eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 05.05.2017-18.05.2017

 

 

כוכב מרקורי, נעצר ושינה כיוון כבר ביום רביעי האחרון, מושפע מכוכב אורנוס, מה שאינו עוזר לסבלנות. הנטייה להתפרצויות, בעיקר פתאומיות, הסגנון בוטה, הליכה על הקצה, כולל גם בנושאים אידיאולוגיים. לפנינו כמה ימים (עד ה 13.05 ) שגם עלולים להסתיים בתאונות בגלל חוסר שליטה, חוסר ריכוז וכעסים. הוויכוחים מקבלים אופי ריגשי, והפגיעות היא הדדית. מאחר ותחת מבנה כוכבים זה המילים שיגלשו מהפה אינן מבוקרות, וניתן לצפות ללא צפוי.

כוכב סאטורן נמצא בצמידות לקופידון. קופידון המסמל אינטגרציה וסאטורן מסמל משמעת ומעכב תהליכים. הניסיון לבנות מסגרת חדשה (של אנשים), חברה חדשה יתקל בקשיים, בעיקר בגלל מלחמות אגו. גם אם יתעורר רצון להוציא לאור רעיונות חדשים, זה עלול להתעכב בגלל אגו, מה שיקשה לשחרר ידע חדש.

בהמשך עם מבנה הכוכבים מארס ונפטון, כדאי להזהר מתוכניות גדולות מדי,לא להכנס להתחייבויות חדשות ועדיף גם לשמור על פרופיל נמוך.  משהו לא נכון ולא אמיתי בעובדות כולל חוסר הבנה שיש מיגבלות למה שנראה גדול כל כך. התוכניות מתפוגגות וכל דבר שרוצים לעשות בצל המבנה הזה, מתמוסס. אבל המבנה הזה שגם מחליש פיזית נמשך רק כמה ימים ( 06-11.05) אחר כך האנרגיה והשליטה חוזרים. האחריות חוזרת לתפוס את המושכות, כך שאפשר יהיה להשלים את מה שנדרש. במושגים ארציים על פני הגלובוס, יתכן שהכוכבים האלה יביאו להתרחשות לא "נחמדה", כמו התבטאות של איתני הטבע או אסונות שיגרמו בידי אדם. למבנה הזה מצטרפים גם כוכב מרקורי ואפולון שעלולים לעורר בעייה עם מערכת הנשימה, או חלילה שפעת, התקררות או "התעוררות" של מגפה חדשה, הקשורה למערכת כלי הנשימה.

במערכות יחסים או בחברה עיסקית פיננסית, תצא לאור הונאה או חוסר נאמנות, אבל משהו בקנה מידה גדול יחסית.

יתכן שתרגישו בדידות או רצון להתבודד, אבל זה בסדר לחפש בימים האלה את המקום לעצמכם כדי להתבודד, לחשוב ולזכות בתובנות פנימיות.

מופע הירח המלא, במזל עקרב, ב10.05 יהיה על נקודת האמצע של וונוס/הדס. נשמע בתקשורת על ניצול נשים במקומות שונים בעולם, בעיקר במקומות עבודה. עוד "פוטנציאל" של נקודת האמצע וונוס/הדס, זו הבחירה של אנשים ליצור אמנות מ"זבל". או ליצור חפצים שימושיים מדברים שאחרים זורקים כדי להפטר מהם.

זיכרו בבקשה, שחזרתו של כוכב מרקורי, אינו מבטיח שהכל מיד מסתדר, וכדאי להמתין כמה ימים לפחות עד 07-10.05 כדי להבין את המציאות שבה אתם צועדים. לכן גם לפני חתימה על מיסמכים, רצוי לעבור על התכנים שוב ולבדוק אם לא פיספסתם משהו.

אחרי ה11.05, האנרגיה תהיה חיובית, תעזור להרגיש טוב יותר, עם רצון לאינטראקציה הדדית, האגו מתחזק, ומשפר מיפגשים בכל המישורים.

ב 16.05, כוכב מרקורי מגיע למזל שור, מזל עקשן, שאינו יכול להיות גמיש. עם כוכב מרקורי בשור, אין אפשרות לשנות את דעתכם, וקשה להתפשר. אם אתם מבינים שהקושי לשמור על ערוצי חשיבה והדברות פתוחים, נסו להתמקד במה שאתם עושים, סיימו את העבודה, אבל אל תתעלמו מביקורת, אם צריך לתקן זה לא יפגע בכם, אם תקשיבו גם לקול אחר.

בין 17.05-20.05 יתפתח מנעד מתוח בין המארס ופלוטו, שעלול להביא לארועים שאין עליהם שליטה. בעיות לא צפויות מתעוררות בלי שמוכנים להן. תאונות אש, פיצוצים, ארועים שעלולים להשפיע גם במישור האישי וגם במישור העולמי. אבל כמו תמיד צריך לזכור שמיבנה כזה מתחיל להשפיע כבר יומיים שלושה לפני כן.

היקום כולו עובר תהליך שתכליתו נקודת מיפנה , אי שם ב2020. ההבנות יגיעו באוגוסט 2017כשליקוי החמה "יכסה" כמעט את כל ארצות הברית. ליקוי החמה הזה יהיה במעלה 28 במזל אריה. זה מיקומו של כוכב מארס במפה של טראמפ, ישראל, וגם ראש הממשלה נתניהו, ההשפעה תהיה גם בסוריה, צפון קוריאה וגם אירן. כל האינדבידואלים שיש להם כוכב על המעלה 28 במזל אריה, במפה האישית יאותגרו. על אותו אתגר הצפוי בעיקבות הליקוי נלמד בהמשך. הכלל הוא שליקוי חמה עולה על כוכב, הוא נותן לאדם כוח ומחזק אותו. ליקוי חמה מול כוכב, מחליש אותו.

זמני הירח הבטל:

יום שבת 06.05 הירח בטל משעה 15:33 עד שעה 21:19.

יום שלישי 09.05 הירח בטל משעה 01:50 עד שעה 10:00

יום רביעי 10.05 הירח בטל משעה 23:42 עד למחרת בשעה 19:59.

יום ראשון 14.05 הירח בטל משעה 05:14 עד 08:37 בבוקר.

יום שלישי 16.05 הירח בטל משעה 13:24 עד שעה 20:49.

יום שישי 19.05 הירח בטל משעה 03:32 עד שעה 06:51.

כלכלה ושווקים:

הנושא הכלכלי הכולל גם את המסחר בשווקים ממשיך להיות תנודתי. הארועים במישורים הגאופוליטיים ברחבי העולם משפיעים. החששות גם ממניפולציות של הבנקים תאגידים וקארטלים מאחורי הקלעים.

מבנה הכוכבים מזכיר בועות בשווקים, כמו שהיו  ב1929, 1987, 2007. החשש הוא מהליקוי חמה הצפוי ב21.08 שיביא לשיא בשוק שאחריו עלולה להיות "מכירה" גדולה.

יש חשש בארה"ב מהורדת המיסים עליה הכריז הנשיא טראמפ, ועלולה להגדיל את הגרעון, מה שישפיע במהלך הזמן על השווקים. כזכור, על הורדת המיסים הודיע הנשיא בזמן שכוכב וונוס היה בנסיגה, מה שאינו מבטיח שהתוכנית תצא לפועל כמו שהוא חשב. כבר נאמר שלוונוס בנסיגה יש מידע וידע, אבל זה לא מבטיח שנכון לקבל את ההחלטה נכונה.

ב 03.04 הופיעה בעיתון  FINANCIAL TIMES הודעה מעניינת, מדינת ישראל הודיעה רישמית על האמביציה שלה להיות יצואנית של אנרגיה לאירופה, אחרי חתימת חוזים עם קפריסין, יוון ואיטליה. הנחת צנורות גאז טיבעי לאורך הים התיכון בסכום של 6 – 7 ביליון. שר האנרגיה סיפר ששוחח על כך עם גי'.פי מורגן, מורגן סטנלי, גולדמן סקאס ועוד בנקים לצד משקיעים נוספים מחזק את הפוטנציאל החיובי לסלול את הדרך לזרז את הפרוייקט במהירות.

היו ערים למתרחש בשווקים בין 08.05 עד 12.05.

אצלנו:

הפעמונים שוב מצלצלים, מחמוד עבאס, ניפגש עם הנשיא טראמפ, בניסיון "לזכות" במה שעד היום לא הצליח. המיפגש ב 03.05, כשכוכב מרקורי עדיין בעצירה, לפני שמשנה כיוון, בצמידות לכוכב אורנוס בטלה, זה השילוב שמציג "בעיות קשב וריכוז". ברקע, כוכב מארס במנעד לכוכב נפטון, ההמלצה היתה להזהר מתוכניות גדולות מדי ועדיף גם לשמור על פרופיל נמוך.

אצל מחמוד עבאס, יש תקווה, אופוריה, שעד מהרה, תגיע למבוי סתום. עם הסאטורן על מפת המנהיגות שלו, הוא יבין שיש בעיה במציאות בה מתנהל. הוא יתמודד בתוך מו"מ שלא יאפשר פיתרונות כמו שהוא היה רוצה. יתכן גם שהקושי הוא בתוך הסביבה שלו, שאינה עוזרת לו להתקדם, אם אכן הוא מתכוון למה שהוא מצהיר.

במפת המדינה שלנו, יגיע כוכב אורנוס, ( הוא כבר נמצא לזמן קצר) וימשיך לאורך 2018, ויתן הרגשה שעולים על מסלול, שינוי שיביא איתו התחדשות חיובית, אבל כוכב נפטון המגיע בעיקבותיו על ציר 1-7, יעורר אי נוחות, יתכן שמשהו בנתיב הנבחר לא מושלם.

אם להתייחס להצהרות המגיעות מארה"ב, על הרצון של הנשיא טראמפ להגיע "להסכמי שלום" בין הפלשתינאים ובינינו, אלה עד מהרה יתפוגגו. במצב הכוכבים הנוכחי ( מתמשך גם ל 2018) לא ניתן להגיע לשיתופי פעולה והסכמים בין מדינת ישראל והפלשתינאים, יש הבטחות שינסו "למכור" למדינת ישראל, אבל כאלה שאי אפשר לממש, ( נפטון 1-7) בעיקר בגלל שאין להן בסיס אמיתי. לכן כל הניסיונות להגיע להסכמות עם הפלשתינאים במצב הכוכבים שעובר על ההורוסקופ של המדינה, אינם אפשרי.

 

מחשבות אסטרולוגיות:

 

מחודש יולי 2017 נבנה היבט בין אורנוס ונפטון, למרות שזה "חצי" היבט למנעד מתוח הוא משמעותי.

במבנה יש החלטות לכיוון החדש, האם מה שכבר התחלנו איתו, נכון להמשיך, להשאר או לעזוב?

אורנוס נפטון הוא מעגל שמתפתח לאורך 171 שנים. לדוגמא, ב 1845-1987 הופיע הטלגרף, תגלית חשובה שגרם למהפכה בתיקשורת. גם המיפלגה הקומוניסטית קרמה עור וגידים ב 1848 עם המניפסט הבסיסי שכתב קארל מארקס.

אורנוס מסמל את הלא צפוי, הפתעות וגם טכנולוגיה הכי חדישה שיש. ( לאלה מכם שיש כוכב אורנוס דומיננטי, יש נטייה להיות אסטרונאוטים תרתי משמע, חלק נשארים רק "טייסים").

השילוב של אורנוס ונפטון עוזר למחקר, ופריצת דרך. גם "הבהלה לזהב" החלה ב 1847-1848, כשההיבט הזה החל להתפוגג, הבינו שהיו אנשים שהתעשרו פתאום.

במהלך יולי 2017 אורנוס יבנה פעם ראשונה מתוך 5 פעמים (עד 2019) את ההיבט עם נפטון. זו תקופה שבה מעורבים כוכבים נוספים, שיחד יצרו מיבנים מורכבים שיקשו לנווט את האנרגיה, יקשו על הבחירות בגלל ניגודים שעלולים לגרום לעימותים בינאישיים. הנפטון במזל דגים, לא מאפשר ראייה נכונה של המטרות, ומשאיר לכל אחד את האפשרות לברר האם בחר במטרה הנכונה, האם הכל ברור ונהיר, אולי הנתונים שיעזרו לקבל החלטה נכונה מוגזמים?

אורנוס מביא תגליות, עם הנפטון, זה יכול להיות בעולם הרפואה, בתעשיית התרופות, וגם סגנון חדש במוסיקה. השילוב הזה יכול "לעזור" למסד את השימוש במריחואנה, ניסיונות שנעשים בתקופה האחרונה, לא רק אצלנו, גם בארה"ב ובמדינות אחרות, יש מחקרים וגם רופאים החושבים שלמריחואנה יש איכויות הרפואיות שלו.

במהלך 2017-2020 סביר להניח שהכוכבים האלה יעזרו לבנות תנועה חברתית חדשה בדרך מהירה, שתעורר התנגדות פוליטית. (זו תנועה שיכולה לצמוח בכל מדינה על פני הגלובס, כמו שהקומוניזם צמח והתפשט בזמנו). לא בטוח שזה יצליח. זו תהיה תנועה המונית עם אופי חדש, על בסיס מודל כלכלי שיתעורר בעולם, יתכן שישתלבו בה אלמנטים אידיאליים או אידיאולוגים חזקים. אם אכן זה יצליח נדע רק אחרי 2020.

בשנת 1993, הופיעה הצמידות של אורנוס-נפטון במעלה 19 גדי. אורנוס שולט בטכנולוגיה עם התחדשות מפתיעה, האיטנרט הגיע לעולם הרחב. נכון שזה התפתח כמה שנים קודם , בערך מ1990, אבל "ההצפה" לקהל הרחב, החלה ב1993, ומאז, התיקשורת עברה מהפך, זו השפיעה על עולם העסקים ועל החברה כולה, זה היה למעשה הרנסאס החדש.

החופש שהרשת הביאה, עזרה לקשרים בינלאומים בין אנשים, עם תמונות, שירים ובעיקר להיות מעורים בתוך החדשות, "הכותרות" בקצב מהיר מאוד. הערנות גברה לכל מה שמתרחש מסביב, אבל גם הפכה להיות מושפעת מהתלבטויות של אחרים. חלקם משפיעים וחלקם מושפעים. התחדשות הזו, יש להודות היא גם למעשה ההתחלה של הרדידות המחשבתית. פחות עומק כשמגיעים למסקנות רק מכותרות או תמונות. האיכות והעומק בהחלטות שהיו מבוססים עד עידן האינטרנט על קריאת ספרים, ספרי היסטוריה, ביוגרפיות, שדרכם אפשר היה ללמוד ולהעשיר את האינטלגנציה, לקבל מידע להצליב בין התכנים, תהליך בעל ערך שעזר להגיע להחלטות. בהווה רוב האנשים קוראים תקציר המופיע באינטרנט, או רואים קליפ, דף מסרים עם כותרות בולטות וגרפיקה גם, או ווידיאו. כל אלה אינם יכולים להביא את המידע בשלימות. מאחר ואלה תמיד יעברו עריכה שבבסיסה, נקודת המבט וההבנה של המפיק והעורך וכו'. האמצעים האלה (באינטרנט) גרמו לכך שיש אנשים שאינם מוכנים לחשוב! נוח להם שמישהו אחר "חשב עבורם". הם אינם צריכים להתמודד עם "חומרים" המכילים מיגוון דיעות ולבחון כל אחת, אולי להתווכח כדי למצוא פיתרון ראוי או לקבל החלטה שקולה שהיא נטו שלהם. כן, זה עצוב, המציאות היום היא של הריאליטי, תמונות, דימויים חזותיים, בלי התבוננות או חשיבה לעומק, בלי השוואה ועימות בין ניגודים.

המסקנות האלה מגיעות מאדם חכם בשם ניקולאס קאר, סופר ומרצה המתמקד באסטרטגיה וחדשנות בכל התחומים, שכתב על כך ספר ב2011 ואמר: "הרדידות האישית, מתרחבת "בזכות" האינטרנט, המשפיע גם על המוח שלנו. איך אדם שאינו קורא לעומק, ישאל שאלות לעומק? איך יוכל לדווח על נושא כלשהו ברצינות על בסיס עובדות שיטחיות"?

אצלנו, לאחרונה, כתב פרופסור עוז אלמוג, על הסטודנטים שמגיעים ללמוד ורמת ההתפתחות שלהם נשארה בחטיבת הביניים, הם עילגים גם ריגשית וגם מילולית, חיים על פי קלישאות. הוא ורעייתו תמר אלמוג כתבו את הספר על דור ה Y וזה בדיוק "הסיפור". לצערי, מניסיוני, יש גם הרבה אנשים בוגרים, שבחרו "בקלישאות". זו השפעת האינטרנט. מי ש"מסתובב" ברשתות החברתיות, זוכה לפגוש מכל הנ"ל, בשפע מטריד.

כמו תמיד במרחק של זמן, אנחנו יודעים את היתרונות ואת החסרונות של התגלית החדשה, שהשתלטה על כל הרבדים בחיינו.

עוד על המשמעויות של הכוכבים אורנוס-נפטון אביא ברשימה הבאה.

"לכל התפתחות גדולה במדע, פוליטיקה ודת קודם ויכוח סוער" ( ליימן ביצ'ר).

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .