eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית ל12.01.2018-01.02.2018

 

בימים האחרונים מבנה כוכבים חזק עודד חברות ורומנטיקה, גם בסביבת עבודה. אלה מכם העוסקים בעיצוב ו"סטייליניג" קיבלו ויקבלו תוצאות טובות, ההשפעה עד 14.01, אבל כוחו של המבנה חזק מאוד ויעזור להזדמנויות עיסקיות, מיפגשים שיתכן מאוד שהמתח המיני ילווה אותם, וכדאי להזכיר לכם לשמור על איפוק כדי שאף אחד מהצדדים בתוך המו"מ לא ילך להתלונן על הטרדה מינית. ( כן, אני כותבת את זה בציניות).

כוכב מרקורי עבר למזל גדי, וישאר שם עד 31.01.2018. המעבר ממזל קשת, הפתוח והנדיב, למזל גדי, יעזור לחזור להיות ממוקדים מתוך אחריות להתחייבויות. גם השיחות יהיו ממצות, ופוריות. ההתרכזות בתכנים שצריך לעבודה, תביא אתכם לתוצאה הטובה ביותר. ב12.01-14.01 אלה ימים טובים למו"מ, להצהרות טובות. אלה כוכבים שעוזרים לראות את העובדות בדרך "נקייה", כך שזה יהיה זמן שבו יהיה קל לשבור את מעגלי ה FAKE NEWS"" להבין ולראות מה קורה מעבר לבועות המידע שכולם חשופים להם בתקופה האחרונה.( זה כמובן לפרק זמן קצר עד הבועות התיקשורתיות החדשות שיגיעו בגלל הצורך של "פרשנים" המחפשים סקופים בכל מחיר והאמת לא באמת חשובה וכד') השילוב בין כוכב מרקורי וסאטורן במזל גדי, יביא איתו גם ציניות, ביקורת ונטייה לבדוק כל מידע כמה פעמים. תנו לעצמכם את הזמן בסבלנות לעשות סדר במחשבות. סביר להניח שהמסקנות יגיעו ברצועת הזמן שבין 22.01-26.01.

אבל בימים האלה ( 12.01-14.01) מתווסף מבנה הגורם ל"טוויסט". לצד הסאטורן השמרן מגיע כוכב אורנוס במיפגש עם כוכב וונוס ועם השמש, ויפתיע, כהרגלו בדרך לא צפויה. מצב הרוח משתנה. יש כאלה שיגיבו ב "עצבנות" ויתקשו להרגע. ( בגלל הסאטורן שברקע) הגעתו של כוכב אורנוס תגרום לחפש אחר החדש והמרגש. הוונוס במשוואה, תביא משיכה חזקה לבן/ת זוג, לרעיון או פרויקט, שלא יהיה מתואם ממש עם המציאות. אבל, עם המרקורי סאטורן הנמצאים גם בתמונה, סימני השאלה יהיו למה להאמין, לשיקול הדעת והרצינות או להתלהבות? לכן לכל מצב חדש כדאי לתת קצת זמן שיוכיח את עצמו, לפני שתיכנסו להתחייבות שלא תוכלו לסגת ממנה. זה נכון במיוחד בנוגע לרומן אהבה "ממבט ראשון" שעלול להתנפץ עם המבט השני. השגיחו גם על הכסף שלכם. האנרגיה וההתלהבות עלולים לגרור להוצאות לא מחושבות, או לרכישה מיותרת.

המבנה בין שמש ואורנוס, הוא מבנה נפיץ במיוחד. אנרגיה שאין לה שליטה, או ארועים שניכנסים למערבולת שמגיעיה לשיאים הדורשים תשומת לב וזהירות. בין ה 12.01-14.01 עלולים להווצר מצבים שהרגישות שלהם גבוהה, בעיקר, התקפות (אישיות או להבדיל מדיניות), ארועים מאכזבים במישורים חברתיים ואישיים. עליכם להיות מוכנים שאנשים יפעלו בדרך לא צפוייה ו"יבעטו בדלי" אחרי עמל של שנים. המתחים אופייניים ואם אתם רוצים להמנע מחוסר הסכמה, תזוזו הצידה. המצב  הזה יכול גם לעורר כעסים, ואין שום סיבה ש"תיכנסו" לתוך עימות מיותר. העדיפו בימים האלה פעילות שהיא חדשה גם לכם, ארועים מרגשים לצד רעיונות ייחודיים. הניסיון למשמעת עצמית יאתגר אתכם מאוד.

אחרי ה15.01 המנעד ההרמוני בין כוכב יופיטר ופלוטו יפעל ברמה פחות מודעת, המאפשר שיתופי פעולה בחברה ובעבודה. תמצאו אנשים שדרך חשיבתם דומה לשלכם, כך שגם הכוונות והמטרות דומות. זה ישפיע בעולם ובפעילות פוליטית (כל מיפלגה בתוך עצמה). בחייכם האישיים תוכלו גם לאסוף קבוצת אנשים למטרה משותפת.

18.01-26.01 מצב הרוח טוב יותר, חשיבה מקורית, עם שכל ישר, הגיון בריא לצד חריצות ושקדנות. לאלה מכם שצריכים ללמוד למיבחנים, הכוכבים יעזרו.

ב 20.01 השמש עוברת למזל דלי, ומצטרפת לכוכב וונוס, משהו ישתנה באווירה, קצת השראה, ראייה של דברים מעבר ל"כאן ועכשיו" ( מרקורי עדיין בגדי), ולהרגיש שיחרור מסויים. כשכוכב מרקורי יצטרף ב01.02 יפתחו ערוצי חשיבה מחוץ לקופסא. הנוכחות של ראש דרקון במולות לשמש במזל דלי, תפגיש אתכם עם אנשים חשובים מעברכם.

23.01-26.01 מיפגש בין מרקורי ופלוטו במזל גדי. "הכל או לא כלום" החשיבה יורדת לפרטים, לצד יכולת איבחון של המצב שבו אתם נמצאים, או ש"עירבבו" אתכם לתוכו. זהו שילוב מניפולטיבי, עם מסרים שעלולים להיות כוחניים ומטרתם להשפיע בכל מחיר. אלה ימים שבהם על פי רוב התיקשורת "חוגגת" על כולם. אבל אלה מכם שלא יחששו לפתוח את ערוצי החשיבה המחודדים יותר בימים האלה, ידעו כבר מי מספר לכם סיפורים. אלה גם הימים בהם תסיקו את המסקנות הסופיות מ 12.01-14.01.

מופע ליקוי לבנה מלא ב 31.01.2018 יהיה בצמידות לסרס, השמש והוונוס בצמידות כך שהשילוב מעיד על משהו שמח ביחסי ילדים הורים. יהיה עליכם גם לקבל אחריות במערכות היחסים עם ההורים שלכם. לדאוג גם להם.

בזמן מופע הליקוי לבנה ,כוכב מארס ישפיע יחד עם יופיטר במפות אסטרו-קרטו-גרפיה, על מרכז אמריקה. המארס במפת הליקוי עובר על הנקודה הצפונית במפה של סין ורוסיה. ( בשפה אסטרולוגית I.C ). המפה של הליקוי מושפעת מאורנוס, כירון, ונפטון. מן הסתם נשמע על ארועים "מתוחים או מעניינים" בארצות הנ"ל בחדשות.

המיקום של הליקוי לבנה, יהיה מול הליקוי שהיה ב 07.08.2017, כך שהנושאים שהעסיקו את העולם אז, יחזרו גם עתה. ( המזרח התיכון, בעיקר סעודיה, אירן סוריה ורוסיה). כך גם יהיה עם מופע הליקוי חמה ב15.02.2018, (חזרה של הנושאים מהקיץ 2017.) על כך ארחיב ברשימה הבאה. 

להזכירכם! מומלץ, לא להתחיל!!! דבר חשוב או משמעותי כשבוע לפני מופע הליקוי, לבנה או חמה. התוצאות אינן עונות על הציפיות, או מביאות למצבים שידרשו שינוי או תיקון, שאינו בר ביצוע בדרך כלל.

אצלנו:

לאורך זמן, נמצא ראש דרקון/כירון על ציר 2-8 במפת המדינה. המחזק את האופי האלים המשפיע על כולנו וגם מלמד אותנו איפה להזהר ( להציב גבולות) כדי לא להגיע למצבים כאלה. לא פעם נקלעים למאבקי כוח או כוח רצון. ( גם בנינו לבין עצמנו, כל המישורים החברתיים והמישפחתיים ויתכן גם בינלאומיים). צריך להזהר מפני פגיעה פיסית, כולל וויכוחים שבהן עלולים לאבד שליטה ולגלוש לאלימות. מומלץ להיות בררניים בבחירת מקומות הבילוי, במטרה למנוע אלימות או פגיעה.

בתוך רצועת הזמן הנ"ל, יש מעברי מישנה המחדדים את כל מה שכתוב לעיל. כוכב מארס, וכירון/מארס יטיילו על ציר 2-8, במפת המדינה שלנו, בין 12.01-18.01 אחר כך בשני מעגלים שונים גם על ציר 2-8 בין 28.01- 11.02. יתכנו תאונות קשות או חלילה ארועי טרור או אלימות לא צפוייה. שימרו על עצמכם.

זמני ירח בטל:

יום שישי 12.01 הירח הבטל ממשיך מיום אתמול עד הבוקר בשעה 09:04.

יום ראשון 14.01 הירח בטל משעה 10:50 עד שעה 21:41.

יום רביעי 17.01 הירח בטל משעה 08:28 עד שעה 10:31.

יום שישי 19.01 הירח בטל משעה 13:50 עד שעה 22:26

יום שני 22.01 הירח בטל משעה 03:11 עד שעה 08:26.

יום רביעי 24.01 הירח בטל משעה 04:17 עד שעה 15:39

יום שישי 26.01 הירח בטל משעה 05:15 עד שעה 19:39.

יום ראשון 28.01 הירח בטל משעה 12:40 עד שעה 20:57.

יום שלישי 30.01 הירח בטל משעה 18:39 עד שעה 20:52

יום חמישי 01.02 הירח בטל משעה 12:59 עד 21:12.

 

כלכלה ושווקים:

מעניין היה לשמוע את המועד שבו החלה הממשלה לתכנן את תקציב המדינה לשנתיים הבאות. ב 11.01.2018 ניכנס כוכב מרקורי למזל גדי ויתייצב לצד כוכב סאטורן. זה הזמן האידיאלי לדון על תוכניות או מו"מ בכל נושא. השילוב מציג שיקול דעת, וכוכב סאטורן, אוהב לתמצת ולהיות ענייני. אבל גם אוהב לצמצם. אופיים של הכוכבים האלה יחד יגרמו לכך שהדיונים יהיו "נקיים", ( היום בו מתחילים פרוייקט ישפיע על אופיו והצלחתו גם אם העבודה עליו תהיה מתמשכת). שילוב שמתאים גם לביקורת עצמית. עם זאת לא נוכל להתעלם מכוכב יופיטר הנמצא במזל עקרב, שהוא מסמל, מיסים וגם תקציב. היופיטר הוא סמל לנדיבות ונתינה גדולה. במהלך החודשים הבאים כוכב יופיטר וסאטורן יאזנו זה את זה, כך שלמרות החשש מצימצומים כנראה, בסופו של דבר התקציב יהיה מאוזן. חלק מהמישרדים ונותני השירותים יצטרכו להצטמצם ולעומתם יהיו משרדים שיקבלו תוספות שיעזרו לשפר את השרותים.

אנחנו לקראת תקופה חדשה שיהיו לה מיגוון השפעות על כל המישורים בחיינו, אבל ברשימה הנוכחית נעצור על המשמעויות הכלכליות:

אנחנו שומעים על התפתחות הכלכלה בעולם, ונהנים מהתשואות בשווקים. אבל שילובי הכוכבים שמתקדמים במזל גדי, הם סאטורן ופלוטו, וגם יופיטר וסאטורן שיעצרו את גלי השיגשוג אי שם במהלך 2019 עוד לפני 2020. ההשפעה תהיה לא רק כלכלית אלא גם פוליטית בעולם כולו. הגרף עלול לרדת כלפי מטה בין 2020-2023, אבל ניראה שאנחנו לא צפויים למשבר 2008-2010. ( למרות שנכון לעכשיו בארה"ב יש גרעון שעובר את 106% שזה על סף פשיטת רגל) התחזית הזו, מבוססת על ההיסטוריה הפיננסית ( לפי הכלים האסטרולוגיים), אבל לא נישכח שיש חשיבות גדולה להחלטות ולבחירות שיעשו, מנהיגים, ממשלות והבנקים!

על כוכב אורנוס שיעבור למזל שור, כבר ניכתב כאן. המעבר הראשון שלו יהיה במאי 2018, עד נובמבר 2018, אז יחזור שוב למזל טלה, (שישפיע מיד על הפסיכולוגיה של כולם), ורק במרץ 2019, יחזור למזל שור עד 2025. אין סימני שאלה שהמעבר למזל שור ישפיע על הבנקים. על הפעולות שלהם, ויש הרומזים שאז מניות הבנקים ינסקו, אבל אחר כך תבוא ההתרסקות שלהן ( המניות).

כוכב אורנוס הוא כוכב של מהפכות, מרד, הרס, מהפך, והמעבר במזל שור יביא לשבירת המסורת והנורמות שלאורן מתנהלים הבנקים המרכזיים בעולם. כך אפשר לצפות למהפכה בבנקים. האם הדולר שהוא המטבע בעולם, עלול להיות פגיע יותר? האם תעשיית ה"בלוקציין" תהיה הסיבה? אינני חושבת שאנחנו יכולים להבין בהווה את התחום הזה לעומקו ומה יהיו התוצאות שלו. ( באנגלית קוראים לתעשייה הזאת, crypto currency  סמוי וסודי ). רק הזמן יספר לנו את הסיפור.

חוקי הבנקים ישתנו! אחרי 2020, כאשר כוכב סאטורן יעבור למזל דלי, יתכן שכל נושא אחזקת המזומנים ישתנה. משהו שאיננו מסוגלים להבין היום. אופיו של מזל שור  ישפיע על מדיניות שמשמעותה התבצרות הבנקים, בגלל הקושי לקבל שינויים שהם לא יכולים לשלוט עליהם ( עם כוכב אורנוס הלא צפוי, תהיה להם בעיה עם שליטה). בני מזל שור כידוע מתקשים עם שינויים וכך גם הבנקים ויש להניח שמהלכים מסויימים ( אורנוס) יגרמו גם לאי שקט בלשון המעטה בקרב אלה שהפקידו את כספם בבנקים.

במהלך 2020, צפויים גם אורנוס וסאטורן להיכנס למיבנה מתוח, שישפיעו גם לאורך 2021. את הצמד הזה הכרנו 2007-2008. ההשפעה תהיה בכל המישורים, לא רק כלכליים אלא גם חברתיים, ומדיניים בינלאומיים.

אבל בנתיים ( עד אמצע נובמבר 2018) כוכב יופיטר מטייל במזל עקרב, ואחר כך יעבור למזל קשת, אלה מביאים איתם גם מזל. טוב להסכמות כלכליות, ושותפויות בין אלה המתחלקים באותן המטרות. בהווה, השילוב בין כוכב מארס ויופיטר במזל עקרב, יחזק את אבטחת הסייבר, נושא שיפרח. כדאי לעקוב גם אחרי הנושא של אנרגיה ירוקה, שמתפתח.

 

 מה הכוכבים מספרים על הרפובליקה האיסלמית (אירן) :

ברשימה שפורסמה כאן ב29.11.2013 , אחרי שרוחני כנשיא אירן, נבחר להביא את השינוי המיוחל באירן נכתב כאן:

 

"המפות של אירן והשבעת רוחאני לתפקיד מציגים שילובי המפות של אירן והשבעת רוחאני לתפקיד מציגים את נפטון על ציר 1-7. שם חיים כאן ועכשיו עד שיבינו שהם למעשה חיים על זמן שאול ועם  פלוטו על ציר 6-12 כדאי שהעולם ידע שהממשל באירן מנהל הונאה, מעלים מידע ונעזר בתעמולה שקרית. אבל כדאי להפנים שזה פועל גם כלפי פנים, כלומר הם מרמים לא רק את העולם אלא גם את העם האירני. בטווח הקצר יש להם כוכבים על ציר 5-11, אלה הם יחסי הציבור, החיוכים, הפתיחות והרחבת מעגל "החברים", אבל ההצלחה התדמיתית היא זמנית. ההצגה ש"הכל בסדר" תתמוטט, הסתרת האמת מהעם האירני תביא לאובדן שליטה שם בתוך המדינה."

אכן אנחנו כבר ב2017, אבל הציפיות מהסכם הגרעין, שהיה ב2015, הביאו לאכזבה בין האזרחים, בעיקר אכזבה כלכלית. מעקב אחרי שילוב המפות של השבעת רוחאני ( שהיה ב 04.08.2013) וההורוסקופ של אירן ( הרפובליקה האיסלמית) באפריל 1979, מעידים שאי שקט ממשיך ויבשיל לכיוון 2019-2021. מבנה הכוכבים בהווה 1-7, 2-8, 6-12 מעיד על התרופפות המסגרות. המצב הכלכלי יצר ועדיין יוצר אווירה של חוסר אימון הנשיא רוחאני, ירגיש שעליו להאבק על מקומו. יתכן שהשימוש באיומים, יעזור לו זמנית אבל לצד הבנה שהוא תלוי ברצון הטוב של אחרים.

במעגל כוכבים נוסף, הכוכבים מעידים על ניסיון לפתור את הקשיים, עם יצירת מרחב עצמאות כלכלי, שהוא "כאילו" אבל הבחירה של המימשל שם, לפתור את הקושי לא תהיה בדרך נורמטיבית, נראה שזה שוב "משהו" המשלב קיצורי דרך והונאה כדי לטשטש את המציאות מול האזרחים. אבל עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 כל התקדמות שתביא איתה תקווה, תתנפץ נוכח המציאות והאכזבה תכבוש את מקומה.

מעבר הכוכבים שיגיע להורוסקופ של הרפובליקה האיסלמית,( 01.04.1979 בשעה 15.00 טהרן ), יגיע גם לקראת קיץ 2020. כוכב אורנוס יגיע לציר 1-7, (על מעלת מרכז השמים) עם כוכבים על 5-11, 3-9. מבנה כוכבים שמביא להתחלות חדשות, אחרי שמצבים ניבחנים מחדש. אבל אלה שילובים של ניסוי ותהייה , שלא יאפשרו יציבות, מה שידחוף את העם להשתחרר כדי לזכות בחופש.

תמונת הכוכבים המלווה את המפה המייצגת את הרפובליקה האיסלמית, מעיד על סוג של בועה. עם הזמן גם זו תתנפץ, כשהעם האירני יבין שהצליחו להרדים אותו, כדי שלא יראה את הבעיות המצטברות.

המפה המקודמת, מחזקת את המסקנות הנ"ל, ולקראת ספטמבר 2019-תחילת 2020, המיפגש של השמש עם אורנוס , והירח המסמל את העם בצמידות לאורנוס מקודם ואחריו אורנוס בלידה. כלומר, אי שקט וחוסר יציבות ברפובליקה האיסלמית יבעבעו מתחת לפני השטח עד שיתפרצו לקראת 2020.

ממשיך להיות בחדשות:

ברשימה שנכתבה כאן ב03.11.2017 :

"תופעה מעניינת התרחשה בעולם, בעיקר עם כותרות עסיסיות בתקשורת. כוכב יופיטר(מרחיב, מגדיל) שהגיע למזל עקרב (מזל עקרב קשור למין, לסודות, לכסף הקשור למין ולכוחניות) גרם לתרועות חצוצרה, הסודות שכולם ידעו, אבל עכשיו יצאו לאור, חשיפת האמת עם כל השערוריות בקמפיין "גם אני" אחרי שבהוליווד הורידו את המכסה מ"הקופסה", שמעו איך שחקניות וגם שחקנים צעירים "זכו והתקדמו" לתפקידים… השיח הגלוי על הצד האפל ימשיך לאורך 2018. כך שכל אלה שמעורבים ב"חגיגות" המין ייחשפו ויעברו מן הסתם מהמורות קופצניות בחודשים הקרובים. אבל תמיד תזכרו שלכל "סיפור" יש עוד צד. המניפולציות! שמזל עקרב "מומחה" בהן זוחלות לכל סיפור. מזל עקרב גם מסמל קנוניות, עלילות, תחבולות וטרור. עם היופיטר שנותן גם גודל ונפח, המודעות לכל אלה תגבר. וכשיקרה משהו זה יהיה בקיצוניות".

"לחגיגה" ולפירסומים, הצטרפו גם במדינת ישראל די מהר. גם כאן, המניפולציות ניכנסו לסיפורים ולרכילות, וכל מי שביקשה לקבל כותרת, מצאה הזדמנות. לצערי אני כואבת דווקא את האלמוניות שבאמת ניפגעו, והתמודדו עם הטרדות ואונס, (כי האנס או המטריד לא היה "ידוען או מפורסם" ) לא הגיעו לכותרות. כי הסיפור שלהן לא מעניין!

כוכב יופיטר במזל עקרב עד נובמבר 2018, כך שמיספר הגברים שיואשמו בפגיעה והטרדה מינית, או ניצול נשים במקום העבודה, לאורך שנים יגדל ויתרחב. נכון שהסיפור הזה מוכר וידוע לאורך שנים, אבל רק עתה נשים החליטו להרים את הדגל, בציפייה שהגברים ילמדו לכבד אותן. חלק מהתהליך מגיע בזכות נשים שהגיעו לעמדת כוח, ואולי אלה יביאו לגישה בריאה יותר במערכות היחסים במקומות עבודה שתועיל לכל אחד ואחת.

" ישנו גבול אשר מעברו הסובלנות חדלה להיות מעלה" ( אדמונד בירק)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .