eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 16.06.2017-29.06.2017

 

 

 

השמש עוברת למזל סרטן ב21.06, מסמלת את בוא הקיץ. 21.06, הוא היום הארוך ביותר במהלך השנה. המעבר הזה הוא סמל למשפחה, משפחה מורחבת. מזל סרטן הוא מזל מים, רגיש, חם, איכפתי, חסכן, המבקש ביטחון בכל המישורים.

המעבר על מעלת האפס במזל סרטן, מעלת העולם. מידע יזרום מכל הכיוונים בחופשיות, זה הזמן שבו נשמע הודעות והצהרות. התקשורת תהיה במיטבה. הקפידו על מידע שהוא חסוי, שישאר כזה, אם אכן הוא חשוב לכם. תרגישו שקל להגיע להסכמות והבנות, מה שיעזור לפתור בעיות שחשבתם שהן קשות יחסית. מילים ידרבנו חלק מהשומעים להתחיל לכתוב ספר.

כוכב נפטון שיתחיל לחזור על עיקבותיו, ( 16.06- 23.11) מגביר את תחושת המבוכה. ניואנסים ( עם תיגבורת של כוכבים אחרים) מחזקים רעיונות שיש בהן אשלייה, הטעייה אפשרית גם בלי כוונה בעיקר ברמה האישית. נפטון שמעורר השראה, יעורר אמנים לעבוד, אבל הם ישקעו בתוך הפרוייקטים שלהם ויתקשו לחשוף אותו לקהל עד נובמבר. אין זה מונע מהאמן שיחליט לצאת בתערוכה או להוציא לאור עבודה שעשה, אבל ההרגשה שלו תהיה ש"העבודה לא גמורה", ויכולה לגרום לחרטה על כך שמיהר לקבל משובים…

התחושה שאתם נעים בתוך ערפל, או אולי הערפל הוא מקום טוב להסתתר בתוכו? מי שיחפש עובדות במסגרת החוק או המציאות היומיומית, יבין די מהר שאלה לא בנמצא. רק אם יש לכם "פטנט" להרחיק את הערפילים תוכלו לדוג את האמת, את העובדות וכד'.

ב18-19.06, יש אפשרות לעשות שינויים בתוכניות, פרוייקטים וכוונות, בלי שיהיה צורך להתמודד על כך. האנרגיה, זורמת ושוברת את המיגבלות, אורנוס, מאפשר נקודת מבט אחרת. החולשה בימים האלה, שמבנה כוכבים נוסף באותם ימים משפיע על מצב הרוח, מאחר וכוכב סאטורן מקשה לפרוץ את המיגבלות. יש ניגוד בין הכוכבים, אבל אם תבינו שכדאי להוריד ציפיות, ההישגים יהיו מינימלים, אבל יהיו. האיזון יושג גם בין הרצון להתכנס פנימה, ולפרוץ החוצה.

בימים האלה, התקשורת הבינאישית לא טובה. תרגישו שחסרה התלהבות, וגם אם התוכניות שלכם יהיו יצירתיות ומפורטות, תרגישו שאינכם זוכים לתגובה שציפיתם לה. במהלך ה19.06, התחושה תתעמעם בהדרגה. נסו למתן את עצמכם, העדיפו לנוח עוד יום, בלי לתת לחשיבה השלילית כוח.

מופע מולד הירח ב24.06 במזל סרטן. יכיל את המיפגש בין כוכב מרקורי וכוכב (אורני) הדס, ישפיע בדרך שלילית על התקשורת, אם זה בביטויים ריגשיים לא נאותים, או בשפה גסה. השיחות שמטרתן להגיע להסכמות, יהיו ערמומיות, או הבסיס שלהן יהיה רעוע. הדס מטיבעו "מוריד נמוך", תחושה של לכלוך אם הוא "נוגע" במשהו.

ב 25-26 ביוני, כוכב מארס יעורר את נקודת הליקוי באוגוסט, האירועים באותם ימים יהיו הרמז למה אמור להתרחש עם בוא הליקוי עצמו. האנרגיה שתשתחרר בפתאומיות תעורר אנשים להיות תחרותיים יותר, לוחמניים, מה שיקשה לעבוד בצוותא. התקשורת עלולה להיות יותר "לחוצה" סביב ה 28.06. יהיה קשה לכם לקבל רעיונות חדשים, והמשמעות היא שתתקשו להגיע להסכמות. אם אתם מארגנים לעצמכם פגישות חשובות, נסו לשים לב ללוח הזמנים.

כוכב התקשורת גם הוא עובר למזל סרטן ב21.06. האמוציות קצת יותר חזקות, ולכן זה הזמן להיות עם בני המישפחה, או לתכנן שיפוץ בבית, לשפר את האווירה עם התחשבות בכל בני הבית.

הקושי בימים האלה, הוא בעיקר למזלות אוויר וגם אש, אלה שעולם הרגשות שלהם עובר דרך המוח. האנשים שנולדו במזלות אוויר ירגישו שמשהו מוליך אותם בדרך שאינה מתאימה להם. המלחמה בין רגש והגיון ישפיעו על תהליך קבלת ההחלטות.

הימים הבאים יתנו הרגשה שקל לקבל את כל התשובות, אבל חוסר הסכמה וויכוחים יתעוררו יותר בקלות, האמוציות "ידברו" בלי הגיון. חפשו דרך לוותר ולהתפשר. זה יהיה נכון יותר בימים הקרובים.

הימים הבאים החל מ24.06 עד סוף החודש, יעוררו אנרגיה גבוהה, ההמלצה לשחרר את האנרגיה בפעילות ספורטיבית, בחוג לריקוד, או בטיולים. אלה ימים שבהם, התגובות המילוליות והפיזיות תהינה חריפות במיוחד, המיפגש של כוכב מרקורי ומארס בין 25.06-28.06 אינו עוזר לשלוט על הלשון. מילים שיעופו מהפה, יפגעו לא פעם באדם שלא התכוונתם. הכעס ישתולל באוויר. אין כאן הגיון, רק רגשות. שימרו על הרגליים והידיים.

28.06-04.07 המניפולציות המילוליות יהיו "במיטבן". הצורך להשפיע על הזולת, יביאו "סיפורים" מתובלים היטב, בכוונה שינגנו על הרגשות ובלי הצדקה. אבל עבור אלה שהכל מותר להם, זה כולל את הצורך לתמרן את המציאות. המצפון או ההתחשבות באחר, אינם משהו שיפריע להם להמשיך בדרכם. אלה ימים של רגשות. הקינאה, צרות העין התנגדות לכל דבר זו המשמעות של הכוכבים מה 25.06. כן התיסכול יקבל כוח, וחלק מכם פשוט יתכנסו פנימה, בעיקר כדי לגונן ולהתגונן. האינטלגנטים שבניכם ישתמשו ביכולת לחשוב להגיע לרעיונות חדשים, די מהר כך שאלה ישמשו אותם בדרך קונסטרוקטיבית. אלה ימים טובים גם לסיעור מוחות, הבעיה שהאיפוק לא יהיה נוכח, מה שיקשה לשמוע אחד את השני.

נשמע איך הפוליטיקאים, או אנשי התקשורת לסוגיהם, או כל אלה שבטוחים שהחוכמה נמצאת רק אצלם, משתמשים במילים כוחניות, בתרגילים מילוליים חדים כתער.

נשמע "חפירות" שנעשו בשם "תחקירים", ויהיה כדאי לזכור, שאלה נעשו במטרה להשפיע, ולא כדי לחשוף את האמת.

מומלץ להזהר גם מתאונות, אל תנסו לעשות דברים בכוח, בעיקר בין 25.06 עד 04.07. שימרו על עצמכם, גם מילולית וגם פיזית. שילוב הכוכבים הוא כוחני ואלים, בכל המישורים.

 

זמני ירח בטל.

יום שבת 17.06, הירח בטל משעה 14:39 עד 20:54 בלילה.

יום שני 19.06, הירח בטל משעה 22:41 עד שעה 0:52 אחר חצות.

יום רביעי 21.06, הירח בטל משעה 07:19 בבוקר לאורך היום עד 01:43 אחר חצות.

יום שישי 23.06, הירח בטל משעה 21:46 עד 01:06 אחר חצות.

יום ראשון 25.06, הירח בטל משעה 21:45 עד 01:08 אחר חצות.

יום רביעי 28.06, הירח בטל משעה 0:13 עד 03:41 בלילה.

יום חמישי 29.06, הירח בטל משעה 23:34 עד למחרת בשעה 10:01 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

אורנוס משפיע על הכלכלה, כמו שנכתב ברשימות הקודמות. המעלות האחרונות במזל טלה "עוזרות" לו לחוסר שקט, להפתיע בדרכו הלא צפוייה. זה קורה עכשיו וימשיך עוד כמה חודשים.

כוכב נפטון מתחיל בנסיגה ב16.06 משהו עלול להיות לא ברור וישפיע על השווקים. אופוריה או היסטריה?

בהמשך הנדנדה בשווקים נמשכת.

הקוראים הוותיקים, זוכרים שכתבתי, שאחרי עידן אובמה, האמת על הכלכלה בארצות הברית תחשף.

בעת הזו, כוכב סאטרון, מתקרב וישפיע על המנעד בין נפטון למארס בהורוסקופ של ארה"ב. כוכב סאטורן יעצר ב 21 קשת. זה לא יהיה נחמד לכלכלה, גם אם הסיפור יהיה פוליטי, התוצאה תתבטא בשווקים.

ב21.08 צפוי מופע ליקוי חמה שישפיע על ארה"ב מהמערב למזרח. ב25-26.06 כוכב מארס ידליק את מעלת הליקוי, נקבל רמזים מה עלול להתרחש.

השילוב בין הסאטורן לנפטון, אינו מאפשר התפתחות. סאטורן יעצר מסוף יולי על המעלה הקריטית ( לארה"ב) ויחזור להילוך קדמי רק ב26.08 ( אחרי מופע הליקוי), כך שיש למה "לצפות" .

במהלך השבועיים הבאים המתחים יתעוררו, בעזרת המארס ופלוטו. במהלך יולי השילוב של מארס והשמש ב בין 24.07-26.07 גם הוא תהיה לו השפעה חזקה.

אנחנו בתקופה מעניינת, וההשפעה תתבטא בשווקים, בעיקר באי שקט.

 

 

ברשימה שפורסמה כאן ב02.06 כתבתי על "גבולות חופש הדיבור"

היינו עדים לרעש סביב "הקוד האתי" באקדמיה בתחילת השבוע, ופסק הדין בתביעת הדיבה, לשון הרע של הזוג נתניהו נגד יגאל סרנה:

"לפנינו תקופה שבה נושא התקשורת וחופש הדיבור יעסיקו את האנשים. "אדמטוס" (כוכב אורני) הגיע למזל תאומים, המסמל תקשורת, ואדמטוס, שבאופיו דומה לכוכב סאטורן, כבד יותר והתנועה  שלו איטית מאוד, כך שהוא חוסם את מה שאמור לזרום. יש להניח שבתקופה הקרובה נשמע על גבולות חופש הדיבור בהרבה מקומות בעולם (משהו שכבר קורה בפועל ברשת החברתית פייסבוק) ועל חוסר הסובלנות לחוסר תקינות פוליטית בשיח. אולי תופתעו שהראשונים להחיל זאת היו האמריקנים בתחילת אוקטובר 2016! (השלטון ה"דמוקרטי" הנאור, עוד לפני שדונלד טראמפ נבחר!) משם החלה הדרישה להשגיח על שיתופי הפעולה באינטרנט בין מדינות. יש מדינות שבהן אין חופש הדיבור, על-פי חוק. אבל נהיה עדים שמשהו קורה בהדרגה, מגמה להניח גבולות מסוימים לחופש שבה כל אחד רוצה להתבטא. לא מדובר על סתימת פיות, אבל אולי לחזור לתרבות הדיבור? אדמטוס אוהב סדר וכללים מסוימים."

כן, תרבות הדיבור, האם זו רק מישאלת לב? עם אדמטוס במזל תאומים, יש להניח שאנשים יתחילו לחשוב, לפני שהם מופיעים מול קהל, ומדברים בשפה גסה ( "בהמות") אם זה בכיכר העיר או שיחשבו לפני שיניחו את האצבעות על המיקלדת, באינטרנט, ובכלל בתגוביות לרשימות שונות. אבל כמו כל דבר ( גם בגלל הקצב של אדמטוס במזל תאומים) זה יחלחל לאט לאט.

 

ב19.05 נכתב כאן על קומי…:

"הרעשים שמגיעים מהתקשורת בארצות הבריתעל המתח בין ג'יימס קומי ודונלד טראמפ מציגים "בלאגן" ובצדק. לקומי שנולד ב-14.12.1960, יש את כוכב אורנוס על כוכב מארס במפה של הנשיא דונלאנד טראמפ. קומי, עם האורנוס מעצבן מאוד את טראמפ, מקווה גם לשנות ולהשפיע, אבל טראמפ על כוכב מארס, יילחם בו בלי לוותר. יידרשו כאן כוחות מיוחדים שיעזרו עם הרבה רצון טוב ללמד את כל אחד מהם לקבל את השני, כדי לרכך את העימות. לא קל כלל".

כוכב סאטורן, יתיישב על השמש במפתו של קומי, יש לשער, שהוא ירגיש שהעדות שלו לא מובילה למקום שציפה לו.  גם מעקב אחרי המפה של הנשיא, דונלד טראמפ, מחזקת את התמונה לטובת הנשיא. מפת חזרת השמש ( יום הולדת) שלו, מבטיחה לו שנה טובה.

 

מחשבות אסטרולוגיות על אריה דרעי:

השר אריה דרעי, נולד ב 17.02.1959, במרוקו.( גילוי נאות, לשעת הלידה הגעתי עם חבר למקצוע, מיכה ולנר אחרי עבודת שיחזור שנעשתה כבר ב 1999, ועמדה עד כה במבחן הזמן).

כדי להבין את מצבו הנוכחי, חזרתי אחורה ל 1999-2000, השנים בהן נגזר דינו בבית המישפט ובהמשך גם העירעור שלו שנידחה. הכוכבים באותם שנים היו על הצירים 1-7, 2-8, 6-12. מבנה מפה המעיד על אדם החי בתחושה של מאבק השרדות, מתקשה לזכות באימון. (תהליכים שראינו בזמנו גם אצל אהוד אולמרט). אדם שעובר ניתוק ואובדן. תהליכים המשבשים את מהלך החיים, ועם 6-12 ( כולל שאר הכוכבים), יש אובדן מעמד, אובדן חופש, תלוי ברצון הטוב של אחרים. החוויה האישית שלו, היתה אז שקשרו קשר נגדו.

בהווה, מאז מרץ 2016, בו הודיע היועץ המישפטי על חקירה, ונכון לעכשיו 2017, מאז סוף מאי, כשהחלו החקירות, מבנה הכוכבים לאורך השנה הקרובה, על אותם הצירים הוא שונה, יש לסירוגין 1-7 או 4-10, 2-8, 3-9. חוסר הוודאות מלווה אותו. אעפ"כ יש דינמיקה כלכלית גמישה במיוחד, העוזרת לו לצאת ממצבים מעיקים. המבנה 4-10, 2-8, 3-9, מציגים שנקט בגישה זהירה, בכל הקשור לכספים. עם הכוכבים על ציר 3-9, ישיכולת טובה להשיג מטרות, לעמוד במבחן ולהשיג הצלחה משפטית.  

נמשיך לעקוב אחרי התהליכים, מאחר ואצלנו, עד שמגיעוות מסקנות היוע"ש אחרי שמסתיימות החקירות, יכולות לעבור עוד שנתיים.

 

סעודיה:

לסעודיה יש 2 מפות, הראשונה היא "הכיבוש" 15.01.1902 והשנייה הצהרת העצמאות שלה, ב 23.09.1932. מפת העצמאות מציגה בעיה למונרכיה שם. אם אנחנו זוכרים שזו "המדינה השומרת על האיסלם", ברור שזה עומד להשתנות. המפה המייצגת את סעודיה מ1902, מושפעת מנפטון ואורנוס על ציר 1-7, משהו מתערער שם ומשתנה? מפת העצמאות גם היא מחזקת את חוסר הוודאות שהמדינה הזו עוברת, התמודדות עם מצבים שהם ניסו להתעלם מהם ומבינים שאי אפשר להמשיך כאילו כלום לא קורה, אלא להציף את הבעיות ולהתמודד איתן באמת. הכוכבים 1-7, 5-11, מבטיחים שהם מנסים ומחפשים דרך, אבל הכל בהדרגתיות, הכוכבים על 6-12, יכולים להציג שהם ממשיכים לשמור על הערכים שלהם, אבל יתכן שיש התפתחויות אחרות נוספות מאחורי הקלעים. התהליך הוא איטי, ובמהלך השנים 2019-2020, העולם יתחיל להבין מה קורה שם, הניסיון של הסעודים לשמור על הקיים עם ניסיון להשתלב בנורמות של העולם המערבי לא יהיה קל להם. השינוי צפוי, אבל זה תהליך של זמן עד שהם בעצמם יקבלו את ההתמרה הפנימית ועד שהעולם המערבי יבין שאכן זה קורה.

העזתי ( אני אדם אופטימי) גם לבחון את מערכת היחסים בין סעודיה ומדינת ישראל:

התיקשורת קיימת! אבל לא מאהבה. רק אינטרסים. מערכת היחסים מורכבת, אבל גם כאן התהליכים הם איטיים, יש מהמורות בדרך, לא תמיד שיתופי הפעולה יזרמו בקלות  (נפטון 1-7), אבל הרצון לשנות יעשה את שלו ( אורנוס 4-10). הצירים 2-8, ו5-11 פעילים, לכן ניתן להבין שמתקיימת איזו שהיא מערכת מיסחרית-כלכלית של תן וקח. רק לקראת 2019-2020 מערכת היחסים תהיה ברורה ואולי גלוייה יותר.

" ההיסטוריה מלמדת אותנו שאנשים ואומות פועלים בחוכמה לאחר שמיצו את כל שאר האלטרנטיבות" ( אבא אבן).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .