eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית 02.03.2018-15.03.2018

 

 

אנחנו בתקופה שבה השמש במזל דגים, עוזרת לנו להתבונן פנימה, להתמודד עם מצבים אישיים ברגישות רבה.

לפנינו יומיים נעימים שיאפשרו הפוגה זמנית, שקט ושלווה. המנעו מלקחת על עצמכם מעל ומעבר. תחושת הסיפוק האופיינית לימים כאלה עלולה להתבטא בנישנושים ארוחות, שתייה ומתוקים. קצת שליטה עצמית באלה, לא תזיק. במקום זלילה סתמית קחו פסק זמן, זהו הזמן למיפגש עם חברים על כוס קפה, לצאת לראות סרט או הצגה, גם טיול זו חוויה נחמדה. בסופו של דבר כל אלה יחדשו לכם את הבטריות ויגרמו לכם הרבה הנאה.

מופע הירח המלא יהיה ב02.03 לפנות בוקר, במזל בתולה, (משפיע כשבועיים) תשומת לב לפרטים, קל גם לראות דברים קטנים, אבל עם הבתולה נסו לזכור "מרוב עצים לא רואים את היער". כך שאולי תפספסו את התמונה הגדולה, בגלל העיסוק "בקטנות". אלה ימים שיתאימו לעבודת ניירת, לחשבונות, ולאמת מידע שמקבלים. לרגישים בניכם בימים הקרובים יתכנו גם בעיות עיכול.  אלו ימים שיש לכם הזדמנות, לבחון דברים כדי לפתור אותם. בלי לאבד את התמונה הגדולה.

החשיבה תהיה יותר אופטימית, האנרגיה משוחררת, ותשפיע גם על תיקשורת זורמת בינאישית וחברתית בכל הרבדים.

ב03-04.03, המיפגש בין השמש ונפטון, שוב מביא איתו מבוכה, ערפל, וחוסר הבנה. כך שנסו לשמור על ערנות כדי להיות בטוחים שאתם אכן מבינים מה שאחרים עושים או אומרים לכם. הנפטון משפיע גם על חולשה, האנרגיה מתפוגגת ועלולה להביא אתכם למצבים של ספקות, גם סימני שאלה לגבי עצמכם. עייפות מנטלית ופיזית תלווה אתכם יום, יומיים. מומלץ לאלה מכם המושפעים מהמבנה הזה ישירות, להזהר במיוחד. המערכת החיסונית רגישה ואתם עלולים להיפגע מזיהומים, שפעת התקררות וכד'.  

הכוכבים יעזרו לתיקשורת, ואם יש לכם משהו חשוב לשוחח עליו, נצלו את 04.03-05.03 לשיחות האלה. קל להגיע להבנה ואו לפשרה. במידה ואינכם בטוחים במה שאתם שומעים או מבינים, אל תיכנעו, כדי לא להתחרט אחר כך. הסכימו רק על מה שברור לכם, שמזווית הראייה שלכם הוא נכון ומתאים. ימים נחמדים לרומנטיקה, מיפגשי חברה וגם הרפתקאות. אבל מיפגש הכוכבים הנחמד יהיה גם עם כירון, ועלול להפגיש אתכם עם יריב סמוי אותו תחשפו אותו בין 15.03-18.03.

כוכב מרקורי יעבור למזל טלה ב 06.03, בהתקדמות שלו יגיע למנעד מתוח עם כוכב סאטורן, לקראת 10.03, בימים האלה תחשף אמת. זו שהיתה מעורפלת, ונכתב על כך בהרחבה ברשימה הקודמת. השפעתו של כוכב נפטון היתה דומיננטית בשבוע שהחל ב18.03, (גם חתימת ההסכם עם עד המדינה פילבר היתה בהשראת "הנפטון" הירחי!). ואז נכתב:  " עד 26.02 "משהו" קורה במציאות חיינו. הכוכבים במזל דגים לצד כוכב נפטון. שילוב היוצר מבוכה והטעייה. קשה לנקות את האווירה, הכל מאוד מעורפל. אלה ימים הדורשים זהירות מאחר וקל לשגות, מה שמשפיע גם על האינטראקציה בנינו. אל תקבלו כל דבר שאומרים לכם כעובדה, עיצרו, נסו להבין מה אתם רואים או שומעים ומה באמת נכון. כן אני מתכוונת גם לתקשורת" עכשיו המעבר של המרקורי מזל טלה יוציא לאור את האמת. יביא איתו סוג של התפכחות, האמת בלי צבעים. לא פעם רמזתי לכם, יש מציאות באולפנים ויש שהיא בשטח.

מרקורי בטלה, ישיר יותר, אסרטיבי ומשפיע קצת בכוחנות על התיקשורת. נסו לזכור זאת כשתביעו את דעתכם. המיקום הזה אינו מאפשר למישהו להתכופף, עדיף להיות יוזם ולא להגרר. אל תבטיחו הבטחות שאין לכם כוונה לקיים. התנועה תהיה מהירה, המחשבות ירוצו וישפיעו בשיחות, השתדלו לא לקבל החלטות לפני הזמן, האטו בקצב. זכרו זאת כי מזל טלה, אחרי ההתלהבות הראשונה נוטה להשתעמם מהר.  מרקורי אמור להתחיל בנסיגה ב22.03, והשפעת הצל תהיה כבר כחמישה ימים לפחות לפני כן, שימו לב לתוכניות שאתם עומדים לעשות

גם הוונוס ב06.03 מצטרפת למרקורי בטלה. הרבה רומנים יתפתחו במהלך החודש הזה. השילוב הזה יש בו יתרון שיביא את בני הזוג להבנה ואימון. אבל בלי פשרות. כלומר אל תצפו להכניע צד אחד שיתאים את עצמו למאוויכם.

כוכב יופיטר יתחיל בנסיגה ב09.03, כוכב שאופיו התרחבות והתפתחות יכול להפנים את כוחותיו עד שיחזור להילוך הקידמי. האופטימיות תשמר, אבל בלי הגזמה, וגם הנסיגה, אינה מפריעה להתפתחות, אולי ההרגשה תהיה יותר ברמה האישית, תקופה להתבונן פנימה ולחפש איזה שינויים כדאי לעשות שיעזרו לכם לשפר את עצמכם ואת ההשפעה שלכם על הסביבה.

10.03-12.03 המנעד בין מרקורי בטלה עם סאטורן במזל גדי. הרצינות חוזרת. נושאים חשובים עולים על הפרק. כדאי להתבונן ולבחון על התוכניות והמטרות שלכם. היתרון של המבנה הזה, זו ההתמודדות עם המציאות עם ההחלטות. אין אלה ימים חמסיבות וארועים. מצב הרוח כבד.

בהמשך 11.03-13.03 ימים טובים להתמקד במטרות שינחו אתכם לנתיב הראוי. נכון לשיתופי פעולה שמטרתם להשיג יעדים בקבוצה משותפת. אלה ימים בהם תוכלו לסיים הרבה דברים ולשחרר גם את האגו, להתבטא בחופשיות, לבטא את האינדבידואליות שלכם. בעת הזו, תחשפו גם אג'נדות חבויות, או מחשבות וזכרונות שלא רציתם להתמודד איתן. האווירה טובה. אבל יעלו דברים שידרשו את תשומת ליבכם. אל תבזבזו את הזמן.

12.03-14.03 מנעד מתוח בין הוונוס והסאטורן, יביא לקושי בניסיון לבטא רגשות. אלה ימים שתתבוננו ותיבחנו את הזוגיות שלכם, קצת עם ביקורת, אבל אם תנשמו עמוק ותמתינו עוד יום, הכל יסתדר, עם שמחה ואופטימיות. ימים טובים לעריכת תקציבים. תבדקו את חשבונות הבנק, תבינו איפה הכשלים אם הם קיימים.

מופע מולד הירח יגיע ב 17.03 כירון בתמונה וכוכב מארס עובר למזל גדי. התחלה חדשה. איתחול מחדש גם בעבודה, אולי פרוייקט חדש, והשילוב כולו מבריא תרתי משמע. כירון בדרכו תמיד יפנה אתכם לפיתרונות בריאות אלטרנטיביים, יציג את היתרון על הרפואה הקונבנציונאלית.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 03.03 הירח בטל משעה01:49 עד 10:20

יום שני 05.03 הירח בטל משעה 08:20 עד 15:32

יום רביעי 07.03 הירח בטל משעה 11:04 עד 0:02 אחר חצות.

יום שבת 10.03 הירח בטל משעה 04:29 עד 11:51

יום שני 12.03 הירח בטל משעה 17:37 עד 0:44 אחר חצות.

יום חמישי 15.03 הירח בטל משעה 07:30 עד 12:11.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב נפטון במזל דגים, שהגיע מיד אחרי הליקויים, השפיע על חוסר הוודדאות, על אובדן האימון וגם ההיסטריה. אבל כמו שכבר נכתב כאן, זה לא משבר! אלה אולי איזונים, תיקונים של השווקים שהמריאו אל על.

הצניחה החלה שבוע לפני ליקוי החמה, וכמו שכבר אתם יודעים, ארועים המתחילים קודם הליקוי, אינם מסתיימים כמו שמצפים, ולכן היה איבוד שליטה ופאניקה שהעצימו את התהליך. כוכב נפטון הגיע, והצטרפו אליו כוכבים נוספים במזל דגים, והתוצאה היתה, מידע שגוי, הטעייה חוסר הבנה שהמשיכו לתעתע בשווקים. עדיין זה לא הסוף מאחר ובתחילת השבוע הקרוב השמש והנפטון ניפגשים, ושוב הספקות יעלו. בהמשך כוכבים מרקורי וונוס יעברו לטלה והניגוד החזק בין מזל המים ומזל האש יבטאו את המלחמה בין ההגזמה והראציונאליות.

יופיטר יחל בנסיגה ב09.03. ההשפעה לכאן ולכאן. יופיטר נוטה להגזמה, ואולי יחזיר את האופטימיות לשווקים. אבל אני משאירה את המילה "אולי", כי ליופיטר יש גם תכונה נוספת, להגזים בפאניקה. אחרי ה13.03 אולי יתחיל תהליך חדש שיחזיר את החיוכים לשווקים.

לאלה שרוצים לקבל או לרענן את המידע, ממליצה לחזור לרשימה שהתפרסמה כאן באתר 12.01.2018 על מצב הכלכלה בשנים הקרובות.

 

אצלנו:

אי אפשר להתעלם מהכותרות והרמזים שאנחנו מקבלים אודות המצב הביטחוני. באחת הרשימות הקודמות כבר כתבתי על כך שהשנה ההורסקופ של מדינת ישראל "בבעיה" ביטחונית. גם החודש (מרץ), יש ימים רגישים במיוחד, החל מ 01.03 עד 18.03. יתכנו פיגועים, יתכנו התגרויות בגבולות, וכל מה שאפשר לכתוב תחת ההגדרה "איום ביטחוני" כן, לא נעים. עד כאן זו רק ההתחלה, מאחר ובהמשך יש מבנים רגישים יותר, וכוכב מארס שיתחיל בנסיגה, במהלך חודש יוני 2018 יעבור על מעלות רגישות מאוד במפה שלנו. למעשה החל מחודש מאי 2018, ( הירח המקודם של המדינה בחודש מאי מדליק את כוכב מארס במפת הלידה של מדינת ישראל) עד ספטמבר בערך (לכאן ולכאן). מופע ליקוי לבנה יהיה  ב 27.07.2018 על הירח במפת המדינה. בנוסף כוכב מארס יגיע למולות (הירח באריה ) במזל דלי, ואחר כך יחזור שוב למזל גדי. אבל לא זה מה שירתיע אותנו! עמדנו במצבים כאלה שהשכנים שלנו, מנסים לאיים עלינו או "להבריח" אותנו, ואינם מבינים כי "…לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי…" (תהילים כז' ג') עם ישראל חי וקיים.

מצב הכוכבים של המדינה מעודד! יש מיבנים המעידים על תמיכה והערכה לכל מה שהמדינה משיגה, הכוכבים על ציר 4-10 מציגים אחדות (לשם שינוי סוף סוף), על 5-11 מציגים מצב כלכלי שממשיך להביא איתו התפתחויות חיוביות.

כוכבים על ציר 4-10, הם גם אלה המציפים את כל מה שיש מתחת לפני השטח! מה שדורש טיפול כדי לנקות סליחה על הביטוי את "הביוב". מה שיעזור לפתוח דף חדש, פרק חדש במדינת ישראל. הארועים בשבועיים האחרונים הם הרמזים למה שאנחנו "לא ידענו" אבל אי אפשר יהיה כבר להסתיר יותר. ומכאן, תחשבו בבקשה לבד.

דרך אגב, מעניין לראות את חודש מאי, אז אמורים האמריקאים להעביר את השגרירות לירושלים. כוכב יופיטר במעבר עובר על כירון המקודם במפה. האם אנו עדים לתיקון העוולה, מרפאים את ה"פצע" ההיסטורי?

מדברים על שינויים בהסכם עם אירן.

בתיקשורת, אירופה פועלת לפתוח את הסכם הגרעין אחרי שהבינו שטראמפ איננו אובמבה. ההסכם נחתם ב 14.07.2015 בצהרים.

הכוכבים שנעים במהלך 2018 הם כוכב אורנוס על ציר 4-10 ונפטון על ציר 1-7, ואלה נותנים את הטון כלומר יש סתירה. חוסר וודאות שצף ועולה ויקשה על שיתופי פעולה בין החתומים על ההסכם, אם זה האירנים מצד אחד, האירופים ( לא יודעת איפה למקם אותם) והאמריקאים. אורנוס מעיד שיהיו שינויים, אבל הנפטון במיקום הזה מטשטש את הפרטים. עם שאר הכוכבים על הצירים 2-8, ו6-12. ברור שהבסיס איננו מאפשר שיתוף פעולה אמיתי. נדרשות הגדרות, אבל הכל ביחד מרמז על תקיעות בתהליך. מערכת המחוייבות אינה מאפשרת לצאת ממנה, בעיקר אם מישהו יבקש לקבל ביטחון בתמורה. ההסכם לא יתפרק! יכנסו בו שינויים, אבל חוסר הוודאות והחשדנות ישארו, כי יש מי שפועל מאחורי הקלעים כדי לא להגיע לפיתרון חדש והסכמה אמיתית. הכוכבים על ציר 6-12, אינם עוזרים ליצור אימון הדדי. ואולי נכון לכתוב שאלה כוכבים המציגים שלכל צד יש את הסודות שלו. המסקנה אין אינטרס משותף. עם אורנוס ונפטון תמיד כל חתימה על  הסכם חדש לא תהיה שווה את הנייר עליו יחתמו "השותפים".

ועוד תיזכורת: ברשימה שהופיעה כאן ב 17.07.2015 כמה ימים אחרי חתימת ההסכם של אובמה עם אירנים והאירופיםנכתב  על יחסה של ארה"ב ל"ידידות שלה": "הפלוטו נמצא על ציר 1-7 אצלנו על מעגל הקארמה. אי-אפשר להתעלם מהאמריקנים ומהתנהגותם באזור, מה שמוכיח שאין לנו על מי לסמוך…חשש שברגע המכריע ביותר שבו היחסים שלנו עם הממשל הנוכחי יעמדו למבחן, האמריקנים עלולים לאכזב. לדאבון הלב, המסקנה הזו תישאר נכונה ויהיה עלינו לדעת להתמודד עם העובדות כל עוד אובמה ימשיך בכהונתו בשנתיים הקרובות. כאשר כוכב פלוטו ינוע מהנקודה המשפיעה על ההורוסקופ של ארה"ב וישראלזה יקרה יחד עם אובמה בזמן שהוא יעזוב את הבית הלבן, ואז כנראה יתחיל עידן חדש". כמו תמיד הכוכבים לא משקרים. אובמה הלך…

בינואר 2017 התחלנו עידן חדש!!!

היום, גם אוהדי הדמוקראטים כאן במדינת ישראל, הבינו מה היו באמת הכוונות של הנשיא אובמה מעבר לחיוכים המזוייפים. היום כולם מבינים שראש הממשלה ידע בדיוק מיהו בארק אובמה מהפגישה הראשונה! וידע לנווט את היחסים על חבל דק בחוכמה גדולה מול נשיא שהעדיף את האוייבים שלנו. אנחנו כבר שנה אחרי הבחירות בארה"ב, חווים את העידן החדש עם הנשיא החדש טראמפ, שהוכיח איך נראית תמיכה אמיתית של מדינה ידידותית ומיהר לקיים את הבטחותיו והחזיר למדינת ישראל את כבודה, ואף מעבר לזה בכל המישורים. תחילה,ההכרה בירושלים כבירת ישראל, ולאחרונה העברת השגרירות לבירת ישראל, אולי תעזור לכל המצ'קצקים בלשונם להבין ששוב פעם טעו בפרשנות שלהם,  אחרי שטעו בתוצאות הבחירות בנובמבר 2016! (שאחד הפרשנים חכם מטעם עצמו לצד אחרים כמוהו, אמר בכל שידור, שקלינטון "לוקחת בהליכה" את טראמפ) והיו האחרים שכעסו על נתניהו ואמרו לו בקול גדול ונוזף, שהוא שוגה ופוגע ביחסים עם ארה"ב, ונשאר מבודדים. במבחן התוצאה מי שגה?  אחד הקריינים ברדיו לפני כמה ימים הוכיח הגינות, "אנחנו  (העיתונאים, פרשנים חכמולוגים מטעם עצמם וספקנים), צריכים להתחיל לאכול את המצחייה האדומה!" (לאלה שלא  "קולטים", את כובע המצחייה האדום חובשים כל תומכי הנשיא טראמפ, וגם הוא עצמו לא פעם באסיפות עם). גם בנושא אירן, יש כמה "חכמולוגים" המופיעים תדיר בתיקשורת ומתקשים לעכל שראש הממשלה נתניהו צדק בניתוח המציאות טוב יותר מכול הפטפטנים. האם הם יוציאו את הכובע מהכיסים?  

"אל תירא ישראל, אל תירא, כי גור אריה הלא אתה ואריה אם ישאג – מי לא ירא מי לא יירא".( אביהו מדינה)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .