותן למרקורי מקום להתבטא, ונפטון המסמל מריחה או דחייה, אוהב לפוגג את המציאות באשליות, נותן תחושה שההבטחה להוציא לפועל את התוכנית עם התאגיד החדש עומדת לאכזב. השילוב הזה גם מציג קשיי תקשורת בין הנרתמים למלאכה, חוסר הסכמה וביקורתיות הונאות ו"ברוגז" בין העובדים שם. כאן המקום שוב להזכיר שהשילוב של סאטורן ונפטון רומז "אל תאמינו למה שאומרים לכם, מראים או מבטיחים לכם." גם כוכב מארס (הוצאה לפועל), במפה הזאת, נמצא בשניות האחרונות במזל עקרב, מבודד! כמות דיס האינפורמציה, כבר סבוכה בקשרים שבבסיסם חוסר אימון, שיהיה קושי אמיתי לשחרר. השילוב של המפה הזו (בעיקר מצבי הכוכבים) עם מדינת ישראל, מציג תמונה נוספת. כוכב התקשורת בהורוסקופ של מדינת ישראל נמצא ב-10 מעלות במזל תאומים. מבנה הכוכבים הנוכחי, בו מנסים "לסגור" את הקצוות בכנסת, כולל את הנפטון והסאטורן הסוגרים את המרקורי הנ"ל ב-T, כמו שהם סוגרים את כוכב מרקורי במעבר עכשיו במזל בתולה. קשה לראות כאן תקשורת מתחדשת, מרעננת.( מרקורי בבתולה, תשומת הלב לפרטי פרטים, מזכיר יותר הנהלת חשבונות, מה שלא נותן אפשרות להתקדם) כל צד במשוואה "מדבר" על משהו אחר, מבין משהו אחר. זו התמצית של מזלות המשתנים, הפער בין האיכות והכמות, המציאות והחזון, הרצוי והמצוי. למעשה, הכוכב המסמל תקשורת, נמצא באי נוחות. תמונת הכוכבים לא מביאה את ה"בשורה" לה כולנו ציפינו עם הקמת התאגיד החדש. הקשיים ימשיכו ויצוצו, חוסר שביעות רצון מהמהלכים, צורך להתמודד עם בעיות, שכבר יודעים עליהן, אבל מטאטאים אותן מתחת לשולחן. ומה שרואים עכשיו, או שמבטיחים לנו עכשיו, מצביע על קושי לעמוד במבחן התוצאה. יש להניח שיהיו עוד שינויים, כיוונים נוספים שיבחנו עד שיאפשרו שידור ציבורי אמיתי. למעשה, החוק, גם המשופץ נשאר עם סימני שאלה. ועתה, אחרי שהחוק עבר בקריאה שנייה ושלישית בכנסת לפנות בוקר ב-04.08, קשה להתעלם מכוכב נפטון היושב בראש המפה בזווית מתוחה לכוכב סאטורן. במילים פשוטות, קושי לשתף פעולה, להוציא לפועל את התוכנית כמו שעברה. גם הסאטורן במיקומו מעיד שתהיה התנהלות בלי פתרונות. ואם לא די, התאריך הנבחר 30.04.17 חל בזמן מרקורי בנסיגה (תקלות ושיבושים) בצמידות לאורנוס ואריס. המסקנה חוזרת, צפויים עוד שינויים, עוד עיכובים, בקיצור סחבת ומריחה. לא תהיה שביעות רצון מ"הפנים החדשות" של השידור הציבורי".

ההסכמות בין ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כחלון התקבלו בניהם עם כוכב יופיטר על ציר 4-10. כלומר יש הסכמה ( כוכב יופיטר על ציר 4-10, הוא אידיאלי להסכמות הדדיות, לחוזים ושיתופי פעולה) בניהם, וכל הפרשנויות שאנחנו שומעים "מהמומחים" מסביב לא רלוונטיות. אינני יודעת אם כל ההסכמות ( הקמת תאגיד נוסף, ניפרד מהקיים, שמיועד לשדר חדשות ותכני אקטואליה) ייצאו לפועל בדיוק כמו שסוכם בין שניהם, ולא נהיה מופתעים אם יהיו עוד שינויים אבל בעיקרון, אין סיכוי שהמיתווה שהתקבל ב04.08 אכן ישמר.

ולאלה ש"דואגים" לחופש הביטוי, עם הכוכבים על ציר 3-9 בהורוסקופ של מדינת ישראל, אין סימני שאלה. החופש ימשיך להיות כמו שהיה עד היום. השילוב של אורנוס/נפטון על הציר, מעיד שהגיוון האמיתי והרחבת האופקים ישתלב סוף סוף בצורה לגיטימית בחיינו. לשמוע את הכינויים "ארדואן" "טורקיה", "רוסיה", לעבר אלה הנמצאים בעמדת המנהיגות, זה להתכחש במודעות מכוונת, ש"דיקלומים" כאלה, באותן ארצות (טורקיה או רוסיה), לא היו עוברים, כי שם "המומחים" לא מצליחים להעביר ביקורת בשם חופש הביטוי. בלי "לשלם" מחיר.

אבל אצלנו, להיות בלתי סובלני להשקפות של אחרים, מגיע בשם "האחדות האנושית", ואז גם להתנהג בדיוק ההפך, עם הערות מעליבות על אינטליגנציה וכינויי גנאי, כולל רצח אופי. אלכסנדר ינאי אמר: "אל תיראו מן הפרושים ולא מן הצדוקים אלא מן הצבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס".

 

מחשבות על מה שקורה אצלנו:

"פנימה"

עמותה חדשה עם כוונות נעלות כשכוכב נפטון נמצא על ציר 4-10. האנשים שהתקבצו ובאו עם תחושת שליחות כנה ואמיתית לאחד את כל השבטים שיש במדינה שלנו. משהו שכל כך מתבקש כאן אצלנו. אלא שהעיתוי, אוי העיתוי, עם הוונוס בנסיגה, וונוס שנועדה לעזור במערכות יחסים, נועדה להתחברות ולהדדיות במערכות יחסים, הנמצאת בנסיגה, אינה יכולה לעזור לממש את המהות אותה מייצגת. בנוסף בצמידות לכירון ובריבוע לסאטורן, זהו מבנה "שובר לבבות" בעיקר במערכות יחסים ומערכות עסקים. זה היבט הממליץ על ציפיות נמוכות, וגם אם הכל נראה נפלא זה נראה "טוב מדי". האחדות עלולה להסדק בעתיד, גם בתוך העמותה הזו.

חזרתו של גדעון סער לפוליטיקה:

גם גדעון סער, לא בחר מועד אידיאלי, לגבש סביבו פעילים בזמן שבה הוונוס בנסיגה. במפה האישית נמצא כוכב סאטורן על ציר 1-7, לא כל כך "עוזר" לקדם תוכניות בקצב שהיה רוצה. בנתיים לא כדאי לטפח ציפיות גדולות.

אבל, במפה המשותפת שלו עם מפת הליכוד ההזדמנויות נפתחות בפניו בהדרגה. יש תמיכה על הצירים 4-10, 5-11. המפה המשותפת מספרת על הפוטנציאל החיובי הצפוי לו עם השתלבותו מחדש בתוך מיפלגה. כשיגיע מועד ההתמודדויות על מקומו בתוך הליכוד נבחן את הכוכבים.

ועוד מחשבה אסטרולוגית:

לפי אסטרולוגיה הודית כוכב אורנוס עבר למזל טלה, אפס טלה, מעלה המשפיעה על העולם בין 04.04-05.04. העולם "התרבותי" ו"הנאור" הזדעזע מההתקפה הכימית וחשף בפעם המי יודע כמה, את האמת הקשה עם תמונות נוראיות, על המתחולל בסוריה, אבל אנשי התרבות הנאורים במערב, ממשיכים לצ'קצ'ק בלשון. בסוגריים, תמיד תיזכרו את זה כשפה, אצלנו, הממשלה, משרד הביטחון וצה"ל מדברים ודואגים עם כל הכלים שיש ברשותם על ביטחון של המדינה. אנחנו כבר שילמנו מחיר, למי ש"אוהב" לשכוח במלחמת העולם השנייה. העולם "התרבותי והנאור" היה אטום הרבה זמן, יותר מדי זמן. כמו עכשיו.

מלחמת האזרחים ממשיכה בסוריה, למרות שיש "הפסקת אש". בכל הפעמים האחרונות שהכריזו על הפסקת אש, הירח היה בטל, לכן כנראה שזה לא "מצליח". ובזמן הנוכחי עם הוונוס בנסיגה במנעד הקשה עם סאטורן, הסיכוי להגיע ליעד כלשהו שמשמעותו הפסקת אש, זו אוטופייה.

ולכבוד חג הפסח- חג החירות:

"המבחן הבסיסי של החירות איננו במה שאנו חופשיים לעשות, אלא במה שאנו חופשיים לא לעשות" ( אריק הופר)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .