eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולגית 08.09.2017 עד 28.09.2017

 

אנחנו למעשה אחרי מופע ליקוי החמה המלא שהיה  ב21.08, ( במזל אריה) שכיסה רצועה רחבה מאוד לרוחב ארצות הברית. אבל השפעתו לא מסתיימת.  המופע קיבל "דלק" מהכוכבים מרקורי ומארס בשבוע הראשון של ספטמבר, כמו שניכתב כאן ברשימה הקודמת, ואחרי שכוכב מרקורי חוזר להילוך קידמי , הוא שוב יעורר את נקודת הליקוי אולי עם פחות אלימות (מארס כבר עבר למזל בתולה).

למעשה איתני הטבע הגיבו די מהר למופע הליקוי חמה שחצה את ארה"ב, ההוריקאנים הקשים בארה"ב, הראשון "הרווי" שהנזקים שלו, היו גדולים ממה ששיערו, והשני "אירמה" שהחל עם הצטרפות הירח במזל דגים לנפטון בלילה בין שלישי לרביעי, וממשיך להשפיע גם בזמן הופעת הרשימה. ( כוכב מרקורי נמצא עדיין על נקודת הליקוי) ולפי התקשורת, ההרס גדול.

בנוסף להוריקנים, היו רעידות אדמה ( וצפויות עוד) במגוון מקומות בעולם ברמות "סבירות", אבל ההשפעה של ליקוי החמה יכולה להיות לאורך כמה חודשים. (הרשימה נכתבה ביום רביע 06.09, לפני רעידת האדמה במקסיקו) איתני הטבע ימשיכו להשפיע, כולל מזג אוויר קיצוני, גם במהלך אוקטובר. ( נפטון =מים=גשם).

עולה מחשבה, מהם הגורמים המשפיעים על ההוריקנים? "התחממות כדור הארץ"? או שיש כוחות חזקים יותר המשפיעים על מזג האוויר ואיתני הטבע? מותר לכל אחד לחשוב…

כוכב מארס שהיה מאוד פעיל בזמן הליקוי עצמו, העלה שוב ובעוצמה גדולה את המתח עם צפון קוריאה, שמעורבים בו ארה"ב, דרום קוריאה ועוד כמה מדינות שמתבוננות…

" יש הנאה בשיגעון שרק מטורף מכיר אותה" ( ג'ון דריידן)

אצלנו, כזכור כוכב מארס נמצא ב28 מעלות אריה, כך שמופע הליקוי גם עבר עליו, ומעניין שבשבוע שבו המרקורי והמארס הגיעו למעלה 28 אריה, הוכרז על תרגיל צבאי גדול בסדר גודל שלא היה כבר כמה שנים וגם יצא לפועל התרגיל שהמטרה שלו להכין את צה"ל וגם העורף למלחמה בצפון. בזמן כתיבת שורות אלו, אנחנו שומעים את הפירסום על התקיפה בסוריה אותה משייכים למדינת ישראל.

לפי הדיווחים מדובר במיפעל ליצור נשק כימי. בזמנו, אסד הבטיח שהוא מוציא את הנשק הכימי מארצו, וההודעה הרישמית היתה אחרי הרבה בירבורים בזמן מרקורי בנסיגה… פברואר 2014 בחסות הנשיא בארק חוסיין אובמה. כבר אז היה ברור שזה יתממש רק בחלקו, ואף אחד גם לא ידע ( חוץ מבאשר אסד עצמו)מה היתה הכמות (של הנשק הכימי) שיצאה מסוריה. היום כבר יודעים שזה היה חלקי, את השימוש בנשק הכימי במלחמת האזרחים הנוראה שם, אי אפשר היה להסתיר.

דרך אגב, שלטון העלאווים בסוריה היה ב 13.11.1970. מופע ליקוי החמה משפיע על כל מיקבץ הכוכבים שם, ולא ממש יועיל. עתיד המישטר שם ? ימים יגידו.

ברמה האישית: האינסטינקטים עבדו חזק יותר, האלימות המילולית עלתה מדרגה. גם הפגיעות הפיזית, (ידיים ורגליים)  שכחתי לציין ברשימה הקודמת שאלה מכם שנולדו עם זנב דרקון במזל דלי, במעלות הרגישות חוו בימים האחרונים, ( בהשפעת הליקוי) פחדים, חרדות ואולי גם זכרונות מהעבר הרחוק, על פי רוב בלי הסבר למה שצף ועלה וגרם לכך. ( החוויה העיקרית היתה של האנשים שנולדו בין מרץ 1952 ליוני 1952, או בין נובמבר 1970 לפברואר (כולל) 1971, מיולי 1989 עד ספטמבר 1989, ופברואר 2008 עד אפריל ). על פי רוב, ליקויים מעוררים פחדים וחרדות, בעיקר אצל אלה שמזל השמש או האופק שלהם במזל סרטן, או שהירח בהורוסקופ האישי שלהם נמצא על אחד הציריים הדומיננטים, אין שליטה.

מופע הירח המלא שהיה ב 06.09, עם כוכב נפטון, מול השמש, יצר התמודדות עם מצבים לא ברורים שבדרך כלל גורמים לדחייה, או התחלה שסופה להיכשל. קשה לתכנן ורצוי לגייס מחשבה מהירה כדי להגיב בזמן למתרחש. ( תיזכורת, מופעי ירח מלא או מולד ירח משפיעים כשבועיים כך שההשפעה עוד קיימת עד 20.09.).

בתקופה הקרובה, תחוו פחות שליטה עצמית, קצת או הרבה קנאה ( תלוי באופי האישי). התנאים הנוכחיים הקשורים לפיננסים ורגשות ישפיעו על סדר היום שלכם עד 13.09. מבנה הכוכבים עם השמש בבתולה, יכול להקל, להתמודד עם רגשות חזקים שעלולים לצוף למעלה. בהמשך, כדאי יהיה לשמור על זהירות כאשר יוצאים לפעילות פיזית, בלי לאתגר את עצמכם עם סיכונים. (כולל נהיגה וטיפול במכשירים מכניים). מנעד מתוח בין נפטון וסרס ( ב 16-18.09) מומלץ להזהר עם אוכל מזוהם, מקולקל, מורעל וכד'. הגוף שלנו רגיש יותר כשכוכב נפטון "פועל".

המולות בין יופיטר ואורנוס ב28.09, צפוייה בין 27-29.09 תשחרר מתחים, ויכולה להביא גם פריצת דרך, לצד הרחבת אופקים. לא תמיד השיחרור ופריצת הדרך יגיעו בקלות, ויתכן שיהיה ארוע מסויים שיגרום לכך ויראה לכם שזה הזמן לבחור בדרך חדשה. המולות הזו, זה הסמל לחופש הדיבור, זכויות האדם וגם תביעות שחלקן לא רציונאליות בנושא על כל אחד ואחת, ובכל עיסוק עד שנוצרת תחושה של מירדף מקצועי. (לכוכבים יש תמיד שני צדדים)  באותם הימים הריקוד בין וונוס מארס עם הנפטון יכול להביא התפתחות רומנטית חדשה, או עיסוק שיגרום לעצמכם הנאה אישית ויצירתית.

במישור הגלובלי, המולות בין היופיטר ואורנוס אינו מבטיחה שקט או יציבות.

מופע מולד הירח ב 20.09, ב 27 מעלות בתולה, מול הכירון ומנעד מתוח עם קופידון, בנוסף גם אורנוס במנעד עם כרונוס, מבנה יקשה על שיתופי פעולה, האגו ישפיע על האינטרסים האישיים, אנשים יעדיפו להיות בחברת עצמם על פני מיפגשים חברתיים. לא אידיאלי אצלנו, להזכירכם זו תקופת החגים בה יש ציפייה להרבה מיפגשים משפחתיים וחברתיים.

כוכב מארס שעבר למזל בתולה ב05.09, אחרי ששהה במזל אריה, דורש קצת תשומת לב לפרטים, הרגישות גבוהה יותר, האגו חוזר למקומו. זה הזמן לעשות סדר בניירת, ובכלל.

כוכב מרקורי שחזר למסלול גם הוא ב05.09 מאפשר לחזור לבדוק את הטעויות שנעשו, לתקן את מה שאפשר, לעשות סדר ולתכנן תוכניות לעתיד לבוא. לא פעם כשהכוכבים משנים כיוון, נחשפים סודות. היו דרוכים, שימרו על ערנות. ב11.09 יעבור המרקורי למזל בתולה, המזל שעוזר לעיסוק בפרטים, בכל התחומים כולל הקשורים לעבודה. אלה מכם שעומדים לפני קהל, מדברים ומציגים עמדות, שימו לב איך אתם מציגים את עצמכם, המנעו מביקורת ושימרו על מחשבה פתוחה.

בסוף השבוע הנוכחי, 08-09.09 זמן טוב להשקיע במערכות יחסים, נכון לשוחח על דברים שהתעלמתם מהם בחודש האחרון. כשמחפשים, מגלים לא פעם עובדות או פרטים שלא חשבתם עליהם, אבל זה עדיף מהחשיכה.

ב13-14.09, תחושה של מוגבלות, קצב הארועים יהיה איטי יותר, כך שאפשר לבחון פעם נוספת פרוייקטים ורעיונות. לא הזמן המתאים לפגישות ( דייטים) חברתיות או רומנטיות. אלה ימים המתאימים לבילוי שקט עם עצמכם בבית.

15-17.09 מיפגש נוסף בין מרקורי ומארס , הפעם במזל בתולה. כזכור, המארס מסמל את האגו, כוח. האנרגיה גבוהה, מרקורי מציג את הדרך בה אנחנו מתבטאים ומתקשרים. (גם טיולים קצרים). שימו לב איך אתם מציגים את הרעיונות שלכם. הדעתנות והטון צריכים להיות שקטים יותר, יש מספיק כעסים ברקע, ונטייה "להכנס לקרבות". נסו להמנע אם תוכלו מהמלחמות הללו שאינן נותנות לכם דבר טוב במבחן התוצאה. הנטייה לקטנוניות,צפוייה בגלל מיקום הכוכבים. הזהרו גם בכבישים, אם הנהג שלידכם או לפניכם מעצבן, האיטו ותנו לו "לרוץ" לדרכו, ואתם תגיעו הביתה, רגועים שתי דקות מאוחר יותר…

מחשבה נוספת, בגלל המעבר האחרון של הצמידות הנ"ל שהיה על נקודות הליקוי, יכולה להגיע הארה שתביא איתה פיתרונות לנושאים שהתחלתם אותם בחודש אוגוסט ונשארו קצת תקועים.

ברמה בינלאומית, המבנה הזה יביא לוויכוחים והתמודדויות בין מדינות וממשלות על בסיס אגו. נשמע גם את כל החכמולוגים מטעם עצמם בתקשורת מתפלפלים עם מילים כדי להוכיח שהצדק לצידם ורק הם יודעים מה נכון בכל נושא.

" החוכמה היא כאש, קטנה תאיר את העיניים וגדולה תשרוף את המדינות" ( ר' משה אבן עזרא)

בהמשך, 18.09-19.09 היוזמות למיפגשים מעניינים עם אנשים חדשים רעיונות ופרוייקטים. לצאת למסעדה טובה, לשמוע מוסיקה שאתם אוהבים. להגיע למקומות לא צפויים.

הוונוס עוברת למזל בתולה, ב20.09, מצטרפת למרקורי, האווירה נוחה יותר.

ב20.09 יום שעלול לגרום למבוכה בגלל שיכחה, אולי חדשות מטרידות. יש נטייה לשנות דיעה, וזה לא יהיה נכון היום. חוסר מנוחה עלול ללוות אתכם בשעות הצהרים. הזהרו בכבישים.

21.09 מערכות יחסים עלולות להפגע מקנאה, צרות עין מאבקי כוח שמפריעים במיפגשים חברתיים.

22.09. השמש עוברת למאזניים. יום השוויון, תחילת הסתיו.

24.09, מאמצים שתשקיעו עלולים להתפוגג, יש משהו מעורפל ומטעה במהלך היום הזה. אל תתאמצו, לא נכון להשקיע בדברים חסרי ערך.

25.09, הביקורתיות והציניות ילוו אתכם. תראו רק את חצי הכוס הריקה, והכל בגלל שמישהו אמר לכם "לא"! אל תאבדו בגלל זה את הדרך.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 09.09 הירח בטל משעה 18:51 עד 19:22

יום שני 11.09 הירח בטל משעה 03:53 עד שעה 22:29.

יום רביעי 13.09 הירח בטל משעה  21:37 עד 01:12 אחר חצות.

יום שבת 16.09  הירח בטל משעה 0:24 עד 04:08

יום שני 18.09 הירח בטל משעה 03:56 עד 07:51

יום רביעי 20.09 הירח בטל משעה 08:28 עד 13:05

יום שישי 22.09 הירח בטל משעה 16:06 עד 20:39

השמש עוברת למזל מאזנים, יום השוויון, תחילת הסתיו.

יום ראשון 24.09 הירח בטל משעה 10:31 עד למחרת בשעה 07:06

יום רביעי 27.09 הירח בטל משעה 14:16 עד שעה 19:23.

 

כלכלה ושווקים:

אורנוס ונפטון במנעד המשפיע שוב ברצועת הזמן עד אוקטובר (כולל). תקופה של רעיונות חסרי בסיס, שעלולים ליצור אשליות, הטעיות, תעתועים. למעשה כל מצב שאינו ברור, יוצר מבוכה. כך שיהיה קשה לדעת לאן פונים השווקים.

ב20.09 צפוי יום בעייתי בשווקים, יתכן מידע שיגרום לשיפוע במידרון בכל הקשור לנכסים וכספים. אבל אצלנו זה ערב חג.

ב28.09 תגיע המולות בין יופיטר ואורנוס לדיוק, ומשפיעה כבר מ 17.09 בערך, זה גם יכול להשפיע על שינוי מגמה בעולם הפיננסי.

בארה"ב כוכב סאטורן משפיע על הנפטון בריבוע לכוכב מארס (פעולה עשייה ותעשייה) במפת ארה"ב, אוקטובר יהיה מושפע מהמעברים הללו. המשמעות יכולה להצביע על צמיחה גדולה במיוחד של האשראי, שם. התוצאה עלולה להתבטא, במחסור במזומנים? באנשים המשתמטים מתשלום חובות? בלחץ על כרטיסי האשראי?

כשסקרתי את השפעות ליקוי החמה ב 21.08, ציינתי שהליקוי ישפיע גם על הנגידה ז'נט יילן, ( 13.8.1946)  ולא בדרך קלה, בגלל המולות לירח בדלי בהורוסקופ שלה. האם ההודעה של סטנלי פישר שמתפטר מתפקידו בחודש הקרוב,  נובעת מבעיה שצצה או קיימת בניהם, והליקוי חמה הציף אותה?

אני נשאלת פעם אחר פעם על המשבר הכלכלי הבא, אז לא נראה שזה קורה בקרוב. הנדנדה בשווקים תימשך.

התבוננות על הכוכבים מציגה רצועת הזמן פוטנציאלית למשבר סביב 2020-2021. אבל בהווה יש התפתחויות של ארועים גאופוליטיים שמעוררים אי נוחות כמו צפון קוריאה, אפגניסטאן ואירן, מנקודת מבט של האמריקאים, וכידוע הארועים "המערערים את היציבות" שם, הם כמו קוביות דומינו בכל השווקים בעולם.

שם יש בעיה עם גרעון שרק צומח, ערך הדולר שאינו "צומח" ( דבר שהנשיא טראמפ תומך בו), תחושת חוסר הביטחון נובעת גם מאופי והתנהלות המימשל שם.

כך שהחששות קיימים, אבל האפשרות לפי מצבי הכוכבים יהיה סביב 2020.

לא נתעלם מכוכבים המשנים את המזל שבהם צעדו הלוך ושוב לאורך זמן. כוכב יופיטר יעבור למזל עקרב ב 10.10.2017 עד נובמבר 2018.

כוכב סאטורן יעבור למזל גדי ב 20.12.2017 וישהה בו כשנתיים.

כוכב אורנוס יעבור למזל שור ב15.05.2018.

השינויים האלה יעוררו הרבה אנרגיה גם בשווקים, ונכתוב בבוא העת על כל אחד מהמעברים הללו.

 

אצלנו:

משה כחלון:

ברשימה פורסמה כאן באתר, ב 12.12.2014 על משה כחלון, אחרי שהודיע על התמודדות (לפני הבחירות), נכתב: "…הוא יזכה להצלחות בטווח הקצר, אבל בטווח הארוך (1-7) הוא ייתקל במגבלות היכולת שלו לעשות שינויים (2-8). ההתרחשויות החיצוניות עלולות להסיט את תשומת לב הציבור מהנושאים שירצה לקדם. התוכניות שירצה לבצע בתחומים שמעניינים אותו יתעכבו או ישתבשו בגלל אירועים חיצוניים. הוא יחשוב שיש ביכולתו לקבוע סדר יום מבחינה ביצועית, אבל יהיה עליו לחפש כיצד לשלב את סדר היום שהוא חושב כנכון, ובין מה שקורה במדינה… למעשה קיים "באג" בין המפה שלו ומפת המדינה, כך שאם לא ידע לשקלל את הרצונות שלו מול המציאות, יבין שיש מגבלות גם לכוח שלו (בן מזל עקרב!). בטווח הקצר אולי תהיה לו הצלחה מסוימת, אבל גם כאן לאורך הזמן אירועים אזוריים וחיצוניים משבשים את ההתנהלות, שלא פעם תהיה בנויה על הנחות אופטימיות, כולל גם ניסיון שלו להתנהל מול מוקדי כוח (לדוגמה, הבנקים) שלא יצלח. לאורך הדרך, הוא ייתקל גם במגבלות היכולת שלו אם יחרוג מנושאים כלכליים וינסה להיות מעורב בנושאים מדיניים. הכוכבים מספרים שיהיו אצלו מצבים רבים של דחייה או שיבושים של הדברים שהוא מתכנןלהוציא לפועל".

חזרתי היום להתבונן על המפות של משה כחלון (נתונים מלאים) היום שר האוצר עם המדינה, אחרי שהתחזית מדצמבר 2014, הוכיחה את עצמה כנכונה.( מיגבלות? דחייה? מס הדירה השלישית כדוגמא, וגם הניסיון להוריד את מחיר הדיור די צולע והתוכנית שלו "נטו למישפחה" לא הגיעה לקהל ששר האוצר התכוון אליו). מבנה הכוכבים על המפה המשותפת של שר האוצר עם מדינת ישראל, מציגה את הכוכבים על הצירים, 4-10, 2-8, 6-12. לאורך השנה הקרובה. המשמעות, היא שעל שר האוצר לעסוק בשימור וטיפוח מה שכבר עשה. (מחיר למשתכן) ולא לנסות משהו חדש, מאחר ולא יוכל לקדם נושא חדש ולא מוכר, ויתקל בעיכובים, או תקלות שלא יהיה ניתן לפתור אותן בקצב שחשב. מצב הכוכבים בשנה הקרובה לא יאפשר לו התפתחות מעבר למה שכבר ניסה לחדש ולעשות. האדם נמצא במסגרת, (שזו הממשלה) המשרתת את צרכיו, אבל הוא זקוק גם לתמיכה ועזרה מאותה מסגרת, כדי לשמור על מקומו, להמשיך לבטא את עצמו בדרכים מוכרות מתוך אחריות למשבצת בה נמצא. עם 6-12, השר מנסה לעשות דברים שאינם שכיחים ויוצר לעצמו אוטונומיה תיפקודית. במילים פשוטות, ההמלצה לשמור על מה שכבר השיג ולא לחפש "משהו אחר".

" כל אדם יודע, כי הרבה יותר קשה להפוך את המילה למעשה מאשר את המעשה למילה" (מקסים גורקי).

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .