eXTReMe Tracker

תיזכורת מרשימות שהיו על בארק חוסיין אובאמה נוכח החשיפות בהווה: 22.12.2017

 

נוכח החשיפה על התנהלות הנשיא לשעבר אובמה האיש הכי מזוייף, בכל הקשור להשגת הסכם הגרעין עם אירן, שדאג איך לרצות אותם (אירנים) ולהפריע או יותר נכון לסכל תוכנית של רשויות המימשל שנועדה לסכל הברחת קוקאין ( כדי לממן טרור) של החיזבאלה ברחבי העולם, כולל ארה"ב, כדי שאירן לא "תיכעס" עליו. תחשבו לא היה איכפת לו מה המחיר שתושבי ארה"ב ישלמו על "החלומות" שלו. כאן עוד ההוכחה כמה מסוכנת היתה הברית של הגברת ציפי ליבני ואהוד ברק ( ולא רק הם!!!) עם הדמוקראטים שאובמה היה מנהיגם. בלי להבין שהם רק עוד כלי למימוש האוטופיות שלו. גם על חשבון מדינת ישראל. מובאות כאן תיזכורות מתוך רשימות שכתבתי 11.12.2015 ועוד משנים של לפני כולל 2013.

"ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 27.3.2015 נכתב: "בסוף חודש ינואר האחרון נכתב כאן: לאובמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה… אובמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות".

באותה תקופה הרגשנו שזה מכוון אלינו, אבל היום כל אחד מבין שלנשיא אובמה יש בעיה עם המציאות בעולם שאינה נמצאת בהלימה לעולמו האישי והפרטי. כמה כוח נידרש מראש הממשלה נתניהו שעמד מולו, והבין כנראה מיהו האיש שמדבר במתיקות שפתיים ,כשכל הנ"ל כולל פרשנים חכמים על דעת עצמם חשבו שרק צריך לרצות את אובמבה. ונתניהו רק שוגה! איך הם מביטים עכשיו בראי? מי טעה בהערכת המצב? תחשבו שוב.

ברשימה מתאריך 6.3.2015 ציטטתי את קלינט איסטווד השחקן והבמאי (שהיה גם קצת פוליטיקאי בעברו): "יום אחד נבין שנשיאות ברק אובמה הייתה ההונאה הכי גדולה שבוצעה על אזרחי אמריקה". על אותה הונאה נכתב כאן כבר לא פעם לפי המפה האישית של הנשיא חוסיין אובמה.

לראשונה כתבתי ברשימה ב 20.9.2013: מיהו אובמה באמת."האנלוגיות שלו מוטעות… הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון)… כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם… "

נכון שעברו כמה שנים יקרות, וההתפכחות מתחילה, האם ארה"ב תתמודד עם ה"אמת" של מנהיג הדמוקראטים?

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .