eXTReMe Tracker

נקודת מבט על הימים האלה 23.02.2018

 

 

הכותרות בעיתונים מאז יום שלישי האחרון, ובכל כלי התקשורת החזירו אותי אל המיקלדת:

אנחנו לקראת פורים, "ונהפוך הוא" זה מאוד נחמד אבל זה רק למי שרוצה לברוח מהמציאות. לאורך הימים האחרונים עד 26.02 "משהו" קורה במציאות חיינו. הכוכבים במזל דגים לצד כוכב נפטון. שילוב היוצר מבוכה והטעייה (בהדגשה). קשה לנקות את האווירה, הכל מאוד מעורפל. אלה ימים הדורשים זהירות מאחר וקל לשגות, מה שמשפיע גם על האינטראקציה בנינו. אל תקבלו כל דבר שאומרים לכם כעובדה, עיצרו, נסו להבין מה אתם רואים או שומעים ו…מה באמת נכון. כן אני מתכוונת גם לתקשורת. (דרך אגב במצב הכוכבים הזה חתמו הסכם עם עד מדינה השבוע, נפטון חוגג במפה).

הוונוס ומארס יאתגרו אחד את השני ב 24.02-25.02 מערכות יחסים מעורערות עלולות להיפגע. אלה ימים של מתח בין המינים, הסגנון אגרסיבי, נסו לגלות קצת רגישות. תקשורת פתוחה יכולה להועיל, בעיקר אם הזוגיות שאתם נמצאים בה חשובה לכם.

27-01.03 רעיונות מבריקים! זהירות נדרשת, סגנון ההתבטאות עלול להיות ישיר, בלי ביקורת עצמית. הלשון משתלחת ועלולה לעורר אלימות מילולית. בוויכוחים שיתפתחו בימים האלה, לכל אחד תהיה דיעה משלו, ואף אחד לא יהיה מוכן להתפשר. זכרו שמילה היוצאת מהפה לא ניתן להשיבה.

אלה ימים שתרגישו אנרגתיים, תוכלו להספיק יותר ממה שחשבתם. שימו לב, יש נטייה לקחת סיכונים במישור הפיזי, כמו בספורט אתגרי. אלה ימים שאתם עלולים ליפול, גם תוך כדי הליכה (או ריצה) שימרו על הידיים והרגליים. יתכנו סכנות בנהיגה בגלל חוסר סבלנות, ועוד ארועים שהם בהגדרה של סכנה. כן גם פיגועים חס וחלילה..

ואף על פי כן, נאמין בטוב. כשאני רואה את הכוכבים על מפת המדינה, ברור שהאמת תצוף ותעלה בהדרגה עם אורנוס/נפטון על ציר . 3-9

ועוד משהו, אדמטוס, כוכב אורני שיתקדם לאט לאט, מסמל חסימה, הגבלה בצורה כלשהי יגיע למזל תאומים (תיקשורת) לקראת סוף אפריל 2018. חופש הדיבור? אולי השפה (זה כמובן משפיע על כל הגלובוס) תחזור להיות תרבותית יותר?

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .