eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 21.04.2017-04.05.2017

 

לפניכם ימים של הצהרות והודעות, כשברור שכל הודעה או החלטה שהתקבלה או תתקבל עם כוכב מרקורי בנסיגה, עשוייה להשתנות. אלה העוסקים בכתיבה, ישלחו בימים הקרובים את הטיוטות שלהם להוצאה לאור. אבל אלה ימים שנוחים יותר לאלה שהיו צריכים לתקן את התכנים שכבר כתבו ולשלוח שוב את עבודתם המשופרת. החלטות כלכליות היו נכונות בין 19-21.04. אבל במסגרת שנקראת תקציב. אחרי ה 21.04 יתחילו זמנים טובים יותר לשיווק. הוונוס שעוברת או יותר נכון חוזרת למזל טלה, ב28.04 תהיה על מעלת העולם. הנה הגיע הזמן, בו תוכלו לחזור לעשות רכישות, בגדים, תכשיטים, לתכנן ולבצע עיצוב הבית מחדש או לרהט את המישרד שלכם. גם בתחומי האסתטיקה, מי שרוצה טיפול לשפר את המראה, אפשר לתכנן זאת.

אלה מכם שחוו מתחים בזוגיות, וויכוחים ואי שקט וכד', הוונוס שסיימה את הנסיגה וחזרה לבטא את עצמה, תעזור ל"דרכי שלום", להבין שאתם יכולים לפתור את הבעיות, ולחזק את הזוגיות.

כוכב פלוטו התחיל בנסיגה ב ,20.04 ויחזור על עיקבותיו עד סוף ספטמבר 2017. מה שמביא התבוננות פנימה. פלוטו יש לו אופי של פסיכולוג, לכן בעת הזו קל יותר לעשות עבודה פנימית, כזו העוזרת לשנות תהליכים המשפיעים על הפנימיות. פלוטו יעזור לכם להפגש עם עצמכם ברבדים עמוקים מאוד. חשוב למרות התהליך, לשמור על פתיחות, ולא לצפות שכל התהליכים שתעברו יבשילו מיד.

כוכב מרקורי עובר למזל טלה, ב 21.04, הסגנון יחזור להיות יותר החלטי, אגרסיבי. נסו להמנע מעימותים חסרי תועלת.

הכוכבים, מרקורי ואורנוס נמצאים במיפגש מ 27.04 עד 12.05. תחילה, המרקורי בנסיגה, ואחרי ה03.05 יחזור להילוך קדמי. המיפגש הזה מביא איתו ראייה נוספת, שכוללת את החושים הפנימיים. יש השראה עם הבזקים, יצירתיות אינטלקטואלית, אבל גם חוסר סבלנות למתרחש. כשכוכב מרקורי יהיה בנסיגה, עד 03.05, עלולות להתרחש "תאונות מילוליות" אבל גם פיזיות, בגלל התנועות החדות. מילים נאמרות בלי מחשבה, פזיזות, שעלולה להשפיע על הסכמות שאי אפשר יהיה לממש אותן במלואן. עדיף לחתום הסכמים אחרי שכוכב מרקורי יחזור למסלול, עדיף להמתין עד אחרי ה 08.05. ברצועת הזמן שבה כוכב מרקורי-אורנוס רוקדים יחד, יהיה קשה לשלוט על הקצב, שימרו על ערנות מה קורה מסביבכם, בעיקר כשאתם משלבים שיחות והליכות בעת ובעונה אחת.

כוכב מארס עובר למזל תאומים ב 21.04, למזל הדואלי, מה שמוסיף הרבה כוח לתיקשורת לגווניה. החשיבה תהיה מהירה, חסרת מעצורים, משוחררת, ואולי בלי כוונה, תהיה ישירה. שוב, עם הצמידות של מרקורי אורנוס, כדאי להיות זהירים, המילים גולשות לכם מהפה, בטון גבוה יותר ממה שאתם רגילים. הדחף להתבטא בכל מחיר אין לו גדרות. יתכן גם שנשמע בעת הזו חדשות מטרידות, גם במישור האישי והציבורי.

אלה ימים שבהם מנסים לקדם תוכניות על בסיס מנטלי, בכוח. זיכרו שלעשות דברים עם כוח, עלול לעורר גם כעס, אלא אם כן המודעות שלכם תהיה פתוחה ותציב את הגבולות במקום הנכון.

מופע מולד הירח ב26.04 במזל שור. מבנה הכוכבים הנמצא על נקודת אמצע, וונוס-נפטון, עוזר למכירות, בעיקר בתחום הביגוד או מוצרי קוסמטיקה. גם אלה שאוהבים לעסוק במזון, בישול, אפייה וארוח ירגישו שהאנרגיה מתעוררת ומחזירה אותם למיטבח בכייף.

הוונוס וסאטורן חוזרים למנעד מדוייק ב 21.04. לא סימפטי כל כך.המיפגשים בימים סביב התאריך, יהיו קרירים, עם דגש על אדישות גם. זהו מבנה המשפיע גם על תקציב מרוסן. יתכן גם חוסר במזומנים. מו"מ שיתנהל סביב היום הזה, לא יהיה קל ואפילו "יתקע".מאחר וההשפעה של המנעד הזה היתה מתמשכת החוויה היתה שלילית גם על מערכות יחסים. אם אתם כנים עם עצמכם, תבינו למה התרחקתם, "התקררתם" ומתוך אותה התבוננות תגיעו למסקנות אודות המערכת החשובה לכם. האם אתם רוצים לחזור להיות ביחד ולאהוב או שתבינו שהקשר שמיצה את עצמו. האמת "תגיע" בתוך כמה ימים.

עוד מבנה חשוב שמגיע ב 25.04 עד סוף החודש הבא ( מאי). מכיל אנרגיה שבה משתלבת האינדבידואליות והחדשנות עם השמרנות. זו, תעזור לאזן מתחים אם זה במישור החברתי הפוליטי והאישי.

הכוכבים שמש ונפטון בהרמוניה בין ה 02.05 עד 04.05 ימים בהם יש הזדמנות להתחבר אל עצמכם, לחמלה גם.

כוכב מרקורי נעצר ב04.04 ומשנה כיוון. אם אתם רוצים לקדם תוכניות מומלץ אחרי ה07.05-10.05. שינוי המגמה מתרחש בתוך רצועת הזמן בו כוכב מרקורי נמצא בצמידות לאורנוס. אני מזכירה את אריס, הנמצא בין 23-22 טלה, ולכן, השפה האלימה ( כוכב מרקורי), שאנו שומעים מכל כיוון ממשיכה עם התגובות האגרסיביות והנטייה למחלוקת במטרה לזרוע פילוג מחודדים. "אריס", כידוע "אוהבת" לפזר דברי ארס וליצור אם אפשר מחלוקת אלימה. עבורה זו חגיגה. כשכוכב מרקורי יתרחק מהאורנוס, אולי תחזור הסבלנות לשיח בינינו בכל המישורים.

כוכב מארס על ציר 2-8, ממשיך ל"תדלק" את הפגיעות של כולנו במדינה. כמו שכבר נכתב כאן ברשימה הקודמת, חובה להמשיך להיות זהירים בכל המישורים. המנעו מלקיחת סיכונים. נסו להעריך מראש כל החלטה שלכם בכבישים, או כשאתם עוברים את הכביש וכן הלאה.

זמני ירח בטל:

יום שישי 21.04 הירח בטל משעה 21:22 עד שעה 22:44 בלילה.

יום שני 24.04 הירח בטל משעה 0:35 עד שעה 03:32 בלילה.

יום רביעי 26.04 הירח בטל משעה 0:40 עד 04:56 לפנות בוקר.

יום שישי 28.04 הירח בטל משעה 04:18 עד 04:38 לפנות בוקר.

יום ראשון 30.04 הירח בטל משעה 0:21 עד שעה 04:47 לפנות בוקר.

יום שני 01.05 הירח הבטל משעה 23:24 עד למחרת 07:11 בבוקר.

יום חמישי 04.05 הירח בטל משעה 07:27 עד 12:46 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב וונוס המשיך בנסיגה עד 15.04, אבל גם אחר כך המשיך לדשדש עד ש"יחזור למרוץ". כמו שכבר נכתב כאן, וונוס בנסיגה, קשורה לפיננסים. בנוסף נמצאים כוכבים במבנים לא "בריאים" לנושאי כלכלה. יופיטר ופלוטו במנעד מתוח, וגם כוכב מארס במזל שור ( מזל המסמל פיננסים). כל אלה ביחד גורמים לדרך שיש בה מהמורות לכלכלה הגלובלית, וזה כמובן מקשה על מצב היציבות הכלכלית בעולם.

השווקים הגיבו בחוסר אימון לכל מיני הצהרות ופעולות, ובגבוי הכוכבים הצגים האדומים היו לאורך זמן.

הוונוס בנסיגה עוררה רצון לשינויים שיתבררו אחר כך כשתחזור לדרכה, כטעות.

הכוכבים, ימשיכו לעורר סימני שאלה באיחוד האירופי, הסכמי המיסחר בניהם נסדקים, וגם עם מדינות אחרות כשיש מדינות ברקע, שכבר נמצאות בתנועה החוצה. הגרעונות בכמה מדינות האיחוד משפיעים על אירופה, ועצירת הוונוס ב 15.04 ושוב ב 21.04 בריבוע לכוכב סאטורן הנעצר גם על מרכז הגלקסיה, "עוזר" לפחדים שיתעוררו, כשאין כלים להתמודד עם כל החששות שיצופו בעיקר בכל מה שקשור לכלכלה הגלובלית. ההגירה מכל המדינות הנכשלות מכבידה על אירופה, וגובה מחיר כלכלי כבד. גרמניה נלחמת לעשות כל מה שבכוחה כדי למנוע קריסה של מדינות חלשות באירופה, עד שתבין שהיא צריכה לא להיות מעורבת יותר והמשמעות ברורה. גם עתה, כשכוכב וונוס, חזרה למסלול, הסאטורן עדיין נמצא, עד 07.05. על נקודת הגלקסיה.

הבנקים החזקים בעולם יתמודדו מול ממשלות חזקות שייאיימו על מעמדם. שיתופי פעולה בניהם יעזרו למשוך בחוטים "הנכונים" כדי שכוחם ישמר, וזה כולל פעילות מניפולטיבית ומציאת דרך שבה יוכלו להסיר את הפיקוח הציבורי או הממשלתי ( אנטי רגולציה) של השווקים הפיננסים. זה יסתיים ב 2020.

השווקים ימשיכו להיות בחוסר וודאות.

וונוס בנסיגה לא עזרה לשיתופי פעולה, צריך היה לוותר על האגו, להתפשר, בעיקר כשהיה ניסיון לעבוד עם אנשים שהערכים שלהם אינם דומים. אלה מכם האוהבים לעשות כל דבר בשלימות ללא פשרות, התקשו מאוד בזמן הזה, כי רוצים איכות במבחן התוצאה, אבל כזו העונה רק על ציפיותיהם. כוכב סאטורן, ידוע במושגים אסטרולוגיים כ"מחנך". לכן, מי שהיה מוכן להשקיע עבודה קשה, יזכה לתמורה ומי שיחפש לחפף לא יקבל דבר. למעשה, מי שמבין, זה הזמן להיות עיקש ולעמוד על שלו, לא להכנע, אבל לשמור על פתיחות, גמישות ולהיות מוכנים להתפשר אם כדאי.

כך גם בשווקים, עם וונוס בריבוע לסאטורן, קל היה להגיע עד הקצה, ואז לסגת. כאשר כוכב וונוס יחזור למסלולו ויתקדם קצת אחרי 21.04, ( משוחרר מכוכב סאטורן), יהיו נושאים שיחזרו שוב, וינסו לטפל בהם כדי לתקן ולשפר, בעיקר אלה הקשורים במוסדות פיננסיים.

השר כחלון הופיע עם תוכנית למשפחה ב18.04 עם כוכב מרקורי בנסיגה, עם כוכב וונוס במנעד לסאטורן, טוב אולי לתקציב, אבל אלה כוכבים שמסמלים צימצום ולא כף יד פתוחה.

כוכב פלוטו המתחיל בנסיגה אינו משפיע חזק, אבל מציף את נושא הגרעונות, ולכן נשמע בזמן הקרוב על גרעונות וקשיים , בעיקר בבנקים באירופה. לא יפתיע.

בנתיים החלטות שהתקבלו עם וונוס בנסיגה ומרקורי בנסיגה, הקדימו את זמנן. מרקורי בנסיגה, מידע לא נכון או לא מספק כדי לקבל החלטות נכונות. הוונוס בנסיגה יש מידע וידע, אבל זה היקשה לקבל החלטה נכונה.

כוכב מרקורי בנסיגה, מאז תחילת החודש ועד 03.05, ולכן אלה השואלים על צעדים חשובים בחייהם, הקשורים לקידום עיסקי, אני ממליצה להמתין עם החלטות חשובות לשבוע השני של חודש מאי. הנתונים או הפרטים יחזרו אז להיות ברורים ומובנים. התיקשורת תהיה נינוחה עם הבנות הדדיות, הסדר והאירגון יוכיחו את עצמם והעיקר גם סבלנות לקדם ולהתקדם כמו שאתם רוצים, והעיקר בלי שתפספסו פרטים חשובים.

ראש דרקון יעבור למזל אריה בחודש מאי 2017, על פי רוב, זה אחד הסמלים שעוזרים מאוד לעסקים ומשפר את הכלכלה. כאשר ראש דרקון היה במזל דלי, בין השנים 2008-2009 שהוא נמצא מול מזל אריה, השווקים היו בשפל. מעבר ראש הדרקון לאריה, ישפיע, אומנם, לא צריך לצפות שהשינוי יגיע עם לחיצת כפתור, אבל יש למה לצפות אבל בהדרגה.

 

 

אצלנו:

התוכנית הכלכלית של כחלון:

יש האומרים "המהירות מהשטן", זו הכותרת שנותנים הכוכבים למסיבת העיתונאים של שר האוצר משה כחלון על תוכניתו "נטו למשפחה".

המבנה של וונוס במנעד מתוח לכוכב סאטורן, כשהוונוס עדיין מדשדשת במקומה. היבט שמציג צימצום ולא נדיבות. בנוסף כוכב מרקורי בנסיגה , מבודד. אינו יוצר קשר עם כוכבים אחרים. סימן שאלה, איך מפתחים את הרעיונות שנועדו לשפר את רמת החיים של המישפחה. ברקע לאורך הדרך, יופיטר, אורנוס ופלוטו ב T. קשר של כוכבים שעל פי רוב מביא הפסדים ולא רווחים.

החלטה התקבלה מוקדם! בלוח הזמנים. למרות שיש ידע, ואומרים שיש גם כסף, במצב הכוכבים הזה אין סיכרון. נהיה עדים לעוד תוכנית שהתקבלה בחודשיים האחרונים שצריך ל"עבד" אותה, שוב, כדי להוציאה לפועל.

 

רג'פ ארדואן וטורקיה:

אנחנו בעידן של שינויים בכל בעולם. רג'יפ ארדואן נולד ב 26.02.1954, בן מזל דגים עם אופק ( שעת לידה) במזל גדי. לאורך השנים האחרונות, כוכב פלוטו היה על ציר 1-7, וממשיך לשהות במעלות חשובות בהורוסקופ האישי, מה שגורם לו להתמודד כל הזמן על מקומו. ארדואן, אינו חש בטוח במקומו, ואולי זו הסיבה שבחר לבסס את שלטונו, בכוחנות. ( שילוב קלאסי של פלוטו במזל גדי). הוא ישתדל לעשות זאת לפי הנורמות המקובלות, עם הכוכבים על ציר 3-9. (משאל עם) בנוסף כוכב נפטון על ציר 1-7, לא יקל עליו לקבל תמיכה ושיתופי פעולה מאלה שהיה רוצה לקבל, כמו האיחוד האירופי, ועוד מדינות שסולדות מדרכו של ארדואן, מאז "ההפיכה" שהיתה או לא היתה בטורקיה. כך שגם אם יציג ביטחון עצמי, זו תהיה הצגה בלבד. הוא ימשיך להרגיש חוסר וודאות, וחלק מפעולותיו יהיו בגלל פחדים ופאניקה אישיים. תחושת העצמאות שלו, שאותה קיווה להרגיש, תהיה מוגבלת, וכדאי יהיה לעקוב, כמה פעמים יעשה שינויים בהגדרת תפקידו, בסמכויות שלוקח לעצמו בהמשך. בכל שינוי שיעשה בהמשך, תבינו ששוב ארדואן "מבוהל".

ההורוסקופ של טורקיה, 29.10.1923, גם מציג את הנפטון על ציר 1-7. כלומר התחושה היא של עירפול, משהו לא ברור הזורם מתחת לפני השטח. הביטחון והיציבות בטורקיה יהיו מוגבלים.

לוח הזמנים לא פועל לטובתו של ארדואן. לפי המפה המשותפת שלו עם טורקיה. הכוכבים מספרים ש"התקלות" יצופו אט אט. הניסיונות להציג את השלטון כקונסרבטיבי, יתפוגגו במהלך השנים הקרובות. בין 2019-2020 תתחיל טורקיה, ל"חפש שוב את דרכה".

 

מחשבות אסטרולוגיות על הזמנים הקרובים:

האסטרולוגיה היא ראי למציאות המתרחשת בחיינו, באישיים, החברתיים התרבותיים ואלה כמובן מקבלים גוונים לפי מיפגש של כוכבים, המנעדים לסוגיהם ויוצרים תהליכים, שהם למעשה היסטוריה במבט לאחור.

אורנוס הנמצא במזל טלה, הוא המקור לקונפליטים שאנו חווים מאז 2011. יש עצמאות, אבל גם אגרסיה שאינה מתפשרת. הטלה מסמל התחלה אבל עם אורנוס, נזרעו ( מאז 2011) הזרעים למרד, להפגנות. הכוח קיים אבל אין תוכניות שניתן לממש, יש חזון? אבל אין מסקנות, כלומר אין כבוד לצד הרציני. זה הטלה, הלוחמני והאימפולסיבי, זה שרוצה להיות הראשון ב"תחרות", הבעיה שהטלה מקדים מעשה למחשבה!!! התוצאה שבשנים האחרונות יש טרור ופחד, ברוטאליות ונקמה וכל אלה מבוססים על רגשות בסיסיים (טלה זה ה"אגו" ראשוני), הלוגיקה והדיפלומטיה אינם חלק מהתהליך כאן.

הדינמיקה שאנו חווים, אם בשמיעה או בצפייה היא שיש קבוצות טרור, יש מדינות תומכות טרור, יש מנהיגים פאנטיים וטרוריסטיים, אוטקראטים. אורנוס יהיה במזל טלה  עד 2019.

הכעס שהתעורר (בגלל חוסר סבלנות של הטלה להסברים), גורם לפעולות אימפולסיביות. המהלכים גרמו בין השאר גם לבעיה בנושא הגלובליזציה במערכת הפיננסית, כך שזו הפסידה את מקומה. כל ניסיון לפעול נגד טרור לא מצליח, גם בגלל שברקע נמצא הפלוטו במזל גדי, המעודד ברוטאליות, מחזק את תחושת האיום מצד אחד, אבל בדרכו וזה מה שמשאיר את התקווה, "חופר" ומביא את הרפורמות גם במובן החיובי, פלוטו בגדי ישאר אחרי שכוכב אורנוס יעבור למזל שור ב2019.

בנתיים אנחנו כולנו חווים קוצר רוח, פאניקה, המשפיע על כל אחד ואחת ב"פינה" האישית שלו, ובעולם הגדול, אתם יודעים…

למזלנו, במהלך 2017, לצד מבנה הכוכבים שלא "עזר" ליציבות וגרם גם חשש ממשבר כלכלי, נמצא כוכב סאטורן, זה המשלב את החדש עם הישן. זה שעוזר לאיזון בין קידום ושמרנות בפוליטיקה, עוזר ליוזמות מדיניות, אבל עם פשרות בכוונה לשמר חלק מהיסודות שקיימים כבר. אם יש הזדמנות לקדם תוכנית, זה כדאי עכשיו מחודש מאי  2017, לאורך השנה, אחר כך (ב 2018) יהיה קשה להשיג את היעדים המבוקשים.

מחודש יולי 2017 נבנה היבט בין אורנוס ונפטון, למרות שזה "חצי" היבט למנעד מתוח הוא נחשב חזק מאוד.

במבנה הזה יש החלטות לכיוון החדש, האם מה שכבר התחלנו איתו, נכון להמשיך, להשאר או לעזוב. על המבנה הזה, בהרחבה ברשימה הבאה.

"הזמן הגון הוא, כי במהלכו מגלה הוא תמיד את האמת" (פרנסיס בייקון)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .