eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שנתית תשע"ח ספטמבר 2017-2018

 

ממולץ לקרוא גם את מזל האופק ( מזל השעה) לקבל תמונה שלימה יותר.

טלה:

לפניכם שנה, שבה יהיה עליכם לבחון את המחוייבויות שלכם במערכות יחסים בכל המישורים. בקריירה, תעדיפו לפעול כעצמאים, חלק מכם, יצאו ממסגרת תומכת מבחירה, ואחרים יתמודדו עם ארועים שיביאו את השינוי. יהיה נכון לכלכל את התוכניות שלכם, מאחר ותתקשו לתכנן תוכניות יציבות לטווח הארוך. העדיפו שיקולים לטווח הקצר, לא על בסיס ריגשי, אינטואטיבי, אלא לאחר בדיקה של כל הנתונים בשיטתיות, תנו מקום חשוב להגיון. נכון, השיגרה נמאסה עליכם, והצורך שלכם באתגרים חדשים ימשיך. השתדלו לא לקחת סיכונים.  במערכת בינאישית, יהיה שינוי בסדרי העדיפויות, ורצון לפתוח דף חדש ולנקות את השולחן. תלמדו להנות מעצמאות כאשר תבינו שהמציאות משתנה.

אין זה הזמן לבנות תהליך המכיל פוטנציאל צמיחה עיסקי. מיצאו דרך איך להפעיל אחרים לטובת האינטרסים שלכם. ליצור עניין כלכלי משותף גם עם אנשים שלא תמיד הסתדרתם איתם. השנה ההתארגנות הכלכלית תהיה נוחה יותר יחסית, כולל השגת מימון, או קבלת סכום כסף שלא יהיה תלוי בכם ובפועלכם.

במסגרת התיפקוד היומיומי, תמצאו הזדמנות להשתחרר ממטלות או מערכת חובות, מה שיאפשר לכם להכנס למערכת תיפקודית חדשה. יש טלאים שיבחרו קורס מקצועי קצר, בלי תאוריות, אלא רכישת מיומנויות חדשניות כדי להכנס לתחום עבודה ספציפי וחדשני.

 

שור:

תקבלו השנה הזדמנות להשתחרר ממחוייבויות והסכמים, זה הזמן לחופש, אולי גם תיקחו פסק זמן מהמרוץ בקריירה או בעסקים המלווים אתכם לאורך זמן. תורידו הילוך, מאחר ומערכת הציפיות שלכם שנראתה מבטיחה, אינה מתקדמת בקצב שבה רציתם. ההחלטה הנכונה שלכם תהיה לסמוך על עצמכם, לקבל את המציאות, להבין שאין לכם שליטה מלאה עליה. העדיפו הסכמים שאופיים גמיש, כך גם המחוייבויות שלכם יהיו בהלימה. היו מוכנים לאכזבות מאנשים והבטחות. הסיקו מסקנות, עליכם לשנות את התייחסות לעצמאותכם. אימון ? אינו דבר מובן מאליו, התבוננו פנימה והפעילו את חוש השיפוט שלכם, ותזכרו ש"אם אין אני לי מי לי". במערכות יחסים, תחפשו דרך לגוון ולשנות את השיגרה, ערוצי התיקשורת במשפחה ישתפרו וכל הפעולות הללו יחזקו את תחושת השייכות.

המודעות העצמית שלכם תתחזק, תלמדו לבטא את עצמכם בפתיחות. חוויה מרעננת בזכות ההכרויות עם אנשים שהם "אחרים" מכם. תקבלו הזדמנות לבטא כישורים חדשים שגם יפתיעו אתכם. תרגישו שמצאתם דרך לבטא את המאווים שלכם. בתחום העיסקי, תקבלו הזדמנויות או הצעות חדשות בזכות הערכה שיש עליכם. תבחרו עשייה שעונה לכותרת "פרוייקט", משהו ממוקד ומוגדר בלוח זמנים ולא התחייבות לטווח הארוך. רוב ההתנהלות המקצועית שלכם במהלך השנה תהיה על בסיס ההתמחות המוערכת שיש לכם.

 

תאומים:

במציאות חייכם יתעורר צורך לקום ולשנות, התהליך יפתיע את הסביבה הקרובה, אבל למעשה "התבשלתם" עם הרצונות הללו לאורך זמן עד שמצאתם את העוז והכוח להתבטא בגלוי, אי שקט צפוי עד שתגיעו "למקום הנכון". ההתנתקות תהיה כדי לאפשר למשהו חדש לבוא במקום. אולי שינוי מקום מגורים או שינוי מקום עבודה. התהליך יביא מציאות חדשה לחייכם. השינוי שישפיע גם על הפנימיות שלכם, לצד פוטנציאל לעלות על מסלול שיביא נושא שתהיה לו השפעה עם משמעות חיובית על חייכם.

תמיצאו את הדרך להתבטא ולבטא את הכישורים שלכם, להרחיב מעגלים חברתיים, ולבנות יחסי ציבור שיעזרו לכם גם בתחום המקצועי. תעדיפו עצמאות כלכלית או מהלכים אחרים שתיזמו או תקבלו ויעזרו לכם לשפר את מצבכם הפיננסי. מיפגשים שיפתחו בפניכם שערים חדשים. ההצעות שתקבלו היו בזכות מי שאתם, הערכה על ההישגים שלכם לאורך השנים. תהיה לכם הזדמנות להשתחרר מדמות שהנוכחות שלה מעיקה או מפריעה לכם, להשתחרר גם מהרגלים "שתקעו" אתכם, ולהחזיר את השמחה לחייכם. מילת המפתח שתלווה אתכם השנה תהיה "שיחרור".

תנסו לצאת למרחב עיסקי חדש, אבל זה ידרוש מכם לעשות שינוי מנטלי כדי להצליח. אם תתלבטו, העדיפו להשאר בתחום המקצועי המוכר לכם שבו כבר הוכחתם את עצמכם.

 

סרטן:

אתם בתוך תהליך שבו יהיה עליכם לבחור בין מחוייבות קיימת ובין כניסה למערכת אחרת, שכל החלטה שתקבלו תהיה לה משמעות לטווח הארוך. רובכם עברתם לאחרונה שינוי בדרך חייכם, אם זה בגלל תחושת מיצוי, או ניתוק בגלל נסיבות שלא תמיד היו תלויות בכם. בחודשים הבאים יתעורר רצון לקחת אחריות, לבחור תוכניות שיעזרו לחזק אתכם ואת מעמדכם בעבודה, כולל הסכמות שיביאו לשיתופי פעולה לטווח ארוך. תהיה לכם הזדמנות לחזק את המערכת הבינאישית, והשייכות במשפחה. אם יש קשיים במערכת היחסים, השנה תמצאו דרך לפתור אותן. יש גם פוטנציאל לשמחות במשפחה. לפנויים בניכם הזדמנות לאהבה חדשה אבל רק אחרי שתרגישו ביטחון ואימון בלי סימני שאלה.

תחליטו לצאת מהמרחב המוכר לבטא את עצמכם, אם ידרש גם לדלג על מיכשולים בדרך, הסבלנות תוכיח את עצמה וזו תהיה הצלחה. הסביבה תפרגן ליצירתיות שלכם. הפתיחות שתאפיין אתכם השנה, תאפשר לכם לפגוש אנשים חדשים שבדרך כלל לא נימצאים במעגלים החברתיים המוכרים לכם.

תיכנסו במהלך השנה לתחומים חדשים, שיושפעו משינוי ופתיחות בדרכי החשיבה שלכם. הרצון יהיה לשנות, להתחדש, להכניס עניין לחייכם. היצירתיים שבניכם, ימצאו את עצמם כותבים או מפיצים את הרעיונות שלהם ברבים.

 

אריה:

תבחרו בשינוי,להכנס למחוייבות למרות המהמורות הצפויות בדרך. אם תהיו ממוקדים, תצליחו לגבש דרך ותגיעו למטרה המבוקשת. אבל חלק מבני "אריה", יסתובב עם תחושה שהכל עדיין פתוח וחוסר מודעות לכך שכבר הבחירה נעשתה בעיקר אם מדובר בהכרות אישית או בחירה מקצועית. למרות ההיסוסים, המחוייבות שתיקחו תוכיח את עצמה בטווח ארוך. אם תרצו לבנות שותפות עיסקית או אחרת, תתלבטו עד שתמצאו את האדם הנכון. זו השנה שבה צפויות הצעות שיעזרו לכם להתקדם בעבודה. תיזכו לפירגון מצד הממונים ותקבלו הכרה פורמלית ליכולת המקצועית שלכם.

אם תחשבו על שינוי מקום, צפויים עיכובים, אולי לא כל הפרטים ברורים. יתכן שתיצרו מסגרת כלכלית חדשה. הצורך להתחיל מחדש, יביא גם לשינויים במישור הריגשי, התאהבות סוערת, אולי תיגרום לכם להכניס אדם חדש לטריטוריה שלכם. ההחלטה לא תהיה פשוטה. תורידו בהדרגה את ההגנות, ותשתחררו מהמעצורים שליוו אתכם לאורך זמן.

השנה תקבלו אחריות רחבה יותר בעבודה. תשפרו את היכולת שלכם לבטא רעיונות, ולהשפיע, להשתלב בצוות עבודה, בלי להיות בורג במערכת. תעדיפו תפקיד עם סדר יום גמיש. אולי גם תפקיד ייצוגי. יתאפשר לכם גם ללמוד, במסגרת העבודה ולהרחיב אופקים, ולהשתחרר מקיבעונות מחשבתיים.

 

בתולה:

אתם חווים תהליכים חזקים מתחת לפני השטח, מערכת יחסים שתתקשו לקבל החלטה לגביה. תתקשו "לחתוך". ההתנתקות תהיה איטית, ולא תדעו איך לפתור את הדברים. אלה ימים עם אידיאליזציה, לכן אל תמהרו להתמסד בתקופה כזאת. האופטימיות עלולה לטשטש את התמונה האמיתית. המשיכו להתמודד ובהדרגתיות תבינו שעדיף לדחות החלטות  בגלל שתתקשו לגבש שיתופי פעולה, ואם תקבלו את העובדה שעדיף להמתין, לא יהיו לכם אכזבות. אלה זמנים שבהם תלמדו את משמעות החיים.

קשרים יחזרו מהעבר. עדיף שתשנו התייחסות כדי לא להכנס למילכוד. זיכרו שאנשים לא משתנים באמת. נכון יותר להרחיב את המעגלים החברתיים, וגם מי מכם שנמצא בתוך מערכת בינאישית, עדיף שיצור לעצמו מרחב אישי. האידיאל הוא "שנינו יחד וכל אחד לחוד". התרחקו ממאבקי כוח, התבטאו בקצב ובזמן שלכם. שחררו ותפרגנו לעצמכם.

יתכן שתחשבו לשנות סביבה, אבל תדרשו להסתגל לשינוי במקביל במישור המנטלי, שבלעדיו לא תוכלו להסתדר. היכולות המקצועיות שלכם, יחייבו אתכם להגיע למרחבי מידע חדשים. על הפרק יהיה תפקיד זמני, בעל אופי ייצוגי, אולי השתתפות בכנס מקצועי שיעזור לכם להיחשף לרמה מקצועית גבוהה. תהיה הזדמנות להוציא לאור רעיונות "אחרים" לחבר כמה כיווני חשיבה ומכולם ליצור רעיון אחד עם משמעות שיקבל הכרה.

 

מאזניים:

תבינו שעליכם להחליט ולהכנס למערכת מסודרת, עם מחשבה לטווח הארוך. אחרי הרבה התלבטויות, תבינו שלא תוכלו להמשיך ולשבת על הגדר, אלא ליצור סדרי עדיפויות בין עיקר ותפל, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לכם. תיכנון עם מחשבה, יעלו אתכם על מסלול, אולי לימודים, שיעזרו לכם למצוא את הכיוון לחיים. התקשרות שתהיה בסיס להסכמות ושיתופי פעולה. מערכת יחסים אינטימית תיבנה על בסיס אימון, רק עם אנשים שתרגישו שאתם בוטחים בהם. יתכן שיחזור לחייכם אדם מהעבר, על מנת להשאר.

תרגישו שאתם בסביבה שמפרגנת להתפתחות האישית שלכם, ותפרגנו גם לעצמכם. יתכן שתוכלו להרשות לעצמכם רכישה יקרה, אותה רציתם כבר מזמן. הביטחון העצמי יעזור לכם לנהל מו"מ במרחב שבו תיפעלו. כל יציאה מהמרחב המוכר, תידרוש גם שינוי הרגלים, ורק אז תרגישו שאתם בונים את עצמכם עיסקית או חברתית, ומתגברים על המיכשולים או העיכובים בכוונה להגיע למציאות שהיא ריאלית. הפתיחות תעשה את הדברים פשוטים יותר, אולי גם רומן חדש לפנויים שבניכם.

תתקשו לעבוד במסגרת נוקשה, או בתוך תפקיד המוגדר במישבצת. תעדיפו עבודה שאין בה פיקוח ישיר, וניתן לתמרן עם השעות. הצורך בהתפתחות רוחנית ישפיע על הבחירות שתעשו, גם במסגרות לימודים.

 

עקרב:

הניסיון שלכם להשתחרר ולבנות עצמאות לא יתקדם בקצב הרצוי בגלל מהמורות שלא צפיתם, הקשורים לבנייה של מחוייבויות וכניסה למיסגרת. אחרי התלבטויות או משברים, הקוביות יפלו למקומות הנכונים, לא פשוט, אבל עם התמדה תצליחו לקדם את היעדים וההחלטות שלכם כמו שרציתם. יגיעו הצעות מפתות לקידום ושיפור המעמד שלכם בעבודה. כוכב יופיטר הנמצא השנה במזל עקרב, יביא איתו אווירת פירגון לצד הזדמנויות לזכות בהכרה ליכולות שלכם. זו שנה בה כדאי לנצל את האווירה ההרמונית הזמנית, לממש תוכניות. תבחרו להשקיע קצת "לוקסוס" בבית או לעבור למקום הרמוני ונוח. צפוייה שמחה גם במשפחה המורחבת.

הפתיחות שאינה אופיינית לכם, תבלוט יותר, הכרויות עם מגוון אנשים שלא מהמעגל האישי, או חשיפה אישית הקשורה לתחום שאתם עוסקים בו. תשתחררו מדאגה, מתלות ביחסים, תוותרו על הפרטיות, תחפשו חוויות. יש כאלה שיחפשו מערכת חברתית על בסיס אידיאליסטי רוחני להשתלב בו. נסו לא "לאבד את הראש", יהיו אלמנטים של חוסר אחריות, בלי שליטה בעיקר בהוצאות כספים.

תמצאו את הדרך הנורמטיבית להשתלב במערכת תיפקודית. תעשו את המתבקש ותקבלו הכרה מקצועית וחברתית. אלה מכם שירצו להשתלב במקום עבודה חדש, יקבלו הזדמנות לממש את מאוויי ליבם.

 

קשת:

הרצון לבחור כיוון חדש, שיביא איתו שינויים למסגרות חייכם. התהליכים לא יבטיחו יציבות ויקשו עליכם לתכנן תוכניות ארוכות טווח. השינויים יגיעו מבפנים, צורך נפשי לבטא את עצמכם. השינוי יהיה בעיקר אישי ויאתגר אתכם עם דברים חדשים שתירצו לעשות. ההתמודדות עם נושאים שלא התנסתם בהם בעבר. אחרי שנתיים עם כוכב סאטורן, שעיכב אתכם, תרגישו שיחרור, שאתם מתעוררים מתרדמת. זו שנה שתביא ריגושים לחייכם. בחירות מקוריות ואומץ לנסות ולשנות. אבל המציאות איתה תתמודדו תשאיר אתכם בתוך סיטואציה פתוחה. עדיף להמנע מקבלת החלטות מחייבות לחיים.

מערכת יחסים אישית תתחזק, לאלה מכם הנמצאים במערכת ממוסדת, הדגש יהיה על עשייה משותפת, על "הביחד". זכרו לפתוח ערוצי תיקשורת כדי שיבינו את מה שאתם חווים. הפנויים שבניכם, יארגנו את ביתם מחדש, יפנו מקום לאהבה חדשה שתתחיל במהלך השנה או אולי כבר קיימת ומתפתחת. השינויים ישפיעו על הרגלים יומיומיים, בכוונה לטפל בעצמכם.

השינויים יעזרו לכם ללמוד ולהתבונן על דברים מעבר לפרטים. אפשרות נוחה להוציא לאור רעיון, לבטא חזון אישי חדש אבל לא כזה שדורש וויתור על מה שיש. הכרויות עם אנשים שאולי הרקע התרבותי שלהם אינו דומה לשלכם, יפתח בפניכם אופקים חדשים.

 

גדי:

תמצאו את עצמכם בין החלטות, כאלה "מהבטן" שישרתו אתכם לשנים ארוכות, או החלטות שלא יהיו על בסיס ריגשי. תבינו שהמחוייבויות שלכם בחודשים הבאים יכולות להשתנות לפי נסיבות החיים. אם תאפשרו למודעות להתעורר, תבינו שאתם בתוך מצבים שהם מבחן למערכות יחסים בעבודה וגם ביחסים בינאישיים בלי שתקבלו גיבוי או תמיכה. העדיפו אתגרים, מטרות ויעדים לטווח קצר. השאירו אופציות פתוחות. גמישות, עם סדר עדיפויות משתנה, כך גם לא תאבדו שליטה. אלה מכם שהתנאים יאפשרו להם להכנס למחוייבויות, מומלץ לבחון את ההבטחות שוב.

הרצון והצורך לצאת להשתחרר או להתבטא בדרכים חדשות לא יצלח. העדיפו לחזור למערכת המוגנת המוכרת, ולבנות את עצמכם ביצירתיות שהוכיחה את עצמה. עדיף שתחזרו למערכת כלכלית, בה תוכלו לשמר את הביטחון הפיננסי. זה לא הזמן למחוייבות כספית ארוכה, התיכנון שלכם יהיה שגוי, לכן המנעו גם ממימון חיצוני. השנה, הפנויים שבניכם גולשים לקשר אהבה אינטנסיבי, שרק עם הזמן תבינו את העוצמה שלו. 

תתקשו עם עבודה שיש בה פיקוח ישיר. תהיה לכם הזדמנות ליצור קשרים אישיים בעבודה שיעזרו לכם לשמור על תימרון במרחב התיפקודית האישית. אפשרי שתשתלבו במסגרת לימודים, לא מקצועיים, אלא לימודי רוח.

 

דלי:

הציפיות מהמיסגרות או מאנשים אינן מתקדמות בקצב שאתם מכירים. אתם חווים תהליכים של שניים קדימה וצעד אחד אחורה. תבינו שיהיה עליכם לבנות את התוכנית לעצמאותכם בדרך שונה ולבטוח רק בעצמכם. תתקשו עם החלטות מהותיות, תקוו שאולי הדברים יסתדרו בעצמם. אבל, זה לא יקרה. יהיה עליכם להבין שרק אתם אחראים על הסטאטוס שלכם ואל תצפו שמישהו אחר יעשה עבורכם את העבודה. שימרו על הסכמים ושיתופי פעולה שאופיים פתוח. המנעו ממחוייבויות מכבידות. אופטימית, תעזור לכם לנתק את החוויה מהתוצאה כדי שתתקדמו. שימרו על תקשורת פתוחה שתעזור לכם לשפר מערכות יחסים בכל המישורים.

תהיו השנה יצירתיים יותר ותחשפו לאנשים בעבודות שתעשו. אם אינכם בתחום האמנות תבחרו להשתחרר ממצבים ש"סגרו" אתכם, להשתחרר מכל מה שמפריע לכם. תלמדו להעריך את עצמכם, בזכות הכישורים המיוחדים שלכם. הפתיחות תאפיין את השנה הקרובה, תוותרו על הפרטיות והנוחות כדי לאפשר לעוד אנשים להכנס לחייכם. החולשה שלכם עלולה להיות בהתאהבות לא אחראית, איבוד שליטה.

תבנו לעצמכם נישה מקצועית, על בסיס התמחות וידע מקצועי המייחד אתכם. תבדקו רעיונות "אחרים" הקשורים לעבודתכם ואולי גם תצטרפו ללימודים שיעזרו לכם לעמוד בציפיות של עצמכם. תחפשו אחר אמיתות מוחלטות.

 

דגים:

היכולת לסדר דברים ולקבוע סדרי עדיפויות לא יהיו בשליטה. העזרו באינטואיציה, כדי לבחור את מה שאפשר לממש. תהיה נטייה לפאסיביות, ציפייה להגיע למוכן, ממקום של אימון או נאיביות? צפויים מיפגשים שבהם הקשר נוצר מיידית, תחשבו שאין לו סיכוי, אבל זו תהיה מערכת יחסים להרבה שנים וביחד. הפנויים שבניכם, יפגשו את האדם שאיתו יבנו משפחה. ולאלה שכבר יש מישפחה, זו תתרחב עם שמחה.

המעורבות היומיומית תתחזק, עם הקרובים אליכם. מערכת יחסים תתפתח למרות שיצוצו מאבקים על רצונות והרגלים. תעדיפו לידכם אנשים שיש לכם רקע משותף איתם, ותצמצמו את המעגלים החברתיים הגדולים. השנה תשקיעו בבית, בשיפוץ או רכישות שישפרו את תנאי החיים שלכם. אם תחליטו להכניס אדם חדש לטריטוריה שלכם, תמצאו את הדרך לאזן בין הצרכים שלכם ושל השותף החדש.

תשתלבו במקום מסודר שיאפשר לכם מערכת הכנסות קבועה. התפקיד שתקבלו יהיה במקום שיעזור לכם לבטא את הכישורים המיוחדים שלכם. אין זו העת לצאת לעצמאות מקצועית, מאחר וחסרים לכם נתונים בסיסיים שיעזרו לכם להטיל עוגן במקום ולהתפתח. העדיפות להשאר במשבצות המקצועיות שכבר הוכחתם את עצמכם. צפוייה חווית הכרות עם אדם שפילוספיית חייו שונה מהנורמות המקובלות.

 

  

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .