eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 28.07.2017-17.08.2017

 

אנחנו גולשים לעונת הליקויים. ב07.08 צפוי מופע ליקוי לבנה ואחריו ב21.08 מופע ליקוי חמה. כזכור, ההמלצה לא להתחיל דברים חדשים כשבוע לפני הליקוי, מאחר והתוצאה אינה עונה על הציפיות, יתכן גם שההתפתחות תהיה מעוותת מול מה שביקשתם בפעולה שהתחלתם איתם. על פי רוב, ליקויים הם כן השיגור ממנו צצים ומתפתחים ארועים משמעותיים ברחבי העולם.

הימים הקרובים הם ימים של הצהרות גדולות, או מחאות משמעותיות. אבל השילובים בין הכוכבים עלולים להביא לתאונה בעולם התעשייה, אבל נוכחות כוכב יופיטר תעזור לצמצם את הנזק יחסית.

השמש והמארס במזל אריה, האגו עולה למעלה. זיכרו זאת כשאתם מקדמים את עצמכם לכיוון מטרה מסויימת.

כוכב וונוס יעבור למזל סרטן, יעניק אווירה רומנטית שתשפיע על האווירה המישפחתית. מזל סרטן, הוא מזל מים, מה שעוזר להעמיק את הרגשות, במשפחה וגם עם חברים. האווירה נעימה יותר, הבעיה שיש רגישות גבוהה מדי, מה שעלול לעזור לחוסר הבנה בלי סיבה.

אורנוס עוצר ומתחיל בנסיגה ב03.08. העצירה אינה מרגיעה את הרוחות, אופיו הלא צפוי מתחדד בימים הקרובים גם בתגובות מפתיעות. יום רגיש ונפיץ.

בנוסף הכוכבים יופיטר ופלוטו מוסיפים מאבקי כוח, המשפיעים על מערכות יחסים בכל התחומים. חוסר הסבלנות לאדם מולכם, לרשות מולכם או לכל מוסד אחר כולל בעולם הפוליטיקה. כמו תמיד אני ממליצה לבחור את המאבקים שלכם בחוכמה. אין אלה כוכבים אלימים, אלא שהם יכולים ליצור תשתית לאלימות בעזרת כוכבים אחרים.

מופע ליקוי הלבנה, ב 07.08 משפיע כבר כשבוע לפני. שימרו על זהירות, המנעו מעימותים וחוסר הסכמה מיותר. הארועים המתפתחים בהשפעת האנרגיה הזאת יוצרת ארועים מאכזבים. אבל אם תדעו לפעול בדרך נכונה זו יכולה להיות גם הזדמנות לשבור חסימה שעיכבה אתכם עד כה.

אצלנו במדינה הליקוי לבנה מופיע על הכוכבים סאטורן ופלוטו, שיכול לגרום להקצנה במתחים עם הפלשתינאים. ימים "לא נוחים" יהיו בין 06.08 עד 15.08. יתכן גם טרור, לאוו דווקא אצלנו, זה יתכן גם באחד המקומות "החמים" בעולם.  הליקוי מתרחש על המעלה 15 במזלות דלי-אריה, המשפיעות על מעלת האפס, מעלת העולם. הליקוי שיפעל מול כוכב מארס, עלול להיות מסוכן והשפעתו עלולה לעורר חוסר יציבות לצד "חוסר שביעות רצון" במזרח התיכון. (ליקוי דומה בשילוב עם מארס פלוטו היה באוגוסט 1990 כשעירק פלשה לכווית, אבל עכשיו למזלנו, העוצמה אינה דומה).

בימים של אחרי הליקוי לבנה, אפשר להרגע, התקשורת זורמת, וגם אם יש בעיה, היא נפתרת על פי רוב בקלות. בין 09.08-12.08 מיצאו את הזמן לבלות בחברת אנשים, לטייל, לצאת למופעי תרבות. תרגישו שיש לכם יכולת לבטא את היצירתיות שלכם, כל אחד בדרך שלו.

נצלו את השבוע שהוא לפני השפעת הצל של מופע הליקוי חמה ב21.08 כלומר מ 08.08 עד 14.08. אם לא תוכלו לדחות את התוכניות, היו מוכנים לכך שיהיה עליכם לעשות שינויים משמעותיים בתוכניות שניסתם לקדם, כדי להשיג את המטרות.

 כוכב מרקורי במזל בתולה לקראת עצירה ונסיגה כבר מ09.08, ועם הריקוד שלו בחברת כמה כוכבים נוספים בימים הקרובים, כדאי להזהר סביב ה 15.08 מגניבה או הונאה. עצירת מרקורי והנסיגה, בעיקר בימים הראשונים, תמיד חזקה יותר בהשפעותיה. הרשו לעצמכם להיות חשדניים, לגבי הבטחות שתקבלו מאנשים. ווסטה גם היא בתמונה, שימרו על הבריאות. כוכב מרקורי בחברת ווסטה, יגרום לכם "לעשות חושבים", מה סדר העדיפויות שלכם בעבודה. איך לשנות הרגלי תזונה כדי לשפר את הבריאות וגם תחום ההיגיינה יעסיק אתכם.

בדרך כלל רצועת הזמן של נסיגת המרקורי (עד 09.09.17), מביאה איתה שגיאות, טעויות וחוסר הבנה. אתם נדרשים לשים לב לניירת, לפרטים הקטנים כדי למנוע פיספוסים. לכן מומלץ תמיד לא לחתום על מיסמכים ברצועת הזמן של נסיגת המרקורי. שימרו על ערנות גבוהה במיוחד, פיתחו את כל ערוצי המחשבה. זה הזמן בו הספינים חוגגים, ואלה יגיעו מכל הכיוונים, כמובן הבמה המרכזית שלהם הם כלי התיקשורת. היו מוכנים לכך שאתם שומעים הרבה דיסאינפורמציה מניפולטיבית שחלקה מכוונת כדי להטעות את דעת הקהל.

בין 10.08-16.08 כוכב וונוס במנעד מתוח לכוכב פלוטו, מאבקי הכוח במערכות יחסים נחשפות בעיקר אם היו ניסתרות עד כה. אם הסתרתם משהו עד כה, זה הזמן להעמיק ו"לחפור" עמוק בתוך מערכת היחסים, לברר את מהות היחסים בדרך פתוחה והוגנת. פלוטו אוהב לחשוף סודות, לחשוף את אלה הפועלים מאחורי הקלעים, כדי לפגוע באנשים. היו מוכנים להתמודד עם נושאים לא נעימים, לקבל הזדמנות לתקן את קשרים, או לסיים אותם. לא צריך לחשוש משום תהליך, אלא להתמודד וללמוד את השיעור הנידרש. כך תוכלו להתקדם לפרק הבא.

בהמשך, 16.08-18.08 ימים נחמדים, האנרגיה אינה גבוהה, השילוב של הוונוס ויופיטר מביא את הרצון לנוח, תחושה של עצלות, חוסר רצון לעמוד בהתחייבויות. אלה ימים המתאימים לארועים חברותיים, למיפגשים עם חברים קרובים. זכרו שהנטייה, לאכול ולשתות בלי הגבלה וחישבו על התוצאות.

בימים הקרובים, האגו מתחזק, הרצון לפעול עם שמחה, בלי להיות אגרסיביים.

ב21.08 צפוי מופע ליקוי החמה במזל אריה. השפעתו על ארצות הברית, מאחר והוא חוצה את המדינה מהמערב למזרח (מדרום סיאטל עד דרום קרוליינה). יש חשש שיתעוררו עימותים שבסיסם יהיה בתחום הגזענות.  בנוסף ההשפעה של הליקוי על ההורוסקופ של הנשיא טראמפ, עלולה לעורר אצלו אגרסיביות שתבוא לידי ביטוי בפעולה הקשורה במזרח התיכון. אירן על הכוונת.

 

זמני הירח הבטל:

יום ראשון 30.07 הירח בטל משעה 0:32 עד 03:22 לפנות בוקר.

יום שני 31.07 הירח בטל משעה 14:02 עד 15.00 (יום שלישי).

יום שישי 04.08 הירח בטל משעה 0:40 עד 03:36.

יום ראשון 06.08 הירח בטל משעה 12:23 עד 15:15.

יום שלישי 08.08 הירח בטל משעה 22:09 עד 0:55 אחר חצות.

יום חמישי 10.08 הירח בטל משעה 16:20 עד למחרת בשעה 08:21 בבוקר.

יום ראשון 13.08 הירח בטל משעה 11:02 עד 13:39.

יום שלישי 15.08 הירח בטל משעה 04:14 עד 17:05.

יום חמישי 17.08 הירח בטל משעה 16:39 עד 19:12.

 

כלכלה ושווקים:

התקופה ממשיכה לשלב הפתעות ומבוכות. מבנה הכוכבים של אורנוס-נפטון, יוצר לאורך זמן אשליות, הונאות לאנשים ולשווקים. אנשים יתקשו להבין מהו הכיוון הנכון ללכת בו.

בשבוע הראשון של אוגוסט, יופיטר ופלוטו אינם טובים לעיסקאות ארוכות טווח, מבנה הכוכבים הזה מכיל הפסדים ופשיטות רגל. בשווקים יש תחושה של כוח ואופטימיות, בכל זאת היו זהירים מאוד.

בין התאריכים 27.07-06.08, כוכב מרקורי הליוצנטרי בקשת, התנועה תהיה חזקה בשווקים.

 אנחנו בשבוע שלפני מופע ליקוי הלבנה ב 07.08, גם בו, ההחלטות שמתקבלות לא יענו לציפיות בהמשך.

אורנוס נעצר ומתחיל נסיגה, ב 03.08, הפתעות.

מרקורי נעצר ומתחיל בנסיגה ב 13.08 זמן טוב גם להערכות כלכליות. זיכרו שתקופת הנסיגה, מביאה איתה ספינים, הודעות שווא, הטעיות והונאות. ( עד 05.09). שיקלו את ההחלטות בהלימה.

וונוס ופלוטו במנעד מתוח ב 15.08, יש ניסיונות לתקן שגיאות פיננסיות. עלול להיות יום מתוח בשווקים.

ב 17.08, האופטימיות חוזרת והשווקים יגיבו לתחושות שלכם. אעפ"כ, אל תגזימו. מבנה הכוכבים הזה גורם להרגשה של עושר. אל תשכחו, שאנחנו ברצועת הנסיגה של מרקורי, האם הכל כל כך וורוד?

ב21.08, ליקוי חמה שהוא מאוד משמעותי גם לשווקים. צפויים ארועים מפתיעים על במות העולם שתהיה להם השפעה במבחן התוצאה.

בארה"ב כוכב סאטורן השפיע על כוכב נפטון, במהלך חודש יולי ויחזור שוב במהלך אוקטובר. זו דפלציה. מחסור במזומנים שיוצר גם מתח בשווקים.

אחרי תקופה שבה הזהב ירד, אפשר לצפות לשינוי תנועה מספטמבר והלאה, ברבע האחרון של 2017.

מפות האסטרו קרטו גרפיה, מציגות קשיים בברלין, רומא, מוסקבה גם. המצב הכלכלי באירופה המשולב בבעיות הפוליטיות גורר מתחים. החולשה הכלכלית וחוסר הסבלנות של האזרחים משפיע על אי השקט באירופה.

 

אצלנו:

 

ירושלים:

"עֹמְדוֹת, הָיוּ רַגְלֵינוּ–    בִּשְׁעָרַיִךְ, יְרוּשָׁלִָם.  יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה–    כְּעִיר, שֶׁחֻבְּרָה-לָּהּ יַחְדָּו." ( תהילים קכ'ב פסוק ג)

ב07.06.1967 צבא הגנה פרץ להר הבית והחזיר אותו למדינת ישראל והתודות לאסטרולוג אילן פקר ז"ל, שתיעד את השלבים שבין הפריצה והשתלטות על הר הבית.

המפות המתעדות את התהליך, מציגות תמונה ברורה. הכוכבים וונוס ויופיטר בתחילת מזל אריה צמודים לירח הנמצא בהורסקופ של מדינת ישראל. השילוב המעיד את השמחה הגדולה שעטפה את תושבי המדינה. ( ירח במפות מדינה מסמל את העם). "אני יורד ברגע זה, ברגע זה, אני יורד במדרגות אל הכותל. אינני אדם דתי, מעולם לא הייתי, אבל זהו הכותל, ואני נוגע באבני הכותל המערבי!" (רפאל אמיר ז"ל בקול נרגש, היה אז כתב "קול ישראל").

במפה הראשונה נמצא הנפטון על ציר 4-10, ובמפה השנייה, המסמלת את סיום המלחמה והשבת הר הבית לשליטתה של מדינת ישראל, נמצאים הכוכבים פלוטו 4-10 ואורנוס 4-10. מיקוםהכוכבים המציג יציבות ובנייה לטווח הארוך. התמקדות במטרות, ועם כוכבים על ציר 3-9, המעידים שהכל נעשה בדרכים נורמטיביות כאלה המקובלות על כולם. מבנה הכוכבים בעת השבת השליטה של הר הבית לידי מדינת ישראל, מציג רצף פעולות המייצרות יציבות, מרחב התפתחות, לצד התמודדות עם מצבים ייחודיים שיש בהם פוטנציאל עתידי.

בהווה, הכוכבים הם 1-7, 2-8, 3-9. אלה יוצרים את מצבי המשבר ומאבקי הכוח. אבל עם ה3-9, הצד  הפורמלי עוזר לכך שאין מקום למצבים אפורים, בניסיון להפחית את הפוטנציאל לחיכוכים. אבל לפנינו תקופה לא שקטה, ונדרש לאורך רוח. רק לקראת 2019-2020 ימצאו הפיתרונות! אלה שיחזירו את השקט והביטחון לירושלים המאוחדת.

הסכם השלום עם ירדן:

הסכם השלום עם ירדן, נחתם ב 26.10.1994, כוכב מרקורי היה בנסיגה, וכך גם כוכב וונוס, (היה בנסיגה). מי שעוקב לאורך השנים אחרי ההסכם, מבין שהוא מורכב. מי שחתם על ההסכם היה המלך חוסיין, אבל העם שם, הוא פלשתינאי! האזרחים שם לא ממש תומכים בבית המלוכה (ראינו בשבוע האחרון בפרלמנט  הירדני את הכעסים והצעקות נגד "הוויתור" של בית המלוכה, בעקבות התקרית בשגרירות) וגם לא בהסכם עצמו.  ההסכם שנחתם גם עם מרקורי בנסיגה, פיספס מן הסתם כמה פרטים חשובים שצצים מחדש ובתדירות די גבוהה יחסית להסכמים דיפלומטיים מוכרים. עם הוונוס בנסיגה, המסמלת הסכמים והסכמות, אין הדדיות ואין אהבה. דברי ההסתה הנשמעים שם לאורך שנים נגד קיומה של מדינת ישראל לא פסקו. ומעת לעת, "משהו" קורה, ודורש טיפול חירום.

בנתיים, במהלך השנה הקרובה, האינטרסים נשמרים ( 4-10), כולל אינטרסים כלכליים (5-11), אבל בדרכים שאינן תמיד מקובלות ( 6-12). כלומר הממלכה ביחד עם מדינת ישראל יצרו ויוצרים דפוסי התנהלות והחלטות שיתאימו למצב הנתון. אפשר גם לדבר על עצימת עיניים בזמנים מסויימים. עם זאת השילוב בין הכוכבים מעיד ששתי המדינות חשות "בסדר" במציאות הנוכחית ולמדו לחיות איתה, גם אם אינה "מושלמת". אלה כוכבים שמציעים בין השאר "סבלנות", "הזדמנות להתבגר" ולמרות המנטליות התרבותית והדתית השונה, להמשיך ללמוד לקבל את המציאות שנוצרה עם היתרונות והחסרונות בהסכמים הלא מושלמים מאז 1996. מבנה של כוכבים המצהיר, ש"גם אם לא מבינים אחד את השני, מקבלים וממשיכים", כי זה מה שנוח ומשרת גם את ירדן-הממלכה האשמית, ומדינת ישראל.

אבי גבאי ומפלגת העבודה:

המפה האישית של אבי גבאי מציגה אדם שהשיפוט החברתי חשוב לו. עם היופיטר הירחי על ציר 10-4, הוא אדם שיש לו יכולת להתחיל התחלות חדשות בהתלהבות רבה, וכשההתלהבות והעניין נגמרים הוא הולך הלאה. ( מהביוגרפיה האישית שלו: ההתפטרות הפתאומית מ"בזק" שהפתיעה ב 2013, ההתפטרות שלו מתפקיד השר בממשלה ב מאי 2016 ומיד "לעבור את המדרכה" לצד השני ולהצטרף למיפלגת העבודה, כך שאם התפקיד החדש שלו כיו"ר יאבד מקיסמו, לא נהיה מופתעים שהוא ממשיך הלאה). אבל כשהוא מקבל על עצמו אחריות, זה יהיה רק מתוך הזדהות מלאה, אמונה שלתפקיד שלקח על עצמו יש ערך. הבעיה אצלו זה רק "עד מתי?". הוא יודע איך לפרגן לעצמו. כך שהבחירה תהיה קודם טובה לעצמו, אבל לא פחות חשוב לו מה הסביבה הרחבה אומרת על האנשים איתם הוא קשור. אבי גבאי הוא אדם שזקוק לחיזוקים! המפה מציגה אדם שהחשיבה שלו היא אסטרטגית, הוא בונה תוכניות כדי לכבוש את המטרה, הוא יודע לאסוף נתונים ולהבין את כל הפרטים כדי לקבל את ההחלטות הנכונות. החולשה שלו, שכל פעם מתעורר משהו חדש ומעניין, ואז הוא מרגיש שעליו לפנות לו מקום.

במפה המשותפת של אבי גבאי עם מפלגת העבודה, כוכב סאטורן עזר לו להבחר בחודש יולי על ציר 4-10. אבל בהמשך חסרים כוכבים שיעזרו לו לשמור על יציבות ועשייה, והוא ימצא את עצמו חייב לעשות מה שאפשר כדי לשמור על מקומו.

במפה המשותפת של יו"ר אבי גבאי עם מדינת ישראל, כוכב אורנוס על ציר 1-7 ילווה אותו לאורך זמן. התלהבות מהחדש, בלי להבטיח יציבות. גם כאן שילובי הכוכבים רומזים, שעליו לעשות מאמץ כדי לשמור על מה שהשיג. ( 6-12, מצב שבו יש התפתחויות מאחורי הקלעם שאינו תמיד מודע להם, או מעדיף לא לדעת) למעשה בפועל למרות שנבחר להיות יו"ר המיפלגה, הוא אינו חבר כנסת, ולא ניראה שמשהו עומד להשתנות בעתיד הקרוב. (לפי המפות שלו עם המיפלגה ועם המדינה) ומי שעומד בקידמת הבמה בנתיים הוא היו"ר הקודם.( מי ניפגש לעידכונים כיו"ר האופוזיציה עם ראש הממשלה?) כירון שנמצא במפה האישית שלו במקום רגיש מאוד ימשיך לסירוגין גם לאורך 2018, ועלול לערער משהו אצלו, ברמה האישית.

"ערכה של ירושלים לא ניתן להימדד ולא להשקל ולהספר, כי אם יש לארץ נשמה – הרי ירושלים נשמתה של ארץ ישראל." ( מדברי ראש הממשלה דוד בן גוריון)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .