eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 14.07.2017-27.07.2017

 

בשישי שבת, תהיו פתוחים יותר לשיחות, רעיונות שיאפשרו לכם לראות דברים בדרך שונה וחיובית. ימים טובים למיפגשים חברתיים, או לנסיעה, קצרה להתאוורר. אם יש לכם עניין באדם מסויים, אלה ימים טובים ליצירת קשר.

מה 16.07-18.07, מערכות יחסים עלולות לעורר מבוכה. אלה ימים בעייתיים גם בנושא הפיננסי, ודורש זהירות בהתנהלות. המנעו מעיסוק בנושאים שאינכם בטוחים בנתונים שיש לכם, כדי לא להצטער אחר כך. גם בשיחות בינאישיות הנפטון, עלול לגרום לחוסר הבנה, בגלל פרשנות מוטעה. מי שמחפש רומנטיקה, אלה הימים שתוכלו לבחור בארוחה לאור נרות.

אבל החולשה של הימים הנ"ל היא כבר מה 15.07, תהליך שניבנה בין הכוכבים מארס ואורנוס ואלה אינם עוזרים לסבלנות. ואלה כוכבים המשפיעים עד 18.07. הריקוד בין הכוכבים האלה, יוצר מצבים נפיצים, מתחים וקוצר רוח. הידיעה, יכולה לעזור לכם להתרחק מוויכוחים ובכלל המנעו ממצבים שיש בהם סיכונים. ההרגשה היא ש"עומדים על הקצה" יש כעס ואלימות שעלול להתבטא בכל נושא, חלק מכם ירגישו צורך פשוט לצרוח.  כוכב מארס הנמצא במזל סרטן, ישפיע על מתחים או התגוננות בתוך המשפחה,  הביטחון הפיננסי והעיסקי שלכם.  יתכן גם שמשהו אגרסיבי ואלים מאוד עלול להתרחש בעולם, בעיקר בתוך רצועת זמן שתמשיך עד 21.07. באותו יום השמש תהיה במנעד מתוח עם האורנוס. כך שכוכב אורנוס צובע את הימים הבאים. ואתם כבר מבינים שהמהות של אורנוס היא  ב"לא צפוי", לטוב ול…

דרך אגב השילוב המתוח בין מארס ואורנוס, הוא תמרור אזהרה, אם יהיה עליכם לטפל במכשירי חשמל. שימרו גם על זהירות בנהיגה. שימו לב כי שני אלה "ממגנטים תאונות" גם כאלה שלא חשבתם עליהם.

אף על פי כן, הנושא החברתי, זורם יותר, ארועים שמאפשרים הנאה ובילויים. בימים סביב 18.07-19.07 אפשר יהיה להתמקד במה שחשוב לכם. ההתייחסות לפרטים חשובה. כך שגם במיפגשים עם חברים תרגישו שהשיחות כנות יותר, ועוזרות למצוא נושאים משותפים.

כוכב מארס עובר למזל אריה, ב 20.07. המארס ימצא את מקומו מיד במזל האש, והאגו ירקיע שחקים. הרצון לעמוד במרכז העניינים, לבטא את עצמכם ואת הרצונות שלכם בדראמטיות. נסו לזכור שהאגו מניע אתכם ועלול לגרום לכם לקחת על עצמכם מעל ומעבר. הקשיבו לעצמכם, איזה הצהרות אתם מצהירים?

ב21.07 מינעד בין השמש והאורנוס, עוד מבנה רגיש ונפיץ. עוד יום שכדאי לשמור על ערנות, לא ללחוץ ולדחוף בכוח את המטרות שלכם, קל להתעצבן ולהיות חסרי טקט. חישבו על התדמית שלכם במצבים כאלה.

השמש עוברת למזל אריה ב 22.07 מזל אריה תמיד מעורר את הרומנטיקה, ( אצלנו ט"ו באב, חג האהבה), ימים שהם מתאימים לחופשות ובילוי עם הילדים, ( מזל אריה באסטרולוגיה, מסמל ילדים, בילויים ותרבות). האנרגיה שמחה ויצירתית יותר. הבעיה רק החום…

23.07-24.07 מערכות יחסים עוברות "מבחנים" אתם נוטים לבדוק האם יש יעדים משותפים, רצונות דומים ב"ביחד", והתוצאה גורמת לריחוק, עם סימני שאלה לאחריות ההדדית. קחו הכל בפרופורציות, יש גם ימים כאלה במהלך החיים. אבל במהלך אותם הימים יש מבנה נוסף שמגיע ועוזר להחלטות טובות המשנות את כל התמונה והאהבה תחזור כהרף עין לחייכם.

ב25.07, כוכב התקשורת עובר למזל בתולה…תשומת הלב לפרטים, שמעוררת אוטומטית ביקורתיות, בנוסף לנטייה לנג'ס ולקטר.

ב 26.07 כוכב מארס ניפגש עם השמש במזל אריה, הגאווה והאגו במלוא תפארתם. צצות מיומנויות של מנהיגות, יתכן שאלה יותר בתחום הצבאי או ברמה אישית, התגובות יהיו בעלות אופי לוחמני. ביכולתכם עם מודעות לבחור לשלוט על עצמכם ולהמנע מגסות רוח.

מבנה הכוכבים ב 27.07 "מערבב" את פלוטו, מעורר קינאה, מצבים בהם תרגישו שמישהו מנסה "לקשור אתכם באזיקים" אליו… או שיש מישהו במערכת המשפחתית שסוגר את הארנק. המשיכו הלאה. אל תתפתו להכנס לוויכוחים או מאבקי כוח, לא בנושא הרומנטי והפיננסי, חבל על האנרגיה שלכם. כדאי לבחון את המידע שמגיע, כדי לא לטעות, או להגיב באימפולסיביות שגוייה.

27.07-28.07, (יתכן שההשפעה תהיה כבר כמה ימים לפני כן) החשיבה במיטבה, אתם יכולים לבדוק לעומק כל דבר כדי למצוא את התשובות. נסו להמנע ממניפולציות, או תרגילים מלוכלכים כדי להשפיע על אחרים. בימים האלה, הפוליטיקאים והתקשורת לסוגיה עם הפרשנים "החכמים", מטעם עצמם, יצאו בכותרות וספינים במטרה להשפיע גם על דעת הקהל. אבל זכרו שגם אתם יודעים לחשוב ולנתח מצבים. שלא "יאכילו" אתכם ב"לוקשים".

 

זמני ירח בטל:

יום שישי 14.07, הירח בטל משעה 19.59 עד שעה 02.51 אחר חצות.

יום שני 17.07 הירח בטל משעה 05.20 בבוקר עד שעה 08.04.

יום רביעי 19.07 הירח בטל משעה 09.10 עד שעה 10.31.

יום שישי 21.07 הירח בטל משעה 08.47 עד שעה 11.09.

יום ראשון 23.07 הירח בטל משעה 09.06 עד שעה 11.33.

יום שלישי 25.07 הירח בטל משעה 12.21 עד שעה 13.32

יום חמישי 27.07 הירח בטל משעה 09.30 עד שעה 18.37.

 

כלכלה ושווקים:

 

כוכב אורנוס משפיע בשבוע הקרוב, כך שימשיך להיות מעניין. הופעתו תהיה דומיננטית בין 16.07-21.07, ובהמשך ב 26.07. כך שכל התקופה תרגישו שאתם על נדנדה עולה ויורדת.

בין 17.07-18.07 כוכב נפטון ישפיע גם, מה שיגרום לטעויות "בהבנת הנקרא או הנשמע". עדיף לא לקבל החלטות פיננסיות, בימים האלה, התמונה לא ברורה, וגם המידע שאתם מקבלים מעורפל. זה נכון גם להחלטות כלכליות במישורים אישיים.

כוכב מארס עובר למזל אריה ב 20.07, הוונוס וסאטורן ישפיעו בין 23.07-24.07. אלה יהיו ימים לא נוחים לתנועה בשווקים.

חלק מהכוכבים גורמים להחלטות אימפולסיביות בעזרת כוכב מארס ואורנוס.

כך שרצועת הזמן בה אנחנו נמצאים לא יכולה להביא שקט לשווקים, מן הסתם זה יהיה עד סוף ספטמבר.

אצלנו:

 

על הבחירות ועל מפלגת העבודה:

הקוראים לאורך השנים, הבינו כבר לפני כמה שנים, שהמבנה של ההורוסקופ של מיפלגת העבודה, יוצר את הבעיה ליו"ר הנבחר, פעם אחר פעם.

ברשימה שהופיעה כאן ב 15.4.16"…קל לראות שעל המפה המשותפת של בוז'י הרצוג עם מדינת ישראל עובר כוכב פלוטו 1-7. זהמקשה ואפילו מערער מאוד את הסטאטוס שלו. כך או אחרת, קשה לראות את יו"רמפלגת העבודה מצליח להתגבר על כל המהמורות שצצו בדרכו (דרך אגב, הפלוטו על ציר 1-7עם הכוכבים השונים על 2-8, היו גם בזמן הבחירות). לאט-לאט יבין שיש לא מעט גורמים הפועלים מאחורי גבו (על צירים 2-8, 6-12). שאין לו על מי לסמוך, ולמעשה הוא תלוי יותר ברצון הטוב של אחרים… הכוכבים בין השאר, מעידים על צמצום התמיכה הציבורית בו…"

ברשימה נוספת נכתב 22.04.16 "… נכון לשנה הקרובה, הכוכבים נפטון/פלוטו עוברים על ציר 1-7 במפה המשותפת של מפלגת העבודה עם מדינת ישראל. כל מהלך המשלב החלטה שתהיה בה תקווה על בסיס אידיאולוגי בדרכה של המפלגה מתנפצת נוכח המציאות. עם ראש דרקון/סאטורן על ציר 2-8 המלווה את המפה לסירוגין, קשה לראות שהמפלגה זוכה לתמיכה מהאזרחים."

ולאחרונה ב 02.06.2017 : " בהורוסקופ של מפלגת העבודה … השמש המסמלת את ראש המפלגה, מבודדת. כלומר, בשפה אסטרולוגית, אין לה תמיכה מאף כוכב, לכן אנחנו שומעים פעם אחר פעם על ניסיונות הדחה, בעזרת בחירות כשכל פעם אדם אחר מנסה לזכות ב"תפקיד הנכסף". (עוד ב20.12.13 כתבתי " העובדה שאין לשמש תמיכה בהורוסקופ, זו הסיבה שכל יו"ר הנבחר במפלגת העבודה נמצא שם על תנאי. ) עוד הארה מופיעה באותה מפה, זהו מיקומו של כוכב נפטון (ירחי) על ציר 4-10, כלומר הנפטון האקטיבי (שמשי) על ציר 1-7. ובשפה פשוטה, הנטייה להקריב למען המסגרת, חזקה. מערכת ציפיות שהפער בינה ובין המימוש חי ובועט. תמיד יש מישהו שמתעורר במפלגה וחושב שאולי צריך לנווט אחרת, כי המפלגה צריכה להיות במקום טוב יותר, כדי להגיע להישגים המבוקשים. אבל עם נפטון? אלה ציפיות שלא ניתן לממש. כן, מערכת ההדחקה עובדת חזק, לכן המסגרת של המפלגה לא מתפרקת. חברי המפלגה מאמינים שבסוף הכל יסתדר, שזה לא קריטי. אבל במציאות אין קשר בין התנהלות יו"ר המפלגה (לא חשוב מי עומד בראשה) והמפלגה עצמה, ביום יום ( נפטון על 1-7, אינו מאפשר שיתופי פעולה מעבר למילים). אם היו מתייעצים עם אסטרולוג מקצועי, היו מקבלים את העצה הכי נכונה, לפרק הכל, בלי להשאיר דבר. כמו שהיום עושים להבדיל "פינוי בינוי" ואז להתחיל מהתחלה…"

ובהווה: קשה להתעלם מכוכב יופיטר על ציר 1-7 במפת המיפלגה, שנמצא שם בחודש יולי, אופוריה…התלהבות…אבל כידוע, אופוריה והתלהבות אינם שורדים בתוך המציאות. בחודש אוגוסט היופיטר כבר מתקדם הלאה.

המפה המשותפת של מיפלגת העבודה עם מדינת ישראל, לאורך השנה הקרובה, עם הכוכבים על ציר 1-7, 2-8, יש התחלות חדשות עם ניסיון לבחון אפשרויות חדשות, אבל אלה יהיו די מוגבלות. המתח קיים. 1-7, מביא לאורך זמן שחיקה בעיקר בגלל חוסר וודאות כולל חוסר סיפוק.( 2-8,) ומחשבה ש"הדשא של השכן ירוק יותר".

קיבלתי כמו עוד אסטרולוגים את הנתונים של אבי גבאי, אבל השעה כנראה אינה מדוייקת ( לפי ארועים מעברו) וזה דורש עבודת שיחזור. לכן העדפתי לא להכנס לניתוח המפה האישית שלו, עד שלא אהיה בטוחה.( מי שמכיר אותי כאסטרולוגית ברמה האישית, מכיר את "הפאנטיות" שלי בנושא).

התייחסתי גם לחיבור בין אבי גבאי וציפי ליבני, שאמורים לעבוד יחד תחת ה"מותג" המחנה הציוני, הקושי קיים. אהבה אין שם.  במפה המקודמת של המחנה הציוני, הסאטורן מציג כמה בעיות שלא פתירות עד ספטמבר 2017. צריך לשים לב, האם אבי גבאי וציפי ליבני יבנו הסכם חדש, או ירעננו את ההסכם שחתמו בדצמבר 2014. או…

במפות שונות שיש בין המחנה הציוני, העבודה ומדינת ישראל הכוכבים העוברים על הציר 1-7 יביאו לשחיקה גם במעמדו של היו"ר החדש. אולי הם יחשבו שכדאי לצרף אדם חיצוני, זוהי אפשרות שיכולה לעלות לקראת אמצע 2018, מהלך שאולי יביא לאיזושהי התלהבות ועניין חדש ל"מחנה הציוני". (שילוב של מפלגת העבודה וקדימה).

במסקנות על מצבם של יו"ר במיפלגת העבודה, לפי מפת המיפלגה, אין שינוי. מעניינת התקופה שבה כוכב אורנוס יגיע למעלות האחרונות במזל טלה, במהלך מרץ-מאי 2018. עכשיו ביולי 2017, אורנוס עבר על מעלה 28 במזל טלה, ושינה את מעמדו של היו"ר הרצוג, והזיז אותו מהכיסא. ניראה מה יעשה למיפלגה כשאורנוס יגיע שוב לאותן המעלות.

ועוד מחשבה על ההפסד של עמיר פרץ. האם יש קארמה?

באחת הרשימות שהופיעה כאן ב 10.06.2011 ( ותודה לדורי שהזכיר לי), על עמיר פרץ כתבתי:

"…מעניין במיוחד לראות שזנב הדרקון בהורוסקופ האישי של פרץ נמצא בצמידות למארס של מדינת ישראל, וההפך – גם כוכב מארס של פרץ נמצא בצמידות לזנב הדרקון במפה של מדינת ישראל. עמיר פרץ התפתה לקבל את תפקיד שר הביטחון בשנת 2006, בממשלתו שלאולמרט. כוכב מארס מסמל לוחמה וצבא. ההיבטים האלה מחזקים את מה שכבר כולנו יודעים, זו הייתה טעות גדולה. הוא התפתה לקחת תפקיד עם כוח והשפעה, אלא שזנב דרקון שייך לעברו של האיש, כלומר הוא גלש למקום שאין לו פוטנציאל לאנרגיה/התפתחות חיובית – זה מצב שמביא להרס עצמי … בתפקיד הזה הגורל רשם לו כישלון (למרות שאינו מודה בו). הוא היה צריך להתגבר על רגש ההתנשאות ולהתחשב באחרים… היה עליו לחפש דרך לממש את מה שהוא מאמין בו (לפי מה שהוא מצהיר בפורומים שונים), למצוא פתרונות סוציאליים, להיות פה לחלשים במדינה, לזעוק את זעקתם של המקופחים…" ( בניתוח המפה שלו, כבן מזל דגים, כתבתי בזמנו שהיה עליו לחפש תפקיד, כמו שעשה כיו"ר ההסתדרות, למען האזרחים).

כזכור, כוכב מארס הוא אל המלחמה, ולכן כוכב מארס במפת המדינה מסמל את כוחה הצבאי…

כמו כן, הליקוי חמה הצפוי ב 21.08 יהיה בדיוק על זנב הדרקון במפה האישית של עמיר פרץ. ועורר שוב (השפעת הליקוי היא כשלושה חודשים לפני הופעתו) את האנרגיה השלילית בין המארס והזנב בהדדיות בין המפה שלו וההורוסקופ של המדינה.

עכשיו, אחרי הכישלון שלו בבחירות במיפלגת העבודה, עולה השאלה, האם הוא שילם השבוע על הבחירה השגוייה שעשה ב2006? האם זה המחיר? האם כך גובה הקארמה את התשלום?

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו

בבדיקה חוזרת עכשיו בחודש יולי 2017, מצב הכוכבים של ראש הממשלה ממשיך כמו שכתבתי כבר בינואר 2017. עם השילוב 4-10, 2-8, 3-9. אלה ממשיכים ומלווים אותו בהמשך גם לאורך 2018! כוכב פלוטו על ציר 3-9, בכמה מעגלים במפה, אינו משאיר סימן שאלה לגבי התיפקוד שלו במיסגרת הנורמות המקובלות. מצבי הכוכבים משפיעים לאורך זמן, ומציגים אדם הנמצא בעמדת השפעה ומקדם תוכניות לפי החוק.

תזכורת לרשימה שהופיעה כאן ב13.01.2017:

 

"…החל בפברואר 2017, מבנה הכוכבים הראשי הוא 4-10, 2-8, 3-9. המשמעות היא להמשיך לתפקד במסגרת הקיימת, אבל במציאות תובענית. (2-8) כלומר עליו להאבק לאורך הדרך במצבי מתח, מאבקי כוח ושליטה. כן, אלה גם ההשמצות, הביקורת, הניסיונות לפגועבכישוריו וכד'. מול כל אלה נתניהו חש שעליו להפגין נחישות בדרכו, בעיקר בגלל שהוא מאמין במה שהוא עושה כראש ממשלת ישראל. אין ספק שיש כאן גם פגיעות ורגישות לכל מה שנאמר עליו. הוא לוקח ברצינות את הביקורת עליו ועל תפקידו כראש ממשלה. הכוכבים על ציר 3-9, מציגים שהוא מקפיד להיות מעודכן כל הזמן, פתוח למגוון ערוצי מידע, לתקשורת ולרעיונות חדשים. כוכב פלוטו על ציר 3-9, עוזר לו להוכיח את הצדק שלו במכלול נושאים…הכוכבים לטווח הארוך מציגים יכולות לעמוד בקריטריונים, במבחנים ולהוציא את הצדק שלו לאור. גם נקודת האמצע אורנוס/נפטון, על ציר 3-9 רומזים שרה"מ חושף הונאה ודיס-אינפורמציה (מעניין של מי…), זה יתרחש בהדרגתיות במהלך 2018-2017.

אבל לא הכל פשוט. על המפה, יש מעגל נוסף כוכבים על ציר 1-7, 5-11, 3-9. כך שראש הממשלה, מרגיש שהוא מתמודד על מעמדו. על הכבוד שלו. אין לו שקט, אין שיגרה. אבל יש לו גם מעגל תמיכה רחב (5-11) יש לו רעיונות איך להתמודד ביצירתיות עם נושאים הקשורים לתפקידו. יהיה עליו להמשיך ולהתמודד עם חלק מהאירועים, כאלה היוצרים סימני שאלה לאורך הדרך. הקושי אינו רק נושא החקירות. יש התמודדות יומיומית, אחריות על פעולות שהוא יוזם בתפקידים השונים שלקח על עצמו למען מדינת ישראל ולא תמיד מקבל עליהן תמיכה…כמו שכברכתבתי בעבר, ראש הממשלה יישאר בתפקידו עד שהוא יחליט שדי לו… "

 

זכרו עם הכוכבים על ציר 3-9, בתמיכתם של כוכבים נוספים, אדם מוכיח את האמת שלו ומוציא לאור את הצדק שלו!

לצערנו, יש כמה אנשים בתקשורת, ולא רק הם, המנסים לצרוב בתודעה בשיטתיות, מידע כוזב בפרטים כדי לגרום למסקנות מעוותות בכל הקשור לחקירות ראש הממשלה. מקווים שאם בבחירות הם ניכשלו "בנבואה", או בתקוות שלהם להפיל את נתניהו והליכוד, הם יצליחו עכשיו במידע כוזב הקשור לחקירות.

 

הניסיון שלנו מהתקשורת מאז ערב הבחירות ב2015, צרוב גם, בעיקר מאלה שחושבים שהם הפרשנים הכי חכמים והידע רק נמצא אצלם.     להלן כמה ציטוטים לאלה שכבר "שכחו" מה הם אמרו אז לשיפוטכם:

 

. הארץ, אורי משגב, (שלושה ימים לפני הבחירות ) 14.3.2015:

"מיד אחרי הקמת הבחירות לכנסת ביוזמת נתניהו, בדצמבר 2014,פרסמתי כאן השערת מחקר

  שנראתה הזויה ומנותקת. ריד מיי ליפס, כתבתי: הרצוג יעמוד בראשות הממשלה הבאה.."

 

. מעריב, בן כספית",(6 ימים לפני הבחירות) 11.3.2015

    "בקצב הזה ובמגמה הנוכחיים, נתניהו גומר את הבחירות עם פחות מעשרים מנדטים".

 האיש מיצה אותנו, אנחנו מיצינו אותו".

 

הארץ, יוסי ורטר,(4 ימים לפני הבחירות) 13.3.2015

    "נציגי הליכוד שמסיירים מדי יום, חשופים בצריח, בין הסניפים והפעילים, חוזרים בערב

     לבסיסיהם  כמי שחוו פיגוע טראומטי. הם אינם מזהים 21 מנדטים. הם מתארים קריסה".

 

עד כאן, אחסוך מכם את כל השאר, אבל זו היתה הרוח, אלו היו "החגיגות" שחגגה התקשורת, לפני הבחירות. משאירה לכם את המסקנות כשאתם מקשיבים   בהווה לכל המידע המעוות שזורם אליכם. מבנה הכוכבים מעיד שיש הרבה רעשי רקע, כולל גם אינטרסים של אנשים גם בפוליטיקה.

ראש הממשלה נתניהו ימשיך בתפקידו, והאמת שלו תצא לאור.

 

 

"מַה-שֶּׁהָיָה, הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה-שֶּׁנַּעֲשָׂה, הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה; וְאֵין כָּל-חָדָשׁ, תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ". (קהלת)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .