eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 30.06.2017-13.07.2017

 

לפנינו ימים בהם חווינו את כוכב מארס משפיע בכמה מישורים. במהלך השבוע האחרון אמרתם (או שמעתם) מילים שעלו על הלשון, בלי מחשבה נוספת, בלי להספיק לחשוב על משמעות הדברים לפני כן. מילים שיצרו חוסר הסכמה, חוסר סבלנות, בוטות, ולא פעם אחד מכם היה הקורבן לתיסכול של האחר. הסגנון היה ועדיין מניפולטיבי, ( מרקורי-פלוטו) אינטנסיבי, לכן הזהירות מתבקשת כפליים, כי המילים המושפעות מהכוכבים האלה, מכילות הרבה כעס, וגם האמת לא היתה אבן יסוד בתכנים שהושמעו, אבל הצורך להשפיע בכל מחיר היה אולי התירוץ האישי.

 בהמשך מיום שבת 01.07 האנרגיה שמגיעה מהיקום, בכוחה להזיז הרים. יתכן גם שתחליטו לקחת על עצמכם מטלות שאופיין יותר גורלי, אבל עלולה להיות התפתחות יותר אלימה. המארס/פלוטו אינו סימפטי במישור צבאי, מלחמתי. שימו לב, השתדלו להתרחק ממצבים שעלולים לגרום לעימותים, תגובות האנשים יהיו יותר אגרסיביות, מה שעלול לגרום למצבים הרסניים, והכל "בשם המטרה" שהיא גם "אגו", נסו לחשוב, יש מחיר ולא תמיד כמו שציפיתם שיהיה. זה לא הזמן ללכת נגד הרשויות! או כל גוף גדול וחזק. פלוטו חזק יותר. מאחר והכותרות של השבוע האחרון, מתאימות לתאור הזה, ( בלי להביע דיעה, הרופאים מול הדסה, הרפורמים מול הממשלה, והנכים מול הממשלה… שכחתי משהו?) אפשר להבין, גם את "השפה" ששמענו מעל גלי האתר או בתקשורת הכללית,  על כך גם התראתי ברשימה הקודמת, מילים בלי מחשבה! העיקר לפגוע, ועכשיו "למלחמה". ( במובן המטפורי של המילה). מעבר למילים, הימים הקרובים הם אלימים מאוד ולא תמיד בשליטה.

דרך אגב, בימים האלה, רבים בניכם, לא זקוקים לאף אחד כדי להתעצבן ול"חמם" את עצמם, כשהם יושבים לבד ,"מתדלקים" את עצמם בכעסים ובמילים קשות, מתרגזים, הלו, על מי?… בשביל מה? למעשה רק אתם תיפגעו מהסיטואציה הזאת, תעצרו בבקשה, תשתו מים…

אלה כוכבים ש"חופרים" עמוק לתוך הדברים, וניתן להעזר בהם לחשוף את הסודות, או אג'נדות לא ברורות. אם יש משהו ששווה לכם להשקיע בו זמן, זה הזמן להוציא אותו לאור.

היו זהירים כאשר אתם נושאים ונותנים עם אחרים. קל להתווכח, קל להתנגש, וכל אלה לא הכרחיים. הערנות שלכם לצד האיפוק רק תועיל לכם. חישבו רק איך להמנע ממתחים על דברים שאין לכם שליטה עליהם.

כוכב וונוס עובר למזל תאומים ב 05.07, ( עד סוף יולי), ישפיע על אופיים של מערכות יחסים, שיהיו יותר אינטלקטואליים על בסיס ראציונאלי יותר. מי שמבקש רומנטיקה, לא ימצא אותם בימים האלה, אלא אם ידע איך לשזור מילים יפות, בעלות משמעות ריגשית ואינטימית. מי שיודע, בעזרת המילים אפשר גם "לגעת".

עוד ב05.07, המידע מגיע בקצב מהיר מאוד, והצורך לעבד את המידע מהר משפיע על התגובה המהירה, שלא תמיד תהיה שקולה. נסו לעצור ולחשוב לפני שאתם עונים, אבל היו מוכנים גם למצבים לא צפויים בהם אין לכם שליטה ואתם עלולים למצוא את עצמכם מתווכחים. גם זה מיותר. הנטייה להתרגז בגלל מתחים עלולה לצוץ במהלך הנהיגה, ועלולה לפגוע בכם.

כוכב התקשורת מרקורי מגיע למזל אריה ב 06.07, "האגו" הגיע הביתה. הסגנון דראמטי יותר, קצת עם עקשנות, אבל הרצון להתבטא יהיה בלי להסס. שימו לב לא להגזים (עם "הצגות") בסיפור שאתם מספרים.

המבנה הנוסף ב06.07, שמשפיע כבר מ04.07 מביא את הצד הרוחני לחיים. פילוסופיה, להביט על החיים ממקום שיש בו אמונה, דת, השראה וגם להציף נושאים הנמצאים מתחת לפני השטח. החולשה של הימים האלה, איבוד פרופורציות, שכדאי לבדוק אותם. אם אתם מוזמנים לארוחה, או מכינים כזו לעצמכם, אל תגזימו. אל תבטיחו מעבר ליכולת שלכם.

בהמשך, סביב הימים 08-11.07, השקיעו במיומנויות ( המקצועיות) שלכם. ימים טובים להתמרה גם בעבודה. מתעוררת אנרגיה טובה שתעזור להשקיע מאמץ נוסף כדי לייעל את העבודה. יש צורך לתת הזדמנות להתחדשות שתביא גם לשנות את השיגרה.

מופע הירח המלא ב09.07, במזל גדי, בונה מבנה מאוד מסוכן, חסר יציבות, וגם חסר שליטה. תאונות קטנות עלולות להתפתח ל"סיפור" גדול ממה שחשבתם. המופע של הירח המלא ישפיע על תקופה של חוסר יציבות גם במישורים גאופוליטיים, הנפיצות עלולה לעורר מדינות להציג אולטימטום או איומים קיצוניים, בכל מדינה לפי האינטרס שלה.

ב 10.07 עוד יום אינטנסיבי שבו אתם עלולים לגלוש לוויכוחים ומאבקי כוח. שוב מודעות לאופי הימים יכולה לעזור לכם. שימרו על הגינות, יושר, בלי לערבב צבעים כדי לשפר את התמונה.

ב13-15.07, תשתחררו, תיפתחו לשיחות ורעיונות שיאפשרו לכם לראות דברים בדרך אחרת. ימים טובים למיפגשים חברתיים, אופטימיות, העוזרת ללמוד משהו חדש, שיתגמל אתכם. חלק מהשיחות יתפתחו למערכות ידידות קרובות יותר.

לקראת אמצע חודש יולי, כשכוכב מארס ידליק אורנוס, סבירות גבוהה שלוחמת הסייבר תעלה מדרגה. מארס הפעיל מאוד בימים האחרונים וימשיך להשפיע לאורך יולי, ידאיג מאוד בנושא הזה.

אתם צודקים, ההרגשה שאנו מקבלים ממצב הכוכבים עד כאן ( לצערי גם בהמשך) שאנחנו ברצועת זמן שבה ירקדו להם במציאות חיינו, המתחים והאגרסיות באינטנסיביות שלא תמיד בשליטתנו. ברצועות הזמן האלה גם איתני הטבע לא שקטים המזג אוויר, יהיה גם לא צפוי, בבקשה, שימרו על עצמכם.

 

זמני ירח בטל:

יום ראשון 02.07 הירח בטל משעה 16:18 עד שעה 19:58 בערב

יום רביעי 05.07 הירח בטל משעה 04:33 עד שעה 08:07 בבוקר.

יום שישי 07.07 הירח בטל משעה 17:13 עד שעה 20:44 בערב.

יום שני 10.07 הירח בטל משעה 05:14 עד שעה 08:34.

יום רביעי 12.07 הירח בטל משעה 15:42 עד שעה 18:51 בערב.

יום שישי 14.07 הירח בטל משעה 19:59 עד 02:51 אחר חצות.

 

 

שווקים וכלכלה:

"סיפור השווקים" מושפע מכמה ארועים אסטרולוגיים, שאינם מאפשרים יציבות. כוכב אורנוס במעלות האחרונות של מזל טלה, מתפקד בדרך שלו, עצמאי, אימפולסיבי ובעיקר לא צפוי. אני גם חושבת שהמיקום של אורנוס ( מחשבים, הי טק, טכנולגיה חדישה) במעלות האחרונות של מזל טלה (הלוחמני), "עוזר" למלחמת הסייבר. ( הקוראים הקבועים, זוכרים שהתחזית שלי על המעבר של האורנוס למזל טלה, עוד בשנת 2010-2011 היתה שיש סבירות גדולה שהשילוב של שני אלה יביא לעולמנו מלחמה חדשה, מלחמת סייבר, וכך אכן היה).

בנוסף התפתחות המבנה בין אורנוס ונפטון, בחודשים האלה עד אוקטובר( כולל), עוזר במרכאות לפתח אשליות, הונאות. ערפילים הגורמים למבוכה ואי נוחות, שהשפעתם היא גם חברתית, כלכלית וגם השימוש במחשבים שנועד לא רק "לדברים הטובים".

מפת הפדראל רזרב, הבנק המרכזי שנועד לשמור על "איפוס" הכלכלה בארה"ב, מתמודדת עם כוכב נפטון שנעצר במזל דגים וסוגר T על כוכב מרקורי ( מסרים, תיקשורת, הודעות) הנמצא מול הסאטורן. הניסיון להגיד שהכל בסדר, בהשפעת הנפטון (זה בתוך רצועת הזמן שבה העלו את הריבית כדי לשפר את המצב הכלכלי, מה שלא הוכיח את עצמו אולי בגלל החסות של הנפטון) ממשיכה. השפעת הבנק על השווקים מוכרת, אבל עם ההשפעה של הכוכבים הנוכחית, קשה להאמין שהקהל אכן מאמין ומושפע מהמהלכים וההצהרות היוצאות מהבנק. מבנה המפה הבסיסית של הבנק, מציג אסטרטגיה, אבל שמרנית! הסיפור האמיתי יגיע ב 20-21.12.17 כשכוכב סאטורן יעבור למזל גדי, ויעבור על השמש במפת הבנק. להזכירכם, מעלות האפס במזלות הקארדינאל משפיעות על העולם. כך שהימים האלה, לקראת סוף דצמבר עלולים להיות רגישים מאוד לכלכלה, וגם לבנק,  תהליך שלא יסתיים מהר כל כך. למעשה הסבלנות תהיה מילת המפתח לכל התפתחות בכלכלה המושפעת מהבנק המרכזי והפוליטיקה. התנאי הוא חזון, שדורש גיבוי של אורך רוח לכל תוכנית ארוכת טווח אם רוצים באמת לשנות ולשפר.

הכוכבים על הצירים של מפת הפדראל רזרב בנק הם 1-7, 5-11, 6-12 ומעידים שאכן יש שם ניסיון לבחון את הדרך בה הם מנהלים את הכלכלה ואת הבחירה של היעדים. על כל שני צעדים קדימה, יש צעד אחד אחורה, מאחר וצצות בעיות שגם אם ניסו להתעלם מהן, זה יהיה בלתי אפשרי יותר! (כאן אין חזון!) המבנה של הכוכבים, מציע לבחון אפשרויות נוספות שאולי יש בהן גורם מפתיע, בגלל התעוזה, שינוי בסגנון, בהתנהלות הבנק. החולשה במבנה הזה שהוא מציג גם הפרה של הסכמים, אולי ניסיון לתמרן ולבחור הסכמה זמנית ולא פורמלית. במצב כוכבים כזה, יהיה קשה לתכנן לטווח הארוך.  יתקבלו החלטות שיצטרכו לבחון אותן שוב במבחן הזמן.

אחת ההשערות זה שינסו להחזיר את הגיבוי לדולר בזהב, כמו שהיה עד אמצע שנות ה70. מה זה יעשה למחיר הדולר? ומה למחיר הזהב? נכון לעכשיו עוד שאלה באוויר.

כשבוחנים את המפה האישית של נגידת הפדראל ג'נט יילן, הליקוי חמה יהיה מול הירח שלה במזל דלי, ואתם זוכרים שהליקוי ב 21.08 יהיה על האופק/מארס של הנשיא טראמפ. האם צפוי עימות בניהם על הכלכלה בארצות הברית?

ההורוסקופ של ארה"ב, מושפע מהכוכבים סאטורן, נפטון. גורם להתפכחות, ממדיניות הסוציאליזם ( השמאל). במהלך השנה הקודמת, ציינתי לא פעם, שהמדיניות הכלכלית של בארק אובמה היא זריית חול בעיניים. ועם התוצאות יתמודד הנשיא הבא, כשתגיע ההתפכחות של ההמונים.

השילוב של שמש /מארס ב 26.07-24.07 ( משפיע גם על יילן) והליקוי חמה הצפוי בהמשך ב 21.08, מעלים השערה שהקשיים בשווקים הם גם בגלל הפוליטיקה. אם הנשיא בארה"ב יצליח להעביר את החוקים, בעיקר בנושא המיסים, השווקים יגיבו בריקוד שמח, אבל אם הדמוקרטים יצליחו למנוע את החוק הזה, הריקוד יהיה איטי ועצוב לפחות עד סוף אוקטובר.

 

מופע הליקוי חמה 21.08.2017 ומדינת ישראל.

ברשימות הקודמות כתבתי "ב 25-26 ביוני, כוכב מארס יעורר את נקודת הליקוי באוגוסט, האירועים באותם ימים יהיו הרמז למה אמור להתרחש עם בוא הליקוי עצמו." אצלנו, היו "זליגות" מסוריה לישראל… ותגובה של צה"ל. שאלתי האם העיתוי הוא רמז לעימות בצפון?

אחרי בדיקה יסודית של מפת המדינה, החששות התפוגגו. לא נראו כוכבים שיציגו מצב לחימה אינטנסיבי. נכון שיש "הופעות" של כוכב מארס על ציר 2-8, בין 03.08-15.08, ואחר כך 25.08-07.09. אבל אלה לבד לשמחתי, כך שאינם מספקים את "הדלק" הנדרש להצית מלחמה. המעברים של מארס הם נפיצים או מסוכנים על פי רוב, אבל השפעתם היא כאן ועכשיו. כלומר המתח קיים. והוא ימשיך, ויתבטא מן הסתם, אבל לא במלחמה. (זו אגרסיה שיכולה להיות גם בנהיגה, על הכביש). מאחר וכבר ידוע שהליקוי משפיע כשלושה חודשים לפני הופעתו, יתכן שהזליגה מסוריה שחוזרת על עצמה לא תסתיים בקרוב, אבל גם אם יהיה עימות כלשהו, הוא יהיה ממוקד וקצר מאוד. הכוכבים המשפיעים על הליקוי הם בימים שאחרי, הכוכב מארס ואחריו מיד מרקורי שיעצר אחרי הנסיגה, על המעלה 28-29 אריה בין הימים 03.09. -05.09. חשוב לזכור שהשפעת הליקוי אינה תמיד מיידית. (לא פעם זה מגיע אחרי).

ההתייחסות שלי היתה לליקוי הפעם בגלל המיקום של כוכב מארס בהורוסקופ של מדינת ישראל. חשוב לציין שמעלת הליקוי, היא על 28.5 אריה ששמה רוגולוס. זו מעלת מלכות. למעלה הזו יש כוח גדול במובן החיובי, ונחשבת כמבורכת. המיקום של כוכב מארס על המעלה הזו במפת המדינה שלנו, עזרה (כוח עליון) למדינת ישראל במלחמות. על כוכב מארס הנמצא על מעלת הרוגולוס, כתוב בספרים, שהוא זוכה במוניטין טוב, מעמד ציבורי, כוח שיכול להציג את עצמו. אבל נדרש גם לזהירות. ההופעה של הליקוי באוגוסט על המארס מחזקת את אופיו של הכוכב. נכון שמארס מסמל וויכוחים, כעסים מלחמות ותאונות. אבל המארס הוא גם חלוץ, יוזם על פי רוב בדרך נועזת ובלי פחד. 

מבנה הכוכבים שבו יש את מופע הליקוי הקרוב, הוא מורכב מאוד. הרגשות יהיו חזקים במיוחד, בעיקר ניסיון למצוא פיתרונות לבעיות מהעבר. להשתחרר ממקומות אפלים וכואבים, לצאת ולמצוא את המקום שיש בו אור.

ההשפעה העיקרית של הליקוי היא על ארצות הברית. המופע ב 21 באוגוסט 2017, בשעה 21:27 שעון ישראל. זה הוא ליקוי מלא העובר לרוחב ארצות הברית מהחוף המערבי למזרחי. אפשר גם שישפיע על איתני הטבע שם או אסון אחר חלילה. הירח בהורוסקופ של ארה"ב נמצא ב27 דלי. במולות לליקוי. הירח במזל אוויר, האם יהיו שם סופות קשות, סופות חול? רוחות או הוריקאנים הרסניים? (לא תמיד זה קורה מיד).

לכם כאינדבידואלים, זכרו, לא להתחיל דבר חדש כשבוע לפני הליקוי חמה. ההתפתחות לא תענה על הציפיות, והתוצאות עלולות להיות מעוותות ביחס למה שתיכננתם בשורה האחרונה.

נמשיך לנסות ולהבין את הליקוי חמה גם במושגים פוליטיים ואישיים ברשימות הבאות.

" אם לא תיכנס אל שער החוכמה במהירות, אל יפול רוחך, מי שימשיך לדפוק יצליח" ( ר' משה אבן עזרא)

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .