eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 18.08.2017 עד 07.09.2017

 

אנחנו כמה ימים לפני ליקוי החמה, ( 21.08) כזכור, כל פעולה המתחילה בשבוע שלפני הליקוי מביאה תוצאה שלא התכוונתם אליה, ולעיתים היא גורלית. אם לא היתה ברירה, ולא דחיתם החלטה, הכינו מראש אלטרנטיבה לתוכניות שלכם כדי להשיג את המטרה לה כיוונתם. היו זהירים ממידע שאתם מקבלים, יש מגמה של הונאה באוויר. שימרו על הנכסים שלכם. מותר לכם להיות ערמומיים, במטרה למנוע מצבים שיפגעו בכם. בין 21.08- 23.08, אנשים יציעו לכם עזרה? "שומר נפשו ירחק", אלה רוצים לזכות בשליטה עליכם. אלה ימים שכדאי לבחון את תוכניות הפרישה והפנסיה שלכם. אולי נכון להתייעץ באנשי מקצוע. ב 25.08, כוכב סאטורן משנה כיוון, לאט לאט, ובהדרגה תרגישו שהעומס שמונח עליכם כבר לאורך זמן משתחרר. שימו לב גם שהנטייה לדחיות דברים אופיינית עתה. אם יהיה עליכם להתחיל פרוייקט מוקדם ממה שחשבתם, היו מוכנים גם לדחייה. החל מ02.09-03.09 מומלץ להיות מחוברים למציאות, בתהליכי קבלת החלטות. קל לתכנן תוכניות גדולות שתתקשו לממש. האופטימיות עלולה להטעות אתכם.

בין ה01.09-06.09, המיפגש בין מרקורי ומארס, מעניק יכולת שיכלית רבה, תגובות מילולויות חריפות. אבל גם התבטאויות שבסיסן כעס וחוסר סבלנות. זיכרו, מילה היוצאת מהפה לא ניתן להשיבה. בנוסף אלה גם ימים של תאונות, ( בעיקר ידיים ורגליים). לעיתים גם בגלל כעסים הגורמים לפעולות בלי לחשוב על התוצאה. שבוע לא נוח וגם מביך, בעיקר כשאין שליטה על המילים. נסו לזכור, שכעס לא צריך להדליק שנאה ואלימות.

בזמן נסיגת המרקורי, עולים זכרונות מהעבר, אלה יעזרו לכם להביט על דברים מזווית אחרת, לבחון שוב החלטות שקיבלתם. אבל אל תעשו שינוי עד שהמרקורי יחזור להילוך הקידמי, אז יש להניח שכל הערפל יתפוגג גם.

מרקורי אוהב "לשחק" במחשבה, אוהב להתל, כך שקל לטעות. אל תאמינו לכל דבר שאומרים לכם, הרבה רכילות וגם לא מדוייקת אתם צפויים לשמוע בסביבה האישית והציבורית. אל תקפצו למסקנות ואל תחליטו באימפולסיביות, הסבלנות ברצועת הזמן הזאת שווה זהב.

בתקופה מאז תחילת אוגוסט שממשיכה עד אחרי הליקוי חמה, רבים חוו "הצפות ריגשיות", פחדים לא ראציונאליים שהיה קשה לשלוט בהם. ועדיין, נישמו עמוק וזיכרו אנו מתקרבים לסוף התקופה. נסו להרגע. יוגה? מדיטציה? אולי יעזרו.

מרקורי נעצר וחוזר על עיקבותיו ב 05.09 במעלה 28.5 במזל אריה, מעלת הליקוי. כוכב מארס גם הוא מגיע ורוקד צמוד לכוכב מרקורי, אלה ימים בהם האנרגיה של ליקוי החמה ישתחרר. התקשורת תהיה חזקה וכוחנית. המילים בעלות משמעות חזקה, שתהיה להם השפעה על הסובבים אתכם. מזל אריה במלוא הדרו!

זמני ירח בטל:

יום שבת 19.08, הירח בטל משעה 18:18 עד 20:54.

יום שני 21.08, הירח בטל משעה 21:29 עד 23:24

יום רביעי 23.08 הירח בטל משעה 23.01 עד למחרת 04.04 לפנות בוקר.

יום שבת 26.08 הירח בטל משעה 08.54 עד 11:52 לפני צהרים.

יום שני 28.08 הירח בטל משעה 12:36 עד  22:47

יום חמישי 31.08 הירח בטל משעה 07.44 עד 11:18. לפני צהרים.

יום שבת 02.09 הירח בטל משעה 19:32 עד 23:06

יום שלישי 05.09 הירח בטל משעה 08:14 עד שעה 08:28. (אין טעות).

יום רביעי 06.09 הירח בטל משעה 23.21 עד למחרת 15.01 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

הכותרות על ההפסדים של טבע? שהיו בשבוע שעבר, לא הפתיעו את אלה הקוראים את הרשימות שאני כותבת כאן. בפעם ראשונה הזהרתי ש"טבע" "עושה טעויות" הכוונה כמובן היתה בעיתוי הרכישות "בהשגחת" הכוכבים, ברשימה שהתפרסמה ב 31.07.2015. בהמשך ברשימה אחרת שהופיעה ב 17.02.2017 הצגתי את ההיסטוריה, רשימת הרכישות של טבע, בצל וונוס בנסיגה, מרקורי בנסיגה וגם מארס בנסיגה. מצבי כוכבים שאינו נכון לעיסקאות. שהם גורמים לכישלונות. אז מי מופתע? רק הכלכלנים, אלה היושבים במשרדים הממוזגים, העיתונאים והפרשנים שכנראה מדקלמים דפי מסרים של החברות ולא תמיד יודעים מה באמת מסתתר מאחורי הקלעים. אבל טבע משלמת רק על העיתוי ברכישות לאורך כמה שנים. מצבי הכוכבים בנסיגה גרמו ל"התרסקות" עליה קראתם ותמשיכו לקרוא בכותרות. זוכרים? הכוכבים לא משקרים!

מאחר ורבים מאנשי עסקים, מתכננים מהלכים, כדאי לדעת שכוכב מארס יהיה בנסיגה מאמצע יוני 2018 עד סוף אוגוסט 2018, וכמו תמיד רצוי לקחת טווח ביטחון חודש לפני וחודש אחרי. הבעיה שגם וונוס תהיה בנסיגה מאוקטובר 2018 עד נובמבר וגם כאן רצוי לשמור על טווח ביטחון כשלושה שבועות לפני ואחרי. ככה רק כשתדעו, אחרי שראיתם איך חברת טבע שהיתה אחת החברות הכלכליות הכי חזקות, נפלה. כמובן נמשיך לעדכן אתכם כשהמועדים הללו יתקרבו.

השווקים עוזרים לתחושה של חגיגות, אבל לא נהיה מופתעים שאלה ימים של בועות.

כוכב סאטורן יגיע למעלה 27 בקשת, בנובמבר, נקודה רגישה לפי ההיסטוריה בכלכלה. לפי מצבי הכוכבים של השווקים, הסתיו צפוי להיות אפור

 

הרשימה ניכתבת כמה ימים לפני הליקוי חמה (21.08.17) ולכן אתמקד בו.

ליקוי החמה יהיה במעלות 28-29 במזל אריה. כוכב מארס של מדינת ישראל נמצא במעלה 28 אריה. ( מעלה שהיא מעלת מלכות, מעלה שמיטיבה מאוד בשם "רוגולוס") כך שבפועל הליקוי ישפיע על הכוכב הזה. מי שעוקב אחרי הרשימות כאן באתר, יודע שהשפעת ליקוי יכולה להתרחש לפני ארוע ( פחות טוב בלשון המעטה) ואחרי הליקוי לאורך כמה חודשים. כוכב מארס הוא במהותו כוכב של פעולה, יוזמה ומלחמה גם.

ההיסטוריה מלמדת שבמפת המדינה, על פי רוב כוכבים שהיו במעבר או קידום ו"הדליקו" את המארס, מדינת ישראל ניכנסה למיבצע, או פעולה, (שלמרות המקטרגים, היתה מוצלחת במבחן התוצאה לטווח הארוך).

הליקוי חמה "מחמם" את אופיו של הכוכב, ואם הוא עובר עליו, "מחזק" את כוחו. ( מעבר ממולו מחליש אותו ופוגם באיכויות שלו). כך שיתכן שיתרחש ארוע מפתיע, רגיש ונפיץ בין 01.09.2017 עד 05.09. ( גם 27-28.08 ימים לא נוחים) כוכב מרקורי שנמצא בנסיגה מגיע למעלות 28-29 במזל אריה ונעצר לפני שחוזר למסלולו, לידו בקלילות מגיע כוכב מארס לאותן המעלות. השילוב בין כוכב מרקורי וכוכב מארס מביא בין השאר ל"פליטות פה" ותאונות. כבר נאמר "מוות וחיים ביד לשון". האם מישהו יגיד משהו בלי שנזהר, או הקדים מחשבה וזה ידרוש להוציא לפועל תוכנית (פעולה) טרם זמנה. אף על פי כן מפת המדינה מקבלת תמיכה חיובית מהכוכבים, וגם מעלת הליקוי נתמכת באורנוס וסאטורן. כך שלא צריך להתחיל כבר "להפיק סרטים". למרות שיהיה קשה להתגבר על המתח (גם בגלל האופי והמיקום של מופע הליקוי והכוכבים מרקורי ומארס בתחילת ספטמבר). בכל מיקרה אם חלילה יקרה משהו, זה יהיה קצר ולעניין וישיג את המטרה מיד.

 

במפת המדינה, השילובים של כירון/מארס נמצאים על הציר 1-7, וראש דרקון/מארס על ציר 2-8, בין 28.08- .10.09 כך שהזהירות מתבקשת, גם בכבישים, בחציית כביש וגם בכלל, כל עוד זה תלוי בכל אחד כאינדבידואל. שימרו על עצמכם.

 

מופע ליקוי החמה ישפיע במיוחד על ארצות הברית. כמו שנכתב כאן ברשימה האחרונה: "ב-21.08 צפוי מופע ליקוי החמה במזל אריה. השפעתו על ארצות הברית, מאחר שהוא חוצה את המדינה מהמערב למזרח, יש חשש שיתעוררו עימותים שבסיסם יהיה בתחום הגזענות" .  בשבוע האחרון ההפגנה של ניאו נאצים ואחרים שהיתה בשרלוטסוויל, היתה הפגנה "גזענית", וזו רק ההתחלה.  ה"מופעים של מצעדי גזענות" ימשיכו. מה שמטריד שזה החל לפני מופע הליקוי, ולכן אני שואלת איזו משמעות תהיה לזה בהמשך.

ליקוי החמה יהיה ב150 מעלות לכוכב פלוטו בהורוסקופ של ארה"ב, זה הוא מוסיף קונפליקטים ומאבקי כוח, בתוך המדינה.

נכתב כאן שהנשיא דונלד טראמפ מושפע גם הוא מהליקוי, ואכן כוכב מארס הנמצא אצלו קרוב למעלת האופק, שהוא כרטיס הביקור שלו. אנחנו הכרנו אותו עם ה"ישירות" שבה הוא מתבטא, בלי דיפלומטיה. ואכן בעת האחרונה נשמע שהוא מחריף את הסגנון. אבל כנראה, כך זה נראה עכשיו אחרי ההכלה של הנשיא קלינטון ואובאמה את צפון קוריאה ש"מצפצפת" על כל העולם, הנשיא טראמפ "קיפל" את נשיא קוריאה, שהוריד פרופיל בימים האחרונים. בנתיים.. למרות שהכוכבים בספטמבר בעיקר כוכב מארס במזל בתולה יכול לעורר שוב איומים מצידה של צפון קוריאה. נאמין שמדיניות חוץ אינטלגנטית שסין תשלב עם  ארה"ב, יעזרו להחזיר את הנשיא לסדר.

כצפוי (נכתב ברשימה לפני שבוע) אירן כבר על הכוונת. ההורוסקופ של אירן מושפע ממופע הליקוי לבנה וגם ליקוי החמה באוגוסט 2017. ניתוח המפות מעיד שהמנהיגים שם מרגישים אי נוחות, לא רק עם ארצות הברית. קונפליקטים עלולים להתעורר בין טהרן וטורקיה, אולי בגלל הכורדים?

מפת הליקוי העוברת לרוחב ארה"ב, משפיעה על אזורים רחבים, וגם כאן אני שמה דגש על הימים 01.09-09.09. (למרות שיתכן שהמופע ישפיע קודם, תלוי כמובן במיקום והכוכבים של אותה מדינה שם). יתכנו גם תאונות אש תרתי משמע, במפות האלה.

זו גם תקופה שבה איתני הטבע מתעוררים בעוצמה. כך שרצועת הזמן הנוכחית עד 10.09, עלולה להביא איתה ארוע טקטוני בסדר גודל שלא ישאיר אף אחד אדיש. בגלל הנוכחות החזקה של כוכב נפטון במפות, אפשר גם לצפות לשילוב בין רעידות אדמה, שיטפונות (גלי צונמי?), מפולות בוץ.

הליקוי חמה יהיה מול הירח בדלי בהורוסקופ של ארה"ב. השפעה שיכולה להיות על מזג אוויר קיצוני שם. רוחות? סופות?

במפות אסטרו-קרטו-גרפיה, כוכב מארס במפה האישית של טראמפ עובר על קוריאה הצפונית. לכן הפחד ממלחמה יתעורר. 

 הסאטורן עובר על מרכז שמים של ברלין, רומא, פלוטו בקירבה למרכז שמים במוסקבה וסמוך לה. כנראה מה שנשמע ונראה זה התוצאה של המצב הכלכלי המתוח באירופה המשפיע גם בתחום הפוליטי. חולשה כלכלית גוררת חוסר סבלנות של האוכלוסיה בלשון עדינה, בכל האזור של איחוד האירופי.  גם בלארוס, אוקאינה וסנט פטרבורג ברוסיה יש השפעה של "הדס" במפות האסטרו קרטו גרפיה. במקומות האלה עלולים להיות ארועי טרור.

וונצואלה, גם מושפעת מהליקוי חמה, והסתיו עשוי להביא שם אנשים חדשים לנהל את המדינה שהתרסקה, בזכות הסוציליזם.

 

מחשבות אסטרולוגיות:

בהרבה רשימות בשנתיים- שלוש האחרונות, כתבתי על השפעת מבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו על החיים בעולם הגדול. שינויים שיביאו וישפיעו בעיקר על התרבות ועל הכלכלה. הזכרתי אז ולא פעם אחת, שאלה הכוכבים שהיו בתחילת שנות השלושים, 1929-1935. תחילה המשבר הכלכלי הקשה היה ב1929. אלה השנים שקדמו למעשה למלחמת העולם השנייה. שנים בהם הלאומנות והגזענות קיבלו כוח. בזמנו, תהיתי על השנים שעברו מאז מופע הכוכבים ועד שפרצה המלחמה, והמסקנה היתה  שיש כוכבים שעוצמם חזקה כל כך שעד שהם מחלחלים ומשפיעים, התוצאה מתפתחת בהדרגה, עד שהם מופיעים בצורה גלוייה  "על הבמה". גם אם זה לוקח כמה שנים. ( פלוטו חופר לאט ובהתמדה. עד שמגיע לכל מקום, ובדרך מציף גם את "הביוב" למעלה).

היום, כאן אצלנו במדינה, ובשאר העולם, ההקצנה אכן קיימת ומשפיעה על חיי היום יום. תרבות הדיבור, השימוש בשפה כנשק אלים (אורנוס בטלה) המשפיעה גם על אלימות פיזית. בעולם המערבי, אנו עדים להגירה המונית המשנה את המירקם החברתי שם, משפיעה על הכלכלה ועל גזענות לאומניות לצד מלחמות דת. בשנים האחרונות ( גם במימשל אובאמה לאלה שיש זכרון קצר) , בארצות הברית יתעוררו הפגנות נגד מקומם של האזרחים האפריקאים שם, ולא חשוב שהם גם אזרחים אמריקאים מבטן ומלידה. האיבה בין "הלבנים" ו"השחורים" מתעוררת מעת לעת, וגובה מחיר כל פעם מחדש. וקיבלנו תיזכורת מזעזעת על כך בשבוע האחרון בשרלוטסוויל בארצות הברית. ולא שכחנו גם את השלט הניבזי במלון ההוא בשוויץ…

 

תחזית מזג האוויר לשנה החדשה.

בימים החמים האלה, חשבתי שנכון יהיה להביא לכם את התחזית האקלימית על פי סודות האר"י הקדוש לשנת התשע"ח ( 21.09.17-09.09.2018) שנה י' למחזור הגדול.

"בשנה זו יהיה גשם רב ובסוף הקיץ יהיה מעט גשם עד שיהיה לזרעים קשה לנבוט…הגשם ימטיר בראשית השנה ויהיו מלחמות רבות וחדשות והרבה שלג…"

יש גם כמה מישפטים לא נוחים שהכותב "מספר" לנו: "בשנה העשירית למחזור הגדול תהיה רעידת אדמה קטלנית עם אלפי קורבנות…" אבל אינו אומר לנו איפה. ואל תיכנסו עכשיו להפקות "סרטים", זה לא קורה אצלנו.

" האזן תמיד למומחים. הם יאמרו לך מה בלתי אפשרי ומדוע ואז עשה זאת". (רוברט היינלין)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .