eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 02.02.2018 עד 02.03.2018

 

אנחנו נמצאים בתקופה שבין ליקויים, מופע ליקוי הלבנה שהיה ב31.01.2018 ומופע ליקוי החמה שיגיע ב 15.02.2018. אלה מציפים אמוציות, הגוררות איתן תגובות סוערות שלא קל לשלוט בהן ואל תזלזלו בפוטנציאל ההרסני של אלה. ההתמודדות עם האמת הנחשפת לא תהיה קלה. במהלך השבוע הקרוב, אפשר יהיה לנצל את 04.02 לקדם תוכניות, אבל ההמלצה שלי, אם אתם יכולים להמתין העדיפו לעבור את מופע ליקוי החמה ב15.02.

בימים הקרובים נסו להמנע מלקיחת סיכונים כספיים, יתכן גם שמשהו קורה גם בתחום המקצועי, אולי מישהו מנסה לפגוע במוניטין המקצועי (רכילות שאין לה בסיס) שלכם. אלה מכם שהליקויים משפיעים על המפה האישית יחוו זאת בעיקר, ולכן גם אל תכנסו להתחייבויות, כדאי לחכות עד אחרי ה15.02.

נסו לבטוח בעצמכם, בלי להתבטא באגרסיביות.

במהלך השבת ויום ראשון 03-04.02 הכוח המנטלי, מתחזק, ועוזר מאוד לתקשורת בינאישית. תרגישו שאתם יכולים לפרוש את מחשבותיכם, אבל השתדלו לא לקחת על עצמכם יותר ממה שאתם יכולים. אם תהיו מוזמנים למסיבה, ארוחה או קוקטייל, אל תתנו לעיניים להתבלבל, ולהנחות אתכם להערים ערימות אוכל על הצלחת בלי גבולות. הנטייה לאכול ולשתות מעל ומעבר תאפיין את הימים האלה ואתם כבר יודעים מה קורה אחר כך.

בהמשך השבוע, היצירתיות תשפיע על מעשיכם, תתרכזו במה שמעניין אתכם ותופתעו לטובה. תיתכן גם התפתחות רומנטית, שאופייה יהיה יותר הרפתקני, מאחר והמשיכה תהיה למישהו שהוא "אחר" מהאנשים שאתם ניפגשים בדרך כלל. לכן, ההמלצה לא למהר ולהתחייב, תנו לעצמכם זמן לבחון את אופייה של מערכת היחסים החדשה שאליה גלשתם.

הנטייה לאבד פרופוציות בין 09.02-14.02 קיימת. השתמשו בשכל הישר. אל תבטיחו הבטחות שאין ביכולתכם לעמוד בהן. נסו לבחור בקפידה מטלות ורעיונות לשמור על עניין וקשר עם המציאות, ולדעת גם לבקר את מה שאתם עושים כדי להגיע לתוצאות הטובות והפוריות במבחן התוצאה. אלה ימים של שמחה והומור, תהנו מאלה.

כוכב וונוס יעבור למזל דגים ב 11.02, הרגשות עוברים למישורים של אמפתייה, חמלה, וכמובן רומנטיקה. כוכב וונוס במזל דגים אינו עוזר להתבטאות ישירה, הגישה היא סחור, סחור ולהעדיף להיות במקום פאסיבי יותר.

כוכב אורנוס דומיננטי בימים הקרובים בדרכו החיובית, ויעזור במפתיע לעבודת צוות, לסיעור מוחות, זרימה של אנרגיה חיובית, שתעטוף את הדברים בדרך חדשנית. אל תצפו למהפכות.

מופע ליקוי החמה ב15.02.2018 במזל דלי. הליקוי הזה נמצא במולות למופע הליקוי באוגוסט 2017, כך שעיסוק בנושאים שהיו אז יעלה שוב עתה. אצלנו המופע יהיה מול כוכב מארס של המדינה, שוב הנושא הביטחוני, צה"ל וכו' ישפיע על השיח הציבורי מדיני וכו'.

מזכירה שוב, השתדלו לא להתחיל ולעשות צעדים משמעותיים בשבוע של לפני הליקוי. התוצאה לא תענה על הציפיות. והשתדלו גם לא להכנס להתחייבות חדשה עד 17.02.

 

ליקויי חמה ולבנה, משפיעים על איתני הטבע! מזג האוויר. כך שניתן לצפות להתפתחויות ברצועת הזמן שבין 31.01 עד 15.02, למרות שלא פעם ההארוע הדראמטי מתרחש בטווח של כמה ימים לכאן ולכאן. בעיקר במקומות שבהם הליקויים ניראים. ליקוי הלבנה השפיע על צפון מזרח אירופה, אסיה, אוסטרליה וצפון מזרח אפריקה, צפון אמריקה וצפון מערב אמריקה, הפסיפיק והאוקיינוס ההודי ואנטארקטיקה. ליקוי החמה גם הוא ישפיע על דרום, דרום אמריקה, פספיק ואוקיינוס האטלנטי כולל אנטארטיקה.  הימים הדראמטיים יהיו יותר בין 14.02-18.02.

ליקוי החמה יעבור על הירח בהורוסקופ של ארה"ב. הירח מסמל את העם. מול כוכב מארס במפה של הנשיא דונאלד טראמפ. האם הוא יעורר כעס או יאתגר את האנשים בדרכו (הישירה) שאינה עונה על ספר הנימוסים וההליכות שכתבו הדיפלומטים? או יהיה במצב של התגוננות וכעס?

מבנה ליקוי החמה במזל דלי, יהיה במנעד חד עם כוכב יופיטר במזל עקרב. השפעה מיידית על החברה ( מזל דלי) בנושאים פוליטיים, חברתיים ודתיים (כוכב יופיטר). תידרש עבודת צוות (שתושג בקלות) גם במישורים אישיים וגם גאופוליטיים. במישור הדתי, בכל העולם, מנהיגי הדת יאותגרו, כשיבינו שהאנשים והחברה מחפשים להשתחרר ממיגבלות, ולשלב חשיבה חדשנית בזו המסורתית. על מנהיגי הדת יהיה לפתוח ערוצי תקשורת עם העולם החדש, אם יהיה חשוב להם לשמור על מנהיגותם והשפעתם.

15.02-19.02 השילוב בין המארס והנפטון, מכיל מלחמות הדת, מוכנות להתקרבן (טייסי קאמיקזה? או התאבדות (עם חגורות נפץ) ןפעולות טרור בשם הג'יהד?, פעולות אלימות בשם אידיאלים "גבוהים", זו אשלייה או הונאה עצמית? אלה כוכבים המסמלים גם נאמנות, ולכן הבחירה לפעול בשם אידיאל תהיה כדי להאדיר את המעשה הבזוי. ( בהמשך בין 24.02-26.02, הסכנות עלולות להיות נוכחות בכל מקום).

מן הסתם נשמע על עוד סקאנדלים מיניים שיגיעו לכותרות, ולא נופתע אם נשמע שאלה מתרחשים במסגרות דתיות (כנסיות, וישיבות) או אחרות שנועדו לחינוך והשכלה בכל בתי הספר והאוניברסיטאות.

במהלך ה 18.02-19.02 המיפגש של השמש וכוכב מרקורי בדגים, מחזק את הרגישות, ומקשה על הלוגיקה ואו תיקשורת בנושאים השייכים למסגרת מדעית או ריאלית.

מה 20.02 ועד סוף החודש הכוכבים ניפגשים זה אחר זה עם כוכב נפטון כולם במזל דגים… כך שכולם יהיו נחמדים מאוד, או מזוייפים? עם כוכב נפטון הנטייה לרומנטיקה בכל התחומים, שושנים שמפנייה וכל האביזרים שתחשבו שיעזרו לכם לייפות מצבים ובעיקר לא להתמודד. נסו לזכור שאתם עלולים למצוא את עצמכם במערכות יחסים שלא מתאימות לכם, או מערכות "דביקות" לאלה מכם האוהבים מרחב והרבה אוויר, לנשום.

שימו לב גם לתאריכים 23.03-26.02. השילוב בין מרקורי ונפטון ידרוש מכם להיות חשדניים כשאתם שומעים משהו ( פייק ניוז?) דיסאינפורמציה והרבה רכילות שאי לה שחר. אבל יש גם צד חיובי, השראה ויצירתיות יתעוררו, ויתאימו בעיקר לאלה מכם הכותבים, שירים או אוהבים לספר סיפורים ( סופרים). אלה ימים טובים למדיטציה, התבוננות לעומק, לימודים, התבטאות בתחום האמנות והמוסיקה. ויש כאלה בניכם שיבחרו לשבת בבית להוריד פרופיל, להרפות, להזמין מגש פיצה ולהנות מכמה סדרות בטלוויזיה.

באותה רצועת זמן, צריך עוד להזהר, מנעד כוכבים מתוח אחר מארס ומרקורי. נכון שהרעיונות שיצוצו כהרף עין יהיו מבריקים. אבל החולשה בצמד הכוכבים הללו, יהיה בסגנון בדיבור הישיר הגס והחריף, לשון המשתלחת בלי שליטה באלימות מילולית! זכרו שמילה היוצאת מהפה לא ניתן להשיבה. מרקורי ומארס במנעד מתוח הם אלימים גם במובן פיזי, איבוד שליטה עלול לגרור פעולות מסוכנות, כולל ספורט אתגרי. התוצאה פציעות בעיקר בידיים וברגליים. המבנה הזה עלול לחדד סכנות וארועים לא נעימים. לא יהיה מפתיע אם נשמע גם על פעולות טרור בעת הזו.

השפעת הנפטון תמשיך עד 05.03 וכדאי שתזכרו זאת בכל מו"מ, קבלת החלטות והתחלות חדשות. נסו להרכיב משקפים עם פנסים, שיאירו לכם את המצבים בצבעים האמיתיים, ובעיקר שיפזרו את הערפל, דבר שלא יהיה קל כלל וכלל.

 

מבנה הכוכבים על מפת המדינה, מציג לאורך החודש הקרוב, פוטנציאל לאלימות, בכל המישורים. שימרו על עצמכם.

השפעת הליקויים, קשרי כוכבים עם אורנוס ומארס, עלולים להשפיע ולגרום הסלמה בפעולות טרור בכמה אזורים בעולם, כולל אצלנו.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 03.02 הירח בטל משעה 07:14 עד 23:46

יום שני 05.02 הירח בטל משעה 20:47 עד למחרת בשעה 05:56.

יום חמישי 08.02 הירח בטל משעה 07:15 עד 15:53.

יום שבת 10.02 הירח בטל משעה 18:39 עד למחרת בשעה 04:20

יום שלישי 13.02 הירח בטל משעה 07:45 עד 17:11.

יום חמישי 15.02 הירח בטל משעה 23:04 עד למחרת בשעה 04:41.

יום ראשון 18.02 הירח בטל משעה 0:22 עד למחרת בשעה 14:04

יום שלישי 20.02 הירח בטל 13:12 עד 21:11

יום חמישי 22.02 הירח בטל משעה 13:53 עד 02:07 אחר חצות.

יום שבת 24.02 הירח בטל משעה 21:59 עד למחרת בשעה 05:05

יום שני 26.02 הירח בטל משעה 23:52 עד למחרת בשעה 06:41.

יום חמישי 01.03 הירח בטל משעה 02:14 עד 07:57

 

כלכלה ושווקים:

התנודתיות בשווקים ממשיכה. יש הרבה בועות בשווקים.

מאמצע החודש כשכוכב נפטון יכנס "לפעולה" וישפיע, היו מוכנים לאי שקט בגלל חוסר וודאות והרבה "פייק ניוז" גם בעולם הכלכלה.

הליקוי ב15.02 יש לו כוח להשפיע, לקראת משהו חדש? אולי זה יביא לאיזון מסויים? בספק.

בנתיים אנחנו בתקופה שבין הליקויים ( 31.01.18-15.02.2018), והתגובות הן יותר ריגשיות מריאליות. מה שמוסיף ותורם לאי השקט והתנודתיות בשווקים.

השיח אודות הביטקוין ותעשיית הבלוקציין שוב יעלה ויביא איתו הרבה מתחים.

הדולר ימשיך להיות חלש, למרות שנראה פה ושם תיקונים, הערכה היא שהדולר עלול להמשיך להחלש עד ספטמבר 2020. התקופה הרגישה תהיה סביב נובמבר 2019. הדגש על המילה הערכה, מאחר ותמיד יכול לחול שינוי כמה חודשים לפני או אחרי בגלל הצהרות או מעשים של הפדראל בנק המרכזי או פוליטיקאים.

וונצואלה, תמשיך לסבול, התנגדות האזרחים שם תתחזק במטרה להפיל את הממשלה הנוכחית. ( לאלה ששכחו, וונוצואלה היתה אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, עד המהפכה הסוציאליסטית קומוניסטית בהנהגת הוגו שאבז איש שמאל שעלה ב1999 והלאים הכל. וכך דירדר את המדינה למצב שנמצאת בה היום).

במהלך התקופה הקרובה נשמע על בעיות עם מערכת הבנקים בספרד, איטליה, פורטוגל ויוון. אלה מדינות שיש להן בעיות כלכליות לאורך כמה שנים, גם אם לא הגיעו לכותרות לאחרונה.

 

אצלנו:

המציאות שנחשפה בפעם המי יודע כמה:

אחרי הנאום של מחמוד עבאס נגד טראמפ: "ייחרב ביתכ" ב 15.01.2018 שבו איבד את עשתונותיו כנראה ( לדבר שלוש שעות…) חשבתי שוב, כמה לא מפתיע. התכנים והניסיון שלו לשכתב את ההיסטוריה, בעידן "הפייק ניוז". אני, שחוזרת וקוראת את ההורוסקופ של הסכמי אוסלו מאז 13.09.1993. כתבתי לא פעם ברשימות כאן על כך שהאשליות סביב הסיכוייים להגיע להסכמי השלום   על בסיס הסכמי אוסלו יתנפצו פעם אחר פעם, ולא בגלל מדינת ישראל. להלן קטע מרשימה שניכתבה כאן ב 14.12.2012 (שימו לב לתאריך בבקשה):

"אחרי ההתפתחויות האחרונות באזורנו, נשמעו קולות על אודות תקפות הסכמי אוסלו שנחתמו ב-13.9.1993 בוושינגטון. למעשה, מצבי הכוכבים על ההורוסקופ של ההסכמים, מעידים שאלה אינם רלוונטיים. זהו חזון שמתרחק, מאבד מהתוקף שלו, למרות שיש ניסיון מגורמים שונים "להחיות" אותו, אבל ההנשמה היא מלאכותית. המציאות תחזור ותוכיח שאין לכך סיכוי…. במפה המשולבת בין מדינת ישראל והסכמי אוסלו, עם מצב הכוכבים על ציר 4-10 ו-5-11 לא תהיה הצהרה פומבית שההסכמים בטלים מצידה של מדינת ישראל, אלא סוג של פשרה לצד מערכת יחסי ציבור שתעשה המדינה בנושא, בעיקר בחודשי הקיץ 2013. אבל כשבוחנים את המפה של הסכמי אוסלו עם הפלשתינים, רואים שאלה ימשיכו בתהליכים חד-צדדיים לרוקן את ההסכם מתוכנו. הפלשתינים יעשו את "העבודה" עבורנו, ולנו כמדינת ישראל יהיה קל לומר שאנו דבקים בהסכם, בעיקר מול העולם. הבעיה שלנו תישאר ה"אהבה" של מדינות אירופה למדינת ישראל" .

אבל התגובה ההולמת ליחס החד-צדדי של רוב מדינות העולם נמצאת במקורות שלנו, בספר דברים, פרק כ"ג, פסוק ט': "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב". ואכן בשנים האחרונות הוכיחה ההנהגה של מדינת ישראל שלפני הכל, היא דואגת למדינת ישראל וביטחונה ולא מחפשת דרך לרצות את האיחוד האירופי. הגברת מוגריני אוהבת את הפלשתינאים, תומכת בהם כלכלית, והתוצאה, מחמוד עבאס קנה לעצמו מטוס פרטי… ואם זו לא בדיחה אז האירופאים כנראה בחרו לנהוג כמו שניים משלושת הקופים…

הערה: ב 17.09.1993, כתבתי רשימה מפורטת בעיתון "מעריב" על הכוכבים והשלום, בעיקבות החתימה בוושינגטון על הסכמי אוסלו ב 13.09 . ( הרשימה נמצאת באתר שלי תחת הכותרת "קטעי עיתונות"), שם ניתחתי את ההורוסקופ של ההסכם, ביחס למפת מפת המדינה שלנו. וכבר אז היה ברור שיש הרבה "סודות" שמשולבים בתוך ההסכם, ( כוכב מארס שעבר אז על כוכב נפטון במדינה, "צועק" הונאה!) יתנפצו בבוא היום ויגרמו לחוסר יציבות באוקטבה גבוהה במיוחד וכל המיסגרת המדינית תעבור זעזוע עם כוכב אורנוס ירחי (על ציר 4-10) זה שתמיד מפתיע ומנפץ בעיקר בועות ואשליות במהלך 1994-1995. הכל כבר כתוב בין דפי ההיסטוריה.

" הכוונה היא יסוד המעשה" (ר' משה אבן עזרא)

 

סביב העולם:

 

סוריה:

מערכת כוכבים למפה שבה קיבלה סוריה עצמאות ב 16.09.1941 "תעזור" למלחמת האזרחים שם. כל הניסיונות להביא לרגיעה יתפוגגו פעם אחר פעם. זו מלחמה שתמשיך בהתמודדות קשה ואכזרית בין המורדים והשלטון וכל השאר שניכנסו ל"חגיגה".

הקונפליקטים בין אירן, סעודיה וסוריה ימשיכו עם כל המשמעויות שלהן. טורקיה שניכנסה לעימות עם ארה"ב, התומכת בכורדים, תנסה לכבוש עוד שטחים שהכורדים שולטים בהם, מאחר והטורקים רואים בכורדים טרוריסטים התומכים בדע"ש.

וכשאנו מזכירים טרור, הפיתוי להתקפות טרור של דע"ש המפסידים במזרח התיכון, לפגוע באירופה וארה"ב, תתחזק במהלך השנה הקרובה.

צפון קוריאה:

2018 תהיה רגועה יחסית, פחות רעשים. לא צריך לדאוג.

ביל קלינטון:

ליקוי החמה ב15.02.18 יהיה במולות לשמש בהורוסקופ של ביל קלינטון, נשמע על בעיות בריאות שיש לו בחודשים הקרובים. יתעוררו גם סיפורים על ניהול המלחמה שלו בארצות הבאלקן, ויחשפו כמה נושאים שהיו סביב הניסיון להדיח אותו וכל שאר "הסיפורים" מאותה תקופה. סביר להניח שאלה ידרשו מקלינטון תשובות .

מחשבה אסטרולוגית:

האינטרנט הגיח לחיינו ב 1993 בזמן שהכוכבים אורנוס ונפטון היו בצמידות. אורנוס ונפטון נמצאים עתה לארוך כשנתיים במנעד מתוח. כוחו של נפטון הוא להביא למידע לא מהיימן. תחשבו כמה מידע מקבל כל אחד מאיתנו מהאינטרנט, האם יש דרך לבחון מה נכון? ועתה כשהפייסבוק דומיננטי כל כך בהעברת מידע, כמה ידיעות כוזבות אתם קוראים ובטוחים שזו האמת הצרופה? עידן האינטרנט עכשיו עם אורנוס במנעד מתוח עם נפטון, מביא איתו לתוך חיינו גם את ה"פייק ניוז" בעיקר בגלל כוחו של כוכב נפטון לערפל ולטשטש את האמת.

" כנות היא המחמאה הגדולה ביותר שאדם יכול להעניק " ( ראלף וולדו אמרסון)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .